24.11.09

So sad

Ανθρώπων έργα!














...ανθρώπων;;;

23 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Και τι κάνουμε εμείς για αυτό το αίσχος; πέρα του να ανατριχιάζουμε και να βρίζουμε μέσα από τα δόντια μας;;
Καλησπέρα καρδιά μου....

kakos lykos είπε...

Υπανθρώπων έργα θα έλεγα εγώ.

Καλησπέρα Dreamer Angel!

Ευρύνοος είπε...

Τα είπες μόνη σου..

ανθρώπων;;;;;

κάποιοι έχουν την ανθρώπινη ζωή, ως αναλώσιμο υλικό δυστυχώς..

ο "σύγχρονος και πολιτισμένος" άνθρωπος ευαισθητοποιείται και δέχεται ταυτόχρονα τις προσταγές του Αφεντικού..

ως πότε;

καλό βράδυ..

monahikoslikos είπε...

έργα ανθρώπων ή υπανθρώπων?

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Δε μπόρεσα να τα δω όλα και scrollάρισα. Τέτοιες εικόνες είναι να τις κάνεις κάδρο στα μεγάλα σαλόνια!

Roadartist είπε...

..φρίκη..

τι να λέμε;..

ΛΕΩΝ είπε...

Ατελείωτη φρίκη, μαζί με τρόμο για την "Δυτική κουλτούρα".....
Καλημέρα?

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια!
Δεν έχω τι να πω!Φιλιά

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αισχος!
Για όλους μας
Γιατι οι μισοι απο εμάς τα κάνουν αυτά τα εργα, κι οι άλλοι μισοί διαμαρτυρομαστε με τη διαμαρτυρία του καναμπε

artou είπε...

ΕΛΕΟΣ....ΝΤΡΟΠΗ ΘΛΙΨΗ ΠΟΝΟΣ είναι μερικά από τα συναισθήματα μου γι αυτούς τους "ανθρώπους"

την καλημέρα μου

ELENI είπε...

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ....ΓΙΑΤΙ????

D.Angel είπε...

..........
;;;;;;;;;;
Καλησπέρα κορίτσια!
Τι να πει κανείς...

επί λέξει είπε...

... και μετά μου λένε, τρελοκόριτσό μου, γιατί φοβάμαι...
Πόση ευαισθησία κρύβεις μέσα σου, άραγε; Είναι μετρήσιμη; Τόσο καιρό που σε διαβάζω, αντιλαμβάνομαι ότι έχω να κάνω με ένα πλάσμα που τα επίπλαστα και τα πλασματικά τα αποδομεί και μας δίνει μόνο ό,τι είναι συναίσθημα και food for thought!

Φιλιά πολλά!

D.Angel είπε...

Οφουυ
καλέ μου φίλε "επί λέξει"
"μέσα μου" είμαι αυτό που βλέπεις,
αυτό που διαβάζεις, αυτό που...
συγκινεί αλλά και τρομάζει!

"Εξω" είμαι κάποια άλλη
κάποια που πρέπει να είναι
δυνατή για κάθε μάχη κι έτοιμη
για κάθε πόλεμο!Φιλιά πολλά
Ελπίζω να σε κάλυψα ;)

zoyzoy είπε...

Εργα απάνθρωπων θα συμπλήρωνα!Δυστυχώς για μας!!

φιλιά θαλασσινά!!

Αγνή είπε...

και γινόμαστε όλο και πιο αιμοβόρικα...

THE LONELY SKIPPER είπε...

και ομως ισως και εμεις να κανομε
τα ιδια κατω απο ορισμενες αναγκες

Global Greek είπε...

:-( τι να πρωτοσχολιάσεις σ'αυτές τις φωτογραφίες..

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Ανθρώπων έργα; γενικώς;
Εμείς πως αντιδρούμε;
Μπορούμε, το σκεφτόμαστε;
Λίγο ν΄αντισταθούμε;

Νομίζω καθημερινά
κάπου τα συναντάμε
φεύγουμε αδιάφορα
ίσως δεν τα κοιτάμε

Γίναμε ζούγκλα γενικώς
το ΄χουμε όλοι νιώσει
κοιτάζει ο καθένας μας
πως θα επιβιώσει.

Στάλα βροχής είπε...

Τα λόγια φτωχά και τα αισθήματα έντονα, γεμάτα πόνο και δάκρυα...όπου το χέρι του ανθρώπου μπει καταστροφή θα φέρει...

Kostas είπε...

Όντως αυτές οι εικονες είναι φρυκιαστικες!!!!Δεν θα έπρεπε κανείς να κάνει τέτοια πράγματα.
Είμαι ο Κώστας που είχε ένα blog ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
Καλή συνέχεια.

D.Angel είπε...

Καλησπέρα σε ολους!
Παιδιά sorry
αλλά δεν θέλω να σχολιάσω
αυτές τις φωτό!
Σκοπός μου ήταν να προβληματίσω...
Φιλιά πολλά σε όλους!
Χαιρετώ σας

matriga είπε...

Καλημέρα Αγγελική μου.
Την είδα αυτή την ανάρτηση μέρες τώρα αλλά δεν έβρισκα λόγια για να σχολιάσω. Τώρα την βλέπω ξανά και νομίζω ότι όσες φορές και να δω αυτές τις φωτογραφίες, δεν θα εξοικιωθώ με τα αίσχη που κάνει ο άνθρωπος...
Λυπάμαι για μας και ντρέπομαι. Άραγε, θα αλλάξει κάτι στο μέλλον;;;

Πολλά φιλάκια!