26.10.09

Το τρίφωνο

...δεν ακολουθεί δρόμους που άλλοι δημιούργησαν, αντιθέτως ορίζει τη δική του, προσωπική, μουσική πορεία του. Με πολύ έμπνευση έρχονται να παρουσιάσουν τη μουσική όπως οι ίδιοι την αντιλαμβάνονται ενορχηστρώνοντας οι ίδιοι τις συνθέσεις διάφορων δημιουργών και ομολογώ πως πετυχαίνουν να κερδίσουν τον ακροατή τους.Πρόκειται για ένα group που χαρακτηρίζεται από τη πρωτοτυπία των ενορχηστρώσεων, στις οποίες ακόμη και οι φωνές τους ενέχουν θέσεις μουσικών οργάνων! Με πολλά παραδοσιακά στοιχεία κι όμως με μοντέρνα - έντεχνα πολλές φορές ακούσματα, οι συνθέσεις ξεχωρίζουν για την ελληνικότητα και τη μελωδικότητά τους.



Η Ερωφίλη, ο Νίκος Κουρουπάκης και ο Δημήτρης Υφαντής δημιούργησαν το φωνητικό σχήμα «Τρίφωνο», με μοναδικό γνώμονα τη βαθειά αγάπη τους για τη μουσική αλλά και τη διάθεση να μας χαρίσουν καινούρια τραγούδια.Απολαύστε τους!

Να μ’ αγαπάς εαυτέ μου σ’ έψαχνα παντού
Κι ενώ ενοχές κι αντοχές μου δίναν ραντεβού
Απ’ τα ακριβά μου στα πιο φθηνά
κι απ’ τη φωλιά μου στο πουθενά
συναντηθήκαμε στη μέση του καιρού...



Λατρεύω Κουρουπάκη!
Οχι που δεν θα το λεγα!Χα χα χα
Καλημέρα σε όλους

14 σχόλια:

Savvina είπε...

Φιλενάδα
εχθές είχες τα γενάθλιά σου και σου είπαμε χρόνια πολλά όλοι...
Σήμερα θα σου πώ χρόνια πολλά για την κοράκλα σου.
Να την χαίρεσαι.
Μπορώ να πώ ότι αυτό το παιδί (επειδή το έχω γνωρίσει) διαφέρει από την σημερινή νεολαία.
Είναι ένα παιδί που μετά το σχολείο πηγαίνει στο μαγαζί των γονειών της για να τους βοηθήσει.
Είναι σπάνιο να το κάνει αυτό ένα παιδί και να μην προτιμήσει να πάει σε κάποια καφετέρια για να σκοτώσει την ώρα του με τους φίλους του.
Και εκτός από αυτό έχει και καλή ψυχή, όπως οι γονείς του.
Και ένα δωράκι Δημητρούλα για σένα κούκλα μου.
Να είσαι πάντα καλά και ο δρόμος της ζωής σου να είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.
Πολλά φιλιά και στις δυο σας.

Ευρύνοος είπε...

Τρίφωνο με τρέλα!!

χρόνια πολλά στα παιδιά μας..
εσύ στην κόρη σου κι εγώ στον γιό μου..

χαχαχα

καλημέρα και καλή εβδομάδααααααααααα!!!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Χρόνια σας πολλά και στα παιδιά σας. Το πάρτυ θα γίνει στο βλογ ή θα μαζευτείτε κάπου αλλού!
Το Τρίφωνο μου φάνηκε ενδιαφέρον. Δεν τους είχα ακούσει να σου πω την αλήθεια, αλλά πλέον θα τους έχω στα υπ' όψιν! Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

zoyzoy είπε...

Πολύ καλό το "Τρίφωνο" αν και το ακούω πρώτη φορά κάτι μου λέει ότι είναι γνωστή η μελωδία.
Να τη χαίρεσαι την Κόρη και όπως επιθυμείς να την καμαρώσεις!

Καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινα΄!

ikor είπε...

Να μου μιλάς σιγανά στ' αυτί
γιατί σ' ακούνε τη νύχτα αυτή,
παλιά μου όνειρα
που χρόνια είχαν κρυφτεί!

Πολύ καλή επιλογή! Να χαίρεσαι την κόρη σου!! Φιλιά!

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές!
Την καλησπέρα μου σε όλους
Φιλιά πολλά

Μάτα είπε...

Καλησπέρα αγγελάκι μου! Καθυστερημένα χρόνια πολλά σε σένα για χθες και να χαιρεσαι την κορούλα σου σήμερα και για πάντα!
Φιλιά!

AERIKO είπε...

Να χαιρεσαι την κορουλα σου.....και γω την δικη μου.......και Χρονια Πολλα σε οσους γιορταζουν......μεσα απο δω οι ευχες μου :))))))
Φιλιααααααα!!!!!!!

AlexMil είπε...

Ομορφή μουσική και στίχοι,
γλυκά πρόσωπα που σε ηρεμούν

χρόνια πολλά σε σένα και τη κόρη σου


καλό σας βράδυ

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Μια καλημέρα, μια ευχή,
στην οικογένεια σου
η ευτυχία κι η χαρά
να βρίσκονται κοντά σου.

ΛΕΩΝ είπε...

Αγγελική μου,
Είχες γενέθλια στις 25 κούκλα μου????
Να ζήσεις κοριτσάρα σαν τον Ψηλορείτη!
Κι ο μπαμπάς μου την ίδια μέρα με σένα...Σκορπίνα όνομα και πράγμα!
Να χαίρεσαι και την κούκλα σου που γιόρταζε!
Πολλά φιλιά!

ΥΓ.Καλέ ξέχασα να πω τα καλύτερα για το τρίφωνο! Μ αρέσουν κι εμένα πάρα πολύ!

D.Angel είπε...

Ευχαριστώ σας!
Ευχαριστώ πολύ και εγώ αλλά και η Δήμητρα!Φιλιά πολλά σε όλους!
Καλό μεσημέρι
Σμουατς στα μούτρα σας

Osiris! είπε...

Χρόνια πολλά σκορπάω παντού σε κάθε κατεύθυνση.
(Και φυσικά, πολλά φιλιά στην sheba)

Μια καλημέρα... μακρινή.

Cya

D.Angel είπε...

Kαλημέρα πειρατή Osiri
Captain oh captain σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!Φιλιά πολλά

Πάλι ταξιδεύεις;;;