27.9.09

Flying unicorn


Σε μια προηγούμενη ανάρτηση στο δεύτερο blog που έχω, αναφέρθηκα σε κάποια δικά μου tattoo και στο λόγο που τα έκανα! Σύμβολα και σχέδια που σημαίνουν πολλά για μένα. Ενα απ αυτά είναι κι ο φτερωτός μονόκερος! Ούτε πήγασος, ούτε μονόκερος αλλά και τα δύο μαζί! Πληροφορίες για το συγκεκριμένο πλάσμα της μυθολογίας μας δεν έχω!Ούτε γνωρίζω αν υπάρχει! Ετσι πήρα στοιχεία κι απ τα δύο αυτά πλάσματα που με εκφράζουν απόλυτα κι έφτιαξα το πρώτο μου tattoo σε μια δύσκολη φάση της ζωής μου!

Ο μονόκερος έχει προκαλέσει το σεβασμό αλλά και την περιφρόνηση.Έχει φέρει στην επιφάνεια το χειρότερο εαυτό μερικών ανθρώπων -[απληστία, εγωισμό και το λιγότερο, την πρόθεση εξαπάτησης (όπως εκείνοι που οδηγούσαν έναν μονόκερο στο θάνατό του, ξεγελώντας τον)], αλλά και τον καλύτερο.

Άγριος στην πάλη για την ελευθερία του αλλά κατά κανόνα απίστευτα ήμερος, ο μονόκερος είναι το μοντέλο εκείνων που πιστεύουν ότι η ελευθερία δεν χρειάζεται να κερδίζεται πάντα και μόνο εις βάρος άλλων.


Ο μονόκερος ήταν πολύ περήφανος για να πιαστεί ζωντανός. Σαν σύμβολο του φεγγαριού, το πλάσμα αυτό ανήκε στη Θεά Άρτεμη, που ήταν Θεά της σελήνης και του κυνηγιού...



Πήγασος… Ένα περήφανο φτερωτό άλογο που δε δαμάζεται. Ανεξάρτητο, ελεύθερο και εκεί που χρειάζεται μαχητικό. Ιστορικά, ο Πήγασος βγήκε μέσα από το αίμα της Μέδουσας, μετά τον θάνατό της από τον Περσέα, και ο Ποσειδώνας το χάρισε στον Βελλεροφόντη. Ο θρύλος θέλει τον ηρωικό πολεμιστή να χρησιμοποιεί τις σπάνιες πτητικές ικανότητες και τους εναέριους ελιγμούς του Πήγασου για να αποφεύγει τις φλόγες και τα δαγκώματα της Χίμαιρας και τελικά να σκοτώνει το θηρίο με ένα χτύπημα του δόρατός του στο ανοιχτό της στόμα. Ο Πήγασος δε δεχόταν σέλα από τον αναβάτη του, κι έτσι ο Βελλεροφόντης τον ίππευε μόνο με το χρυσό χαλινάρι της Αθηνάς. Κατά τον Ησίοδο, στη Θεογονία, το όνομά του οφείλεται στις «πηγές» του ωκεανού όπου είχε γεννηθεί, έτσι το όνομα φέρεται να έχει σχέση με πηγές. Ο Πήγασος, φτερωτός όπως ήταν, ανήλθε στον Όλυμπο, στην έδρα των Αθανάτων, και διέμενε στην υπηρεσία του Δία, χρησιμοποιούμενος για τη μεταφορά των κεραυνών από το εργαστήριο του Ηφαίστου στην κατοικία των θεών.

''When the last moon is cast
Over the last star of morning,
And the future has passed

Without even a last desperate warning,

Then look into the sky where through
The clouds of pact is born.
Look and see her, how she sparkles:
She's the Last Unicorn.''

Αν κάποιος γνωρίζει περισσότερα θα ήθελα να με ενημερώσει!

17 σχόλια:

Λευκή είπε...

Άρχισα να ψάχνω στο google για ιπτάμενους μονόκερους και πέτυχα αυτό εδώ..
http://rozmonokeros.blogspot.com/2008/04/invisible-pink-unicorn-and-flying.html
και.. έμεινα μαλάκας!

monahikoslikos είπε...

Ρε μπας και είσαι άθεη και δεν το ξέρεις?
Πάντως αν ο μονόκερος ανήκε στη Θεά Άρτεμη κι ο Πήγασος στον Βελλεροφόντη ας πούμε ότι ο φτερωτός μονόκερος ανήκει στη Θεά ...Αγγελική!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα ..
Μήπως να άλλαζες το όνομά σου σε
Πήγασος εεε;;σου ταιριάζει απόλυτα..
σμαααατς.

George είπε...

Αγγελάκι μου ποτέ μέχρι τώρα δεν μου δημιουργήθηκε στο μυαλό η δημιουργία Τατοο. Διαβάζοντας όμως το κείμενο σου και βλέποντας την αιτιολογία που έκανες το δικο σου Τατοο μου δημιουργήθηκε η απορία. Αν έκανες Τατοο george τι θα έκανες? Επειδή όμως δεν ξέρω τι, πολύ θα ήθελα να μάθω τι θα πρότεινες.
Έστω σε υποθετική βάση.
Την καλημέρα μου.

D.Angel είπε...

Λευκή μου το είδα αλλά δεν κατάλαβα χριστό!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Λϋκε λες;;;;Θεά εγώ;;;Οπως λέμε μη σε πάρει και σε σηκώσει η Angel;;;;Χα χα χα χα Φιλιά πολλά

Φούλη μου είδες;Το πα ότι έχουμε πολλά κοινά!Τίποτα δεν είναι τυχαίο!

George
κάποια στιγμή θα βάλω σχετικό θέμα στο άλλο μου blog.Θα ήθελα και τη δική σου συμμετοχή όταν το κάνω!
Οσο γι αυτό που με ρώτησες, η αλήθεια είναι ότι δεν σε γνωρίζω καλά και δυσκολεύομαι!
(Γι αυτό πάντα πριν από ένα tattoo βλέπω τον πελάτη,συζητάω μαζί του για το σχέδιο και τον ψυχολογώ!)
Θα σου πρότεινα μια ασπρόμαυρη κλεψύδρα νερού μ ένα τριαντάφυλλο! Νομίζω πως έχεις μια ιδιαίτερη σχέση με το χρόνο!
Αλλωστε πλανήτης σου είναι ο κρόνος!Πιστεύω επίσης πως είσαι απελπιστικά οργανωτικός...Το τριαντάφυλλο απ την άλλη εκτός από αγαπημένο σου και γεμάτο ευαισθησία αλλά και πόνο (αγκάθια) θεωρείται και ο βασιλιάς των tattoo...Και τα δύο μαζί σαν σχέδια είναι ξεχωριστά, απλά και διακριτικά. Δεν νομίζω να κανες ποτέ κάτι πολύπλοκο και μεγάλο!Αν ήταν θα το χες κάνει!
Σκέψου τον χρόνο , το νερό, και το τριαντάφυλλο μαζί και πες μου αν έπεσα μέσα!Φιλιά κακιασμένε! Θα περιμένω απάντηση!

zoyzoy είπε...

Και'γω λίγα γνωρίζω άλλα είναι υπέροχο μόνο σαν εικόνα ο Πήγασος πόσο μάλλον και ο μονόκερος την καλύτερη επιλογή έκανες!!
Με την μυθολογία παθαίνω άν βρείς κάτι θα'θελα να το γνωρίζω.
Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!

Savvina είπε...

Φιλενάδα
για σένα καθώς έψαξα βρήκα κάτι.
Πιστεύω να σε ενδιαφέρουν.

ΔΩΡΑΚΙ

Kαι άλλο...

ΔΩΡΑΚΙ

Καλό σου βράδυ.
Πολλά φιλιά.

issallos είπε...

πωωωωωωω πωωωωωω !!!
Αν και δεν μ αρεσουν τα αλογα....
με φτερα ειναι υποφερτο !!!!
χαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!

Εγω εχω να σου πω πολλα για τους κενταυρους....!!! Αλλα ειμαι εκτος θεματος μαλλον !!!!

αλλα σε ξερω πως θα σκασεις απο περιεργια....σμουατςςςςς
και παρε....
http://alphacentaurus-alpha.blogspot.com/2007/04/blog-post_06.html

THE LONELY SKIPPER είπε...

kαλο χειμωνα φιλη μου,ετοιμασε τσουρεκιεπεστρεψα στην χρυσοφυλακη
της ΑΘΗΝΑΣ Πως θα περασει ο χρονος
να ξαναφυγω?

George είπε...

Τελικά Αγγελάκι μου είσαι καλή ψυχολόγος. :)
Το οργανωτικός ναι είμαι μέχρι απελπισίας. Το θέμα με το τριαντάφυλλο είναι γνωστό σε όλους οτι τα λατρεύω τώρα ο χρόνος χμ! Διαβάζοντας το σχόλιο σου για τον χρόνο άρχισα να κάνω συνειρμούς. Έτσι κατέληξα οτι πράγματι αυτό με τον χρόνο με επηρεάζει. Πάντα κυνηγούσα τον χρόνο. Τώρα με κυνηγάει αυτός.
Μόνο στο νερό νομίζω δεν το πέτυχες. Άνθρωπος της γης. Στενά δεμέννος με αυτήν. Μου αρέσουν όλοι οι καρποί της όπως και η επαφή της με το νερό. Χαίρομαι το άρωμα που αναδύει όταν έρχεται σε επαφή με το νερό, μετά την βροχή. Χαίρομαι να περπατάω μέσα στην φύση ενώ και τα ποτάμια τα αντιμετωπίζω ως φλέβες της γης.
Θα έλεγα λοιπόν οτι αυτό που λατρεύω είναι η γη. Γηίνος. :)

matriga είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα φιλενάδα μου!
Αγαπημένο θέμα και για τις δυό μας. Πράγματι ο συνδυασμός Πήγασου και μονόκερου είναι εκπληκτικός. Έχω ένα πίνακα στο σπίτι με Φτερωτούς Μονόκερους που πάντα με μάγευαν :)

Φιλάκια πολλά!

D.Angel είπε...

Zoyzoy ου σ ευχαριστώ!Αν μάθω κάτι θα στο πω!Φιλιά πολλά καλή μου!

Φιλενάδα τα έχω δει αλλά σ ευχαριστώ για την προθυμία σου.
Να σαι καλά!Φιλιά πολλά

Ισσαλλε είσαι εκτός θέματος αλλά σ ευχαριστώ!Χα χα χα χα
Δεν έχεις δίκιο για τα άλογα!Είναι υπέροχα πλάσματα!
Φιλιά πολλά

Γείτονα καλή προσαρμογή!
Από τσουρέκια άλλο τίποτα!
Χα χα χα φιλιά πολλά!

George κανένα πρόβλημα!
Χα χα χα κλεψύδρα με άμμο τότενες!Χα χα χα Εκεί θα τα χαλάσουμε!Αλλωστε δεν σε ξέρω.
Πάλι καλά που έπεσα μέσα στα υπόλοιπα!Χα χα χα Φιλιά πολλά

Matriga μου δεν μου το έδειξες!
Γιατι;;;;Εεεεεε;;;;;; Χα χα χα
Φιλιά πολλά φιλενάδα!

Καλή εβδομάδα σε όλους!

matriga είπε...

Ήταν εκεί που έγινε το πάρτυ!
Tην άλλη φορά θα σου κάνω παρουσίαση ;)

D.Angel είπε...

Χα χα χα οκ!
Φιλιά πολλά

Osiris! είπε...

Υπέροχο post Αγγελάκι.
Μου αρέσουν πολύ οι μονόκεροι.
Και το clip καταπληκτικό.

Πολλά φιλιά
;)

christalenergy είπε...

O fterotos monokeros einai panemorfo plasma...vasika apo sena twra diavasa merikes plirofories kai exoun poly endiaferon ola auta kai sigoura tha thela na to psaksw perissotero...
poly wraio post...gemato ebneusi :)

D.Angel είπε...

Οσιρη σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά βρε πειρατή!
Τα φιλιά μου.

christalenergy
Καλώς σε!Σ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!Αν βρεις κάτι ενημέρωσε κι εμένα please!Φιλιά πολλά!