27.10.09

Σκέψεις



Βρες καιρό για να σκέφτεσαι, είναι η πηγή της δύναμης.


Βρες καιρό για να παίζεις, είναι το μυστικό της νιότης.

Βρες καιρό να διαβάζεις, είναι η κρήνη της σοφίας.

Βρες καιρό για να αγαπάς και ν αγαπιέσαι, είναι προνόμιο
δοσμένο απ 'το Θεό.

Βρες καιρό να γελάς, είναι η μουσική της ψυχής...



Η πρώτη μορφή θανάτου, είναι το σημείο όπου τα συναισθήματα συντρίβονται! Οι άνθρωποι δεν αναζητούν την πραγματική ευτυχία. Παρά μόνο ψάχνουν, σε τιμή ευκαιρίας, ένα όμορφο αμπαλάζ για να καλύψουν την δυστυχία τους...




Βρέθηκα σε κύκλο σκοτεινό στ' όνειρο που είδα χθες το βράδυ
κι ήμουνα απ' τη μια του κύκλου εγώ κι εγώ από την άλλη
πες μου τι είν' αυτά που βλέπω εδώ πρόφτασα να πω στον εαυτό μου
μη μιλάς μον' κοίτα και πέρνα, λέει αυτός και βγήκα από τ' όνειρό μου

Του Δήμου Μούτση από τον δίσκο του "Να..."

13 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΕΛΕΙΑ ΟΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΚΑΙΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Savvina είπε...

Βρές χρόνο για να αγαπήσεις τον εαυτό σου, θα πρόσθετα.
Καλό σου βράδυ φιλενάδα.
Πολλά φιλιά.

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Να είσαι ταπεινός, γιατί είσαι φτιαγμένος
από το χώμα της γης.
Να είσαι ευγενής, γιατί είσαι φτιαγμένος
από την ύλη των άστρων.

-Σέρβικη Παροιμία-

Μάτα είπε...

Βρες καιρό για το σήμερα για να μην σε περιμένει η μοναξιά στο αύριο...
Καληνύχτες φιλενάδα!

fogiaki είπε...

ήταν από τα πιο όμορφα που έχω διαβάσει,αν και με προβλημάτισε λιγάκι!!!!πολλά φιλιά κοριτσάκι όμορφο!!!!(α,ειπε η μάνα να σε ενημερώσω πως ακόμη δεν έχει βρει άκρη με τον υπολογιστή της,μη νομίζεις ότι σε ξέχασε)καληνύχτα!!!!

Osiris! είπε...

Βρες καιρό για να τους γράφεις κανονικά όλους και όλα και να χάνεσαι στο πουθενά με την πάρτη σου...

Άντε... και καλή τύχη μάγκες.

Cya

D.Angel είπε...

Μ αρέσει πολύ που συνεχίζετε το βρες καιρό κι εσείς με δικά σας σχόλια!
Βρείτε καιρό... όλοι σας!
Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη!
Φιλιά πολλάαααα
Σμουατς

Fogiaki
Πες στη μαμά ότι είναι χαζη!Χα χα
Δεν τραβάω τέτοιου είδους ζόρια!
Θα φανεί όπου να ναι!Σιγά μη δε φανεί!Θα σκάσει!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά κοριτσάκι!
Οποτε θες σφύρα για καφέ

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ναμε, δεν έλεγες να σου πέσει το λόττο;; μιλάμε τώρα το λαπι τοπ είναι σα νεογέννητο μωρό....

[Βρες καιρό για να αγαπάς και ν αγαπιέσαι, είναι προνόμιο
δοσμένο απ 'το Θεό].
Όμορφη και αληθινή ατάκα????
Καλό υπόλοιπο ημέρας φιλιάαααα...

D.Angel είπε...

Xα χα χα
Καλώς την!
Χα χα χα χα
Καλό απόγευμα Φούλη μου
Φιλιά πολλά

zoyzoy είπε...

Πολύ όμορφες σκέψεις όλες!
Πού καιρός ούτε για διάβασμα ούτε για παιγνίδι ούτε για αγάπες.
Θα πεθάνουμε γέροι και άσχημοι!!
Ελεος!!

Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!

D.Angel είπε...

Zoyzoy μου
συμφωνώ αλλά αξίζει να
προσπαθήσουμε!Εεε;;;
Να, τόσο δα! Για το καλό μας!
Φιλιά πολλάαααα Σμουατς

gsatelite είπε...

...Mουτσης,ε;..και ελεγα οτι μονο εγω ημουνα "αρπαγμενος"..
..τζαμι....

D.Angel είπε...

Μόνο αυτό το συγκεκριμένο τραγούδι
μ αρέσει σύντεκνε!Λες να το κοιτάξω κι εγώ;;;Χα χα χα
Φιλιά πολλά