19.10.09

Καλή εβδομάδα

Δεν έχω να σας πώ κάτι σήμερα!
Ξύπνησα με όμορφη διάθεση και το διασκεδάζω με μουσική τέρμαααα! Για τους γείτονες δεν ξέρω, αλλά δεν με νοιάζει κιόλας! :)
Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α Α Α Α Α Α











Kαλημέρα είπα;;;;
Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α
Πάω να δουλέψω τώρα!
Mιας και είπα δουλειά.... θυμήθηκα έναν γρόθο που ήρθε χτες στο μαγαζί και μου ζήτησε αυγά! -Αυγά έχετε; -Μάλιστα -Είναι από κότα; -Οχι από δεινόσαυρο! Χα χα χα χα ακόμα θυμάμαι την έκφραση του και χτυπιέμαι! Χα χα χα χα
Καλημέρα είπα;;;;

32 σχόλια:

ELENI είπε...

καλημερα και καλη βδομαδα!!!

George είπε...

πάντα έτσι κεφάτη να μεταδίδεις όμορφη διάθεση.
Καλημέρα και απο μένα.

matriga είπε...

χα χα χα
Μου έφτιαξες το κέφι, φιλενάδα!
Καλή σου μέρα!!!!

Πολλά φιλάκια

THE LONELY SKIPPER είπε...

καλη εβδομαδα

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

καλημερα...μαλλον
καλημερααααααααααα
μας εφτιαξες angel..
να σε καλα και παντα να γελας.!!!

D.Angel είπε...

Κ Α Λ Η Σ Π Ε Ρ Α είπα;;;
Χα χα χα χα
Να στε καλά όλοι!
Ευχαριστώ που περάσατε!
Φιλιά πολλά!

homemade είπε...

καλή σου εβδομάδα αγγελική ...και ο γρωθούλης ακόμα τρέχει...χαχα..που νάξερε ποια ρώτησε.....χιχιχι....νάσαι καλά

monahikoslikos είπε...

καλή βδομάδα και πάντα κεφάτη κι αν ξαναφέρεις αυγά δεινόσαυρου κράτα μου 4 να κάνω ομελέτα.

kakos lykos είπε...

Από δεινόσαυρο λέει!

χαχαχαχαχαχαχα

Τον έστειλες αδιάβαστο, μα κάτι ξεκάρφωτες ερωτήσεις που κάνουν μερικοί.

Έλεος!

χαχαχαχα

Καλησπέρα και καλή βδομάδα Dreamer Angel :)

D.Angel είπε...

Homemade
τουλάχιστον εσύ μ έχεις δει να δουλεύω!Σιγά μην τρέχει!
Xα χα χα χα
Κι αύριο εδώ θα ναι!
Το ζητάει ο οργανισμός του!
Χα χα χα χα

Λύκε
θα το έχω στα υπόψιν!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά

Κακέ δεν το βουλώνω λέμε!
Με προκαλούν χα χα χα χα
Αμ το άλλο το κορυφαίο;;;;

Η τυρόπιτα τι έχει μέσα;;;
-Μούσμουλα!
Γράφω ιστορία σου λέω!
Χα χα χα χα

Καλή εβδομάδα σε όλους!
Φιλιά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ.

gsatelite είπε...

Χαχαχαχαχα!!!"πορτοκαλαδα θετε;...απο πορτοκαλι;...."
Καλησπερα κουζουλη,καλο βραδυ :-)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλησπέρα....
αα δεν σου είπα??? καλησπέρα...
Καλησπέρα λεμεεεεε

Ευρύνοος είπε...

Άλλη φορά άμα σε ρωτάνε "απο κότα", να λές, απο θηλαστικό..

και στο "τι έχει μέσα η τυρόπιτα" να λές, το φλουρί απο την βασιλόπιτα..

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

πάντα γέλια εύχομαι!@!@!@!!!

καλή εβδομάδα!!

D.Angel είπε...

Καλημέρα κι από μένα Σκρουτζάκο
Να σαι καλά γλυκέ μου!
Φιλιά πολλά

Σύντεκνεεε
Χα χα χα χα
Οχι από λεμόνι!
Φιλιά πολλά παράουρε!

Φούλη μουυυυ
Καλησπέραααααα
Καλησπέραααααα
Καληνύχτα είπα;;;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Τρελέεεεε
Και μη χειρότερα λέμε!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααα

zoyzoy είπε...

Πάντα τέτοια κέφια!! βρέ είδες άν έρχεται και κανένας γρόθος στο μαγαζί σου φτιάχνει και το κέφι!!

Καλή σου εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά!!

η ψαχασθενής είπε...

πωπω ευδιαθεσιαααααα...σε χαιρομαι

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Kαλησπέραααααααααααααααα!!

D.Angel είπε...

Zoyzoy μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Είδες βρε;
Εχει κι η δουλειά
τα καλά της!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Ψαχασθενή καλώς σε!
Τι σύμπτωση...
Κι εγώ με χαίρομαι!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Ρίκη καλώς σε!
Καληνύχτααααααα
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Savvina είπε...

Φιλενάδα
κάτι σαν πάρτυ μου θύμησε η όλη φάση.....
Χαίρομαι που ξύπνησες ευδιάθετη.
Πάντα έτσι να ξυπνάς.
Εμένα μου έφτιαξες το βράδυ....
Και που είσαι και οι πελάτες θέλουν την τρέλα στη ζωή....
χαχαχαχα
Η εβδομάδα σου ξεκίνησε δυναμικά, εύχομαι να τελειώσει ακόμα πιο ωραία.
Καλό σου βράδυ.
Πολλά φιλιά.
Έλα πάμε να χορέψουμε τώρααααααααααααα...........

D.Angel είπε...

Από τρέλα άλλο τίποτα!
Χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχες
Να σαι καλά!
Φιλιά πολλά
Καληνύχα είπαμε;;;
Χα χα χα χα
Πω πωωωω
Θέλω να βγω έξω και
να χτυπηθώ μέχρι το πρωί!!!!
Φραπές να γίνω!
Χα χα χα χα
Εφυγααααααααααα

Λευκή είπε...

Λοιπόν κοπελιά, ήρθα να σου δώσω αυτό που σου χρωστάω ;-)
Μου το είχε αφιερώσει κάποιος το καλοκαίρι όταν είχα κάνει ένα ψεύτικο (χένα) ταττού με ένα σαλιγκάρι! Στο αφιερώνω κι εγώ λοιπόν, γιατί σου πάει!
http://www.youtube.com/watch?v=QCNJlG44UPw&feature=related

Ath είπε...

χαχαχα "απο δεινόσαυρο"

Χαίρομαι να σε βλέπω χαρούμενη

Ath

ELENI είπε...

το βραβειο σου περνα να παρεις

Αθανασία είπε...

Καλημέρα Αγγελάκι μου!...ααχααααχαααχαααααααααχα! αυτός μου θυμίζει,έναν ρόλο που είχε ο αείμνηστος Γιάννης Γκιωνάκης σε μιά παλιά ταινία,που έκανε έναν διανοητικά,καθυστερημένο...;;;που δούλευε σε καφετέρια,και πήγε σε μιά στιγμή ο Σταυρίδης (άλλος αείμνηστος),που έψαχνε να βρεί τη κόρη του που έφυγε,με τον εραστή της κ του ζήτησε,μιά πορτοκαλάδα! κι εκείνος ο Γκιωνάκης τον ρωτούσε συνεχώς με έναν απίστευτα,ηλίθιο τρόπο 'από πορτοκάλια';;;'από πορτοκάλια';;;(αφού ακόμη κ σήμερα απορώ πραγματικά απορώ,π ως στο καλό το κατάφερε,αυτό να το κάνει) (ο Γκιωνάκης)!όσπου εκνευρίστηκε αφόρητα κ του λέει:'ναί ρε από πορτοκάλια!από τι;;από λεμόνια;;'κ κείνος απαντά πάλι απίστευτα ηλίθια 'καλά ντέ'....χααααααχαχχα! ίσως από τις πιό αστείες σκηνές κ ατάκες του ελληνικού κίν/φου!ε,αυτό έκανε κ ο πελάτης σου!χαααααχαααχαχααααχχα!....μη δίνεις σημασία καλό μου...υπάρχουν περίεργοι κ περίεργοι εκεί έξω... καλημέρες....

ΛΕΩΝ είπε...

Φιλιά πολλά και καλημέρες Αγγελάκι μου.....!
"Δεινόσαυρου"?????
χαχααχχαχαχαχχααχαχαχαχ
Πάλι καλά που δεν σε ρώτησε αν είναι φρέσκα.....!
Η απάντηση που θα τούπρεπε είναι: "Να ρωτήσεις τα κλωσοπουλάκια που είναι μέσα να σου πουν"!!!!

D.Angel είπε...

Λευκούλα σ ευχαριστώ πολύ!
Προσεχώς θα μπει στη θέση του!
Να σαι καλά κοριτσάκι!
Φιλιά πολλά

Ath μου
όλοι χαίρονται να με βλέπουν χαρούμενη!Σ ευχαριστώ πολύ
Σου εύχομαι να χαμογελάς κ εσύ πάντα!
Φιλιά πολλά

Λενάκι μου
σ ευχαριστώ πάρα πολύ!
Θα περάσω αργότερα!
Φιλιά πολλά καλή μου

Αθανασία μου
Χαίρομαι πολύ όταν σε κάνω να γελάς! Σ ευχαριστώ πολύ για το υπέροχο σχόλιο!Να σαι καλά!
Τα φιλιά μου

Λιονταράκι μου
χα χα χα χα
Θα μπορούσα επίσης να απαντήσω
πως σπαρταράνε!
Σ ευχαριστώ που πέρασες
Φιλιά πολλά καλό μου!

Osiris! είπε...

Υπέροχα τα tracks που μας χάρισες!
Πολλά φιλιά Αγγελάκι.

Cya

Ath είπε...

Έγινες φωθκιά, μπράβο!


Ath

D.Angel είπε...

Osiri καλώς σε!
Πού είσαι εσύ βρεεεεεε;;;;;
Οπως και να χει, χαίρομαι που σ άρεσαν τα τραγουδάκια που διάλεξα!
Το φχαριστήθηκα λέμε
Δεν ησύχαζει αυτή η γειτονιά με τίποτα!Φιλιά πολλά
Σμουατς

D.Angel είπε...

Ath
Μπαρδόν;;;;

Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

eleos.......