7.10.09

Κάτι τέτοιες νύχτες

...βροχή από όνειρα πυρπολούν το νου και την καρδιά μου.
Όνειρα επίμονα που με ταξιδεύουν
σε ένα μακρινό παρελθόν
και ζωντανεύουν στιγμές
ανυπέρβλητα έξοχες που έζησα
στο νησί μου!




Πάντα τη θάλασσα, άνθρωπε λεύτερε, θ’ αγαπάς!

Αυτή είν’ ο καθρέφτης σου∙ κοιτάζεις τους βυθούς σου

στο κύλισμα τ’ ατέλειωτο του κύματος κι ο νους σου

κλείνει κι αυτός την πίκρα της αβύσσου της βαθιάς.

Σ’ αρέσει να βυθίζεσαι στο πέλαο που σου μοιάζει∙

να κλείνεις στην αγκάλη σου θες τον ωκεανό

και της καρδιάς σου η τρικυμιά κάθε φορά ησυχάζει,

τον άγριο του κι αδάμαστο ακούοντας στεναγμό.

Είστε κι οι δυο σας σκοτεινοί κι απόκρυφοι∙ κανείς

ω άνθρωπε, δε μέτρησε την άπατη άβυσσό σου∙

κανείς δεν ξέρει, ω θάλασσα, τον πλούτο τον κρυφό σου,

τόσο με ζήλια κρύβετε τα μυστικά σας σεις!

Κι όμως, να που αναρίθμητους αιώνες στη ζωή,

ο ένας τον άλλον άφοβα κι ανήλεα πολεμάτε,

τόσο κι οι δυο σας τη σφαγή, το θάνατο αγαπάτε,

ω πολεμάρχοι αιώνιοι, ω αμείλικτοι αδερφοί!

(Baudelaire)

18 σχόλια:

George είπε...

είναι όμορφα να έχεις όμορφες αναμνήσεις. Τέτοιες να είναι όλη σου η ζωή.

Ευρύνοος είπε...

Όχι, δέν θα πώ τίποτα..

καλό βράδυ :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ούτε εγώ θα πω κάτι!! απολαμβάνω τις ομορφιές του τόπου σου...
Καλημέρα...

THE LONELY SKIPPER είπε...

αληθεια ποσο ελευθερος μπορεις να εισαι στο δικο σου τοπο να ακολουθεις
τη στρατα που αλλοι πριν απο σενα πατησαν να αισθανεσαι και ας μην την
βλεπεις την παρουσια τους ,την αγαπη
τους, και μετα αφιξη στο ΠΕΡΑΙΑ Aπο
τον καταπελτη και μονο νοιωθεις,βλεπεις τους λολαμενους λιμενικους να σφυριζουν σαν παλαροι,και τους ταριφαδες να περιμενουν ,η αποξενωση περιμενει
εδω παλι θα γινεις ενας αριθμος
ταυτοτητας η ακμα, εξαφανιζεται το
ονομα καλη μερα angel
ΟΤΑΝ ΓΟΡΓΑ Η ΑΝΟΙΞΗ
ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΞΕΠΡΟΒΑΛΕΙ
ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΕΙΚΗ ΜΟΥ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ
ΧΕΙΜΩΝΑ ΘΑ ΧΕΙ ΠΑΛΙ

gsatelite είπε...

Βρε,γι'αυτο εμενα μ'αρεσει το ταξιδι με πλοιο...ωρες ατελειωτες να κοβω βολτες,να οσμιζομαι τον ανεμο,να ψαχνω να βρω στερια στον οριζοντα..
..Η ζωη ειναι το καλυτερο ταξιδι,ει δυνατον με πλοιο και μοτοσυκλεττα..
Φιλιά

artou είπε...

πόσο ζηλεύω τα φερμένα από το νησί σου όνειρα

Και το νησί σου το αγαπάω με ιδιαίτερο τρόπο σαν τόπο μου αν και δυστυχώς δεν είμαι από κει

την καλησπέρα μου

D.Angel είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ George
Να σαι καλά!

Τρελέεε
τουμπεκισταν κι εσύ;;;
Χα χα χα χα οκ
Φιλιά πολλά

Φούλη μου
είμαι σίγουρη
ότι θα περάσεις σούπερ!
Φιλιά πολλά

Γείτονα
να ξερες πόσο σε καταλαβαίνω!
Οφουυυ Τα φιλιά μου και καλή προσαρμογή!

Σύντεκνε
όταν είναι να πάω στο νησί το πλοίο δεν μου κάνει!
Οταν είναι να φύγω όμως όσο πιο αργά τόσο πιο καλά!Φιλιά πολλά

Artou
ώρες ώρες κι εγώ τα ζηλεύω!
Να σαι καλά!Φιλιά πολλά και
καλό σου βράδυ!

zoyzoy είπε...

Καλέ δικοί σου είναι οι στίχοι??
Αν είναι να σ'εμπνέει τόσο το νησί σου να'σε στείλουμε εκεί μόνιμα να μας χαρίζεις τέτοιες ομορφιές!

Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!!

ELENI είπε...

ομορφοι στιχοι ,ομορφες φωτο......καλο βραδυ να εχεις!

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ είπε...

Υπέροχο !!!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Την γαληνεύουν τη ψυχή
όμορφες αναμνήσεις
στιγμές που είναι όμορφες
θέλεις να ξαναζήσεις.

Τα βράδια μελαγχολικά
πνίγουνε τη ψυχή μου
γιατί ΄ναι αλάργο, μακριά,
το ξέρεις το νησί μου.

Καλή σου νύχτα

kakos lykos είπε...

Το νησί σου είναι πανέμορφο, έχω πάει τόσες φορές αλλά δεν μπορώ να πω ότι το έχω γυρίσει όλο, κάθε φορά, ανακαλύπτω καινούργιες ομορφιές,ένας ευλογημένος τόπος!

Καλό βράδυ Dreamer Angel :)

katerina είπε...

Angel...είσαι γλυκιά και τρυφερή βρε!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Οσο ακόμα είναι ζεστός ο καιρός επεδίωξε να πας στη νησάρα σου.
Ετσι δεν θα νοσταλγείς, αλλά θα απολαμβάνεις.
Καλό ΣΚ.

Λευκή είπε...

Τι όμορφες εικόνες!!!
Να'σαι καλά και να τις ζεις πάντα.. :))

D.Angel είπε...

zoyzoy μου καλώς σε!
Οχι δεν είναι δικοί μου οι στίχοι!
Οι δικοί μου είναι καλύτεροι!Χα χα χα...Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

Ελένη μου σ ευχαριστώ!
Καλό Σ/Κ και φιλιά πολλά

Σύντεκνε ναι!
Χαίρομαι που σ αρέσει κι εσένα!
Φιλιά πολλά

Οφουυυ Φάνη μου
Να σαι καλά!
Οπως πάντα υπέροχος!
Φιλιά πολλά

Λύκε μου,
να ένας καλός λόγος
για να πας και να ξαναπάς και φτου κι απ την αρχή...χα χα χα
Τα ίδια παθαίνω κι εγώ!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Κατερινιώ μου ευχαριστώ!
Πολλά φιλιά γλυκιά μου

Αστρο λες να μην το χω σκεφτεί;;;
Εχω πολλές δουλειές όμως και
δυσκολεύομαι!Θα δούμε!
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Λευκή καλώς σε!
Ευχαριστώ πολύ, να σαι καλά!
...και σύντομα στα πάτρια, έτσι;
Φιλιά πολλά

Osiris! είπε...

Αγαπητέ Baudelaire,

Στου κουφού την πόρτα, πάρ' την πόρτα και φύγε. :)))

Καλή σου μέρα.

Αγγελάκι, πολλά φιλιά και σε σένα.

Cya ;)

D.Angel είπε...

Ετσι ακριβώς πειρατάκο!
Δεν πειράζει όμως!
Ας είναι
you know
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά