2.12.09

2 μέρες μόνο...

Δεν άντεξα άλλο στην Αθήνα!Σκέψεις, προβλήματα, νεύρα, άγχος... Δεν άντεξα άλλο...
-Τί ώρα φεύγει το καράβι; - Στις 9:00 -Προλαβαίνω... Θέλω τόσο να φύγω... Θέλω να χαλαρώσω... Να ξεχαστώ... Να χαθώ...
Αισθάνομαι τόσο όμορφα κάθε που ταξιδεύω για το νησί!
Οι σύντεκνοι σίγουρα γνωρίζετε αυτό το συναίσθημα...
Αυτό που δεν ξέρετε, είναι ότι δεν έχω σπίτι ή συγγενείς στο νησί... Μένω σ ένα ξενοδοχείο στην πόλη, βρίσκω φίλους, λέμε τα νέα μας, κάνω τη βόλτα μου κι επιστρέφω... Κι αν πάλι δε βρω κανέναν, κάθομαι στο "Αρωμα" στο παλιό λιμάνι και πίνω καφέ με τις ώρες χαζεύοντας τον φάρο!
Στης θάλασσας τα κύματα, έριξα τον καημό μου
κι εδά γροικώ στσ' ακρογιαλιές, τον αναστεναγμό μου..



Καλό μήνα σε όλους!

Ακούστε και το Βοσκαρουδάκι του αξέχαστου Μουντάκη!

26 σχόλια:

THE LONELY SKIPPER είπε...

η ελλαδα παντα σε πληγωνει καλο μηνα
φιλη

kastrini είπε...

Καλησπερα..αν καταλαβα καλα, μενεις Αθηνα και ερχεσαι στην Κρητη χωρις να εχεις συγγενεις εδω?
Οσο για τα συναισθηματα οταν λειπω μακρια απο εδω, ασε καλυτερα..
4 μερες αθηνα και με πιανει πανικος..
Κρητη και παλι Κρητη...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

Ευρύνοος είπε...

Αν κατάλαβα καλά, μένεις στην Κρήτη με μεγάλα διαλείμματα στην Αθήνα ε;

χαχαχα

καλώς ήλθες στα πάτρια..

ωχ, θα πετάξει κανα πιάτο τώρα.. :p

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Θελω να ξερεις, χωρις καμια υπερβολη, πως στη Κρήτη, θα μπορεις όποτε θελεις να βρισκεις εμένα....
Κι αστο ασχολιαστο


ΠΟυ ειναι καλέ οι φωτο, δεν τις βλέπω

Roadartist είπε...

Tyxerhhhhhhhh..

Teleia.. me taxidephes.. Kai oi foto oi dyo me problimatisan ontws..

D.Angel είπε...

Καλό μήνα γείτονα!
Να σαι καλά.Φιλιά πολλά

Καστρινή με νιώθεις!
Χα χα χα Καλά κατάλαβες!
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ!

Σκρουτζάκο σ ευχαριστώ!
Καλό μήνα και σ εσένα και πολλά φιλιά!

Τρελέ σουτ λέμε!
Χα χα χα χα
Δεν πάμε καλάααααα
Χα χα χα χα
Δεν πετάω πιάτα, δεν είναι καιρός για σπατάλες!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό βράδυ ωρεεεεε

Ρίκη μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά!
Είσαι μακριά βρε συντέκνισσα!
Τις είδες τις φωτό;;;;Μη βιάζεσαι καλέ, εδώ είναι!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Roadartist
χαίρομαι που ταξίδεψες μαζί μου!
Γροθιά στο στομάχι οι φωτό,
όμως πάντα υπάρχει ελπίδα!
Χάρηκα που το σκυλάκι
είναι ζωντανό!Υπάρχουν και φιλόζωοι στην Κρήτη!
Φιλιά πολλά και καλό βράδυ

kakos lykos είπε...

Δεν είσαι η μόνη που σε πιάνει πανικός στην Αθήνα, όλοι όσοι ζούμε εδώ δεν αντέχουμε, αλλιώς πως δικαιολογείται οι μισοί και παραπάνω κάτοικοι της πόλης, να βρίσκονται σε ουρές χιλιομέτρων τα Σαββατοκύριακα στις εθνικές οδούς και να φεύγουν άρον άρον μακριά της;

Καλό βράδυ Dreamer Angel :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Όμορφες οι φωτογραφίες βρε θηρίο,τι να σου κάνω που θα ήθελα και εγώ ένα σπίτι στο νησί σου, να τρέχω κάθε τόσο..
Καλημέρα με πολλά φιλιά...

gsatelite είπε...

Ομορφες φωτογραφιες,μακαρι να ειχα την δυνατοτητα να μπορουσα καθε τοσο να τσακωσω ενα πλοιο να κατεβω κατω..
Καλο μηνα κοπελια.:-)

D.Angel είπε...

Σωστά λυκάκι μου!
Βέβαια υπάρχει μια διαφορά!
Αλλο να φύγεις 2-3 ωρες Σ/Κ για κάπου κοντά κι άλλο το ταξίδι για Κρήτη!Απ την άλλη πάλι, άλλο το εξοχικό και οι συγγενείς, παιδιά σκυλιά κλπ και άλλο ενας σάκος στο χέρι...Δεν είμαι καλά σας λέω!
Χα χα χα Φιλιά πολλά λυκάκι
Καλημέρααααα

Φούλη μου άστα!
Τι να λέμε τώρα!
Κλαψ, σνιφ, οφουυυυ
Φιλιά πολλά γλυκιά μου!
Καλημέρααααααα

Σύντεκνε ωωω σύντεκνε!
Είπα κι εγώ δεν θα φανεί;;;
Σύντεκνε δεν είχα τη δυνατότητα αυτό το διάστημα!Αλλά δεν θα με τρελάνουν ρεεεεε...Θα τους τρελάνω εγώ!Φιλιά πολλά καλέ μου!
Μην απελπίζεσαι!Ολα γίνονται!

matriga είπε...

Αγαπημένη μου φιλενάδα, καλό σου μήνα!
Είμαι σίγουρη ότι θα είναι αφού σου μπήκε στα Χανιά :))
Πιο πολύ απ' όλους σε καταλαβαίνω εγώ γιατί μεγάλωσα εκεί και μόνο το να περπατάω εκεί με συνεπαίρνει!

Πολλά κοχυλένια φιλάκια!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Kalhmera kai kalo mhna kathisterimena
Kala kaneis kai xefeugeis.nasai kala

Orsalia είπε...

αν το έχεις ανάγκη να φεύγεις, να ξεσκάς και να χαλαρώνεις! Να κάνεις ό,τι αληθινά ζητάει η ψυχή σου!!
φιλιά πολλά
λια
ορσαλία

Savvina είπε...

Μπορεί να μην έχω πάει στα Χανιά ακόμη, αλλά μπορώ να καταλάβω την μαγεία και την γαλήνη που νοιώθει η ψυχή σου όταν πάς στον τόπο σου φιλενάδα.
Όμορφο τοπίο να κάθεσαι κοντά στη θάλασσα και να αντικρύζεις τον Φάρο.
Και αυτός για να σε ευχαριστήσει αδειάζει το μυαλό σου και σε ταξιδεύει σε όμορφα μέρη.
Έτσι αισθάνομαι και εγώ όταν πηγαίνω στο χωριό μου.
Ποτέ δεν το χορταίνω και δεν θέλω να φεύγω γρήγορα.
Καλό απόγευμα φιλενάδα.
Πολλά φιλιά.

George είπε...

Αγγελάκι μου είναι υπέροχες οι φωτογραφίες σου και γεμάτες Κρήτη. Είναι πολύ ξεχωριστό αυτό που κάνεις. Νόμιζα πως είχες συγγενείς στην Κρήτη και γι αυτό πήγαινες συχνά. Μου έδειξες πως ξέρεις να αγαπάς και να τιμάς την πατρίδα σου. Εύγε θα πω.

D.Angel είπε...

Μαράκι μου σ ευχαριστώ!
Μα δεν είναι υπέροχα;
Φιλιά πολλά και καλό μήνα φιλενάδα!

Νάντια, σ ευχαριστώ πολύ!
Επίσης γλυκιά μου!Να περνάς όμορφα!
Φιλιά πολλά

Ορσαλία καλώς σε!
Το θέμα είναι και να μπορώ ε;;;
Οκ τα καταφέρνω για την ώρα!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα κοριτσάκι!

Σαββινάκι έτσι είναι!
Χαίρομαι που καταλαβαινόμαστε!
Φιλιά πολλά φιλενάδα!

George καλό μήνα!
Μάλλον είναι γονιδιακό το θέμα!
Απ την πρώτη στιγμή που πάτησα το πόδι μου στο νησί, αισθάνθηκα πως
αυτός είναι ο τόπος μου κι ας μη μου τον γνώρισαν οι γονείς μου!
Κυτταρικές μνήμες μάλλον!Δεν ξέρω!
Φιλιά πολλά κακιασμένε

ΠΕΤΣΑ! είπε...

Να σε πώ απλά οτι χθές γνωρίστηκα με έναν Κρητικό και έγινε κατευθείαν φιλαράκι με μένα και τη παρέα μου....
Το τι σπασίδι και γέλιο έπεσε δεν υπάρχει!!!!


vamos Κρήτη είμαστε!!!


Α !και καλό μήνα!

ΛΕΩΝ είπε...

Τις φωτό δεν μπορώ να τις δω....!
Φιλιά Αγγελική , θα ξαναπεράσω!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Η Κρήτη είναι ένας μαγικός τόπος!
Τα έχει όλα.
Είναι τυχερός όποιος μπορεί να την απολαμβάνει έστω και στο ελάχιστο!
Να πηγαίνεις συχνά.
Φιλιά.

D.Angel είπε...

Vamos Πέτσα με τρέλα!
Χα χα χα
Χαιρετίσματα στον σύντεκνο!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά και ΜΗ ΧΑΝΕΣΕ λέμε

Λιονταράκι μου
μπες με αλεπού και με λίγη υπομονή
θα τις δεις!Φιλιά πολλά

Αστρο, είναι είναι!
Μαγική, υπέροχη...όφουυυ
Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

ΠΕΤΣΑ! είπε...

Τέλος δε θα ξανα χαθώ....
Απλά πλέον θα βγάζω μόνο τα ψυχολογικά μου απο το ιντερνετ...!!!χαχαχαχαχα

Tα χαιρετίσματα θα τα δώσω στο κοπέλι...!!!!
Αν τον ξανα δώ γιατι πάνω στη σούρα με το Κρητίκαρο, με το ζόρι θυμάμαι μούτρα..!!!χαχααχαχα

Vamos...

Osiris! είπε...

...και πολύ καλά έκανες!!!
...και μεγάλη ευκαιρία για μας να τα παίρνεις να μερακλώνεις και να ακούμε τις τραγουδάρες που postάρεις.

Έλα...

Στην υγειά μας.
...Και έτσι και βρεθώ εκεί, ξέρω δλδ που θα σε βρω τώρα, ε; :)))

Έτσι να περνάς πάντα σου εύχομαι.

Κάλό σου βράδυ. ;)

D.Angel είπε...

Πέτσα έτσαααα
και μη φοβάσαι, θα σε θυμάται το κοπέλι!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά καλόμ
Να περνάς όμορφααααα

Πειρατή σ ευχαριστώ!
Να σαι καλά!
Φυσικά και ξέρεις που θα με βρεις
Σταθερή αξία!
Χα χα χα χα
Φιλιά στα μούτρα σου!
Να περνάς όμορφα ε;
Τα παμε!

Miranda είπε...

Ζηλευω τις ξαφνικες εξορμησεις σου τρελο :D

Κρατα καλα κ να προσεχεις :)

D.Angel είπε...

Μιραντάκι μου,
όποτε με πιάνει η τρέλα μου
δεν κρατιέμαι!Απ το να στεναχωριέμαι όπως παλιά καλύτερα δεν είναι να εξαφανίζομαι;
Φιλιά πολλά μικρό μου!
Ευχαριστώ που πέρασες