5.11.09

Αγρίεψα



Εφυγα σε λιγότερο από μια στιγμή και περιπλανήθηκα σαν άνεμος. Λυσσασμένος. Είχα νιώσει πολλά πράγματα μαζί και μπούκωσα! Μπήκα σ ένα μαυρισμένο σύννεφο κι έκλαψα μαζί του...
Μπήκα σ ένα νυχτοπούλι και το άφησα να με ξεναγήσει στον νυχτερινό ουρανό...
Ενας γλάρος με σύστησε στον ωκεανό κι ένα δελφίνι στον βυθό του...
Ετρεξα μ ένα ζαρκάδι σε πανέμορφα δάση και ένας λύκος μου έμαθε να είμαι σκληρή, όμορφη και συναισθηματική...
Μ ένα λουλούδι, έμαθα την τρυφερότητα...
Μ ένα δέντρο έμαθα να είμαι ευλύγιστη...
Μ ένα ποτάμι ταξίδεψα και με μια λίμνη έμαθα να γαληνεύω...
Γεύτηκα το νερό, το χώμα, τη φωτιά και τον αέρα...
Κι ένιωσα ευτυχισμένη, χωρίς αιτία! Ετσι απλά...




I hurt myself today
to see if I still feel
I focus on the pain
the only thing that's real...

13 σχόλια:

Ath είπε...

Καλός ο Johnny Cash:)

επί λέξει είπε...

Μ' αρέσει που κάποια γίνονται χωρίς αιτία. Αν υπάρχει αυτή η επιλογή, δεν πειράζει που αποκλείονται άλλες...

Φιλιά πολλά, τρελοκόριτσο!

Ένας παλιός σου φίλος...
www.epilexei-ap.blogspot.com

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα....
Ταξίδια τέλος...επιστροφή στη βάση μας...Πολλά φιλιά....

ΛΕΩΝ είπε...

Λες ο πόνος να είναι το μοναδικό αληθινό πράγμα? Δεν θάθελα να είναι έτσι....!
Προτιμώ να πιστεύω πως τα μόνα αληθινά είναι ο γλάρος, το δέντρο, το δελφίνι , ο λύκος....κτλ!
Σε φιλώ Αγγελική

D.Angel είπε...

Ath μου μ αρέσει κι εμένα πολύ!
Φιλιά πολλά καλε μου!
Σ ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς!

Επί λέξη τελικά με βρήκες ε;;;
Δεν στο κρύβω ότι μου χεις λείψει!
Κάποια πράγματα όπως η ευτυχία δεν θα πρέπει να ναι αποτέλεσμα αλλά αυτοσκοπός!Μπορούμε; Θέλουμε;
Να σαι καλά γλυκέ μου και να ρχεσαι!Να περνάς να λες ένα γεια!
Ασε που μ αρέσει το τρελοκόριτσο!
Το συνήθισα!
Φιλιά πολλά

Φούλη μου
καλή προσαρμογή τώρα πια!
Να σαι καλά!
Καλή σου μέρα

Λιονταράκι μου
ίσως γιατί κι αυτά ακόμα αισθάνονται!Ισως....
Θα συμφωνήσω όμως μαζί σου!
Πόσο τα ζηλεύω!!!
Φιλιά πολλά και καλημέρα!

La Fei Er Of The D Party είπε...

Ohayo gosaimasu D.Angel!
Μακάρι η ευτυχία να ήταν τόσο απλή~!Αλλά μάθαμε να την περιπλέκουμε και δεν μπορούμε να την αναγνωρίσουμε στα απλά πράγματα :( Αλλά είναι τόσο ωραίο να την συνθέτεις μόνος σου~
xXx Mwaaaa xXx

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Μα η ευτυχία μόνο στα απλά πράγματα βρίσκετε καλη μου...
Συνέχισε να εισαι ευτυχισμένη...

Τη καλημέρα μου!

D.Angel είπε...

La Fei Er Of The D Party
καλώς σε!Νομίζω πως έχουμε μια απίστευτη ικανότητα να κάνουμε τα δύσκολα έυκολα και τα απλά δυσκολότερα!Τι να πω;
Αβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!
Φιλιά πολλά

Ρίκη μου
προς πείσμα όλων αυτό κάνω!
Δύσκολο να σ αφήσουν όμως...
Φιλιά πολλά καλή μου

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

"προς πείσμα όλων αυτό κάνω!
Δύσκολο να σ αφήσουν όμως..."

Τότε πάψε να επηρεάζεσαι από τους άλλους και μη τους αφήνεις εσύ. Χρειάζεται κ λίγο ο εγωισμός, μη το ξεχνάμε!
Καλό Σ/Κ!!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καλησπέρα αγαπητή.
Πολύ κάπως, μάλλον, πεσσιμιστική η ανάρτηση αν και κατά τα άλλα γευστικότατη με πολλή νοσταλγία και αγάπη.
Καλό ΣΚ να έχεις.

D.Angel είπε...

Καλή μου αγελάδα,
άλλο είναι η επιρροή
και άλλο το εμπόδιο!!!
Γενικά στη ζωή μου δεν επηρεάζομαι!
Δυσκολεύομαι και συναντώ εμπόδια!
Γι αυτό υπάρχουν και τα εμπόδια...
για να δοκιμάζομαι κ να τα ξεπερνάω!Από εγωισμό άλλο τίποτα...Σκορπιός αγάπη μου!Χα χα χα
Φιλιά πολλά


Αστρο μου
τι λένε για όλα αυτά τα ζώδια;
Περνάω φάση;θα μου περάσει;
Χα χα χα
Οπως και να χει, κοιτάμε μπροστά!
Τα φιλιά μου

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Χωρίς αιτία εγίνηκε
βάσανο στη ζωή μου
και δεν αντέχω να θωρρώ
τα μάθια τζη μικρή μου.

D.Angel είπε...

Για τα μάθια τζη λοιπόν ε;;;
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ σύντεκνε!