30.10.09

IF...


Αν μπορείς να κρατιέσαι νηφάλιος, σαν γύρω σου οι πάντες τα΄χουν χαμένα και φταίχτη σε κράζουν προς τούτο...
Αν μπορείς να πιστέυεις σε σένα, σαν όλοι για σε δυσπιστούνε, μα και ν’ανέχεσαι συ ν’αμφιβάλλουν για σένα...
Αν μπορείς να προσμένεις, χωρίς ν’αποκάμεις ποτέ καρτερώντας, σαν σε μπλεξουν ψεύτες και συ με το ψέμα δεν μπλέξεις...
Αν μισημένος κρατάς την ψυχή σου κλεισμένη στο μίσος, μα και δίχως να δείχνεις ποτέ περισσή καλωσύνη... κι’ουδέ πάρα πολύ συνετός να μην είσαι στα λόγια...
Αν μπορείς να ονειρεύεσαι δίχως ωστόσο να γίνεις των ονείρων σου σκλάβος...

Αν μπορείς να υποστείς μιαν αλήθεια που λες να την βλέπεις διεστραμένη απο αχρείους να γίνεται φάκα για βλάκες...
Κι αν της ζωής σου το έργο μπορείς να το βλέπεις συντρίμμια και να σκύβεις ξανά να το χτίζεις με φθαρμένα εργαλεία...
Αν μπορείς ν’ανταμώνεις τον θρίαμβο είτε την ήττα και να φέρεσαι πάντα σους δυό κατέργαρους αυτούς όλο ίδια...
Αν μπορείς ν’ αναγκάσεις τα νεύρα, τους μυς, την καρδιά σου, να δουλεύουν ακόμα για σε κι αφού σπάσουν κι αφού παραλύσουν, κι έτσι μπορείς ν’ αντέχεις ακόμα σαν μέσα σου δεν υπάρχει τίποτε 'ξον απ’ τη θέληση που τους προστάζει : Βαστάτε!!
Αν με τα πλήθη μιλώντας φυλάξεις την πάσα αρετή σου...
Αν με ρηγάδες παρέα δεν χάσεις το νου σου... Κι Αν ούτε εχθρός μα ούτε φίλος να σε πονέσουν μπορούνε... Αν λογαριάζεις τους πάντες μα και κανέναν περίσσια... Κι Αν μπορείς να διατρέχεις στο κάθε λεπτό, που ποτέ δεν σχωρνάει, όλο το δρόμο που πρέπει να γίνει στα εξήντα του μέρη…

Τότε δικιά σου θε να’ναι όλη η γης... κι ότι μέσα της κρύβει..
Και τρανότερο…

Τότε θε να’σαι ένας άντρας… παιδί μου !

Rudyard Kipling



'Hθελα να βάλω και το παρακάτω τραγούδι αλλά δεν το βρισκα από Nirvana :(
http://www.youtube.com/watch?v=209ArurxVG4



ΚΑΛΗΜΕΡΑ

27 σχόλια:

artou είπε...

καλημέρα

καλό και το αν αλλά η πραγματικότητα είναι που μετράει και όχι το αν.

Αν μπορείς να κανεις το "αν" σου πραγματικότητα τότε είσαι τυχερός βρε παιδάκι μου .....

καλό σκ αγγελάκι

BΙΟΤΕΧΝΕΣ είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!

ΜΙΑ ΠΑΡΑΦΡΑΣΗ ΑΥΤΟΥ ΚΑΤΕΛΗΓΕ ΜΕ ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ "ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΔΕΧΕΣΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΣΚΥΛΟΣ"

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Ωραίος ο Kipling αλλά πολλές υποθέσεις, καμία ενέργεια!
Μήπως να αφήσουμε τα "αν" και να ασχοληθούμε περισσότερο με τα "να" ;

Vassilis είπε...

Dreamer Angel μπράβο που μας το θύμησες.
Το "αν" ως λέξη έχει μια απίστευτη δυναμική που ανοίγει τις πόρτες του μυαλού και των ονείρων.
Δεν είναι τυχαίο που υπάρχει και στο An-gel:)

Savvina είπε...

Όσο "αν" δημιουργηθούν στο μυαλό σου και στην ψυχή σου, πρέπει να βρείς την δύναμη να τα πραγματοποιήσεις.
Μόνο τότε θα νοιώσεις γεμάτος εμπειρίες και συναισθήματα από την ζωή.
Τόλμα....
Θα τα καταφέρεις....
Μπορείς....

Καλή σου μέρα φιλενάδα.
Πολλά φιλιά.

La Fei Er Of The D Party είπε...

Guten morgen ,το "αν" είναι ένας από τους αγαπημένους μου συνδέσμους ! Γιατί πάντα καταλήγω στο να αναρωτιέμαι "αν..." :P Μακάρι να μπορούσαμε να μετατρέπαμε τα "αν " σε "να"...
Küssen !!!!xXx

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αν...αν μπορουσα να τα κάνω όλα αυτα καλή μου, τότε...τότε δεν θα ήμουν άνθρωπος αλλά υπεράνθρωπος...


Καλή σου μέρα!

George είπε...

τόσα αν για μερικές στιγμές ευτυχίας??
Η το έχεις ή όχι!
Ασε τα αν λοιπόν και απόλαυσε τα διότι.
:)))

D.Angel είπε...

Το αν είναι υποθετικό!
Αν μπορούσαμε να σκεφτούμε όσα λέει η συγκεκριμένη ανάρτηση θα ταν όλα όμορφα!Ολα από μια ιδέα ξεκινάνε!
Φιλιά πολλά σε όλους!
Να στε καλά!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κορίτσι άσε τα αν, καιρός για να.....

matriga είπε...

Γλυκιά μου φιλενάδα, μόλις είδα τον τίτλο της ανάρτησής αυτής, σκέφτηκα τον Kipling.
Πόσο όμορφα είναι αυτά τα λόγια και πόσο σοφά.

Σου εύχομαι να είσαι πάντα αισιόδοξη και να χαμογελάς, γιατί η ψυχούλα σου κρύβει μεγάλη δύναμη :))

Πολλά φιλάκια

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΣΑ ΚΡΥΒΕΙ ΕΝΑ ΑΝ.ΠΟΣΗ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ.ΑΝ ΟΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Με τόσα Αν που του ΄βαλε
άντρας για να γενεί,
μάλλον το βλέπω δύσκολο
να γίνει το παιδί.

Καλησπέρα σε όλους..

kakos lykos είπε...

Πόσες φορές όμως το αν έχει μπει σε παρελθόντα χρόνο και τότε έρχονται σαν Ερινύες όλα τα αν που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει, αλλά δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ.Τότε οι σκέψεις χάνουν την αισιοδοξία τους και μετράμε λάθη και χαμένες ευκαιρίες.

Καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο Dreamer Angel :)

D.Angel είπε...

Φούλη, Μαράκι, Σκρουτζάκο, Φάνη, Λύκε την καλησπέρα μου!
Θα σταθώ στο τελευταίο σχόλιο που με άγγιξε περισσότερο! Τα αν που αφήσαμε πίσω αλλά δεν μας ξέχασαν!
Αυτό ήθελα να σας πω με την ανάρτηση μου! Να σταματήσουμε να μετράμε λάθη κ χαμένα "όνειρα" και να δράσουμε!
Τα φιλιά μου σε όλους

D.Angel είπε...

Πάλι εδώ!
Ζητώ συγνώμη που δεν απαντάω σε κάθε έναν ξεχωριστά! Ο χρόνος μου σήμερα είναι περιορισμένος!

Φιλιά πολλά και πάλι!
Καλό σας βράδυ

Αν....
Αν δεν ήμουν τσατίλας...
Αν μ ενδιέφερε τι θα πει ο κόσμος...
Αν δεν πείσμωνα όταν όλοι κουνούσαν το κεφάλι αποδοκιμαστικά...υποτιμητικά...
Αν δεν έκανα όσα ήθελα...
Αν αν αν
Τότε
Δεν θα ήμουν ΕΓΩ
και
Δεν θα ήμουν ΕΔΩ

Καλό Σ/Κ σε όλους

homemade είπε...

αν έκανα αυτά που πρέπει
αν έλεγα αυτά που θέλουν
αν έγραφα αυτά που ξέρουν
αν ζούσα όπως τους κάνει....
αν ειμαι εγώ......


τότε θάμουν κάποιος άλλος....
πολύ ωραία επιλογη σου αγγελική
νάσαι καλά

D.Angel είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ Παναγιώτη!
Να σαι καλά!

Κάπως έτσι δεν είναι όλα;
Φιλιά πολλά και καλό
Σ/Κ

matriga είπε...

Γλυκιά μου Αγγελική,
Πολύ σωστά τα λες, αλλά μην ζητάς συγνώμη... γιατί έτσι παίρνεις πίσω αυτό που υποστηρίζεις.
Αν κάναμε πάντα ότι ευχαριστεί τους άλλους, αποζητώντας την αποδοχή τους και μόνο, τότε δεν θα ζούμε τη ζωή μας με την αλήθεια μας και δεν θα είμαστε αυτοί που πραγματικά θέλουμε να είμαστε.
Και γω σε ίδια φάση είμαι. Είπα να απέχω από το blogging γιατί δεν μπορώ να απαντάω σε όλα τα σχόλια και δεν έχω χρόνο να σχολιάζω στα φιλικά blogs. Μετά όμως σκέφτηκα ότι θα κάνω αυτό που μπορώ και όποιος με παρεξηγήσουν οι άλλοι. Όταν μπορούμε διαθέτουμε χρόνο, όταν δεν μπορούμε δεν το κάνουμε γιατί ο χρόνος είναι ανεκτίμητος και σπαταλιέται κατ' επιλογήν.
Είμαι πάντα εδώ για σένα και όποιον το θελήσει και ας μην σχολιάζω.
Πολλά φιλάκια!!!

matriga είπε...

Παναγιώτη,
μετά διάβασα το σχόλιό σου.
Συγχαρηρήρια! Με κάλυψες απόλυτα.
Καλό βράδυ :)

D.Angel είπε...

Μαράκι μου
δεν ζητώ συγνώμη για τους άλλους!
Ζητώ συγνώμη για μένα, γιατί έτσι αισθάνομαι! Και όπως ξέρεις πάντα πράττω όπως αισθάνομαι! Δεν απέχω από το blogging, είμαι εδώ και καιρό σταθερή αξία!Χα χα χα
Σ ευχαριστώ για τα λόγια σου,
τα κρατώ!Θα τα θυμάμαι!
Φιλιά πολλά

ELENI είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

D.Angel είπε...

Καλό μήνα Λενάκι!

marianaonice είπε...

Διαχρονικό πάντα αυτό το Αν!!

D.Angel είπε...

marianaonice
και πάντα επίκαιρο!
Καλώς σε!

Hallelujah είπε...

(first sorry for writing in english but its better for me :P )Now as for your writings.. they are simply amazing.. But! I think that a man with these attributes would not be a human.. but a robot.. women these days want robots beside them?? Or human beings.. im still searching that one!!! good morning.. P.S. the song you are searching is this http://www.youtube.com/watch?v=agY6FBwHcHw Nirvana's one is a cover.

D.Angel είπε...

Hallelujah thank you very much for the splendid comment!
The truth is that irrelevantly with current… I am reported to all.
Ιt is not easy but it deserves the effort...Thank you for the link
Ι hope to see you again!
(My english are bad - sorry)
Kisses