28.10.09

Υπερβολή

19:15
-Τι κάνεις απόψε; -Λέω να πάω ένα ταξιδάκι! -Προλαβαίνω να σε δω πριν φύγεις; -Πού είσαι;-Στο δρόμο, παραλιακή! -Προλαβαίνω να κάνω μπάνιο; -'Εφυγες! Meeting στις 8.00 να σου φέρω κάτι, να μου δώσεις το μαχαίρι και φεύγω! Θα με πας κ μέχρι το λιμάνι; Στις 9:00 ταξιδεύω! -Οκ ετοιμάσου, έρχομαι.

-Τι θα κάνεις απόψε; -Πολλά και τίποτα! Σου χω πει ότι ήθελα να πάω σε clubακι και να χτυπηθώ μέχρι το πρωί; -Ναι εδώ και μέρες! -Στο venue απόψε είναι ο Armin Van Buuren και το σκέφτομαι! -Αν ήμουν εδώ θα πηγαίναμε! -Ναι αλλά έχω θέμα με τους πορτιέρηδες κ δεν τα μπορώ αυτά...δεν ξέρω...θα δούμε! -Τίποτα σε θέατρο παίζει; -Ναι, θέλω να δω τη Βάνα Μπάρμπα, αλλά σήμερα δεν προλαβαίνω να ετοιμαστώ για να πάω! -Εγώ λέω να πάω Τσαλιγοπούλου - Γαλάνη όταν γυρίσω!-Μπα, δεν τρελαίνομαι! Την έχω δει δυό φορές... αρκετά! -Ζήνα-Μητροπάνο; -Κανονίζουμε να πάμε όταν έρθεις αλλά θα με ειδοποιήσετε όταν βγει ο Μητροπάνος γιατί δεν μπορώ ν ακούσω Ζήνα! -Ούτε αυτή σ αρέσει; -........... - Διάφανα κρίνα; -Ασε μας καλέ μου, που θα τρέχω ν ακούσω δυο τραγούδια στου διαόλου τη μάνα! Τι χάλι είναι αυτό τελευταία; Οι μισές πίστες είναι αχταρμάς -ότι να ναι- σκυλάδικα μαζί με hip hop κλπ. Μόδα έγινε κι αυτό; Δλδ πρέπει να υποστώ και τα γαβγάδικα για ν ακούσω pro. sinnerz; -Μάλλον! -Ε, δεν θέλω! -Σινεμά; -Μου είπαν να δω ένα έργο αλλά δεν το βρίσκω πουθενά! - Ποιό; -Το κορίτσι με το τατουάζ! -Το έχω -Αλήθεια; Δως το μου να το δω αύριο που θα χω χρόνο! -Οκ, αλλά πρόσεχε μην το χαλάσεις! -Οκ, δώσε μου κι ένα βιβλίο! -Οκ τσάκω το, αλλά το θέλω σύντομα γιατί δεν είναι δικό μου! -Οκ θα το διαβάσω στο μαγαζί και θα στο δώσω!Πάμε;;; -Φύγαμε! Τελικά τι θα κάνεις;;; -Με βλέπω να γυρίζω πάλι γύρω γύρω, βόλτα, φαγητό και πίσω! Συνέχεια λέω, δεν θα πάω για φαγητό και συνέχεια εκεί καταλήγω! Σαν αρκούδα θα γίνω! Αντε καλό ταξίδι! -Ευχαριστώ!

Τελικά αυτό έκανα!Βόλτα στου Ψυρρή, μοναστηράκι, πλάκα, φαγητό και πίσω να δω το dvd... Από τα φετινά σχήματα δεν μ αρέσει τίποτα! Λίγα που μ αρέσουν δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα! Οσο για χτες, Τρίτη βράδυ, τι να πω; Παρακμή! Σκέτη φρίκη θα ναι η φετινή σαιζόν! Υπερβολή;;;

Μήπως έχω παραξενέψει πολύ τελευταία;

Aκόμα κι ο Bob καλύτερος μου φαίνεται! :p

17 σχόλια:

Osiris! είπε...

Βάνα Μπάρμπα;;;
Μπάαα Μπάρμπα!!!
Προτιμώ Κούλα Στρουμπούλα...

Μπούχαχαχαααα :)))
Εμένα γιατί δεν πληρώνουν για να με δούν;
Δεν κάνω συχνά μπάνιο βέβαια γιατί η ζωή στο πλοίο δεν επιτρέπει κατανάλωση, αλλά άμα ξέρω ότι θά'χω fan club... μέχρι και το μούσι θα ξυρίσω! :)))

Άντε βρωμόσκυλααα... συμμαζέψτε το πειρατικό γιατί έρχεται κόσμος.
Χάχαχαχααα :)))

Τις γαρδένιεεεεεες

...>

Ευρύνοος είπε...

Υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που διασκεδάζουν με τέοιο τρόπο;
εύγε!!

χαχαχα

σορρυ φιλαράκι αλλά εγώ παίρνω τα βουνά..
το καλύτερο πρόγραμμα έχουν..

χαχαχαχα

καλησπέρες!!!!!!

D.Angel είπε...

Πειρατή είσαι αλλού λέμε!
Πολύ αλλού όμως!Χα χα χα
Μ αρέσει η Μπάρμπα ωρεεε
Από κοντά δεν ξέρω τι λέει,
αλλά μ αρέσει ο τσαμπουκάς της!
Απ όλη την ανάρτηση αυτό έχεις να πεις;;;Εεεεε;;;;Χάλια το χτεσινό
βράδυ! Φρίκη! Ξενέρωμα!
Ευτυχώς είδα το εργάκι και
πέρασε η ώρα!

Please έλεος χριστιανοί!
Δεν θέλω γαρδένιεςςςςςς
Χα χα χα χα
Φιλιά πειρατάκο!

D.Angel είπε...

Τάσε
κι όμως υπάρχουν αλλά μάλλον δεν είναι για μενα! Σκέτη απογοήτευση
σου λέω! Αστα! Καλύτερα πέρασα με
το dvd όσο κι αν φαίνεται περίεργο!
Αν δεν το χεις δει, δες το!
Λίγο βαρύ αλλά καλό!
Το δε τατουαζ της κοπελιάς
α π ί σ τ ε υ τ ο!
Επαθα πλάκα!
Φιλιά πολλάαααα

Savvina είπε...

Φιλενάδα
γι'αυτό σε είχα χάσει εχθές????
Έκανες βολτίτσες και μετά είδες την ταινία????
Τυχερούλα....
Και εμείς σήμερα κάναμε μια βολτίτσα στη φύση.
Δεν έχεις παραξενέψει, απλά τα πράγματα κάθε χρόνο αλλάζουν προς το χειρότερο και δεν είναι σαν τα παλιά χρόνια που καλά ονόματα υπήρχαν στον κόσμο του τραγουδιού ή του θεάτρου.
Γι'αυτό σου λέμε να έρχεσαι μαζί μας.
Κάθε φορά που αντικρύζεις την ομορφιά της φύσης, δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο....
Αυτή δεν θα σε κάνει ποτέ να βαρεθείς....

Καλό σου βράδυ φιλενάδα.
Πολλά φιλιά.

D.Angel είπε...

Κοριτσάκι δούλευα και μετά έκανα βόλτες από Πειραιά-Αθήνα.
Την ταινία την είδα κατά τις 1.00 το βράδυ. Σήμερα δεν δουλεύαμε και είπαμε να βγάλουμε κάποιες υποχρεωσεις! Πού να τρέχουμε για μια μέρα καλέ;;;; Εδώ δεν πήγα Κρήτη είναι δυνατόν να πάω στα βουνα;;;
Σπίτι, παρεάκι, καφές...χαλαρά!
Φιλιά πολλά φιλενάδα!
Καλό βράδυ!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Φιλενάδα δεν ζήλεψα τίποτα αλλο παρά μόνο τη βόλτα στου Ψυρρή και στο Μοναστηράκι...

Φιλια....

ΦΟΥΛΗ είπε...

Τώρα θα μου πεις με ποιον μιλούσες;; εχω μια υποψία με την αφεντια σου!!! ετσι για να δεις τι τσακάλι είμαι..
Καληνύχτα κοριτσάκι...

kakos lykos είπε...

Όχι άλλα σκυλάδικα!
Μπορεί να λατρεύω τους σκύλους, αλλά τους τετράποδους, με τα δίποδα σκυλιά έχω αλλεργία!

Καλό βράδυ Dreamer Angel :)

D.Angel είπε...

Ρίκη μου καλώς σε!
Να σου πω την αλήθεια ωραιότατα ήταν!
Εχει αρχίσει να μη μ αρέσει τίποτα!
Σημάδια καιρών;;; Δεν ξέρω! Θα δείξει
Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

Φούλη μου
λάθος κατάλαβες! Δεν μίλαγα μόνη μου καλέεεε...Δεν είμαι η Ιωάννα της Λορένης!Χα χα χα χα
Μ ένα φιλαράκι απ το νησί που μένει Πειραιά μιλούσα κι έπρεπε να πάω να τον δω μιας και γιόρταζε αλλά και να πάρω ένα μαχαίρι που μου έφερε!Φιλιά πολλάαααα
Αααα ωραίο το εργάκι!Ευχαριστώ!

Λυκάκι μου
κι εγώ αυτά λέω!Ελεος....
χα χα χα Δεν τα αντέχω σου λέω!
Καλό σου βράδυ και πολλά φιλιά!

Αγνή είπε...

κάθε φορά γκρινιάζω δε βγαίνουμε και δεν κάνουμε πράγματα κλπ κλπ κι όταν μου λένε για έξω...καταλήγουμε σε ταβέρνα για φαγητό! Γιατί? Μα εν καιρώ οικονομικής κρίσης ρισκάρεις να δώσεις 40 ευρώ πχ να δεις μια χάλια παράσταση και να μην ευχαριστηθείς?Ενώ με το φαγητό τουλάχιστον λες σίγουρα θα χαρώ! Σας ακούγομαι πολύ Αρτέμης Μάτσας???

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Χθες πήγαμε στον Σπύρο τον Γραμμένο σατυρικό ροκ, ένα απίστευτο γκρουπάκι με πολύ γέλιο και πολύ ταλέντο τα παιδιά. Το ευχαριστηθήκαμε τρελά.
Αυτό που έγραψες με τα βραβεία δίπλα στον τοίχο σου, μας βρίσκει απολύτως σύμφωνους και αυτό πράξαμε και εμείς!
Φιλιά.

La Fei Er Of The D Party είπε...

Μακάρι να 'βρισκά χρόνο έστω και για ένα DVD xDDD
Που την βρήκες τόση ενέργεια ??? Εγώ θα είχα γυρίσει στα μισά του δρόμου !Μην σου πω ότι τελικά δεν είχα βγει και θα έπεφτα για ύπνο xD

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΗΝ ΒΡΗΚΑ ΤΗ ΒΟΛΤΑ ΣΟΥ ΤΟΥ ΨΥΡΡΗ,ΤΙ ΩΡΑ ΠΗΓΕΣ;ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΓΩ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 8.ΧΕ ΧΕ!!!ΕΙΔΕΣ ΣΥΜΠΤΩΣΗ;
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

D.Angel είπε...

Aγνή μου μια χαρά ακούγεσαι
Η φρίκη θα ναι, να ναι και το φαγητό χάλια!Το φαντάζεσαι;;;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Αστρο μου
χαίρομαι που περάσατε όμορφα!
Κάτι μ΄έπιασε τελευταία με όλα αυτά με τα βραβεία!Σκορπιός παιδί μου!Ριζικές λύσεις!
Χαίρομαι που συμφωνείτε πάντως!
θα περάσω να τσεκάρω!Χα χα χα
Πολλά φιλιά

La Fei Er Of The D Party
είμαι σαν τα κουνελάκια της ντούρασελ!Χα χα χα
Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ που πέρασες!Να ξαναρθεις!εχεις καιρό να φανείς!Φιλιά πολλά

Σκρουτζάκο μου
άργησα λίγο!Στις 9 ήμουν Πειραιά μέχρι να φύγει το φιλαράκι μου!
Ομορφα ήταν...εεε;;;Περπατούσες άνετα! Φιλιά πολλά

La Fei Er Of The D Party είπε...

Lol,τι κουνελάκι της Duracel,εδώ θα μπορούσες να παράγεις ενέργεια για μια ολόκληρη πόλη,μιλάμε για εναλλακτική μορφή ενέργειας!! :3
Θα ξανάρθω !!!^^ Φιλάκια και σε 'σένα!!!

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα
Ναι ναι κάπως έτσι!
Οταν όλοι σταματάνε, εγώ συνεχίζω!
Χα χα χα
Να ξαναρθεις!
θα περιμένω ε;;;
Φιλιά και πάλι