20.11.09

Just joking

Μπορείς να αγοράζεις ένα σπίτι
Αλλά όχι ένα σπιτικό

Μπορείς να αγοράζεις ένα κρεβάτι
Αλλά όχι τον ύπνο

Μπορείς να αγοράζεις ένα ρολόι
Αλλά όχι τον χρόνο

Μπορείς να αγοράσεις ένα βιβλίο
Αλλά όχι την γνώση

Μπορείς να αγοράζεις μία θέση
Αλλά όχι τον σεβασμό

Μπορείς να αγοράζεις φάρμακα
Αλλά όχι την υγεία

Μπορείς να αγοράζεις αίμα
Αλλά όχι την ζωή

Όπως βλέπεις τα χρήματα δεν είναι το παν.
Και συχνά σου δίνουν περισσότερο πόνο και στεναχώρια.
Στα λέω αυτά γιατί είμαι φίλος σου
και σαν φίλος σου θέλω να μην πονάς και υποφέρεις!

Για αυτό στείλε μου όλα σου τα χρήματα να υποφέρω εγώ για σένα.

Mη δίνετε σημασία, απλά δεν την παλεύω τελευταία!

Τραγουδάκι; Μισό να σκεφτώ!Χμ...

Tι λέτε για ένα παλιό; Πολύ παλιό όμως!

The Art Company -Sussana

20 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Αγγελικούλα μου σκέφτομαι να τα κάψω τα ρημάδια τα λεφτά μου (μεταξύ μας δεν έχω μία) για να μην υποφέρω αλλα και να μην σε βάλω στον κόπο να υποφέρεις εσύ για μένα.
Καλό Σ/Κ....

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλέ δεν θέλω να σε βάζω να υποφέρεις γιαυτό και μόνο δεν στα στέλνω...
Καλό σκ με πολλά φιλιά...

ΛΕΩΝ είπε...

Επειδή είμαι κακός άνθρωπος, δώσε αμέσως αριθμό λογ/σμού!!!!!!
Φιλιά πολλά

kakos lykos είπε...

Για να μην υποφέρεις τόσο και είναι αβάσταχτος ο πόνος σου, δεν μου στέλνεις τα μισά;

:))))))))))))))))))))


Καλησπέρα Dreamer Angel :)

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Nα σου πάρω λιγουλάκι απο το πόνο σου;

Ελά μωρεεεεεεεεεεεεε

Roadartist είπε...

xaxaaxa se niwthw..
:D

Athos Georgiou είπε...

Τι χρειάζεσαι τα δολάρια κυρά μου στην Ελλάδα;

Για στείλε εδώ στην Αμερική που πεινάμε...

:)

La Fei Er Of The D Party είπε...

Αχχχχ...money honey....
Don't give me your money,keep it to yourselves my little monsters !xD

Susanna, Susanna
Susanna I'm crazy loving you .... ~καλά βρεε που το θυμήθηκες ??xD

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

τζιζους!!!που το θυμηθηκες το κομματι αυτο!!!αχ και τι μου θυμισες..

χμ..και να θυμηθω να παιξω λοττο επιτελους μπα και κερδισω και αρχισω να γινομαι δυστιχισμενη λιγο..

money makes the world go round..!!!

αλλα οπως λεει και ενας φιλος

τι να τα κανεις τα λεφτα αμα δεν εχεις μια..!


φιλια αγγελακι!!

THE LONELY SKIPPER είπε...

δεν θελω λεφτα στειλε μονο 12 τσουρεκια ,12 κιλα κουραμπιεδες,
και 15 κιλα μελομακαρουνα και ελα
να σε ντυσω αγιο βασιλη την μεθεπομενη εβδομαδα εδω στο πεζοδρομο
να γλυκανομε τους περαστικους,και
να αισθανομαστε ολοι ΗΑPY Περιμενει
εσυ τηλεφωνησει εμενα εγω πακιστΑΝΟ
ΑΜΠΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ AFENTIKO LEEI EXY
MEROKAMOTO TORA MONO AGIO VASILI
THA ERTIS?

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα
Είσαστε καθάρματα όλοι σας!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ σε όλους!

Γείτοναααα
δώσε και μένα μπάρμπα!
Χα χα χα χα
Φιλιά

Dreamcatcher είπε...

Μπορείς να αγοράσεις τον έρωτα, αλλά όχι την αγάπη!

zoyzoy είπε...

Ωραία !!
Καλό ΣΒΚ να'χεις!
Και με το μαλακό το μελομακάρονα!!
Φιλιά θαλασσινά!!

Giorgos είπε...

Θέλω πάρα μα πάρα πολύ πόνο!!! και στεναχώρια,αν θέλεις να σε βοηθήσω να υποφέρουμε και οι δυο μαζί. Να δώσω διεύθυνση που να τα στέλνουν τα χρήματα??? Τελικά ωραία την παλεύεις, μου αρέσει!!! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τις φώτο στο Αρμενάκι
Καλά να περνάς φιλ@@@@

D.Angel είπε...

Dreamcatcher καλώς σε!
Σωστό κι αυτό αν κ εδώ που τα λέμε, έχει ξεφτιλιστεί τόσο ο έρωτας που πολλοί τον χαρίζουν!
Δεν χρειάζεται καν να τον αγοράσεις!
Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ για την επίσκεψη!

Ζουζού μου
δεν μπορώ να αντισταθώ λέμε!
Χα χα χα Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή καλή μου!Σμουατς

Γιώργο καλώς σε
Την παλεύω άραγε;;;
Οι φίλοι μου με λένε απάλευτη
αλλά δεν ξέρω το γιατί! :)
Είναι πανέμορφες οι φωτό σου
να μην το πω; Οπως επίσης γράφεις
υπέροχα! Κι απ ότι είδα δεν τα πας κι άσχημα ως συνερ-γατης!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά
Ευχαριστώ που πέρασες

Vassilis είπε...

Μου θύμισες το ρεφραίν από ένα τραγούδι του Φίλιππου Νικολάου :
"Η δόξα αρέσει σε πολλούς
το χρήμα σε κανένα
κράτα λοιπόν τη δόξα εσύ
το χρήμα δωσ' μου εμένα!"
Καλή εβδομάδα:)

Osiris! είπε...

Ναι... καλά!!!
Όλα τα αγοράζεις!
Και όταν λέμε όλα, εννοούμε, ΟΛΑ!

Και σε περίπτωση που κάποιος διαφωνεί, ας περιμένουμε λίγο ακόμη, να σφίξουν και άλλο οι κ....ι και μετά τα ξαναλέμε... ;)

Και μην ετοιμάζεσαι Αγγελάκι, να πεις κακιά λέξη.
Ανάμεσα στις τελείες, η κρυμένη λέξη είναι "κάλλοι"!
Μπούχαχαχααα :)

Sussana... Power!
Είχα πολλά χρόνια να το ακούσω!

Καλή σου μέρα και σου εύχομαι να κερδίσεις το loto.
Να ησυχάσεις εσύ, αλλά πάνω απ'όλα εμείς!
Χάχαχαχαχααχαα :)))
(αστειάκι)

Cya

D.Angel είπε...

Καλή εβδομάδα Βασίλη!
Δεν το γνωρίζω το τραγουδάκι!
Φιλιά πολλά, να σαι καλά!

Πειρατάκο δλδ
αμα περιμένω λίγο ακόμα θα
κάνω και σύσφιξη;;;Χα χα χα
Δεν ξέρω αν μαθαίνεις, αλλά τα πράγματα δεν πάνε καλά και δεν είναι και καθόλου αισιόδοξα!Χάλιαααααα
Καλή εβδομάδα τρελοκαπετάνιε,
να σαι καλά!
Τα φιλιά μου

ELENI είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!!

D.Angel είπε...

Καλή εβδομάδα κι από μένα Λενάκι!
Φιλιά πολλά