25.9.09

Party

Eχω γενέθλιαααααααααααα.....
NαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιΣήμερα γίνομαι 2 χρονών και οι γονείς μου όλη μέρα με αγκαλιάζουν και με φιλάνε! Δεν τους αντέχω άλλο, μ έχουν γεμίσει σάλια! Για κάποιο περίεργο λόγο, ο μπαμπάς μου λέει πως μεγάλωσα και θα σοβαρευτώ όπου να ναι! Δεν ξέρω τι σημαίνει αυτό! Για έναν άλλο ανεξήγητο λόγο πάλι, η μαμά μου φωνάζει πως έπρεπε να με βγάλει Κατρίνα, γιατί έτσι λέγανε κάποια που δεν άφηνε τίποτα όρθιο στο πέρασμα της! Είμαι όμως πολύ χαρούμενη γιατί τελικά με ονομάσανε Sheba! Ναι ναι Sheba αλλά μπορείτε να με φωνάζετε και "Μη" Sheba ή "Ησυχα" Sheba ή "Κάτσε" Sheba και άλλα πολλά. Θα πρέπει να ναι κάτι καλό γιατι το ακούω συχνά! Κάτι σαν τίτλος ευγένειας! Εχω και μια αδερφή. Μου λένε πως είναι μεγαλύτερη και πρέπει να την ακούω! Εντάξειιιιιι....προσπαθώ.... αλλά δεν κρατιέμαι όταν τη βλέπω να τρώει! Ζηλεύω και το δωμάτιό της, αλλά δεν μ αφήνει να μπω μέσα! Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό! Είναι άδικο! Εσείς δλδ γιατί πάτε στο allou funpark;
Shebaaaaaa φύγε απο το pc!
Ουπς!!!!Μα τι έκανα πάλι;
http://www.youtube.com/watch?v=DQ9Te3A17LQ

28 σχόλια:

gsatelite είπε...

ε,χρονια πολλα λοιπον!!!!!

Πέτσες © είπε...

Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα...

Πίτ μπουλ θα πάρω σίγουρα κάποια μέρα ....Είναι απιστευτα ζωα!

matriga είπε...

Χρόνια σου Πολλά μικρή μου.
Να σε χαίρονται :))

issallos είπε...

Αντζελ αχχααχχαχααχ....αυτο το σκυλι εχει πολυ απιθανη μουρη !!!!
Χρονια του Πολλα !!!
να σας χαρεται που σας εχει εκπαιδευσει οπως πρεπει !!!!
χαχχαχαχααα!!! οχι κοιτα μουρη !!!
σαν κομικ ειναι !!!! ουαουυυυ!!!

Savvina είπε...

Φιλενάδα
όχι εσένα Αγγελική
στην Sheba μιλάω.

Χρόνια σου πολλά πειραχτήρι.
Πάντα ζωντανή γεμάτη ενέργεια να είσαι.
Να μην μας αφήνεις να πιούμε ένα καφέ της προκοπής ποτέ.
Όλο στα πόδια μας να τριγυρνάς και να ζητάς χάδια και παιχνίδια.

Α!!!! και που είσαι μια ακόμη ευχή θα σου δώσω, να συνεχίσεις να τυρανάς την μαμά σου, γιατί τον μπαμπάς δεν θα πρέπει να τον ταλαιπωρείς, είναι καλός άνθρωπος.
;))))))))))))

Αγγελική σε σένα τώρα: μην ξανακούσω για κρίση...
Κάνε μια βόλτα το σκυλάκι σου και θα τα ξεχάσεις όλα.

Πολλά φιλιά και στις δυό σας.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Χρόνια σου πολλά,και να σε ρωτήσω κάτι ποιος σου έκοψε τα αυτάκια; πονούσες;αγωνιώ να μου πεις....
Φιλια,στην όμορφη μουσούδα..

D.Angel είπε...

Ευχαριστώ ευχαριστώ!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Φούλη μου, όχι δεν πονούσα!
Μου τα έκοψε ο γιατρός όταν ήμουν μικρή (όχι με ψαλίδι)

Φιλιά πολλάαααααααααααααα
Γαβ

Ευρύνοος είπε...

Να σου φτιάξουν κρεατότουρτα.. με κεριά επάνω και μετά.. βουυυυυρρρρρ..

να τα εκατοστήσεις Σιμπούλα..

βρέ.. να το προσέχετε το κορίτσι όπως πάντα :)

monahikoslikos είπε...

κούκλα είναι να σας ζήσει και να την καμαρώσετε νυφούλα και αργότερα μανούλα.... με 5-6 κουτσούβελα.
χαχχαχα

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Φοβερή μουσούδα. Και ο δικός μου μουσούδος είναι φοβερός αλλά πια παππούλης (μπήκε στα 10). Μερικές φορές με κοιτά με ένα υφάκι σα να μη με γνωρίζει. Τον "κόβω" για αλτσχάιμερ (μια χαρά μες την ευτυχία και την έκπληξη ..νέων πραγμάτων)

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Ώπα,τι έχουμε εδώ??
Μπήκα για μια καλησπέρα και βλέπω γενέθλια!
Χρόνια πολλά βρε Σέμπα και του χρόνου διπλή!!!
Γειά σου Αγγέλα με το κουκλάκι σου!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Να το χαίρεσαι! Έχει κι η αδερφή μου ενα ολόιδιο!!!! Να μας ζήσουν!

D.Angel είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την αγάπη και για τις ευχές!
Τεμαχιστή πέθανα με το σχόλιο σου!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά σε όλους!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

http://foulicats.blogspot.com/
είμαι εδώ!!!

George είπε...

είδες και αποείδες με την συνομιλία μαζί μας και έβαλες την Sheba να μας μιλάει??
Χμ! Πάντως την βρίσκω υπέροχη! Μην σου πώ πως μου μοιάζει ακόμα καλύτερη απο σένα. Χεχεχεχεχε

Υ.Σ. άλλωστε το κακιασμένος το έχω συνηθίσει πιά Χεχεχεχεχε
Υπέροχη η Sheba ! Την λάτρεψα όπως και το κείμενο.

AERIKO είπε...

Αχχχχχ να σας ζησει να ειναι γερη ζωηρη (να παρηγοριεμαι πως δεν ειναι μονο το δικο μου ζαβο :Ρ)
Να την προσεχετε οπως σας προσεχει :)))
Καλο ξημερωμα !!!!

xristina είπε...

Καλησπέρα, τι χαρούμενο πλασματάκι είναι αυτό!!! Πώς να μην ειναι παιχνιδιάρικο...δεν έχεις ακούσει πως τα ζώα που επιλέγουμε μας μοιάζουν? φαντάζομαι πως και η μαμά της έτσι θα είναι...κρίμα που τα φοβάμαι και προτιμώ τα γατάκια(εχω 1, την Κυριακή θα μου δώσουν 4).

zoyzoy είπε...

Να σας ζήσει η Σίμπα πίτι μπούλι είναι μωρέ με κομμένα αυτάκια??
Πάντως είναι πανέμορφη να τη χαίρεστε!

Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!!

ΛΕΩΝ είπε...

Να ζήσεις Σιμπάκι και Χρόνια Πολλά!
Σλουρπ!

aa είπε...

Χρόνια πολλά στην καλλονή, που έκλεψε τη ματιά και την καρδιά μου!!!

:))

Φιλιά πολλά, Αγγελικούλα μου, συγγνώμη που απουσιάζω. Συμβαίνουν πολλά...

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Χρόνια πολλά κοριτσάκι μου όμορφο (για τη sheba ) Και ‘σεις να τη χαιρόσαστε και να την αγαπάτε. Είναι σημαντικό να γίνεται γνωστό ότι το συγκεκριμένο είδος είναι παρεξηγημένο. Οι άνθρωποι τα αγριεύουν … δεν αγριεύουν από μόνα τους. Είμαι βέβαιος ότι στα χέρια τα δικά σας , η sheba θα είναι ένα γλυκό αγαπησιάρικο και ευτυχισμένο σκυλάκι …. Να τη χαίρεστε !!! Φιλιά και καλό σ/κ.

artou είπε...

ΕΕΕΕ χρόνια πολλά στη sheba να τα εκατοστήσει

ναι είναι πάντα τόσο όμορφη και να ωριμάσει όπως λέει και ο μπαμπάς της


την καλημέρα μου

D.Angel είπε...

George η Sheba είναι ανώτερος σκύλος αντίθετα μ εμένα που πετάω την ανωτερότητά μου στα σκουπίδια και τα χώνω στους πάντες κάθε μέρα!!!Χα χα χα Ομως εσύ είσαι και θα είσαι κακιασμένος!Τέλος!
Χα χα χα χα

aa απουσίαζε όσο θες!Σου εύχομαι όμως κάποια στιγμή ν αλλάξουν όλα και να απουσιάζεις μόνο για καλό!

Μεταλλαγμένε μου έτσιιιι
Μου λειψες γμτ σου!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ
ΝΑ ΣΤΕ ΚΑΛΑ
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

να ζεις να τον χαίρεσαι
και να τον καμαρώνεις
άνθρωπος με αισθήματα
πως είσαι μας δηλώνεις.

Osiris! είπε...

Shebaaa!!!
Κάθησε φρόνιμα και άφησε την τούρτα.

Τς τσ τσ! :)))

Χρόνια πολλά καλή μου.
Είσαι υπέροχη και νά' σαι πάντα καλά.

Σου έφερα έναν φίλο πειρατή που ήθελε πολύ να έρθει στο party σου.

Αυτό, είναι ένα δωράκι για να δώσεις στην Angel.

Και αυτό, για να το δεις με τους φίλους σου στο party.

Φιλιά

D.Angel είπε...

Φάνη μου να σαι καλά!Σ ευχαριστώ πολύ!Τα φιλιά μου

Osiri
η μαμά μου κι εγώ σ ευχαριστούμε!!!
Μπορείς σε παρακαλώ να μου στείλεις αυτόν τον κούκλο πειρατή με μια σιέλ κορδελίτσα στο σπίτι;;;Εεεεε;;;;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά Osiri σλουρππππ

POSTER είπε...

an kai ligo arga xronia polla kai apo mena sto sheeba sou einai poly kouklos pitbull eixa kai egw ena palia agapane poly to afentiko tous mou leipeis HRA!!!!

D.Angel είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
Είναι απίστευτα ζώα!
Λυπάμαι που την έχασες!Είναι μεγάλο το δέσιμο!Φιλιά πολλά