9.10.09

Αφορμή

...γι αυτό το post είναι το νέο που διάβασα σήμερα στο blog του Λεοντόκαρδου!Παλαιότερη ανάρτηση θα δείτε κι "εδώ"

Κι επειδή τα χω πάρει άσχημα με τον κάθε παπάρα, που μιλάει για φυλές σκύλων χωρίς να γνωρίζει θα πω αυτό: Ετσι και τολμήσει κάποιος -όποιος και να ναι αυτός- να έρθει, για να μου πάρει τη Sheba, θα του βγάλω το τομάρι και θα το κρεμάσω στο μπαλκόνι!

Η κακοποίηση των ζώων και η έλλειψη φιλοζωικής παιδείας είναι ένα βαθύ πρόβλημα της κοινωνίας μας το οποίο δεν θα επιλυθεί με απαγορεύσεις και με φυλετικές διακρίσεις οποιουδήποτε τύπου αλλά με προσπάθεια και συνεννόηση, συναίνεση και προγραμματισμό.

12 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Η ΚΑΚΟΠΟΊΗΣΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

George είπε...

θα συμφωνήσω με τον σκρουτζάκο. Είναι δυνατόν να ανήκει στην κατηγορία των ανθρώπων? Για ανθρωποειδές μπορεί.

Ευρύνοος είπε...

Το σχόλιο μου θα το διαβάσεις εκεί όπως και τις απόψεις μου..

καταλαβαίνεις οτι σαλτάρω με τέτοιου τύπου "νόμους" και βλακείες..

λαμπρό παράδειγμα, η προηγούμενη σκυλίτσα της αδελφής μου (πιτ μπουλ) που όποιος ερχόταν, ξάπλωνε ανάσκελα για να την χαϊδέψουν..
τόοοοοοοοοοσο τρομερό (?) σκυλί!!!

καλησπέρες..

monahikoslikos είπε...

να τα αμολήσουμε όλα μαζί να τους φάνε τον κώλο...

kakos lykos είπε...

Τα σκυλιά μου δεν δαγκώνουν αλλά εγώ δαγκώνω, ας τολμήσει κανείς να πειράξει έστω και μία τρίχα τους.

Καλό βράδυ Dreamer Angel!

Blackangel είπε...

Είπα να πω και εγώ μια καλη.....νύχτα ονειροπόλο αγγελάκι. ;-)

Osiris! είπε...

Αγαπημένη μου Sheba,

Όποιος σε πειράξει, ακόμη και αν γλυτώσει (ξετομαριασμένος όπως θα είναι) από το κρέμασμα της μαμάς στο μπαλκόνι, θα τον περιλάβω εγώ και θα του προσφέρω ανάποδο κρέμασμα στο κατάρτι.
(Στο μεσαίο εννοείται, γιατί στα δύο ακριανά, έχω άλλους αυτή την στιγμή).

Κοιμήσου ήσυχη και μην ανησυχείς για τίποτα.
Αλοίμονο σε όσα ζωάκια, δεν έχουν δίπλα τους κάποιον να τα αγαπάει και να τα νοιάζεται...

Το clipάκι σου, είναι υπέροχο και με φοβερή μουσική.

Πολλά φιλιά σε σένα και την Angel.
bb

ELENI είπε...

MAΚΡΙΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕς ΤΙΣ ΨΥΧΟΥΛΕΣ......ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ.....ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

ΠΕΤΣΑ! είπε...

Σκατά σε όποιον πειράζει τα ζώα...
Φόλα σε αυτούς που κακοποιούν τα ζώα....
Ε ρε alf που μας χρειάζεται....

zoyzoy είπε...

Την μεγαλύτερη κτηνωδία την έχει ο άνθρωπος αυτόν πρέπει να φοβόμαστε και όχι τα ζώα.

Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!!

D.Angel είπε...

Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας!Δεν έχει νόημα να απαντήσω στον καθένα ξεχωριστά σήμερα!Οι απόψεις και τα πιστεύω μας σ αυτό το θέμα είναι ίδιες!
Πάω να ακονήσω τη μαχαίρα μωρέ!!!
Ασε να ναι έτοιμη καλού κακού!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ σε όλους!
Ευχαριστώ και πάλι

ΛΕΩΝ είπε...

Κοίτα να μην ακονίσεις καλά την μαχαίρα......να πονέσουν περισσότερο!

Φιλιά Αγγελική μου!