11.11.09

Οταν θέλεις...

...πάρα πολύ κάτι, όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να τα καταφέρεις!
P.Coelho

Μπούρδες
D.Angel

Oταν θέλω κάτι πάρα πολύ, όλο το σύμπαν συνωμοτεί εναντίον μου! Και οκ, εντάξει, αυτό το χω συνηθίσει... δεν τρέχει τίποτα! Αλλά όταν κάνω σχέδια, να γελάει μαζί μου κι ο Θεός πάει πολύ! Παρ όλα αυτά, θα είμαι εδώ και θα υπάρχω όπως μπορώ...

Ασχετο το τραγούδι, αλλά αυτό θέλω ν ακούσω τώρα...
και θέλω να τ ακούσω δυνατά! Be My Little Rock & Roll Queen

Η αφιέρωση που είχα τάξει στις γυναίκες του blog είναι έτοιμη! Παρακαλώ διώξτε τους υπόλοιπους απ το pc και απολαύστε τους
δέκα πιο σέξι άντρες που διάλεξα...

για τα μάτια σας μόνο :( :( " εδώ "
Kisses

19 σχόλια:

Roadartist είπε...

Ναι αυτό του Coelho δεν παίζει.. σχεδόν ποτέ :)

kakos lykos είπε...

Συν Αθηνά και χείρα κίνει έλεγαν οι αρχαίοι.
Μην τα περιμένουμε και όλα από το σύμπαν, αν κάτι το θέλουμε πραγματικά και είναι κάτι το εφικτό φυσικά, τότε μπορούμε να το κυνηγήσουμε και να γίνει το όνειρο πραγματικότητα.
Αρκεί να κάνουμε και μεις θετικές σκέψεις και να παλεύουμε με όλες μας τις δυνάμεις για την πραγματοποίηση του σκοπού μας. Αν γινόμαστε μοιρολάτρες και λέμε "και σιγά μην γίνει τίποτα", τότε δεν θα γίνει, δεν πάει να στρωθεί στην δουλειά όλο το στερέωμα.

Καλησπέρα Dreamer Angel :)

η ψυχασθενής είπε...

ε καλα αυτο το λεει μονο ο κοέλο...συνηθως και σε μενα συμβαινει το ακρως αντιθετο

Ath είπε...

Ο P.Coelho έκανε ψιλή όταν το έγραφε αυτό πιστεύω :)

Νομίζω πως πρέπει να κάνω καμιά αφιέρωση για τις 10 πιο σέξι γυναίκες...γιατί ζήλεψα να σας κλέβουν την προσοχή αυτοί οι άντρες
Τι σεξυ τους βρίσκετε βρε;

χοχοχο

Τέλος παντων...Μια χαρά τα πας...

φιλιά

D.Angel είπε...

Roadartist
κάτι δεν λειτουργεί σωστά στο σύμπαν!
Είμαι σχεδόν σίγουρη!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Λυκάκι μου
δεν περιμένω τίποτα απ το σύμπαν!
Αυτό μου τη βγαίνει συνέχεια από δεξιά και χωρίς φλας!
Φιλιά πολλά

Ψυχασθενής
αισθάνομαι καλύτερα τώρα!
Είμαστε πολλοίιιιιι χα χα χα
Φιλιά πολλά

Ath
Oταν λες ψιλή εννοείς όπως τις διαχωριστικές γραμμές των δρόμων;
Χα χα χα Μ αρέσει που το διασκεδάζω πάντως!Φιλιά πολλά

Αγνή είπε...

Καλά??? δεν το ήξερες???Ο μόνος εγγυημένος τρόπος για να μη γίνει κάτι..είναι να το θες πολύ.!

Σε σημείο η μάνα μου να μου λέει για διάφορα που θέλω: -άντε δεν το θες, γιατί αν το θες και το συζητάς δε θα γίνει ποτέ!

Όσο για τους σέξι άνδρες θα την πω την κοτσάνα μου τώρα: παραείναι σέξι..τόσο σέξι που δεν σου κάνουν κουκου πια!!(όσα δε φτάνει η αλεπού..και να πηδήξει...)

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Οταν θέλεις κάτι πάρα πολυ κλπ κλπ κλπ

Μπούρδεεεεεεεεεεεεεςςςςςςς


Το κανανε πια καραμελλα και το πιπιλάνε όλοι αυτο επειδή το είπε ο Κοέλο.
Και ποιος ειναι αυτος;
Δηλαδη μια μάνα δεν θέλει να δει το άρρωστο παιδί της καλά ε;

Αι σιχτιρ πια με τα κλισε


Φιλαρες

ΦΟΥΛΗ είπε...

Δεν ξέρω τι λέει αυτός ο κύριος Κοέλο
αλλά εγώ αν θέλω κάτι σκάω μέχρι που το καταφέρνω... πάντα μέχρι εκεί που φτάνει το χεράκι μου κρεμάω το καλαθάκι μου...(Κριάρι)βλέπεις
Πολλά φιλιά κοριτσάρα..

AERIKO είπε...

Σιγα μην συνομοτει το συμπαν...αν δεν κουνησουμε τον (_)_)κο μας τιποτα δεν γινεται....
Καλημερεςςςςς!!

artou είπε...

Ουφ μα καλά με τον πόνο μας παίζεται πρωί πρωί???

Μα αν ξεκινησώ να σχολιάσω δεν θα σταματήσω ούτε αύριο....έχω πολύ έμπνευση για το συγκεκριμένο θέμα


καλημέρα αγγελάκι

D.Angel είπε...

Aγνή μου καλημέρα!
Κάπως έτσι το βλέπω κι εγώ!
Οσο για τους άντρες δεν μπορεί...
θα χουν τα κουσούρια τους!Μη μασας!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Ρίκη μου
χωσε κι εσύ γιατί αισθάνομαι
μοναξιά!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Φούλη μου
νομίζεις πως εγώ δεν σκάω;
Ομως τι να κάνω όταν εκτός
απ το σύμπαν συνωμοτούν κ όλοι
οι υπόλοιποι;;;Εεεε;;;;
Χα χα χα Φιλιά πολλά

Αερικό μου
τον κουνάω, αλλά μάλλον δεν έχω ωραίο κώλο και το σύμπαν κάνει διακρίσεις!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Artou μου
εγώ να δεις!Κάθε μέρα και χειρότερα! Φιλιά πολλάααα

Καλημέρααααααααααααα

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Το σύμπαν συνομώτησε
να γίνει αυτό που θέλω
αυτά μας γράφει η Αngela
πως είπε ο Κοέλο.

Και λέει μονολεκτικά,
"μπούρδες" την άποψη της,
πολύ σοφή αναλυση
και συμφωνώ μαζί της.


Αν θέλω κάτι προσπαθώ
μέχρι να τ΄ αποχτήσω,
αμα το θέλω και πολύ
το σύμπαν θα κινήσω.

όμως υπάρχουνε φορές
π΄ αλλιώς τα φέρνει η μοίρα
ενώ εξάρες γύρευα
το άσσο δύο πήρα.

Είναι ο νόμος; της ζωής
ποιός θα μα απαντήσει
σου μένει η παρηγοριά
πως έχεις προσπαθήσει.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Η φράση αυτή ισχύει ΜΟΝΟ αν δικαιούμαστε αυτό το κάτι.
Αν όχι εξαρτάται από το μέγεθος της θέλησης και φυσικά οι συνέπειες στην εκπλήρωση θα είναι δικές μας και μόνο!
Καλημέρα.

D.Angel είπε...

Φάνη μου έγραψες!
Χα χα χα χα
Είσαι μεγάλη μορφή λέμε!
Φιλιά πολλά

Καλημέρα Αστρο!
Δεν θα συμφωνήσω!
Τι πάει να πει αν δικαιούμαστε;
Ολοι έχουμε δικαίωμα να ονειρευόμαστε
και φυσικά να κάνουμε τα όνειρά μας πραγματικότητα όταν βέβαια δεν ζητάμε τον ουρανό με τ άστρα!
Φιλιά πολλά

La Fei Er Of The D Party είπε...

Μα να μην βγαίνει ποτέ αυτό του Coelho >.< !!!
Yeahhhh,rock n'roll queen!!!^O^ Άσχετο :P

D.Angel είπε...

Yeahhhh rock n' roll queen
Απαιχτο!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Osiris! είπε...

ΟΟ
/\
Κόλασηηη!!!
Χώσταααα!!!
Έτσι.

Πώωωωω κομματάρααααα!!!
Δώστα όλα Angel!

Ερώτηση:
Τι είναι το σύμπαν.
Μήπως είναι όταν κάνεις εσύ Βan;
Ώχ... πάω να φύγω!
Έρχεται Ban!
Μπούχαχαχαχααα :)))

Καλησπερούδια εδώ, Καλημερούδια εκεί!
ΧΑΟΣ
ΑΤΑΞΙΑ
:)
....>

AERIKO είπε...

Καλημερα και παλι....ρε δεν ενοουσα για ομορφους η ασχημους.....αν δεν παρουμε μονοι μας τα υνια στα χερια μας δεν...γινεται σχεδον τιποτα....
φιλιαααα!!!

D.Angel είπε...

Οsiri καλώς σε!!!!
Πού είσαι εσύ ρεεεεεεεε;;;;;;;
Καλά το κατάλαβες
Eρχεται ban, και τί ban!!!!
Eτοιμη είμαι!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά ρεεεεεεεε

Αερικό μου καλημέρα
Το κατάλαβα καλέεεε
Απλά μου την έχει δώσει κ το γύρισα στην τρελή! Μήπως ν αφήσω τα ινία και να πιάσω το μαστίγιο;;;;Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααααα