11.10.09

Εφιάλτης


Τιμή σ' εκείνους όπου στην ζωή των
Ωρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες

Ποτέ απ' το χρέος μη κινούντες.
Δίκαιοι κ' ίσιοι σ' όλες των τες πράξεις.

Αλλά με λύπη κιόλας κι ευσπλαχνία.

Γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι όταν
Είναι πτωχοί, πάλ' εις μικρόν γενναίοι,
Πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε.

Πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,

πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.

Και περισσότερη τιμή τους πρέπει
Όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
Πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος

Κ΄ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε.

Κ.Καβάφης 1903

Δεν παριστάνω τον ήρωα, ούτε τον άγγελο...
Είμαι η χειρότερη όλων! Ομως προσπαθώ κάθε μέρα που περνάει να γίνομαι καλύτερη! Με οποιοδήποτε κόστος! Εστω κι αν χρειαστεί να κάνω παρέα με τα θεριά!

Τι διαφορά υπάρχει να σαι μέσα στους ανθρώπους ή μέσα στα θεριά; Με τα θεριά, είναι καλύτερα. Στο κάτω κάτω, αυτά τα ξέρεις. Είναι θεριά λες και φυλάγεσαι.Τους ανθρώπους όμως; Μέχρι να πάρεις είδηση τι θεριό κρύβει ο καθένας μέσα του ....

...σ έχει κατασπαράξει!!!

14 σχόλια:

Ath είπε...

Κατασπαράζει τους αδύνατους...όχι εσένα...Εσύ είσαι καλή μου το Θεριό.

Ath

monahikoslikos είπε...

Έτσι είναι Αγγελική μου... τα θεριά τρώνε μόνο για να κορέσουν την πείνα τους ενώ θα ανθρώπινα θηρία σε ξεσκίζουν για πιο φτηνές ανάγκες ...από ματαιοδοξία ή και για να αυξήσουν τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς.

Καλό ξημέρωμα και καλή βδομάδα!!!

Ευρύνοος είπε...

Οι Θερμοπύλες βγήκαν εκτός σχεδίου και ολίγοι που τις φυλάσσουν κρίθηκαν "γραφικοί" και "αιθεροβάμωνες"..

όποιος την αλήθεια πάντα ομιλεί, τρελός βαφτίζεται..
άλλωστε η παρέα με τα θεριά δέν είναι κακή..
όταν καταφέρεις τα θεριά να έχεις παρέα, τότε έφτασες στο μέγα θαύμα της ζωής!

αγριότερο πλάσμα απο τον άνθρωπο γνώρισες ποτέ σου;
δείξτο μου..

καλό βράδυ :)

D.Angel είπε...

Καλέ μου Ath
Τί να σου απαντήσω;
Ετσι είναι αλλά άσε τους άλλους να πιστεύουν....
Φιλιά πολλά και να περνάς!

Λϋκε μου ναι!
Συμφωνώ!!! Γι αυτό καλύτερα με τα θεριά!Καταλαβαινόμαστε!
Φιλιά πολλά

Τάσεεεεεεεεε
καλύτερα τρελός παρά μαλάκας!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά ρε
Θα τα πούμε!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καλημέρα και Καλή εβδομάδα!!
Γιατί πατάω το άλλο ιστολόγιο και μου λέει πως δεν βρέθηκε?
Συμβαίνει κάτι ή χαπακώθηκε πάλι το google?

George είπε...

Αγγελάκι μου
ο Καβάφης είναι απο τους αγαπημένους μου.
Και πόσο δίκιο έχεις για τους ανθρώπους που όσο να καταλάβεις οτι είναι θεριά σε έχουνε φάει.
Σαραντα δύο χρόνια τώρα λέω στον εαυτό μου πως είμαι ο χειρότερος όλων μην μου κλέβεις την θέση. :)
Όσο για τις προσπάθειες αμέτρητες μα πάντα χειρότερος παραμένω.
Εσύ καλή μου δεν είσαι ούτε το θηρίο ούτε η χειρότερη. Δυστυχώς όμως ζεις στον κόσμο που δεν συγχωρεί και δεν δέχεται ευαίσθητους ανθρώπους. Έτσι είναι η μοίρα σου να κατασπαράζεσαι κάθε μέρα και λίγο παραπάνω. Ελπίζω και εύχομαι να βρεις την δύναμη να αντισταθείς και να τους συντρίψεις. Ξέρω όμως πως οι άνθρωποι δύσκολα αλλάζουν. Έτσι έμαθες και έτσι φοβάμαι θα συνεχίσεις.
Την καλημέρα μου.

artou είπε...

Τουλάχιστον όπως είπες τα θεριά δεν κρύβουν τίποτα ενω οι άνθρωποι δεν θα μάθουμε ποτέ τι κρύβουν

και εγω μαζί σου με τα θεριά


την καλημέρα μου και καλή βδομάδα να έχεις αγγελάκι

Magia da Inês είπε...

Olá!
Seu cantinho é tudo de bom...
Lindo, criativo e interessante...
Parabéns pelo seu trabalho!
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Uma ótima semana!
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil

D.Angel είπε...

Αστρο μου το άλλαξα!
Ενημέρωσα αλλά μάλλον δεν το πρόσεξες!
http://dark-angel-tattoo.blogspot.com/
Εδώ θα με βρεις!Φιλιά πολλά

George μου
συμφωνώ μαζί σου!Βέβαια τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι!
Θέλω να πω ότι δεν είμαι αυτή που λες με όλους! Μπορώ να γίνω το χειρότερο θηρίο και να κατασπαράξω πολύ κόσμο! Καμιά φορά και με πόνο ψυχής αλλά το κάνω!Οι ανθρώποι μαθαίνουν!
Ανάλογα με τις σφαλιάρες που τρωνε στη ζωή τους βέβαια! Λίγο πολύ όλοι μαθαίνουν όμως!
Φιλιά πολλά κακιασμένο!Χα χα χα

Magia da Inês
Agradeça a yoy muito Afectuoso pouco beijos a você demasiado

kakos lykos είπε...

Τα θεριά είναι αθώα, οι άνθρωποι ποτέ!

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα Dreamer Angel :)

D.Angel είπε...

Ωχ
artou μου
συγνώμη που δεν σου απάντησα πιο πάνω!Ετσι είναι!Βρε με τα θεριάααα
Φιλιά πολλά και καλή σου εβδομάδα!

D.Angel είπε...

Ετσι είναι λύκε μου!
Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά και σ εσένα!Να σαι καλά

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλή βδομάδα συντέκνισα....
Πολλά φιλιά..

D.Angel είπε...

Xα χα χα
Επίσης καλή μου!
Να σαι καλά!