2.10.09

Ετσι απλά...

Επειδή είναι Παρασκευή βράδυ κι έχω μείνει μόνη στο σπίτι...
Επειδή αισθάνομαι εγκλωβισμένη κάπου, χωρίς να μπορώ,
να αποδράσω...
Επειδή ζω σε μια ιδιότυπη φυλακή, που έχω βάλει κι εγώ το λιθαράκι
μου για να χτισθεί και δεν θυμάμαι προς τα πού είναι η μία και
μοναδική έξοδος...
Επειδή έχω φτιάξει το χρυσό κλουβί μου για να αποφύγω αυτούς
που τάχα μ αγαπάνε...
Επειδή τους βαρέθηκα όλους και όλα...
Επειδή θέλω κάτι να γράψω αλλά δεν ξέρω τι...

Ετσι απλά σας ευχαριστώ, που με ανέχεστε τόσο καιρό!!!



Δεν ήμουνα ποτέ παιδί σαν τ' άλλα

ποτέ δεν είχα δεί με το δικό τους βλέμμα.

Τα πάθη μου - ένα υπόγειο ρέμα

κι οι θλίψεις μου απο πηγές μονάχες.

Τραγούδησα χαρές που μόν(η) είχα ζήσει

κι αγάπησα ό,τι δεν είχαν αγαπήσει.

Παιδί ακόμα - στην αυγή της θύελλας -

είχε φανεί απ' του καλού και του κακού τα βάθη

το μυστικό μου, που κανείς δεν είχε μάθει...

και η αντάρα,
που στα μάτια τα δικά μου
πάνω στον καταγάλανο ουρανό υψώθηκε

σαν δαίμονας μπροστά μου.

Edgar Allan Poe

Χαιρετώ σας. Πάω να παίξω με το σκύλο μου!

22 σχόλια:

George είπε...

τι μόνη σου καλέ?? Εγώ βλέπω ένα σωρό κόσμο εδώ. Μην σου πω πως έχει δημιουργηθεί ολόκληρη ουρά και περίμενα μισή ώρα να πάρω σειρά να γράψω το κατιτίς μου και εγώ.
Το τραγουδάκι είναι ε ξ α ι ρ ε τ ι κ ό.
Το ήθελα μάλλον και εγώ να το ακούσω.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Επειδή και εγώ σήμερα είμαι σκ...
και δεν ξέρω το λόγο, απλά θα σε καληνυχτίσω με γλυκό φιλί..

monahikoslikos είπε...

Επειδή μόλις γύρισα από ουζοκατάνυξη και επειδή ποτέ δεν ξέρω τι μου ξημερώνει σου στέλνω -καλού κακού- την αγάπη μου και τα φιλιά μου γιατί έτσι κι αλλιώς διαθήκη δεν σκοπέυω να κάνω.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΤΕΛΕΙΟ.ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΗ ΣΟΥ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΟΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ.
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΧΑΛΙΑ.ΓΙΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

D.Angel είπε...

Επειδή επειδή επειδή....
Χα χα χα καλά το πάτε!
Για συνεχίστε, μου φτιάχνετε το κέφι σιγά σιγά!
Βασικά για να μην ανησυχείτε,
απλά βαριέμαι θανάσιμα τελευταία!
Kι αυτό το blog σταμάτησε να με γεμίζει, άσχετα που το κρατάω από πείσμα! Μη δίνετε σημασία, μ έχει πιάσει η μαλακία μου!Θα περάσει!
Κι επειδή απλά νυστάζω τώρα...
Πολλά φιλιά και καληνύχτα σας!
ΣΜΟΥΑΤΣ

Koan είπε...

k εγω μεσα.. επεσε καποιος φούρνος ...

ανετα πηγαινα ομως για ουζορακόμελα κλπ... βαριέμαι αλύπητα και δεν αντεχω αλλο νετ..

issallos είπε...

....κοιτα γυρω σου !!!!
.... ολα ειναι δανικα !!!!
Μπορει να μην σε προλαβα εδω...σημερα να σου ξηγησω δυο τραγουδια και μια αγκαλια....

Ξερεις που ειμαι....

αντε ξεκουνα λεμε !!!!

ΛΕΩΝ είπε...

Καλέ την καλύτερη παρέα έχεις, με τέσσερα πόδια για να τρέχει γρήγορα κοντά σου όταν την φωνάζεις, με δυο μάτια υγρά και τρυφερά που δεν λένε τίποτα άλλο παρά "ευχαριστώ", με μια μουσούδα τρυφερή κι απαλή σαν βελούδο που πιάνοντάς την ΟΛΑ τα αρνητικά φεύγουν από μέσα σου τρέχοντας και μια μεγάααααλη καρδιά που σ αγαπάει πάντα άσχετα με το αν θα την αγαπάς εσύ!
Φιλιά

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Για να πω την αλήθεια, όπως το ξεκίνησες, φαντάστηκα πως το πήγαινες για αυτοκτονία...

BΙΟΤΕΧΝΕΣ είπε...

η μοναξιά , είναι μια "βαθιά πληγή, παλιά πληγή" η οποία δραπέτευσε από μέσα μας, όταν (για τους τυχερούς της ζωής) ξεφύγαμε από την αγκαλιά και την φροντίδα της μάνας...

μας συγκίνησε το post σου, αλλά να ξέρεις μόνη δεν είσαι...

kakos lykos είπε...

Όλοι κτίζουμε τοίχους, αλλά πάντα υπάρχει και μία πόρτα, έστω μικρή, απ' όπου θα μπουν οι λίγοι που αξίζει να δεχτούμε στον χώρο της ψυχής μας.
Και μόνο που γράφεις στο blog σημαίνει ότι έχεις και συ αυτήν την πόστα στον τοίχο.

...Και η βαρεμάρα μέσα στο παιχνίδι είναι, φάση είναι θα περάσει.

Καλημέρα Dreamer Angel :)

THE LONELY SKIPPER είπε...

στη ζωη πολες φορες εαν εισαι και
καλλιτεχνης σαν εσενα πολες φορες
θα υπαρχουν τετοια, μπορα ειναι και
περνα μην νομιζεις οτι ολοι δε ν
παιρνουν απο αυτο το συναισθημα
την αλλη φορα παρε τηλεφωνο και περνα
απο εδω δεν στελνω φιλια γιατι κυκλοφορει γριπη και εαν την παθω
μονος πρεπει να τα βγαλω περα,ολοι
θα παιρνουν τηλ. απο μακρια να δουν
τι κανω.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ
ΔΙΧΩς ΚΑΡΔΙΑ ΝΑ ΜΑΙΝΩ
ΟΥΤΕ ΚΑΛΟ ΜΗΤΕ ΚΑΚΟ
ΝΑ ΜΗ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ

aa είπε...

Ωραία, άρα οι τετριμμένες συμβουλές είναι περιττές και ίσως άκαιρες.Ένα θα σου πω: Απόλαυσέ το. Είναι κι αυτό φόρος τιμής στην ύπαρξή μας. Και οφείλουμε πότε-πότε να νιώθουμε το ποτέ και πουθενά.

Φιλιά, μικρή μου...

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Καλό Σ/Κ να χετε και καλή ψήφο όσοι τελικά πάτε!Προσοχή ποιόν θα σταυρώσετε εεε;;;;;Φιλιά πολλά!!!
Θα περάσειιιιιιι
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και πάλι!

zoyzoy είπε...

Σεληνιάζεσαι Αγγελική μου?
Βγές σήμερα έξω και απόλαυσε το φεγγάρι αύριο Πανσέληνος θα σε γεμίσει χαρά και αισιοδοξία σίγουρα.Συμβαίνει σ'ολους μας να μην έχουμε όρεξη ούτε τον ευατό μας στον καθρέπτη ν'αντικρίσουμε.

Καλό ΣΒΚ να'χεις με φιλιά θαλασσινά!

Savvina είπε...

Δεν θα σχολιάσω το τι σου συμβαίνει και νοιώθεις μόνη, τα είπαμε εχθές από κοντά.
Το μόνο που έχω να σου πώ είναι ότι όλοι περνάμε μια δύσκολη φάση αυτή την περίοδο.
Σκέψου καλά όσα σου είπα και που ξέρεις μπορεί να ανατραπούν τα πάντα.
Και ο λαός λέει:"Θα γυρίσει ο τροχός θα ...... και ο φτωχός."
Φιλιά πολλά φιλενάδα.

Εύα Παραδείσου είπε...

Δεν είσαι μόνη όταν επιλέγεις. Πολλές φορές είμαστε μόνοι κι ανάμεσα σε κόσμο... Στο τέλος κανείς δε μένει μόνος. Αν δε ταιριάξουμε εδώ μια καλή παρέα μας περιμένει αλλού. :)

D.Angel είπε...

zoyzoy μου βγήκα αλλά είναι σαν να μαι στη ζώνη του λυκόφως χα χα χα Φιλιά πολλά καλή μου!

Σαββινάκι ακόμα το σκέφτομαι!
Δεν ξέρω! Πες ένα ναι εσύ να ρθω να μιλήσουμε και μαζί της και θα δούμε!μακάρι να πάνε όλα καλά!
Φιλιά φιλενάδα!
θα τα πούμε

Ευα μου έχεις δίκιο!
Φταίει κι αυτή η βροχή!
Δεν μ αρέσει, με νευριάζει!
Φιλιά πολλά καλή μου!
Ευχαριστώ για την επίσκεψη και για το σχόλιο εδώ!

Πέτσες © είπε...

Έλα ρε αφου γουστάρουμε μαζί σου ...
Τα έχουμε πεί αυτά!!!!

ΦΙΛΟΥΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ!

D.Angel είπε...

Χα χα χα
Φιλούρες ρε Πέτσα!!!
Πολλές!Σμουατς

Osiris! είπε...

Ωραία μοναξιά βρε!
Φοβερή μοναξιά!

Αυτό δεν είναι μοναξιά.
Αυτό είναι Rave Party!

Χάχαχαχααα :)))

To clip καταπληκτικό.

Kisses ;)

D.Angel είπε...

Χα χα χα
θέλω ν αγιάσω και δε μ αφήνουν ρεεεε Χα χα χα
Φιλιά πολλά!
Σμουατς