16.11.09

Η βλακεία

...βρίσκεται σε χιλιάδες πράγματα.

Η βλακεία είναι να ανοίγεις μια τηλεόραση και να βλέπεις μόνο σκουπίδια. Η βλακεία είναι να πας να παίρνεις ένα περιοδικό και, επειδή όλοι αυτοί οι βλάκες που είναι φωτογραφισμένοι γελάνε, να νομίζεις ότι γελάει κι όλη η Ελλάδα. Όλη αυτή η ανοησία, που μας περιβάλλει, με ενοχλεί βαθύτατα. Η κακή αισθητική μ' ενοχλεί, το πόσο εχθρικοί έχουμε γίνει με το περιβάλλον μ' ενοχλεί. Αλλά λέω βλακεία, και όχι κακία. Την κακία των ανθρώπων μπορείς να την αντιμετωπίσεις. Έναν άνθρωπο, που είναι κακός και πάει να σου κάνει κακό, μπορεί να μην τον προλάβεις την πρώτη φορά, αλλά τη δεύτερη θα ξέρεις και θα φυλαχτείς. Όμως, αυτός που είναι βλάκας μπορεί να σου κάνει κακό χωρίς να το καταλάβει. Γι' αυτό η βλακεία κι η ανοησία είναι αήττητη. Εγώ αισθάνομαι απέναντι σ' αυτούς τους ανθρώπους, που συμπεριφέρονται μ' αυτόν τον τρόπο, τελείως απροστάτευτος. Και είναι αυτοί οι άνθρωποι, οι οποίοι καταστρέφουν και το περιβάλλον, οι οποίοι μας βάζουν αντιμέτωπους με ψευδοπροβλήματα, αυτοί που επιτρέπουν να καίγονται τα δάση, και πυροσβέστες μαζί, αυτοί που πιάνουν ένα παιδί που παίρνει ναρκωτικά και το χώνουν στη φυλακή, ενώ αφήνουν τον έμπορο των ναρκωτικών έξω... Όλη αυτή η βλακεία, που είναι απολύτως μεθοδευμένη, γιατί δεν πρόκειται απλώς για αφέλεια, με ενοχλεί βαθύτατα!!!

Μ.Πασχαλίδης
http://www.servitoros.gr/

Kι εμένα- κι εμένα!

19 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ειναι πολλων ειδών η βλακεια Αγγέλα μου...εγώ πάντως τους γεννημένους βλακες τους λυπάμαι....



Ασχετο
Δε μου λες, σε ποια πόλη της Κρήτης μένεις;

Άθεος είπε...

Τώρα κατάλαβες γιατί σε περίοπτη θέση στο blog μου λανσάρει η φράση
«Μήπως η ηλιθιότητα είναι το αφθονότερο στοιχείο στο σύμπαν και η βλακεία απύθμενη…ή απλά σαν γήινοι αποτελούμε συμπαντική πρωτοτυπία;!»
Ήθελα να ήξερα, ο θεός έφτιαξε κι άλλους βλάκες σαν εμάς ή όλη την κακογουστιά του την έριξε σ’ αυτό που λέμε άνθρωπο!

D.Angel είπε...

Και πολύ καλά κάμεις Ρίκη μου!
Αν κ δεν έχουν μεγάλη διαφορά απ αυτούς που γίνονται στην πορεία!
Μένω Αθήνα γλυκιά μου!Είμαι απ τα Χανιά!Τα υπέροχα Χανιά!Φιλιά πολλά

Αθεε
να σου πω την αλήθεια δεν την είδα!
Μην το πάρεις προσωπικά!Μπήκα τσέκαρα κ έφυγα γιατί έτσι κάνω πάντα σε όποιον μ επισκέπτεται για πρώτη φορά!Για να το έγραψες θα σημαίνει πολλά για σένα πάντως!
Φιλιά πολλά φιλενάδε!

homemade είπε...

αγγελική .....και σοφή...
συμφωνώ απόλυτα μαζί σου....
καλή σου εβδομάδα..πάντα ωραία

kakos lykos είπε...

Ο Αϊνστάιν είπε:"Δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο δεν είμαι σίγουρος."

Καλό βράδυ Dreamer Angel!

Savvina είπε...

Η βλακεία μερικών ανθρώπων σε όλο τους το μεγαλείο....
Αχχχχχχχχχχχχχχ........
Λυπάμαι πολύ για τη ζωή που ζούμε...

Καλό ξημέρωμα φιλενάδα.
Καλή εβδομάδα να έχεις.
Φιλάκιαααααααα...........

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μήπως τελικά γίνει επάγγελμα, και όλοι αυτοί πέσουν στο ταμείο ανεργίας; κάηκε το κράτος μετά,με πρώτους και καλύτερους τα σαΐνια τους πολιτικούς μας!!
Τι είπα πάλι???
Καλημέρααααα....

Vassilis είπε...

"Το βλάκα μπορείς να τον καταλάβεις από δυο ενδείξεις: μιλάει για πράματα που είναι γι' αυτόν άχρηστα και εκφράζει γνώμη για κάτι που κανένας δεν τον ρωτάει."
Πλάτων

Άθεος είπε...

Πρόσεξε ένα τσιτάτο:
"Αν οι ηλίθιοι ήταν λιγότεροι από τους κακούς, οι κακοί δε θα επιβίωναν"

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΑΝΤΑ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

D.Angel είπε...

homemade
να σαι καλά!
Καλή εβδομάδα κι από μένα
Φιλιά πολλά!

Λυκάκι μου
συμφωνούμε με τον Αινστάιν!
Φιλιά πολλά!

Σαββίνα μου
εγώ να δεις!Φιλιά πολλά
και καλό απόγευμα.

Φούλη μου
μ εντυπωσιάζεις λέμε!
Χα χα χα
Λες;;;
Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

Βασίλη μου
θα χω το νού μου!
Χα χα χα έχεις δίκιο!
Φιλιά πολλά καλέ μου

Αθεε
Σωστό και αυτό!
Φιλιά πολλά φιλενάδε!

Σκρουτζάκο μου
σ ευχαριστώ πολύ
Να σαι καλά!
Τα φιλιά μου

La Fei Er Of The D Party είπε...

Βασικά το κακό με τους ανόητους είναι ότι δεν μπορείς να τους κατηγορήσεις ή έστω να εκτονωθείς πάνω τους χωρίς να νιώσεις τύψεις αργότερα~Τουλάχιστον έτσι μου βγαίνει εμένα xD

xXx Mwaaa xXx

D.Angel είπε...

Ισως και να χεις δίκιο!
Δεν το χω σκεφτεί!
Φιλιά πολλά ;)

Osiris! είπε...

Τι???
Μόνο τόσο μικρό κείμενο???
Μα η βλακεία είναι πολύ μεγαλύτερο πράγμα!!!

:)))

Την καλησπέρα μου

Ευρύνοος είπε...

Και ύστερα με λένε ρατσιστή..

όπως έχω πεί, κι εγώ πολλές φορές δέν μου μιλώ απο την βλακεία μου..

γειά σου φιλαράκι :)

D.Angel είπε...

Osiri πως;;;;
Καλησπέρα;;;
Με sex bomb;;;
Αφού δεν έβαλες και David Guetta
πάλι καλά λέμε! ;)
Χα χα χα χα χα χα
Περνάς καλάαααα εσύ!
Χα χα χα
Φιλιά μωβ πειρατάκο!

Τρελέεεεε
έτσι ε;;;
Σου κρατάς και μούτρα;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά φιλαράκι!
Να σαι καλά!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Φιλενάδα σου προτείνω (αν δε το διάβασες) το "ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΒΛΑΚΕΙΑΣ" του Διονύση Χαριτόπουλου. Διασκεδαστικότατο, προφανές ως προς την παρουσίασή του, αλλά πάντα ελλοχεύει ο κίνδυνος μερικά πράγματα να σου θυμίσουν ...δικές σου συμπεριφορές !!! Εγώ πάντως το κατευχαριστήθηκα και μου δόθηκε η ευκαιρία να φρεσκάρω τη μνήμη μου μιας και μου θύμισε πολλές φάτσες που με περιτριγυρίζουν :)

D.Angel είπε...

Τεμαχιστή μου
δεν το χω διαβάσει και σ ευχαριστώ
για την ενημέρωση!θα το χω στα
υπ όψιν!Φιλιά πολλά

D.Angel είπε...

Μήπως να γράψω κι εγώ ένα βιβλίο;;;
Χα χα χα χα
Φιλιά σε όλους