1.11.09

Αν


Αν μπορούσα, θα έγραφα το μίσος μου πάνω στον πάγο και θα περίμενα να βγει ο ήλιος.

Θα ζωγράφιζα μ’ένα όνειρο του Βαν Γκογκ πάνω στα άστρα ένα ποίημα του Μπενεντέτι κι ένα τραγούδι του Σερράτ θα ήταν η σερενάτα που θα χάριζα στη σελήνη.

Θα πότιζα με τα δάκρυα μου τα τριαντάφυλλα, για να νιώσω τον πόνο από τ’αγκάθια τους και το κοκκινωπό φιλί των πετάλων τους.

Από την αποχαιρετιστήρια επιστολή του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες

Είναι μερικοί άνθρωποι που δεν μπόρεσαν ποτέ να διαβάσουν το μυστικό σημείωμα που άφησε μέσα τους ο Θεός. Δεν είχαν το απαιτούμενο φως για να το διαβάσουν. Και τ' άφησαν διπλωμένο να κιτρινίζει σ' ένα κρυφό συρταράκι της ψυχής τους. Είναι μερικοί άνθρωποι που όταν πέσει στα χέρια τους η χαρά δεν ξέρουν, πως τους ανήκει. Και σαστίζουν. Τη φέρνουν από δω, τη γυρνάνε από κει, ώσπου τη θάβουν, όπως κάνουν με τα κόκαλα τα σκυλιά. Είναι μερικοί άνθρωποι που πίστεψαν αλήθεια, πως ο Θεός αγαπάει τους μουτρωμένους. Χαρά σ' αυτούς που γέμισαν την ψυχή τους και διάβασαν τραγουδιστά το μυστικό τους σημειωματάκι. Αν το 'σκισαν μετά, αν το 'καψαν, το έκαναν μόνο και μόνο για το κέφι τους. Για να κλείσουν μάτι στο Θεό. Χαρά σ' αυτούς που πιάστηκαν στο δόλωμα της ζωής και σπαρτάρισαν μέσα στα δίχτυα της. Αν τα τρύπησαν μια στιγμή και ξαναβγήκαν στο πέλαγος, το 'καναν μόνο και μόνο για να 'χουν τη χαρά να ξαναπιαστούν...

Είναι κάτι άνθρωποι, που οι μέρες τους έρχονται και φεύγουν, χωρίς ν' αφήσουν πίσω τους ένα σημάδι. Μια μυρωδιά. Έναν ήχο. Είναι κάτι άνθρωποι σαν τα έπιπλα που τα σκεπάζουν οι νοικοκυραίοι μ' άσπρα σεντόνια, λίγο πριν εγκαταλείψουν το σπιτικό. Ψέματα;

Απόσπασμα από το βιβλίο της Α.Παπαδάκη "Σαν χειμωνιάτικη λιακάδα"


Καλό μήνα

26 σχόλια:

gsatelite είπε...

...Καλο μηνα ,σωστη η συγγραφεας,αλλα και ο Μαρκες(το γραμμα ελεγε και αλλα,επισης σημαντικα)

D.Angel είπε...

gsatelite καλώς σε!
Πρώτος πρώτος ε;;
Καλό μήνα σύντεκνε!
Το ξέρω αλλά είπα
να μην το παρα....
κάνω!Χα χα χα
Φιλιά

υ.γ Τώρα έχω ωραιότερο σκορπιό απ τον δικό σου!Ζήλιααααα

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Καλό μήνα σε όλους

George είπε...

Καλό μήνα και μάλιστα με τον αγαπημένο μου Μάρκες βλέπω. Και μάλιστα και με ένα όμορφο απόσπασμα απο την αγαπημένη Αλκυόνη Παπαδάκη.
Νάσαι καλά.

kakos lykos είπε...

Καλό μήνα Dreamer Angel, υπέροχη ανάρτηση!!!

homemade είπε...

καλό σου μήνα και πάντα όμορφη

Savvina είπε...

Μια φορά και έναν καιρό....

Τα παραμύθια που πλάθει η ψυχή μας να βγούν πραγματικότητα...
Δίνω αυτή την ευχή σε όλους μας για τον καινούργιο μήνα που μόλις μας χτύπησε την πόρτα και του ανοίξαμε...

Πολύ καλή η ανάρτησή σου.
Καλό σου βράδυ φιλενάδα.
Καλό μήνα να έχεις, με όλα τα όνειρά σου να πραγματοποιούνται.
Πολλά φιλιά.

Ευρύνοος είπε...

Μα υπάρχουν άνθρωποι που κρατούν κλειστό το σημείωμα του Θεού;

γρήγορα να τους πούμε να το ξεδιπλώσουν και να το διαβάσουν :)

καλό μήνα!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα καλό μήνα κουκλίτσα...

ELENI είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

καλημερα
καλο μηνα
ομορφο αποσπασμα
αν και δεν το δημοσιευεσες ολο
με εκανες να ανατρεξω
στο αρχειο μου και να το ξαναδιαβασω ολο...κανει καλο στην διαθεση..

....""Εμαθα πως ολοι θελουν να ζησουν στην κορυφη του βουνου ,χωρις να γνωριζουν πως η αληθινη
ευτυχια βρισκετε στον τροπο που κατεβαινεις την αποκριμνη πλαγια.....
...Εμαθα πως ο ανθρωπος δικαιουτε να κοιτα τον αλλο απο ψηλα ,μονο οταν ειναι να τον βηθησει να σηκωθει.
Να λες παντα αυτο που νιωθεις και να κανεις παντα αυτο που σκεφτεσαι.....""

D.Angel είπε...

Καλό μήνα σύντεκνε!

George όλα αγαπημένα βλέπω!Χμ
Καλό μήνα και σ εσένα!

Κακέ λύκε
ευχαριστώ πολύ!Καλό σου μήνα!

Παναγιώτη πάντα πάντα!
Χα χα χα το ψώνιο!Καλό μήνα

Σαββινάκι να σαι καλά!
Καλό μήνα, καλή εβδομάδα
και πολλά φιλιά

Τάσεεεε δεν υπάρχουν;
Εγώ νομίζω πως είναι αρκετοί μάλιστα!Τρέχαααααα
Χα χα χα καλό σου μήνα

Φούλη μου
ευχαριστώ πολύ!
Καλημέρα, καλη εβδομάδα, καλό μήνα
κλπ κλπ κλπ Φιλιά πολλά

Λενάκι να σαι καλά!
Καλό μήνα κ σ εσένα!

Καλυψώ μου
δεν ήθελα να το αναρτήσω ολόκληρο γιατί ξέρω ότι σίγουρα όλοι το έχουν βρει κατά καιρούς, κ το έχουν διαβάσει!Σ ευχαριστώ πολύ για το μικρό απόσπασμα που μου έγραψες!Είναι τόσο όμορφο κ αληθινό!Να σαι καλά!
Καλό σου μήνα
Φιλιά πολλά

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αν....αν....αν.....


Καλημέρα και καλό μηνα, σου είπα;

ΛΕΩΝ είπε...

Καλό μήνα και σε σένα Αγγελική....ωραίο το απόσπασμα που διάλεξες!

La Fei Er Of The D Party είπε...

Καλό μήνα και από'δω!!!^_^
Πολύ "αν" έπεσε :p
Nevertheless,gracious "if"!~

Vassilis είπε...

αιώνια λιακάδα στη ψυχή μας τα αποσπάσματα του Mάρκες.
Καλή εβδομάδα D.Angel:)

D.Angel είπε...

Ρίκη μου
καλησπέρα και καλό μήνα!
Φιλιά πολλά

Λιονταράκι μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά!
Τα φιλιά μου

La Fei Er Of The D Party
μ έχει πιάσει μια κρίση
προσωπικής αν-αζήτησης
τελευταία!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Βασίλη καλησπέρα
και καλό μήνα κι απο μένα!
Τα φιλιά μου!

Osiris! είπε...

Να σου πω τι διάβασα;

Αν μπορούσα, θα έγραφα το μίσος μου πάνω στον πάγο και θα περίμενα να βγει ο ήλιος.
Θα ζωγράφιζα μ’ένα όνειρο του Βαν Γκογκ πάνω στα άστρα ένα ποίημα του Μπενεντέτι κι ένα τραγούδι του Σερράτ θα ήταν η σερενάτα που θα χάριζα στη σελήνη.
Θα πότιζα με τα δάκρυα μου τα τριαντάφυλλα, για να νιώσω τον πόνο από τ’αγκάθια τους και το κοκκινωπό φιλί των πετάλων τους.

...και όλα αυτά θα τα έκανες, επειδή διάβασες την αποχαιρετιστήρια επιστολή του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες!

Και είπα από μέσα μου "ποιός π.....ς στεναχώρισε το Αγγελάκι γμτ;
Μπούχαχαχαααα :)))

Έφυγα...>

Osiris! είπε...

Καλή Δευτερομηνιά! ;)

D.Angel είπε...

Δεν είπα οτι θα τα έκανα βρε τρελοπειρατή!Για να το κάνεις πρέπει να θες κι εγώ δεν ξέρω αν θέλω!Ασε που μέχρι να ρθει εκείνη η ώρα έχω πολλά να κάνω!Χα χα χα
Σε μπέρδεψα;;;Καλά να πάθεις!

D.Angel είπε...

OSIRI
συγκεντρώσου λέμεεεεε
Χα χα χα
Εχεις αρχίσει και μιλάς μόνος σου!
Είναι καλό αυτό τώρα;;;
Χα χα χα χα
Ποιός να με στεναχωρήσει;
Πούστης;Ποιός πούστης;
Χα χα χα
Φευγω γιατί έχω τρελά κέφια κ
θα πω κι άλλα τέτοια!Χα χα χα
Σμουατς

Osiris! είπε...

"Πίπας" ...εννούσα!
Μπούχαχαχααα

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα χα
Είσαι θεόμουρλος λέμε!

ikor είπε...

Καλησπέρα συντέκνισσα!

Εσύ είναι σαφές ότι διαβάζεις κάθε μέρα αυτό το σημείωμα. Δυνατά, για να σ' ακούμε κι εμείς!

Σ' ευχαριστούμε γι' αυτό!

Καλό μήνα!

Μάτα είπε...

"Αν μπορούσα, θα έγραφα το μίσος μου πάνω στον πάγο και θα περίμενα να βγει ο ήλιος."

Αν μπορούσα να το κάνω αυτό θα αισθανόμουνα επιτέλους λυτρωμένη.

Φιλιά φιλενάδα!

D.Angel είπε...

Καλέ μου ikor εγώ σας ευχαριστώ!
Φιλιά πολλά σύντεκνε!

Μάτα μου η προσπάθεια αρκεί!
Φιλιά πολλά φιλενάδα