15.11.09

Μονόλογος


Μερικές φορές πιάνω τον εαυτό μου να μιλά συνεχόμενα, για θέματα που άλλοτε δεν με ενδιαφέρουν, άλλοτε δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις για να σχηματίσω άποψη και άλλοτε είναι τόσο στοιχειώδη που εκπλήσσομαι από το χρόνο που καταναλώνω σε μη απαραίτητες αναλύσεις. Δεν θυμάμαι όμως καμία από όλες αυτές τις άσκοπες συζητήσεις, τους αντικρουόμενους μονόλογους, που να πήγαν χαμένες. Έχω γεμίσει έτσι ώρες που διαφορετικά θα φάνταζαν ατελείωτες, έχω ανακαλύψει χαρίσματα στους συνομιλητές μου που πριν δεν είχα καν φανταστεί ότι διαθέτουν. Φυσικά ποτέ καμιά από αυτές τις συζητήσεις δεν κατέληξε σε κάποιο συγκεκριμένο συμπέρασμα, παραδεκτό από όλους ή έστω από την πλειοψηφία των συμμετεχόντων. Οι ατελείωτες ώρες όμως, τέλειωσαν γρήγορα...
Διάλειμμα για γλυκάκι!
Ερώτηση:
Έχει πάθει ποτέ κανείς τίποτα από υπερβολική κατανάλωση μελομακάρονων; Στα πόσα κουτιά να σταματήσω, πριν με γράψουν στα ιατρικά χρονικά; Εεεεεεε;;;;;;;
Αντε καλή Κυριακή σε όλους!Φιλιά

Τι τραγούδι να διαλέξω τώρα, για ν ανοίξει το μάτι πρωί πρωί;
Χμ...
I Love Rock and Roll

24 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Κοίτα..
για σήμερα είναι αργά.. για αύριο είναι νωρίς..

οπότε, φάε κανα μελομακάρονο και άντε για ύπνο λέμε..

αλήθεια, όταν κατεβάσω την ταινία, (σήμερα-αύριο) θα φέρεις μελομακάρονα να τρώμε όσο την βλέπουμε;

χαχαχα
πάει η δίαιτά μου γμτ..

καληνύχτα, καλημέρα.. :)

Miranda είπε...

Ολοι οι ξενυχτηδες εδω?Δινω το παρον για μια χαιρετουρα.
Σματς σμουτς!

monahikoslikos είπε...

Αλήθεια εσύ πόσα μελομακάρονα νομίζεις ότι μπορώ να φάω άφοβα.... γιατί έρχονται Χριστούγεννα και καλό είναι να ξέρω.
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Οοοοοπα με μέτρο (όχι με το μέτρο)τα μελομακάρονα....
Το τραγούδι σούπερ,κάτσε να ενημερώσω τον ηχολήπτη συνερ(γάτη), να μου το βάλει χαλί στο blog...
Καλημέρααααα...

George είπε...

βρε ! λίγο νωρίς δεν ξεκίνησες τα μελομακάρονα?? Σε ενάμιση μήνα απο τώρα τι θα τρώς?? Ελπίζω οχι κόκκινα αυγά :)
Πάντως για καλό και για κακό στο τελείωμα του πρώτου κουτιού κάνε μια μέτρηση γλυκόζης γιατί ποτέ δεν ξέρεις.
Άντε να έχεις μια όμορφη Κυριακή

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Γέννησα το καμάρι μου 5 του Γενάρη

Τη πρωτοχρονιά, είχα πια φάει μοναχή μου τόσα μελαμοκάρουνα που στο τέλος ντρεπόμουν να με βλέπει έστω ακόμα και η μανα μου και τα επαιρνα κρυφα

Συμπέρασμα: Τρώγε αφοβα, δεν παθαίνεις πράμα


Συνέχισε το διαλογο με τον εαυτο σου, ειναι ο πιο επικοδομοιμητικός

kakos lykos είπε...

Κάνε κράτει, γιατί η παρενέργεια, θα φανεί έντονα στην ζυγαριά.
Και είναι παρενέργεια που φεύγει δύσκολα :)))

Καλημέρα Dreamer Angel :)

Koan είπε...

:@:@:@::@:@ soy stelna mail anti gia sxolio ... βαριεμαι να ξαναγραφω αναδημοσιευσε το εσυ αν θες και απαντα μου..

D.Angel είπε...

Tρελέ είσαι εντελώς γιου χου!
Είσαι καλά;;;Ακόμα περιμένω μνμ!
Προς το παρόν δεν έχω χρόνο να ρθω αλλά θα τα πούμε σύντομα!Φιλιά πολλά

Μιραντάκι καλώς σε!
Σματς σμουτς κι από μένα!
Καλά έκανες και πέρασες!Αντε
καλή εβδομάδα να χουμε!

Λύκε μου
δεν κατέχω!Οτι φάμε, ότι πιούμε,
κι ότι...... δε λένε;;;;
Χα χα χα χα φιλιά πολλά

Φούλη
πιο μέτρο;Τι μέτρο;Χα χα χα
Σ άρεσε το τραγουδάκι ε;;;
Πολύ χαίρομαι!Φιλιά πολλά
φιλενάδα!Να σαι καλά!

George
σ ενάμιση μήνα από τώρα λογικά
θα τρώω ξεροτήγανα κ βασιλόπιτες!
Χα χα χα Φιλιά πολλά

Ρίκη μου
εγώ δεν παθαίνω πράμα,
για τη ζυγαριά φοβάμαι!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά καλή μου

Λυκάκι μου
η ζυγαριά υποφέρει ήδη!
Οπότε τι 5, τι 10, τι....
Δε βαριέσαι, καλά να μαστε!
Φιλιά πολλά

Κοαν
δεν έλαβα τίποτα!
Την καλησπέρα μου και φιλιά πολλά!

zoyzoy είπε...

Από τώρα ξεκίνησες και τις γιορτές τι θα κάνεις κοπελιά??
Και'χει ένα σωρό γιορτές ο Δεκέβρης καήκαμε σαν χαβούζες θα γίνουμε!!

Καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά!!

Άθεος είπε...

Και μας είπες τόσα πολλά για να δικαιολογηθείς ότι σου έπεσε το ζάχαρο και πρέπει να φας… ένα μελομακάρονο… τώρα ένα μελομακάρονο εννοούσες, ένα κουτί, ένα κιλό, να σου πω δεν κατάλαβα…
…και μετά παραπονιόσαστε γιατί κάνετε κώλους!
Ο φιλενάδος σου!

Savvina είπε...

Όλα καλά όλα ανθηρά φιλενάδα...
Ωραίος ο μονόλογος μερικές φορές, ωραίο το τραγούδι σου, ωραία και τα μελομακάρονα...
Αλλά αργούν λιγάκι τα χριστούγεννα και άμα αρχίσουμε από τώρα.... αντε αντε.... ξέρεις πόσα κιλά θα πάρω????
Πολλά φιλιά...
Καλό βραδάκι.

La Fei Er Of The D Party είπε...

Α τι να σου πω,δεν έχω καταναλώσει και πολλά μελομακάρονα !!xDDΠάντως μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως κλείνει ο λαιμός σου άμα φας πολλά Clusters πρωινιάτικα με κρύο κρύο λυσσασμένο γάλα!(άχρηστη πληροφορία,αλλά θα το ξέρεις σε περίπτωση που αποφασίσεις να αρχίσεις τα δημητριακά το πρωϊ!)
Ayyy,I love rock n'roll ~!!

Osiris! είπε...

Αφού δεν έχεις πιάσει δουλειά ακόμη σε ζαχαροπλαστείο και να ξεσκονίζεις τους κουραμπιέδες, δεν σε φοβάμαι με τίποτα λέμεεε.
Μπούχαχαααα :)))

Χώσταααα

I LOVE ROCK & ROLL....

Yeah!!!

...>

D.Angel είπε...

Ζουζού μου
και στις γιορτές θα συνεχίσω αυτό που κάνω τώρα!Θα τρώω, θα πίνω και θα μονολογώ!Σκασίλα μου για τα υπόλοιπα!Χα χα χα Φιλιά πολλά

Αθεε χμ....
...σου ταιριάζει απόλυτα ο τίτλος
μιας και δεν έχεις τον Θεό σου!
Εσύ δλδ που δεν έφαγες μελομακάρονα δεν έχεις κώλο;
Εγώ τον είχα και πριν πάντως!
Μισό να τσεκάρω.... Οκ στη θέση του είναι!Χα χα χα χα φιλενάδε! Φιλιά πολλά

Σαββινάκι
πως κάνεις έτσι καλέ για μερικά κιλά;;;;Σιγααααα.... Οτι φάμε κ ότι πιούμε!Αντε ας μην αναφερθώ ξανά σε κώλους!Δε λέει!Χα χα χα
Φιλιά πολλά φιλενάδα!
Καλό βράδυ!

La Fei Er Of The D Party
πολύ καλές οι πληροφορίες σου!
Θα τις έχω υπ όψιν μου, όταν
και αν αποφασίσω να κάνω υγιεινή
διατροφή Χαίρομαι που σ άρεσε το τραγούδι! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

Osiriiiii
έχω αρχίσει ν ανησυχώ λέμε!
Οσο τα χώνω, τόσο μαζεύονται!
Πιο ανθεκτικοί κι απ τις κατσαρίδες
σου λέω!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλά ταξίδια!

Σμουατς

Vassilis είπε...

Καλημέρα D.Angel,
για να σταματήσεις τα μελομακάρονα χρειάζεται να φας ...ένα κουραμπιέ!
Μόνο έναν όμως...μετά συνεχίζεις τα μελομακάρονα :)
Καλή εβδομάδα.

D.Angel είπε...

Βασίλη καλημέρα!
Ναι, κάπως έτσι το σκέφτομαι κι εγώ!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Άθεος είπε...

Ναι φιλενάδα, εγώ δεν είπα ότι δεν έχεις κώλο, όμως άλλο να έχεις ένα τέτοιο κωλαράκι κι άλλο σαν αυτόν τον κώλο!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Μονόλογος, σαν ποταμός
είναι το κοίταγμα σου,
μέχρι κι ο Γεροπόταμος
θα φοβηθεί μπροστά σου.

Για τα μελομακάρονα
η συνταγή ΄ναι άλλη,
θα πρέπει δίλα στο τεψί
να είναι το μπουκάλι.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΟΛΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΧΕ ΧΕ!!!ΦΑΕ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΕΣΥ.ΠΩ ΠΩ!!!ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑΚΙΑ.ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΓΩ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΡΩΩ.ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΘΑ ΦΑΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ.

Η τρελή είπε...

Πρόβες για τις γιορτές?????
Φιλιά

D.Angel είπε...

Aθεε συμφωνώ μαζί σου!
Αλλο το ένα, άλλο το άλλο!
Υπάρχει βέβαια και η κατηγορία
αυτή που ο κώλος είναι πιο ωραίος
απ τη μάπα!Αλλη ιστορία!
Κουβέντα του κώλου κι απόψε άιντε!
Καλό σου βράδυ φιλενάδε...

Γεια σου βρε σύντεκνε με τα ωραία σου!Ολα αυτά εγώ;;;;Οφουυυυ
Σ ευχαριστώ πολύ!
Η τσικουδιά δε λείπει ποτέ
άλλωστε είναι και χωνευτική
εεε;;;;
Φιλιά πολλά σύντεκνε

Σκρουτζάκο έτσι έτσι!
Γερά!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά καλό μου παπί!

Προθέρμανση τρελή μου!
Ετσι για ζέσταμα!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

THE LONELY SKIPPER είπε...

ωχ εχασα επεισοδια μελομακαρουνα
διαιτης φτιαχνεις?

D.Angel είπε...

Διαίτης όχι!Κανονικά με όλες τις θερμίδες τους!Χα χα χα
Φιλιά πολλά γείτονα!