25.10.09

25-10-1976

Πριν από χρόνια,
ο Θεός αποφάσισε
ότι χρειάζεται κάποιον
για να παιδεύεται και
να παιδεύει....

....κι έφτιαξε εμένα!

Χρόνια μου πολλά, δημιουργικά κι ευτυχισμένα!
Χρόνια ανήσυχα και όπως αλλιώς τα θέλω...

Χρόνια ονειρικά κι ονειρεμένα!

Να με χαίρεστε

Να με χαίρονται και
Οσοι αγαπώ και μ αγαπάνε...

Οσοι με παιδεύουν και τους παιδεύω...

Οσοι με μισούν, έτσι για σπάσιμο!
Οτι επιθυμώ να το πάθω...

Αντε και Καλά μυαλά!!!

Το πρώτο δώρο εδώ μέσα,
ήταν η υπέροχη ανάρτηση που έκανε η Φούλη, χωρίς βέβαια να γνωρίζει τα γενέθλια μου! Φούλη είσαι αστέρι! Σας ευχαριστώ πολύ όλους, να είστε καλά και να περνάτε υπέροχα!
Φιλιά πολλά



Και μετά το μπάνιο που έκανα με τα φιλιά της Sheba
Συνεχίζω με τραγούδια!
Πάρτι για πάρτη μου!


Με ξένα...


Με ελληνικά...


Για τους νεότερους...


Για τους μεγαλύτερους...


Για όλους τους σύντεκνους...


Για όλους τους τρελούς κι αδέσποτους...


Και για μένα...Γιατί έτσι αισθάνομαι σήμερα!


Διαλέχτεεεεεεε
Τσίρκο το κανα το blog κι απόψε!!!
Χα χα χα χα

31 σχόλια:

D.Angel είπε...

O τίτλος είναι παραπλανητικός!!!

Εσείς μεγαλώνετε...
Εγώ είμαι ακόμα 20!
Αρνούμαι να μεγαλώσω άλλο!
Αρνούμαι...

Φιλιά πολλάααααααααα

Koan είπε...

Να έχεις οτι πραγματικά θες..Πολύχρονη!!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Για τσίρκο μια χαρά ρεπερτόριο έχετε!
Πολύχρωμη και εντοιχισμένη!

kakos lykos είπε...

Χρόνια σου πολλά, καλά και δημιουργικά.Κάθε σου επιθυμία να γίνει πραγματικότητα!

Όσο για τα τραγούδια εγώ διάλεξα δύο, καθώς είμαι ένα μικρό παιδί εγκλωβισμένο σε σώμα μεγάλου ανθρώπου, οι επιλογές μου δεν μπορεί παρά να ήταν το "People Are Strange" και το "In and Out of Love"

Καλό βράδυ Dreamer Angel και να είσαι πάντα ευτυχισμένη :)

Stelios είπε...

οοοοπ! γενέθλια ακούω?
χρόνια πολλά!
οτι επιθυμείς να γίνει πραγματικότητα σου εύχομαι!
πάντα με υγεία και ευτυχία!

monahikoslikos είπε...

αυτό, την αγάπη μου και χιλιάδες ευχές για τα γενέθλιά σου...

zoyzoy είπε...

Οτι επιθυμείς γλυκιά μου μπροστά σου να το βρείς!
Τις καλύτερες ευχές για την καλύτερη blogger!

Φιλιά θαλασσινά!!

Ευρύνοος είπε...

Χρόνια πολλά χρόνια καλά φιλαράκι!!!

αυτό δέν θα περάσει ετσι :)

θα το γιορτάσουμε λέμε!!!

καλά μυάλαααααααααααααααα

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Χρόνια Πολλά πολλές ευχές
για τα γεννέθλια σου
άνθρωποι που σε αγαπούν
να βρίσκονται κοντά σου.

Ο χρόνος είναι σχετικός
μη δίνεις σημασία
μονάχα τα αισθήματα
του δίνουνε αξία....

Savvina είπε...

Φιλενάδα
Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α......
Να σε χαιρόμαστε όσοι σε αγαπάμε.....
Για σένα δωράκι...
Και άλλο δωράκι...
Να είσαι καλά κοριτσάρα...
Έτσι να παραμείνεις, όπως είσαι...
Πολλά φιλιάαααααααααααααααα...............

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!
ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΟ!!
ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΧΑΙ ΧΑΡΑ!!
Καλημέρα Αγγέλα μου!!

Vassilis είπε...

Χρόνια Πολλά Angel!
Nα σε χαιρόμαστε!

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Φιλιά πολλά
Είστε υπέροχοι!
Σμουατς στα μούτρα σας

....πάω να σβήσω τα κεράκια τώρα!
Αναρωτιέμαι αν στοίχισαν περισσότερο από την τούρτα!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααααααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Χρόνια σου πολλά ....
Μαρί σουπιά γιατί δεν είπες κάτι,πραγματικά αν το ήξερα δεν θα έφευγα, θα το γιορτάζαμε...
Άσε από το πρωί στο καράβι σε διαβασα αλλά δεν μπορούσα να στείλω σχόλιο κόντεψα να σκάσω...
Πολλά φιλιά και χιλιόχρονη η επιθυμία σου να πραγματοποιηθεί,
ξέρεις ποια?? πρώτα αυτή, και μετά όοοοοοοοοοολες οι άλλες ...σμαααατσ

George είπε...

Αγγελάκι μου
χρόνια σου πολλά, καλά, ευτυχισμένα, και γεμάτα επιτυχίες.

evi είπε...

χρόνια πολλά φίλη μου - γεμάτα όνειρα !!! γιατί τί ειναι η ζωή μας χωρίς όνειρα ?

φιλια

homemade είπε...

χίλια γαΪδουρια και άλογα θα στείλω στην αυλή σου για να γκαρίζουν σήμερα που είναι η γιορτή σου.....χαχα
πολύχρονη και πάντα χαμογελαστή και ωραία όπως τώρα.....

αγγελική ότι επιθυμείς....να σε βρεί......

και τα χανιά ειναι όντως ωραία...

D.Angel είπε...

Φούλη μου
μέχρι τις 6 έλεγα ότι θα φύγω!
Ο καιρός δεν ήταν με το μέρος μου γμτ
Ευχαριστώ για τις ευχές!Φιλιά πολλά

George
Evi
homemade χα χα χα
Σας ευχαριστώ πολύ!
Να είστε καλά!
Τα φιλιά μου σε όλους

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Angel !!!!!!!!!!!!!

Σου ευχόμαστε μόνο τα καλύτερα.......
Υγεία,ευτυχία,τύχη.....
Όλα τα όνειρα σου να πραγματοποιηθούν.....
Πάντα να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που νοιάζονται αληθινά για σένα...............
Και επειδή είμαστε απο ΚΡΗΤΗ


Αυτό που πάντα νοσταλγείς
όνειρο να μη μείνει
να στο χαρίσει η μοίρα σου
κι αληθινό να γίνει!!!!!!!!!!
(ξέρεις εσύ)



ΖΩΗ-ΜΑΚΗΣ-ΝΙΚΟΣ-ΜΑΡΙΑ

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά!
Ολους σας!Ηθελα πολύ να σας δω
αλλά δεν μπόρεσα να έρθω μ αυτόν τον καιρό!Θα έρθω όμως!Μου λείψατε!

Φιλιά πολλά σε όλους!
Πολλά φιλιά κ στον Θωμά και στον απάλευτο τον Γιάννη!
Ευχαριστώωωωωω και πάλι!

Φιλία όπου γίνεται αγάπη
με τα χρόνια
δεν θα την φθείρουν οι βροχές
οι μπόρες και τα χιόνια.

Να στε καλά!

AERIKO είπε...

Πολυχρονηη να εισαιιιιιιιιι γερη δυνατη!!!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!!!

gsatelite είπε...

...Χρονια πολλα,ευτυχισμενα,και οπως τα θες εσυ..
"..σηκωνω το ποτηρι μου/και πινω στην υγεια σου/χιλια καλα στην πορτα σου/διαμαντια τ'ονειρα σου"..

Χρονια πολλα κουμπαρα!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Δε ρωτάμε τα πόσα...δίνουμε απλως ευχές στα...τόσα....

Χρόνια πολλάαααααααααααααα!!!

fogiaki είπε...

Λίγες γραμμές,πολλές ευχές,για μια ζωή ΟΛΟ ΧΑΡΕΣ!!!!Να είσαι καλά πάντα,ευτυχισμένη και πάντα ο εαυτός σου,αυτός ο ξεχωριστός άνθρωπος που γνώρισα(αφού βρήκα επιτέλους το δρόμο για να έρθω στο ΣΕΦ!!!χαχαχαχαχα)φιλιά πολλά!!!

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Πολλά φιλιά και καλό σα βραδυ!

gogiaki χα χα χα χα
Να σαι καλά κοριτσάκι!
Μη με κάνεις και κοκκινίζω!Χα χα χα
Είμαι απλά τρελή!Χα χα χα χα
Θα τα λέμε εεε;;;
Μη χαθείς κι εδώ!
Καλωσόρισες στη blogoσφαιρα!
Φιλια πολλά

η ψυχασθενής είπε...

μικρουλα μου χρόνια σου πολλα και ευτυχισμενα σου ευχομαι να παρεις στη ζωη σου το δρομο που θα διαλεξεις

D.Angel είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ!
Την καλημέρα μου
κ τα φιλιά μου

ikor είπε...

Χρόνια πολλά!

Να είσαι πάντα και Dreamer και Angel!!!

Και λίγη μουσικούλα:
http://www.youtube.com/watch?v=glNjsOHiBYs

D.Angel είπε...

Σύντεκνε σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά! Φιλιά πολλά

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

χρονια σου πολλα αγγελακι
να χαμογελας...no matter what!!

D.Angel είπε...

Ευχαριστώ πολύ Καλυψώ μου
Καλή σου μέρα!Φιλιά πολλά