21.10.09

Everything Burns



‘Να ονειρεύεσαι...’
μου 'λεγε ένας φίλος που μ' αγαπούσε
και με ήξερε καλά.
Τα όνειρα, συνήθως προδίδουν. Παραπλανούν.
Καμιά φορά και σκοτώνουν.
Όμως, δεν γίνεται να ζεις χωρίς να ονειρεύεσαι...
Δεν έχει νόημα. Δεν έχει ουσία.
Να ονειρεύεσαι!
Κοίτα μόνο να 'χεις σταμπάρει καλά την έξοδο κινδύνου
από τα όνειρά σου.
Τότε σώζεσαι...


Αργοπεθαίνει...
...όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας, επαναλαμβάνοντας κάθε μέρα τις ίδιες διαδρομές, όποιος δεν αλλάζει περπατησιά, όποιος δεν διακινδυνεύει και δεν αλλάζει χρώμα στα ρούχα του, όποιος δεν μιλεί σε όποιον δεν γνωρίζει.

Αργοπεθαίνει όποιος αποφεύγει ένα πάθος, όποιος προτιμά το μαύρο για το άσπρο και τα διαλυτικά σημεία στο " ι " αντί ενός συνόλου συγκινήσεων που κάνουν να λάμπουν τα μάτια , που μετατρέπουν ένα χασμουργητό σε ένα χαμόγελο, που κάνουν την καρδιά να κτυπά στο λάθος και στα συναισθήματα.

Αργοπεθαίνει όποιος δεν αναποδογυρίζει το τραπέζι, όποιος δεν είναι ευτυχισμένος στη δουλειά του, όποιος δεν διακινδυνεύει τη βεβαιότητα για την αβεβαιότητα για να κυνηγήσει ένα όνειρο, όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του να αποφύγει τις εχέφρονες συμβουλές.

Αργοπεθαίνει όποιος δεν ταξιδεύει, όποιος δεν διαβάζει, όποιος δεν ακούει μουσική, όποιος δεν βρίσκει σαγήνη στον εαυτό του.

Αργοπεθαίνει όποιος καταστρέφει τον έρωτά του, όποιος δεν επιτρέπει να τον βοηθήσουν, όποιος περνάει τις μέρες του παραπονούμενος για τη τύχη του ή για την ασταμάτητη βροχή.

Αργοπεθαίνει όποιος εγκαταλείπει μια ιδέα του πριν την αρχίσει, όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει. Αποφεύγουμε τον θάνατο σε μικρές δόσεις, όταν θυμόμαστε πάντοτε ότι για να είσαι ζωντανός χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη από το απλό γεγονός της αναπνοής...
Pablo Neruda


21 σχόλια:

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

ANGEL

Ας παψουμε μονο να ονειρευομαστε
ας κανουμε τα ονειρα μας
πραγματικοτητα
μουχλιασαμε...αφεθηκαμε στο ονειρο
μα καποτε ερχεται η ωρα
να βουτηξουμε μεσα του
και να γινουμε εμεις το ονειρο μας
μπορουμεε!...ας το προσπαθησουμε τουλαχιστον με οση δυναμη μας δινει
η ελπιδα,η τρελα,και η λαχταρα μας

καλημερα..:):)

gsatelite είπε...

Τι ειπες τωρα.....
..Ουτε καφε δεν εχω πιει ακομα και διαβαζω Νερουδα :-)
Να εισαι καλα κοπελιά,καλημερα:-)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημερα κοριτσάρα, τι λες τώρα τι λες;;;
Άσε πίκρα σου λέω,ήρθα από το νησί σου χθες 6 το πρωί ταλαιπωρία στο φουλ, και το αποκορύφωμα!! το λαπι τοπ μου αργοπεθαίνει του εχω τινάξει τα πάντα μιλάμε...
Τέλος πάντων ο καθένας με τον πόνο του...φιλιά πολλά...

D.Angel είπε...

Καλυψώ μου
τα είπες όλα!
Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψξ και για το υπέροχο σχόλιό σου!
Φιλιά πολλά

Σύντεκνε
ίντα γινε με κείνον τον καφέ;;;
Ακόμα;;;Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Φούλη μου
χα χα χα χα
Ενός κακού μύρια έπονται!
Αλλά μη μασας!
Πάμε δυνατά λεμεεεεε
Φιλιά πολλά

artou είπε...

Απολαυστικό το κείμενο σου γλυκειά μου και πολύ ουσιώδες όμως πόσο εύκολο είναι να τα τηρούμε όλα αυτά?

Στην εποχή μας?

Στους καιρούς μας?

Σε αυτή την άθλια-μονότονη και μίζερη καθημερινότητα μας?

Και όμως τα όνειρα μας έμειναν μόνο για να συνεχίζουμε.

Μας ρουφάει η ρουτίνα μέσα της η συνήθεια δε φίλη καλή όλων μας!!

Υ.Γ γαμώτο πάλι θύμωσα με τον εαυτό μου και σήμερα

Υ.Γ2 μα γιατί όταν σε διαβάζω θυμώνω με τα χάλια μου μετά?ουφ


την καλησπέρα κου και ενα όμορφο σκ να έχεις καλή μου

D.Angel είπε...

Αrtou μου
να ξέρεις ότι τίποτα δεν μας χαρίζεται σ αυτή τη ζωή!
Εχω δώσει αμέτρητες μάχες
για όλα όσα αναφέρω εδώ!
Ξέρω, είναι όλα τόσο όμορφα στη θεωρεία.... αλλά για σκέψου το λίγο...
Ζωή είναι, περνάει...πρέπει κ οφείλουμε στον εαυτό μας να τη ζήσουμε όπως μας αξίζει!
Το ότι θυμώνεις είναι θετικό!
Είναι η αρχή... προχώρα
και προσάρμοσε τον κόσμο στα δικά σου όνειρα! Στα δικά σου θέλω...
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

matriga είπε...

Αγγελική μου, πολύ μου άρεσε αυτή σου η ανάρτηση. Με έκανε να σκεφτώ και προβληματιστώ. Επίσης, η μουσική επιλογή σου και η απεικόνιση της πανσελήνου στη Βουλιαγμένη, είναι σούπερ.

Όμως, γιατί εγώ διαφωνώ με το...Τα όνειρα, συνήθως προδίδουν, παραπλανούν και λαμιά φορά και σκοτώνουν;;;

Δεν μπορώ να πιστέψω πως τα όνειρα σκοτώνουν. Μόνο το κίνητρο, το όραμα, το ενακτήριο έναυσμα για να τα κυνηγήσουμε μας δίνουν. Αν δεν τα αγγίξουμε, μετράει το ταξίδι και η εμπειρία που αποκτήσαμε. Μετά πάμε για άλλα!

Πολλά γλυκά φιλιά!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Είναι το όνειρο ζωή
την κάθε μέρα χτίζω
θέλω να ονειρεύομαι
θέλω και να ελπίζω

Είναι το όνειρο πνοή
στη σκέψη , στη ψυχή μας
είναι το όνειρο, χαρά
πιστεύω στη ζωή μας.

είναι το όνειρο καπνός
που την αυγή σκορπίζει,
έστω προσωρινές χαρές
κάποιες βραδιές χαρίζει.

Ανώνυμος είπε...

Μαράκι μου
χαίρομαι που η σημερινή ανάρτηση σε προβλημάτισε και ίσως σε ταρακούνησε!
Συνεχίζω να πιστεύω πως μερικά όνειρα σκοτώνουν...
κι αυτό γιατί ίσως είναι λάθος, ίσως δεν ξέρουμε πως να τα χειριστούμε, ίσως γιατί όταν τα πραγματοποιούμε δεν είναι όπως θέλουμε...Ισως...
Παρ όλα αυτά όμως αξίζει να δοκιμάσουμε, έτσι δεν είναι;
Συνειδητά! Φιλιά πολλά φιλενάδα!

Φάνη μου
είσαι υπέροχος!
Μα πώς να μην είσαι άλλωστε;
Δεν γίνεται αλλιώς!
Φιλιά πολλά σύντεκνε

D.Angel

zoyzoy είπε...

Απίθανος είναι ο Pablo Neruda!
Πόσο δίκιο έχει σε όλους τους συλλογισμούς του.

Ας μείνουμε ζωντανοί λοιπόν να κυνηγάμε τ'ονειρό μας!

Φιλιά θαλασσινά Αγγελική!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Aloha!
το κομμάτι τα σπάει! Keep dreaming!

D.Angel είπε...

Zoyzoy μου
φιλιά θαλασινά κ από μένα σήμερα!
Θα τα μάθεις τα νέα μας!Χα χα χα
Σ ευχαριστώ που πέρασες!

Gi Gaga Kouni Beli
acouna matata
χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Παίξε το τωρινό και το βέβαιο,
παίξε το για το μελλούμενο και το αβέβαιο

Ν. Καζαντζάκης


Τη καλησπέρα μου φίλη!

D.Angel είπε...

O μέγας Καζαντζάκης
τα είπε όλα!
Καλησπέρα γλυκιά μου
Ρίκη! Στέλνω την αγάπη μου
στην Κρήτη!

Ευρύνοος είπε...

Για ένα με χαίρομαι..
πάντα κυνηγούσα τα όνειρα μου..
κάποτε απο-γοητεύτηκα, αλλά πάντα έκανα εκείνο που η καρδιά μου έλεγε..
άλλωστε τι τρελός θα ήμουν ;)

κάντο κι εσύ..
ακόμη κι όταν γλύφεις τις πληγές σου, κι αυτό έχει γούστο..

καληνύχτα σας..

D.Angel είπε...

Το σκέφτομαι σοβαρά τρελέ!
Πέφτω σηκώνομαι και φτου κι απ την αρχή!Ομως ζω..
και μου χρωστάω πολλά!
Και τα θέλω όλα!
Χα χα χα χα
Ασε είμαι εντελώς αλλού τελευταία!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

homemade είπε...

απο τρελή και απο μικρή μαθαίνεις την αλήθεια......
πολύ καλή ανάρτηση ....και για μικρή και για τρελή.....νάσαι καλά πάντα ωραία....χαχαχα

kakos lykos είπε...

Carpe diem!

Καλό και δημιουργικό Σαββατοκύριακο Dreamer Angel :)

D.Angel είπε...

homemade μου
σ ευχαριστώ πολύ
για τα καλά σου λόγια!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά καλέ μου
Να σαι καλά!


Αδραξε τη μέρα!
Αυτό δε σημαίνει λυκάκι μου;;;
Σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά!
Τα φιλιά μου και καλό Σ/Κ

kakos lykos είπε...

Αυτό ακριβώς σημαίνει Dreamer Angel η φράση του Οράτιου.
Άδραξε τη μέρα, κυνήγησε τ' όνειρό σου, ζήσε, φράσεις όλες με την ίδια σημασία.

:)

Καλό βράδυ :)

D.Angel είπε...

Ετσι ακριβώς!
Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ