20.10.09

Aμάν πια

Ναι ναι βραβείο και πάλι!
Κλαπ κλαπ κλαπ χειροκροτήματα!Μισό καλέ, δεν άρχισα ακόμα! Δεν θέλω ουυυυ γιατί θα τα πάρω λέμε! Καλάααα..... Λοιπόν, αυτό το βραβείο το δίνω στον εαυτό μου και θα 'ναι και το τελευταίο για φέτος! (Του χρόνου πάλι) Από σήμερα, χρίζω την αφεντομουτσουνάρα μου, με τον τίτλο του πιο αρπαγμένου blogger. Kι όταν λέω αρπαγμένου, δεν εννοώ κάτι σαν τα αρπαγμένα μπριζολάκια που τρώτε στα βλάχικα ντάξει;;; Τσατίλας εννοώ. Μη γελάτε, σας βλέπω! Δεν είμαι γκρινιάρα! Οχιιιιι.... Εσείς είστε γκρινιάρηδες, που γκρινιάζετε συνέχεια ότι γκρινιάζω! Εγώ είμαι το καλυτερότερο παιδί (όταν κοιμάμαι) Οχι βρείτε μου εσείς έναν blogger που να τσατίζεται και να τσακώνεται τόσο εύκολα, όπως εγώ και θα του δώσω το βραβείο αυτοπροσώπως (Αν δεν τσακωθούμε και δεν τον βγάλω εκτός συναγωνισμού) Υποθέτω πως αυτή τη στιγμή που διαβάζετε, απορείτε γιατί κάθομαι τέτοια ώρα και γράφω όλες αυτές τις ........ Χα χα χα Γιατί έτσι γουστάρω -που λέει και ο καλός μου Ξεπέτσας- Υπάρχει πρόβλημα;;; Εεεε;;;;; Οχι, άμα υπάρχει να σας το λύσω! Πώς μ αρέσει όταν συμφωνούμε δε λέγεται!
Αλλωστε πάντα πίστευα πως ή στραβός είν ο γιαλός, ή στραβός είν ο γιαλός!
Χα χα χα χα
KISSES


Μιας και μιλάμε για βραβεία, θέλω να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά το Λενάκι μας για το υπέροχο βραβείο που μου χάρισε!Επίσης θέλω να βάλω τέρμα τη μουσική και να χτυπηθώ με το τραγούδι που μου αφιέρωσε η Λευκή!Φιλιά πολλά και στις δυο σας!Εφυγαααααα



Respect
Κοριτσάκι τα σπάει έτσι;;;

24 σχόλια:

Global Greek είπε...

χεχεχε, διάβασα τον τίτλο "αμάν πιά" στη λίστα των μπλογκ μου και ήρθα σφαίρα να δω τι έπαθες!!!! συγχαρητήρια για την αυτοβράβευση αν και διαφωνώ;-)))))

matriga είπε...

Καλέ μην γκρινιάζεις πάλι... Αμάν βρε κοριτσάκι μου ;-)
χα χα χα
Έτσι σε θέλω! Είσαι μια και μοναδική!
Συγχαρητήρια για το ωραίο βραβείο και μπράβο στην Ελένη που είναι τόσο καλή μαζί μας :))

Φιλάκια πολλά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΦΙΛΗ ΚΑΙ ΜΗ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΕΡΑΣΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΚΡΙΜΑΤΣΕΣ.ΧΕ ΧΕ!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει με την αυτοβράβευση. Γκρινιάρικο άτομο εσύ; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!

D.Angel είπε...

Κοίτα να δεις που δεν με πιστεύουν κιόλας!Χα χα χα χα
Καλάαααα
Μην πείτε μετά ότι δεν σας το πα!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά σε όλους!
Καλό σας βράδυ

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Παιδάκι μου, όταν θες να τσακώνεσαι , να έρχεσαι να τσακώνεσαι μαζί μου...όχι τίποτα άλλο δηλαδή αλλά για να σταματήσω κι εγώ επιτέλους να τσακώνομε με τον εαυτό μου χα χα χα χα

Σε φιλώ

D.Angel είπε...

Ρίκη μου
μάλλον θα φταίει ο αέρας και το νερό που πίνουμε στο νησί!Χα χα χα χα
Αλλη εξήγηση δεν έχω! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααααα

Osiris είπε...

Συνήθως, όσοι παραδέχονται ότι είναι κάτι, είναι οι μόνοι που δεν είναι. ;)

Πολλά συγχαρητήρια για το καινούριο σου βρεβείο.
Γέλασα πολύ που πήρες πάλι βραβείο. Μπούχαχαχααα :)))

Το clip του Rory πολύ αγαπημένο μου και με συνδέουν πολλά με ένα βράδυ κάποτε στο γήπεδο της ΑΕΚ.
Όσοι έτυχε να ήταν εκεί, ξέρουν τι λέω.

Σπάστεταααα!!!

Fair Winds

PS: Πήγαινε στο πειρατικό, στα σχόλια και πάτα πάνω στο όνομα σου.
Τι είν' τούτο ωρεεέ;;;
:)))
Έχουμε φύγει...
Αλλού λέμεεεεε :)))

D.Angel είπε...

Είμαι σου λέω!Δεν με πιστεύεις;;;
Ηρωας λέμεεεε!
Χα χα χα χα
Χα χα χα χα
Χανούμι είσαι ωρέεε;;;;
Πω πω φρίκη!
Εντάξει,
κανείς δεν είναι τέλειος!

Χα χα χα
Ο δαίμον του τυπογραφείου!
Χα χα χα
Το κανα πάλι το θαύμα μου!
Χα χα χα
Πιο αλλού δεν γίνεται!
Γιου χου
Φιλιά πολλάααα

Osiris είπε...

Τι χανούμι βρε; Πειρατής είμαι!
Στην συναυλία του Rory είχα πάει!
:)))

Cya

D.Angel είπε...

E καλά ντεεε
γράψε λάθος!
Αμα συνεννοηθουμε σήμερα
γράψε μου!Χα χα χα χα
Είπες σπάστε τα και φαντάστηκα ότι ήσουν στη θύρα 21 και έκανες φασαρία!
Χα χα χα χα χα
Χα χα χα χα χα
Ε ρε γλέντια!
Χα χα χα χα χα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Τώρα που τελειώνουν οι διακοπές στο νησί σου(θα υπάρξουν και άλλες),και θα εχω νεύρα έλα να μαλώνουμε μαζί..
Μαλώνουμε;; κάτι σαν παίζουμε;;;
Καλημέρα με φιλιά....

D.Angel είπε...

Aμέεεε
Μέσα είμαι!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά φιλενάδα!

artou είπε...

Καλά κάνεις γλυκειά μου και αυτοβραυέβευσαι(έχασα την μπάλα με αυτή τη λέξη)

Υ.Γ προσφέρομαι για αντίπαλος τσακώνομαι 24 ώρες τη μέρα 365 μέρες το χρόνο με τον εαυτό μου και όχι μόνο


Υ.Γ την καλημέρα μου

D.Angel είπε...

Για ξανασκέψου το!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα

η ψαχασθενής είπε...

aπολαυστικοτατο το κειμενο κι εσυ βεβαια!!!!
καλημερες

zoyzoy είπε...

Μα δεν σ'εχω για γκρινιάρα!
Να μη σε πειράζουν για να μη γκρινιάζεις οι άλλοι φταίνε όχι εσύ!!
Έπειτα από Σκορπίνα τι περιμένεις να τα'χει καλά με τον εαυτό της?

Καλή σου μέρα με φιλιά θαλασσινά!!

Αγνή είπε...

ΧΑ, ΧΑ!

Λοιπόν, μην έρθεις προς τα βόρεια, γιατί θα στο φάω το βραβείο!! Είμαι η σούπερ-ντούπερ γκρινιάρα, γνωστή ως μαυροψυχοβγάλτρα, με PHD και ειδίκευση στην αρνητικομαυρίλα, ακυρομιζερίαση και ασεμετωραγιατισκοτωνίαση!!

Άλλωστε, βλέπεις, ότι ακόμα και από σχετική ορολογία σκίζω!!

D.Angel είπε...

Ψαχασθενή σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά
Τα φιλιά μου

Ζουζου μου
έχεις κάνει διατριβή με τους σκορπιούς;;;;Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Αγνή μου
μένω άφωνη!Χα χα χα
Respect
Φιλιά πολλά

Savvina είπε...

Φιλενάδα
επειδή σε ξέρω λίγο περισσότερο από όσους έχουν γράψει μέχρι τώρα...
χωρίς να προσβάλω κανέναν....
μπορώ να πώ ότι αυτό το βραβείο πάει δικαιοματικά σε σένα.....
χαχαχαχαχαχαχα
Ποιό γκρινιάρα από μένα είσαι...!!!!!
Πολλά φιλιά.
Καλό σου βράδυ.

ΛΕΩΝ είπε...

Δώσε και σε μένα μπάρμπα!!!!
Καλά κάνεις Αγγελάκι μου και γκρινιάζεις, αν κι δεν είναι η σωστή λέξη για να χαρακτηρίσει κανείς τον άνθρωπο που ενδιαφέρεται για το τι συμβαίνει γύρω του!!!!
Σε φιλώ γλυκιά μου!

D.Angel είπε...

Σαββίνα σουτ εσύ!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά κ
καλό βράδυ!
Τωρα το ειδα το σχόλιο
η ξεμυαλισμένη!Χα χα χα

Λιονταράκι μου
κερναω!Οτι θες!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα

Ανώνυμος είπε...

όταν αφαιρούμε τον λόγο απο κάποιον...δεν σημένει, ότι τον βγάζουμε και εκτός συναγωνισμού. Καλησπέρα.

D.Angel είπε...

Συμφωνώ! Καληνύχτα