8.11.09

8 Νοεμβρίου



Η ημέρα που γιορτάζει ο
Αρχάγγελος Μιχαήλ, είναι παραδοσιακά ημέρα γιορτής και για την Πολεμική Αεροπορία. Τιμή σε αυτούς που την ζωή τους όρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες!!! (Όπου και αν αυτές κείτονται!!!!)

Το τραγούδι του Β.Σκουλά έχει γραφτεί για την πολεμική αεροπορία και κυρίως για τους πεσόντες πιλότους μας! (Μαζί
και για όσους χάθηκαν εν καιρό ειρήνης. Ενας απ αυτούς και ο σύντεκνος Ηλιάκης)


Σαν σήμερα το 1866 ο Κωστής Γιαμπουδάκης ανατίναξε την πυριτιδαποθήκη της Μονής Αρκαδίου. Θυσιάστηκαν 864 πολιορκημένοι, 4 κατόρθωσαν να διαφύγουν, ενώ οι υπόλοιποι 114 οδηγήθηκαν αιχμάλωτοι στο Ρέθυμνο, όπου υπέστησαν φριχτά βασανιστήρια.Οι απάνθρωπες συνθήκες κράτησης των αιχμαλώτων βελτιώθηκαν κάπως, μετά την παρέμβαση του εκπροσώπου της Ρωσίας στο Ρέθυμνο Γεωργίου Σκουλούδη. Οι Οθωμανοί οι οποίοι έχασαν 1.500 άνδρες στο Αρκάδι, προχώρησαν σε λεηλασίες. Το Ολοκαύτωμα του Αρκαδίου προκάλεσε παγκόσμια συγκίνηση και η θυσία των αγωνιστών δικαιώθηκε με την επόμενη επανάσταση της Κρήτης το 1869 και οδήγησε στην κατάκτηση της ανεξαρτησίας της Μεγαλονήσου.

"Αυτή η φλόγα π' άναψε μέσα εδώ στη κρύπτη
κι απάκρου σ' άκρο φώτισε τη δοξασμένη Κρήτη,
ήτανε φλόγα του Θεού μέσα εις την οποία

Κρήτες ολοκαυτώθηκαν για την Ελευθερία "


38 σχόλια:

D.Angel είπε...

AΘΑΝΑΤΟΙ



**Θέλω να σας ευχαριστήσω

κι από εδώ για τις ευχές σας!

Ζητώ συγνώμη που δεν θα απαντήσω

στον καθένα ξεχωριστά!

Καταλαβαίνετε έτσι;

Φιλιά πολλά

La Fei Er Of The D Party είπε...

Α μια μικρή μικρούτσικη διευκρίνιση βρε D.Angel : γιόρταζει το όνομα σου σήμερα ή έχεις και γενέθλια μαζί ?? =\
Δεν κρατιέμαι πάντως,σου ξαναδίνω όλες μου τις ευχές για ότι απ'τα δύο γιορτάζεις!!!!

kakos lykos είπε...

Χρόνια σου πολλά και δημιουργικά Dreamer Angel, να είσαι πάντα ευτυχισμένη!!!

D.Angel είπε...

La Fei Er Of The D Party
σήμερα εκτός απ την πολεμική αεροπορία γιορτάζω κι εγώ!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά
Σας ευχαριστώ

ΦΟΥΛΗ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και πάλι...

busy bee είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ πέρασα να πω και να αφήσω πολλές ευχές.
Ολόψυχα λοιπόν με πολλά φιλιά στον "άγγελο" της μπλογκογειτονιάς μας.
Κέρασε και μια ρακί τώρα...άντε ας είναι και ρακόμελο! :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΥΧΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΣΟΥ.ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Χρόνια πολλά (πάλι!) Να είσαι καλά!

monahikoslikos είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ Μ΄ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ Σ' ΑΓΑΠΆΝΕ ΚΙ ΑΓΑΠΑΣ....

η ψυχασθενής είπε...

να εισαι γερή και παντα ευτυχισμενη στη ζωη σου ,ευχομαι
χρονια σου πολλααααα!!!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Το Αρκάδι ειναι ένας ακόμα λόγος που με κάνει να ειμαι υπερήφανη για τη καταγωγή μου.
Ο Γιαμπουδάκης-η Σκουλας, τα ξέρεις ετσι, διχάζεται τώρα ο πυρπολητής, ειτε Σκουλας όμως ειτε Γιαμπουδάκης για μένα ειναι Κρητικός- η Δασκαλάκαινα, κι οι εκατοντάδες ανώνυμοι που θάφτηκαν στα συντρίμια του για να ειμαστε εμεις σήμερα λευτεροι, για μένα ειναι δάδα φωτός....


ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΓΕΛΑ ΜΟΥ!

Άθεος είπε...

Την Πολεμική Αεροπορία να τη γιορτάσουμε.
Αυτός ο Αρχάγγελος Μιχαήλ ποιος είναι και γιατί πρέπει να γιορτάζεται;

gsatelite είπε...

Χρονια πολλα Αγγελικη,να χαιρεσαι τ'ονομα σου,να σε χαιρονται οσοι σ'αγαπουν!

Μάτα είπε...

Χρόνια σου πολλά κι από δω κορίτσαρε! Πάντα με το χαμόγελο!

Φιλιά!

George είπε...

Αγγελάκι μου χρόνια σου πολλά καλά και γεμάτα με επιτυχίες.
Όμορφη η ανάρτηση σου. Τιμή σε όσους θυσιάζουν την ζωή τους για να είμαστε εμείς ελεύθεροι.

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώωωωωω
Με συγκινήσατε καθάρματα!

Αθεε λογικό να με ρωτάς κάτι τέτοιο!
Δεν ξέρω τι να σου απαντήσω!Απ την άλλη πάλι, πώς θα γιόρταζα εγώ ε;;;;
Εεεε;;;;Φιλιά

THE LONELY SKIPPER είπε...

αργησα να σου ευχηθω χρονια πολλα και
καλα ταξειδια να εχεις σε οτι και αν
κανεις

Savvina είπε...

Φιλενάδα μου
Χρόνια μας πολλά και από εδώ.
Να μας χαίρονται...
Ότι επιθύμεις κοριτσάρα μου να βρεθεί στο ταξίδι της ζωής σου.
Το τραγούδι σου πολύ καλό.
Εγώ πάντως έχω φύλακα άγγελο λόγω γέννησης σε γιορτή...
Πολλά φιλάκιαααααααα........

vasso είπε...

πολυχρονη κοπελα μου
κ οτι επιθυμεις:))))
παντα ονειρα πραγματοποιησιμα ευχομαι.

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Χρόνια σου πολλά και καλά με υγεία και ευτυχία Αγγέλα μου!
Χάθηκα!

ΣΟΥΙΤΑ είπε...

χρόνια πολλά.

κάθε ευτυχία δική σου :)

homemade είπε...

πολύχρονη νάσαι καλά...αγγελική..
οτι επιθυμείς...

matriga είπε...

Αγγελική μου, Χρόνια σου Πολλά!
Να είσαι πάντα καλά και να χαμογελάς πάντα! Πολλά φιλάκια και μια ζεστή αγκαλία σαν αυτή που λέει στο τραγούδι :)

Osiris! είπε...

Πάντα μου άρεσε αυτή η γιορτή.
Δεν ξέρω...
Μου άρεσαν αυτοί οι δύο που δεν ήταν παππούληδες, αλλά είχαν φτερά.

Ένα από τα αγαπημένα μου το τραγουδάκι που σου αφήνω.

Dreamer!

Χρόνια Πολλά Αγγελάκι.
Σου εύχομαι να είσαι πάντα γεμάτη ενέργεια και να ξεχειλίζεις από ζωή.

Pirate Kisses

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Πάρα πολύ!
Να στε καλά,
να ονειρεύεστε,
και να χαμογελάτε....
...πάντα!
Σας αγαπώ πολύ
Φιλιά

ELENI είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ,ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ!!!ΚΑΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

AERIKO είπε...

Πολυχρονη γερη και δυνατη να σε χαιρονται αυτοι που σε αγαπουν!!!!
Χρονια Πολλα!!!!!Αγγελακι :))))

D.Angel είπε...

Eυχαριστώωωω
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
Εφυγαααααααα
Σμουατς

Vassilis είπε...

Χρόνια Πολλά και πάντα να' σαι ψηλά και δυνατή σαν τους αγγέλους!

Άθεος είπε...

Έχεις δίκιο… ούτε που μου πέρασε!
Χρόνια Πολλά και ό,τι επιθυμείς!
Και μια ερώτηση: Είχες πάει προχθές στην παρουσίαση του βιβλίου «Οριάνα Εξπρές»;

D.Angel είπε...

Βασίλη μου σ ευχαριστώ πολύ!Να σαι καλά!Φιλιά πολλά

Αθεε σ ευχαριστώ πολύ κ εσένα!
Οχι δεν πήγα!Αλλά γιατί με ρωτάς;
Πες μου γιατί θα σκάσω, please!

Άθεος είπε...

Ε, όχι και να σκάσεις! Τόσο περίεργη είσαι…
Απλά, είχα πάει εκεί και επειδή υπήρχαν πολλοί που ήρθαν μέσω internet ρώτησα μια ομορφούλα αν έχει blog και μου είπε ότι έχει το DREAMER ANGEL!
Έτσι σε βρήκα χθες και σου άφησα το σχόλιο.
…και σήμερα μου λες ότι δεν έχεις πάει!
Τώρα τι να υποθέσω;
Αν πάντως πήγες και δεν θέλεις να το πεις… έχω και email! όπως έλεγε κι ο Βουτσάς "έχω και κότερο!"
Φιλάκια!

ikor είπε...

Όλ' η ζωή σου μια γιορτή
νά 'ν' από 'δώ και πέρα,
χίλιες χαρές να δέχεσαι
στην πιο κακή σου μέρα!


Ως Angel γιορτάζεις μόνο μια φορά τον χρόνο, ως Dreamer όμως γιορτάζεις κάθε μέρα!

Φιλιά πολλά συντέκνισσα!!

D.Angel είπε...

Αθεε είμαι και φαίνομαι!Χα χα χα

Το ότι αναφέρθηκε το blog μου είναι καλό μιας και
α) αυτό δείχνει ότι με διαβάζουν αρκετοί/ες και
β) ήταν η αφορμή για να ψάξεις να με βρεις!Τι λέω το ψώνιο!!!

Το άσχημο της υπόθεσης βέβαια είναι ότι κάποια ομορφούλα σου είπε ψέματα!
Μα είναι δυνατόν να μην πιστεύεις στον Θεό και να πιστεύεις τις ομορφούλες;
Μπορείς να υποθέσεις ότι θες!Αν όμως έχεις αμφιβολίες μπορείς να με δεις στη φωτό του Dark Angel όπου και θα καταλάβεις πως απλά...
....είμαι κάποια άλλη!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Ikor
δεν το χα σκεφτεί αυτό!Γιορτάζω και σήμεραααα γιούπιιι
Χα χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ σύντεκνε!
Είσαι πολύ γλυκός!
Φιλιά

Άθεος είπε...

Ναι Angel είναι δυνατόν να μην πιστεύω στον Θεό και να πιστεύω τις ομορφούλες γιατί οι τελευταίες υπάρχουν!
Πήγα και στο D.A. είσαι αυτή η ξανθούλα που κάνει tattoo με τον Mike;
Ε, όχι!
Έτσι ε…
Ίσως τότε ήταν μια καλή αφορμή όπως λες!(;)

D.Angel είπε...

Δεν είπα να πιστεύεις στην ύπαρξή τους!Φυσικά και υπάρχουν!Στα λόγια τους αναφέρθηκα!Ελαααα...γάτος είσαι μην παίζεις με τις λέξεις!Χα χα χα
Είδες;Είμαι κάποια άλλη!
Ευχαριστώ για το τελευταίο!;)

Και αμα ξαναδείς την ομορφούλα
πες της τα χαιρετίσματα από την original!Χα χα χα

Hallelujah είπε...

Xronia polla an kai kathisterimena.. kai bravo sou gia thn epishmansh ths polemikhs aeroporias.. aytoi oi anthrwpoi thysiazontai kathimerina gia olous emas!!! Bravo kai pali.

D.Angel είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά!
Καλημέρα