13.12.09

Εδώ είναι Αττική

...Θεών νταμάρι.


Κυριακή μεσημέρι,
μετά από αρκετή δουλειά (πολύ παράξενο για τις μέρες μας) είπα να πάω στο νέο μουσείο της Ακρόπολης, να κάνω μια βόλτα στην Αθήνα και τέλος να πάω παραλία για καφέ! Δεν παραπονιέμαι, η μέρα μου ήταν γεμάτη και σήμερα. Το μουσείο πανέμορφο κι η πόλη στολισμένη με τα γιορτινά της. Τα συναισθήματα μου ανάμικτα! Απ τη μία το παρελθόν, να με κάνει να αισθάνομαι περηφάνια, συγκίνηση, δέος κι απ την άλλη το παρόν, να με κάνει να αισθάνομαι ντροπή, θλίψη κι απογοήτευση...


Τι κοινό έχουμε, εμείς οι νεοέλληνες, με τους προγόνους μας;

Καλή εβδομάδα σε όλους!

31 σχόλια:

Roadartist είπε...

..έχω πάει ήδη δυο φορές και θα ξαναπάω.. Όντως μπαίνεις σε σκέψεις..

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Δεν μπορεί, όλο και κάτι θα μας άφησαν αμανάτι Αγγέλα μου
Για ψάξου καλά....
χα χα


Τη καλησπέρα μου!

Savvina είπε...

Φιλενάδα
πολύ ωραίες φαίνονται οι βασιλόπιτες και τα μελομακάρονα.
Μπράβο στον μάστορα.
Χαίρομαι που είχατε δουλίτσα.
(Μήπως να παραγγείλω αυτά που θέλω από τώρα για να υπάρχουν???)
Ωραία και η βόλτα σου στο Μουσείο.
Δεν έχουμε πάει ακόμη, προσεχώς.
Και για σου απαντήσω στην ερώτησή σου: Δεν έχουμε κανένα κοινό με τους προγόνους μας.
Εμείς ζούμε σε έναν κόσμο γεμάτο ψέμα, μίσος, ζήλια, και ζούμε επί πτωμάτων.
Δεν νομίζω να ζούσαν έτσι και οι πρόγονοί μας!!!!!
Καλό βραδάκι κοριτσάκι.
Καλή εβδομάδα να έχεις.
Πολλά φιλιά.

monahikoslikos είπε...

Γάτα με πέταλα ο ...φίλος σου ο λύκος.
Είδα την καινούρια σου δουλειά χθες βράδυ πριν την αναρτήσεις εδώ (κατ΄ ευθείαν από την πηγή)....

Υ.Γ: Να μου κρατήσεις μελομακάρονα....

Lilith είπε...

Καλημέρα Αγγελάκι μου.
Πάνω που πήγα να χαμογελάσω με τα μελομακάρονα και τις φωτογραφίες με τη γιορτινή Αθήνα...
Το σκυλάκι που έβαλες στο slide show, εσύ το τράβηξες; Το συνάντησες αλήθεια;;;
Πού ήταν; Δίπλα στο μουσείο το καινούριο το φανταχτερό;
Οι δόξες και οι ντροπές μας...
Πάντα χέρι χέρι πηγαίνουν.

Αγνή είπε...

Πωπω!!

Το ψηλό δέντρο και οι άστεγοι. Τα πλουμιστά μελομακάρονα και το σκυλάκι το σκελετωμένο! Οι Καρυάτιδες και τα σκουπίδια!

Η πορεία ενός λαού, μέσα στις απόλυτες αντιφάσεις. Και δυστυχώς.. δύσκολα βρίσκει κανείς τη σχέση του χθες με το σήμερα!

Πολύ ωραία ανάρτηση!

(Και εκτός κλίματος, πολύ ωραίο και το δέντρο και το καραβάκι σε ένα κατάστημα!!)

Vassilis είπε...

Dreamer Angel καλημέρα,
όταν ένα μουσείο καταφέρνει να σου δημιουργήσει συναισθήματα (έστω και ανάμικτα) και σκέψεις τότε πετυχαίνει τον σκοπό του και συμβάλλει με τον τρόπο του ώστε να δημιουργήσει ένα κοινό στοιχείο: τη σκέψη και το συλλογισμό.
Καλή εβδομάδα:)

η ψυχασθενής είπε...

ηρθα αθηνα προσφατα για το μουσειο..πολυ ομορφα και η ακροπολη ε[πισης..

D.Angel είπε...

Roadartist καλημέρα!
Είναι πολύ όμορφο, κι εγώ θα ξαναπάω!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Ρίκη μου,
ψάχνω ψάχνω αλλά δεν...
Φιλιά πολλά συντέκνισσα
Καλή εβδομάδα

Σαββινάκι να σαι καλά!
Χαίρομαι που σ άρεσαν!
Εχουμε μπει στην τελική ευθεία, βλέπεις!Αν δεν δουλέψουμε και τώρα άστα να πάνε!Ωραίο και το μουσείο!
Να πάτε, δεν έχετε καιρό!Υπάρχουν εισητήρια!Τα υπόλοιπα...άστα...
Απελπισία!Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα φιλενάδα!Θα τα πούμε ε;

Λύκε, ελπίζω να σ αρέσει!
Είναι λίγο σκληρή η πραγματικότητα!
Ε;;;Φιλιά πολλά!Θα σε περιμένω!

Lilith μου, συγνώμη που σε στεναχώρησα πρωί πρωί!
Αισθάνθηκες όπως κι εγώ έτσι;
Το συγκεκριμένο σκυλάκι δεν το συνάντησα, ευτυχώς!Οσα συνάντησα
είχαν καλύτερη μοίρα!Ομως δεν παύει να σοκάρει!Και ήθελα να σας ταρακουνήσω!Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Αγνή μου να σαι καλά!
Αυτά ήθελα να δείξω!Οχι ότι θ αλλάξει κάτι, αλλά τέλος πάντων!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Βασίλη μου συμφωνώ!
Τα υπόλοιπα όμως;;;;
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Ψυχασθενή μου
χαίρομαι που σ άρεσαν!
Καλή εβδομάδα!Φιλιά πολλά

George είπε...

Το μόνο κοινό που κατάφερα να βρω είναι το συνθετικό Έλληνες. Εμείς ΝεοΈλληνες και εκείνοι Αρχαίοι Έλληνες. Μήπως να το κατοχυρώσουμε σε κανένα διεθνή οργανισμό μην τυχόν το χάσουμε και αυτό???

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Είμαστε ράτσα δύσκολη,
νομίζω προικισμένη,
με ιστορία ένδοξη
πολύ στενά δεμένοι.

Είναι ημέρες γιορτινές
ας αισιοδοξούμε
πιστεύω πως τον δρόμο μας
κάποτε θα τον βρούμε.

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω για να δω τι μου άφησαν οι πρόγονοί μου! ας μου στείλουν καρτ-ποστάλ!

D.Angel είπε...

George κι εγώ μια απ τα ίδια!
Απελπισία!Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

Φάνη μου λες;
Εγώ δεν βλέπω φως στο τούνελ δυστυχώς!Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα σύντεκνε!

Μοσχαράκι μη γκρινιάζεις!
Ενα ευρώ είναι!Σιγά!Εδώ χαλάμε τόσα και τόσα σε βλακείες!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ.
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΛΛΑΞΑΝ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

THE LONELY SKIPPER είπε...

OI ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΒΡΗΚΑΝ ΘΕΣΗ ΣΕ ΜΟΥΣΕΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΙΑ ΘΕΣΗ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ
ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΓΕΙΤΟΝΗΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΕΣΤ ΣΤΗΝ ΒΙΤΡΙΝΑ?
ΔΙΑΙΤΑΣ ΕΧΟΜΕ ?

gsatelite είπε...

ME-ΛΟ-ΜΑ-ΚΑ-ΡΟ-ΝΑ!!!!ΔΙ-ΠΛΕΣ!!!!
Δυο κιλα,περναω και τα περνω ΤΩΡΑ!
...και επιστρεφουμε στο δελτιο μας....
..Ειμαστε ο λαος των αντιθεσεων,του πλουτου διπλα στην ανεχεια,του αρχαιου κοσμου διπλα στα "σκουπιδια" του παροντος,στην βιτρινα και στον επαιτη....
Οι προγονοι μας μαλλον θα μας αποκαλουσαν "βαρβαρους"(για να μην αρχισω τα αρχαιοελληνικα "γαλλικα")..δυστυχως για μας...

zoyzoy είπε...

Εκείνη η σκυλίτσα μου'καψε την καρδιά! Μετράς όλα της τα οστά κανονικά!
Αμ τα μελομακάρονα τι τα'θελες και μου τρέχουν τα σάλια??
Καλή εβδομάδα οι αρχαίοι καλύτεροι απ'τους νέους πάντα!!

Miranda είπε...

Ποσο εχουν το τικετι μικρη?Ακομα εκεινη τη προσφορα εχουν?

ΦΟΥΛΗ είπε...

Το σκυλάκι έβαλε βλέπω τα γιορτινά του; :( :(

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Το μόνο κοινό που έχουμε αγαπητη μου Αγγέλα είναι το όνομα!!
Απο κεί και πέρα η μέρα με τη νύχτα!!
Να είσαι καλά.

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Δυστυχώς από τους προγόνους μας, κληρονομήσαμε μόνο τα ελαττώματα.
Πλάτωνες και Θεμιστοκλήδες μας τελειώσανε.
Εφιάλτες, όσους θέλεις...

Καλές γιορτές!!!

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

ανυπομονω να βρεθω στην πολη μου
καθε φορα και σε καθε βολτα
και επειδη συνηθως ειμαι ο προσωπικος ξεναγος των παιδιων μου
το ερωτημα σου ερχετε στον νου μου..
η απαντηση καθολου δεν μου αρεσει
καμια σχεση δεν εχουν οι νεοελληνες με το ενδοξο παρελθον τους
οτι απεμεινε ειναι μοναχα λιγες κολωνες που χωριζουν το χθες και το σημερα..μνημεια ενος παρελθοντος που δεν προκειτε ποτε το παρον να το ανταγωνιστει σε κανενα επιπεδο..

ποναει μα ειναι αληθεια

φιλια Αγγελακι!!

kastrini είπε...

Τετοιες μερες....
Ας μην υπηρχε πονος, πικρα...
Ας υπηρχε γελιο, χαρα....
Ομως ολα στη ζωη μας ειναι..
Το μουσειο υπεροχο..

Τα γλυκα σου φοβερα.....

Καλησπερα....

D.Angel είπε...

Ετσι είναι Σκρουτζάκο δυστυχώς!
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα κι από μένα!

Γείτονα,δεν θέλω να πω ποιά θέση θα χουμε!Αστο καλύτερα!
Διαίτης δεν έχουμε, μα μπορείς να περάσεις όποτε θες 12-4 το μεσημέρι που θα μαι εκεί!Εκτός Σ/Κ
Φιλιά πολλά

Σύντεκνε, ψοφάς για γλυκά ε;;;
Χα χα χα χα...Αρχισε και τα γαλλικά,ελεύθερα!Δημοκρατία δεν έχουμε;;;;Εεεε;;;Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Ζουζού μου έτσι είναι δυστυχώς!
Είσαι και μακριά ρε γμτ να σε κέρναγα μια δυο ντάνες γλυκά!
Τα βλέπω και μπουχτίζω πια!
Φιλιά πολλάααααα

Μιραντάκιμ ναι
μέχρι τέλος του έτους έχει ένα ευρώ!Αξίζει τον κόπο να πας!
Φιλιά πολλάααα

Φούλη μου αστα να πάνε!
Και μη χειρότερα λέμε!
Φιλιά πολλά φιλενάδα

Νάντια μου, έτσι είναι δυστυχώς
κι είναι πολύ θλιβερό!
Φιλιά πολλά κοριτσάκι

Στέλιο μου, πόσο δίκιο έχεις!
Καλές γιορτές και σύντομα στην πατρίδα καλέ μου!Φιλιά πολλά

Καλυψώ μου, η αλήθεια πάντα πονάει!
Το χειρότερο όλων, είναι πως δεν υπάρχει ελπίδα για κάτι καλύτερο!
Φιλιά πολλά

Καστρινή μου, μακάρι να μην υπήρχε,
πόνος, πίκρα, φτώχεια, δυστυχία, πείνα!Μακάρι!Να σαι καλά κοπελιά!
Τα φιλιά μου και καλό απόγευμα

Άθεος είπε...

Μπράβο βρε φιλενάδα.
…με άγγιξες!
Όπως γράφει και ο Κωστής Παλαμάς
«Δεν έχεις Όλυμπε θεούς,
μήτε λεβέντες η Όσσα,
ραγιάδες έχεις, μάνα Γη,
σκυφτούς για το χαράτσι,
κούφιοι κι οκνοί καταφρονούν την θεία τραχιά σου γλώσσα,
των Ευρωπαίων περίγελα
και των αρχαίων παλιάτσοι»

Η τρελή είπε...

Καταπληκτική βόλτα Αγγελάκι...!
Καλή εβδομάδα και....καλό κουράγιο! Αρχίζουν τα δύσκολα εεε? Βασιλόπιτες, μελομακάρονα κτλ....πολύ φιόγκος βρε παιδί μου!
Φιλιάαααα

επί λέξει είπε...

Πέρασα να σου δώσω ένα μεγάλο "τρελό" φιλί!!

AERIKO είπε...

E..καλά δεν ήταν τα πράγματα και τότε τέλεια..!!το "γνώθι σαυτόν" αποβαίνει ακόμα και σήμερα μοιραίο.
Υπάρχουν και σήμερα μεγάλα ελληνικά μυαλά και ψυχές αντάξιες των προγόνων.
Ένας γενναίος επαναπροσδιορισμός χρειάζεται που θα αρχίσει πρώτα απο μέσα μας και μετά θα περάσει στα παιδιά μας.Γιατί μόνο μια νέα γενιά με γνώση μπορεί να φέρει ξανά στη ζωή το αυτονόητο που κατάντησε ουτοπία. Όμορφο βράδυ εύχομαι.

D.Angel είπε...

Αθεε καλώς σε!
Καιρό έχω να σε δω!
"...των Ευρωπαίων περίγελα
και των αρχαίων παλιάτσοι"
Και πού να μας έβλεπε τώρα!!!
Φιλιά πολλά Αθεε!Την καλησπέρα μου.

Τρελή μου άστα να πάνε!
Θ αρχίσω πάλι να μετράω τσουρέκια και να ρίχνω μπινελίκια!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Επί λέει...
και πολύ καλά έκανες!Ενα μεγάλο λογικότατο φιλί κι από μένα!:PPP
Σμουατς

Αερικό μου τι να πω;
Ευχομαι από καρδιάς κάποια στιγμή να ξυπνήσουμε και να σταματήσουμε να ζούμε με αυταπάτες!Φιλιά πολλά
και καλό βράδυ και σ εσένα!

kakos lykos είπε...

"Τι κοινό έχουμε, εμείς οι νεοέλληνες, με τους προγόνους μας;"

Δυστυχώς απειροελάχιστα κοινά!

Καλό βράδυ Dreamer Angel!

D.Angel είπε...

Συμφωνώ μαζί σου λύκε!
Είναι τόσο λυπηρό!
Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!