12.10.09

Μυστήριο

...σκοτεινό και ανυπόταχτο η καρδιά του ανθρώπου,
μια στάμνα τρυπημένη με το στόμα πάντα ανοιχτό
και όλοι οι ποταμοί της γης να χυθούν μέσα της,
απομένει αδειανή και διψασμένη. . .
Ν.Καζαντζάκης

Για τις καρδιές δεν γνωρίζω!
Κάτι παραπάνω θα ξέρει ο Νικόλας για να το λέει!
Μόνο για τους ανθρώπους γνωρίζω...

Υπάρχουν τρεις κατηγορίες ανθρώπων! Οι καλοί, οι κακοί και οι μαλάκες! Από τους δύο πρώτους, προτιμώ τους κακούς! Στο λένε στα μούτρα! Αυτός είμαι...σου λένε, και τέλος. Οπότε ξέρεις με τι έχεις να κάνεις! Οι καλοί είναι οι λιγότεροι απ' όλους και οι πιο αδικημένοι! Δεν μπορεί λές, τόση καλοσύνη... Κι απ την άλλη η εκμετάλλευση!Ασε δε λέει...
Οι μαλάκες τώρα, είναι σαν τα κεφάλια της Λερναίας Υδρας! Ενα κόβεις, δύο πετάγονται! Εκτός αυτού, είναι και οι πιο επικίνδυνοι! Οπότε, μη χάνεις άδικα το χρόνο σου μαζί τους!
Και εσύ θα γίνεις κακός, και εκείνοι θα παραμείνουν μαλάκες!
Δεν έχει να κάνει αν είναι καλός ή κακός!Οχιιι φίλε αναγνώστη! Ο μαλάκας είναι πάντα μαλάκας και την μαλακία του θα την κάνει...
Αν τώρα αναρωτιέσαι εγώ σε ποια κατηγορία ανθρώπων ανήκω, θα σου πω αμέσως:
Είμαι ο κακός!Και ξέρεις γιατί; Είναι απλό!
Γιατί ρε φίλε καλύτερα να με μισούν,
παρά να με λυπούνται!!!
Ω ναι...

23 σχόλια:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΣΥ;ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ.
ΜΕΙΝΕ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΗ ΨΑΧΝΕΙΣ.ΑΒΥΣΣΟΣ Η ΨΥΧΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΜΕΓΑ.ΑΛΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΦΑΝΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

monahikoslikos είπε...

Ποιος μαλάκας στην έσπασε πάλι?

George είπε...

σου το έγραψα και στο προηγούμενο πόστ αλλά δεν το εμπέδωσες οπότε λέω να το ξαναγράψω μπας και το εμπεδώσεις.
Βρε οι άνθρωποι δεν αλλάζουν. Απο τα 40+ χρόνια μου τουλάχιστον τα μισά προσπαθώ να γίνω ΚΑΚΟΣ πολύ ΚΑΚΟΣ. Αποτέλεσμα όλοι να με λένε καλό και να εκνευρίζομαι. Προσπάθησα να φέρομαι τόσο κακά και να φέρνω σε όλους αντιρήσεις. Έφτασα σε σημείο ακόμα και για το προφανές εγώ να λέω το αντίθετο. Τελικά αυτό που συνεχίζω να εισπράττω είναι τι καλός (μαλάκας συμπληρώνω εγώ) είσαι?
Όπως καταλαβαίνεις όσες προσπάθειες και να κάνεις για να γίνεις κακιά δεν θα τα καταφέρεις. Πάλι καλή θα είσαι.
Και για να το εμπεδώσεις καλύτερα. Μπορείς να κοροϊδέψεις έναν άνθρωπο? Μπορείς όταν δεις κάποιον να πνίγεται να κάνεις πως του δίνεις το χέρι και όταν αυτός το πιάσει αντι να τον τραβήξεις έξω εσύ να τον βουτήξεις ακόμα πιο βαθιά?
Μπορείς την ώρα που βλέπεις έναν με λεφτά να εκμεταλλεύεται ένα πάμπτωχο εσύ να τρέχεις και να κάνεις φίλο τον πλούσιο γιατί αυτός έχει την δύναμη?
Μπορείς να κάτσεις με έναν απο αυτούς που διαθέτουν εξουσία και να κοροιδεύεις όλους αυτούς που θα πηγαίνουν να του ζητήσουν βοήθεια? Και να νοιάζεσαι μόνο για την περιουσιακή κατάσταση του άλλου για να βρεις την κατάλληλη στιγμή να του την πάρεις για κανένα ξεροκόμματο ή ακόμα και τσάμπα απλά κάνοντας τον να πιστέψει οτι θα τον βοηθήσεις???

Ε αν σε όλα αυτά τα ερωτήματα απαντήσεις αρνητικά σημαίνει οτι δεν μπορείς να γίνεις κακιά. Αν πάλι απαντήσεις θετικά τότε να μου το πεις να την κοπανήσω. Α!!!!!!!!!! με έσκασες Κακιασμένη!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αν η μαλακία ήταν επάγγελμα δεν θα είχαμε τόσους άνεργους!!
καλό βράδυ...

Μάτα είπε...

Με την κακία σου θα μείνεις :Ρ

Ath είπε...

Μ'αρέσει πολύ αυτή η απότομη και έξαλλη δυναμικότητα που εμπνέεις τελευταία. Ιδιαίτερα επίσης αυτά που έγραψες εδώ...Εγώ δεν νομίζω να είμαι πλέον ο καλός που ήμουνα...πόσο καιρό να αντέξει το πλάσμα, δεν συμφωνείς;...Μα ούτε και μπορώ α είμαι κακός. Τι με κάνει αυτο; Μισό-καλο μαλάκα; χαχαχα

Σιερετίσματα στην Κρητιτζιάν μου φίλην

Ath

Savvina είπε...

Φιλενάδα θα σου πώ κάτι που λέει και ένας φίλος του τρελού:
"άμα σηκώσεις το χέρι και κοιτάξεις τον κόσμο, ξέρεις πόσους μαλάκες θα δείς????"
Η απάντηση:
"πάρα πολλούς....."
Μην σκάς, το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να διώχνεις τους μαλάκες από την ζωή σου.
Φιλιάααααααα.........

ΛΕΩΝ είπε...

Άνθρωπος που αγαπά τα ζώα....κακό δεν μπορείς να τον πεις ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Προτιμώ το μαλάκας για μένα πάντως! Γιατί έτσι μ αρέσει, να με νομίζεις μαλάκα ενώ εγώ κάνω αυτό που γουστάρω, από επιλογή κι όχι γιατί δεν μπορώ να κάνω αλλιώς!
Φιλιά πολλά Αγγελική μου!

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Επειδή με προβλημάτισες και προσπαθώ και γω να αυτοπροσδιοριστώ στη λίστα σου... Δε μου λες μπορώ να προσθέσω ακόμη μία κατηγορίά; Κάθομαι που λές στο γραφείο και παρατηρώ (αφήνοντας τη δουλειά κατά μέρος) διάφορους ΚΑΛΟΥΣ, διάφορους ΚΑΚΟΥΣ και ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ/ΣΜΕΝΕΣ να περνούν και σκέφτομαι ότι μου αρέσει αυτός ο ρόλος ... του ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ, γιατί ναι μεν εμπεριέχει μια αποστασιοποίηση, αλλά σου αφήνει την ευχέρεια να χρησιμοποιήσεις -κατά περίπτωση- και τις άλλες δημοφιλείς κατηγορίες. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

Osiris! είπε...

...σκοτεινό και ανυπόταχτο η καρδιά του ανθρώπου,
μια στάμνα τρυπημένη με το στόμα πάντα ανοιχτό
και όλοι οι ποταμοί της γης να χυθούν μέσα της,
απομένει αδειανή και διψασμένη. . .
Ν.Καζαντζάκης

Ωραίο το τραγούδι!!!
Το έχω postάρει και εγώ στο παρελθόν.
Μου αρέσει συγκεκριμένα αυτό το σημείο:


"You are scum, you are scum,
and I hope that you know,
that the cracks in your smile,
are begining to show.
Now the world needs to see,
that its time you should go.
Theres no light in your eyes,
and your brain is too slow."

Καλό απόγευμα.
Cya

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Σωστά, καλύτερα να με μισούν! Η λύπηση είναι για τους αδύναμους και δε σε έχω για τέτοιο άτομο!
ΦΙλιά!

D.Angel είπε...

Σκρουτζάκο μου είμαι κακιασμένη λέμεεεεε....Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά καλέ μου

Λύκε κατάλαβες ή ν αρχίσω τις διευκρινήσεις;;;;;Εεεε
Χα χα χα φιλιά πολλά στα μούτρα σου

George σου απάντησα και στο προηγούμενο σχόλιο καλέ μου!
Δεν είμαστε ίδιοι!Εσύ είσαι εσύ
Εγώ είμαι εγώ! Μπορώ να γίνω μεγάλη σκύλα όταν έχω δίκιο κ με βγάζουν μαλάκα!!!Πολύ μεγάλη!
Και δεν μασάω τον κώλο μου!
Φιλιά πολλά κακιασμένε!
Μείνε μη μασας!Χα χα χα χα

Φούλη μου μ έστειλες!
Δεν το χα σκεφτεί έτσι!Χα χα χα
Φιλιά πολλά φιλενάδα

Μάτα μου αυτό βλέπω!Ομως είναι καλύτερη απ τη μαλακία δεν νομίζεις;;;Χα χα χα χα

Ath μου
θα μπορούσες να είσαι ο παρατηρητής που λέει και ο τεμαχιστής! Επίσης καλός με τους καλούς και κακός με τους κακούς και τους μαλάκες!Οσο για μένα!
Δεν έχεις δει τίποτα ακόμα!
Χα χα χα Φιλιά πολλά

D.Angel είπε...

Μισό να κάνω ένα τσιγάρο!

artou είπε...

ολοι οι χαρακτηρες παιζουν το δικο τους ρολο στο εργο και ειναι ολοι το ιδιο δυνατοι.
Χρειαζονται και οι κακοι για να εκτιμαμε τους καλους και οι μαλακες κολλανε απλα παντου


την καλησπερα μου

D.Angel είπε...

Σαββινάκι μου έτσι είναι δυστυχώς!
Τι να πει κανείς;;;
Τες πα
Φιλιά πολλά κοριτσάκι

Λιονταράκι μου όλα είναι θέμα επιλογής!Φιλιά πολλά μικρό μου!

Τεμαχιστή μου
θα συμφωνήσω μαζί σου!
Ωραία εκδοχή αυτή έλα όμως που είμαι απόλυτη σε όλα!
Φιλιά πολλά καλέ μου

Osiri
ακριβώς έτσι αλλά ποιός ακούει;;;
Φιλιά πολλά ρε πειρατή!

Gi Gaga Kouni Beli
σε συμπαθώ πολύ τελευταία!
Χα χα χα χα Φιλιά πολλά καλέ μου

Artou
μη μου το χαλας ρε συ!
Αλλο η κόκα κόλα πάει με όλα και άλλο οι μαλάκες! Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Το ξομολογητήρι σου
είναι το γράψιμο σου
σου καθαρίζει τη καρδιά
μαιρώνει το μυαλό σου

D.Angel είπε...

Ετσι ειναι Φανη μου
Αλλά δεν μερώνει το ρημάδι!
Εχει πάρει ανάποδες στροφές τελευταία!Σ ευχαριστώ που πέρασες σύντεκνε!Να σαι καλά!Τα φιλιά μου

THE LONELY SKIPPER είπε...

TI /??????????Συγνωμη αλλα ο τιτλος
του κακου καθως και του μαλακα αποτελει πλεον πολιτικο αξιωμα για
την ελλαδα δεν βλεπεται ποσοι θελουν
να γινουν αρχηγοι στη θεση του
αρχηγου,εσυ παψε τις κακιες ασε
τους κακους μαλακες να υποσχεθουν
σε 1.500.000 ελληνες μαλακιες
ε ρε θα φαμε θα πιουμε μα νηστικοι
θα κοιμηθουμε ,βρε γειτονησα με
τη σουσουμιαζει μαθες ο μαλακας??

D.Angel είπε...

Γείτονα δεν κατέω απ αυτά!
Εγώ για μαλάκες κατέω...
Ξάσου και δεν θ αργήσει να
φανερωθεί!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Πέρασα για μια καλησπέρα,συχώρεσε την απουσία μου το τελευταίο καιρό,είμαι αλλού και χωρίς υπολογιστή.
Νά είσαι καλά.

BΙΟΤΕΧΝΕΣ είπε...

η ομορφιά της ζωής...δεν βρίσκεις? τα άδυτα της ανθρώπινης καρδιάς και ψυχής...η πεπτουσία του μυστηρίου..

D.Angel είπε...

Εξαρτάται!!!
Θα μπορούσε να μιλάει και
για απληστία...
Δεν ξέρω!
Αν δεις τα θετικά όμως
Ναι, είναι ένα υπέροχο μυστήριο!
Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

Κάποια μνμ τα σούταρα από δω μέσα για να μη μου χαλάνε την όλη εικόνα του blog.

Ζητώ συγνώμη απ όλους σας για όλο αυτό το τσίρκο που είδατε και ενημερώνω πως τα διαγραμμένα
(και όχι μόνο) σχόλια είναι αποθηκευμένα στο mailbox μου.

Ελπίζω να μην χρειαστούν ποτέ!

Επίσης εκεί βρίσκονται και κάποια σχόλια που άφηνα σε άλλο blog αλλά δεν δημοσιεύτηκαν ποτέ!
Γιατί άραγε;;;

Καλό σας βράδυ

D.A