20.9.09

Καθρέφτης

...Κι είπε, ποτέ σου μην τους πεις τι άσχημοι που μοιάζουν
αυτοί που σε σιχαίνονται μα στέκουν και κοιτάζουν
Κι είπε ποτέ σου μη κοιτάς τον άλλο μες στα μάτια
Γιατί καθρέπτης γίνεσαι κι όλοι σε σπαν κομμάτια

Μια μέρα φέραν στο χωριό άγγελο πληγωμένο

τον φέρανε σ' ένα κλουβί!

Κι έκοβε εισιτήριο ο κόσμος αγριεμένος,

την ομορφιά του για να δει...

Κι ένα παιδί σαν χάδι ωραίο αγγελούδι, ένα παιδί

Ένα παιδί του ζήτησε να πει ένα τραγούδι, ένα παιδί

Κι είπε, αν θέλεις να σωθείς από την ομορφιά σου
πάρε τσεκούρι και σπαθί και κόψε τα φτερά σου
Κι είπε ποτέ σου μη κοιτάς τον άλλο μες στα μάτια
Γιατί καθρέπτης γίνεσαι κι όλοι σε σπαν κομμάτια....

Μόλις γύρισα από τη συναυλία του Αλ.Ιωαννίδη!Οχι οχι δεν χάθηκα αυτή τη φορά, τα καταφέραμε και συναντηθήκαμε με την παρέα! Ευτυχώς δλδ γιατί η συναυλία ήταν στην Πετρούπολη!Φαντάζεστε να 'χανα τον δρόμο;;; Μπορεί και να έφτανα στη Χαλκίδα! Χα χα χα Ωραίος ο Αλκίνοος! Ομολογώ πως πριν πάω να τον ακούσω, πίστευα πως θα με πάρει ο ύπνος με τα τραγούδια του, αλλά ευτυχώς έπεσα έξω! Ο τύπος είναι τρελός και ροκάρει απίστευτα! Η ηλεκτρική κιθάρα και τα ντράμς όλα τα λέφτα!

Καλημέρα σε όλους

(Osiri, ωραίος και ο Αλκίνοος! Χα χα χα Οχι για να μη λες! Πειράζει όμως που προτιμώ Τζουγανάκη; Εεεε;;;;)

22 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Καλημέρα κι ας μην ξημέρωσε ακόμα...

AlexMil είπε...

Ομορφοι στίχοι ειδικά το ρεφραίν.
Κάπως έτσι είναι και η ζωή, όταν είσαι ειλικρινής, πολλές φορές οι άλλοι σε κάνουν κομμάτια, όπως ένα καθρέπτη.

καλημέρα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα Angel,εύχομαι να σπάσουν τα μούτρα τους, όσοι προσπαθούν κατα καιρούς, να σου κόψουν τα φτερά....
Αυτό με αφορμή,τους στίχους.....
Φιλί γλυκό..

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Ααααα...από τα αγαπημένα μου...
Καλημέρα!

D.Angel είπε...

Hello λύκε! Πω πω χαράματα ξυπνάς εσύ!Χα χα χα Φιλιά πολλάααααααα

AlexMil ναι, το άκουσα και Live και μου άρεσε πολύ!Ομως δεν ξέρω τι έπαθε ο καλλιτέχνης χτες το βράδυ!Ολα του τα τραγούδια τα ακούσαμε σε ροκ εκτέλεση κι αυτό μ άρεσε περισσότερο!Φιλιά πολλά

Φούλη μου να σαι καλά!Δεν νομίζω βέβαια οτι υπάρχει άνθρωπος που θα καταφέρει να μου κόψει τα φτερά!Είμαι σαν τη Λερναία Υδρα!Χα χα χα κόβεις ένα φτερό και βγάζω δύο!Χα χα χα
Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ πολύ

Gi Gaga Kouni Beli χαίρομαι που σ αρέσει!Το ξεχώρισα απ όσα άκουσα!Φιλιά πολλά

kakos lykos είπε...

Καταπληκτικοί στίχοι, πάντοτε τα τραγούδια του Αλκίνοου βρίσκουν στόχο την καρδιά.

Καλό απόγευμα Dreamer Angel!

AERIKO είπε...

Τελειοοοοο το τραγουδι αυτο..... απο τα αγαπημενα του Αλκινοοου...
Δυστυχως δεν τον απολαυσα εγω ποτε μου σε συναυλια...μια φορα μονο σε μουσικη σκηνη....
Ευχομαι καποτε να συμβει....
Καλο σου απογευμα Αγγελακι :)))

Μάτα είπε...

Πολύ ωραίοι στίχοι!Πάντα μου άρεσε ο Αλκίνοος! Φιλιά αγγελάκι μας!

Ο ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα Angel. Είμαι καλά … απλά δεν είμαι έτοιμος να επιστρέψω στο γράψιμο. Αλλά θα περνάω από ‘δω και σε κάποιους άλλους επίλεκτους φίλους …. Μήπως μ’ αυτό τον τρόπο αποκτήσω την όρεξη για την «επιστροφή». Σε πεθύμησα πολύ. Φιλιά !!

D.Angel είπε...

Καλό σου απόγευμα κακέ λύκε!
Σ ευχαριστώ που πέρασες!
Φιλιά πολλά

Αερικό μου, ελπίζω κ εύχομαι να σου δοθεί η ευκαιρία να τον ακούσεις live!Φιλιά πολλά

Μάτα μου σ ευχαριστώ!να περνάς κι εσύ πάντα έτσι όμορφα και να μας ταξιδεύεις!Φιλιά πολλά

Ωωωωωωωω
Καλώς τον Μεταλλαγμένο! Μην αγχώνεσαι καλέ μου!Οποτε και όταν αισθανθείς...
Σε πεθύμησα κι εγώ βρε ψυχή!
Φιλιά πολλά

katerina είπε...

Τέλειος ο Λλκίνοος τον απόλαυσα και εγώ πριν μερικές μερες σε συναυλία του εδώ..

George είπε...

Αλκίνοος και να σε πάρει ύπνος??? Μα έχει τόσο ωραία τραγούδια που δεν νομίζω οτι έπρεπε να το σκεφτείς. :)
Τα φτερά δεν στα κόβει κανείς εκτός και αν αποφασίσεις να τα δωρίσεις εσύ ώστε να πάψεις να πετάς.
Αγγελάκι μου φιλιά απο τον κακιασμένο :)

Osiris! είπε...

Χάχαχαχααα

Καλά κάνεις και γουστάρεις Τζουγανάκη!!!

Τουλάχιστον αυτός, παίζει και είναι ένας.
Ο άλλος όμως, το έχει οικογενειακό το ταλέντο.

Χάχαχαχααα

Άσε... πήραμε, πήραμε!

Γαρδένια και πάλι γαρδένια!
Δαγκωτό όμως...

:)))

Καλημέρα Angel!!!
Χώσταααα

....>

Global Greek είπε...

Καταπληκτικοί στίχοι!! Καλημέρες κι ας κοιτάμε εμείς οι μπλογκερ όλους κατάματα:-))

matriga είπε...

Αγγελική μου, καλό μεσημέρι και καλή εβδομάδα!
Τι όμορφοι στίχοι και τι απίθανο είναι το κέφι σου σήμερα!
Αυτό με το λογοπαίχνιο σου με τον πειρατή με φτιάχνει. ;)


Πολλά φιλιά!!!!

Y.Γ. Πειράζει που εγώ είμαι και του έτεχνου και της "γαρδένιας".
Είμαι λάτρης της καλής μουσικής και η μουσική που σε σηκώνει να χορέψεις στο τραπέζι είναι πετυχημένη! Έτσι, Osiri? lol

D.Angel είπε...

Kατερινιώ μου χαίρομαι που σ αρέσει!Φιλιά πολλά!

George κάπου έχω κρύψει τον πέλεκυ αλλά δεν θυμάμαι που!Χα χα χα
Εντάξει μωρέ....γούστα είναι αυτά!
Φιλιά πολλάααα κακιασμένε!Χα χα χα

Καλησπέρα Πειρατάκο!
Εντάξει είπαμε...όχι και γαρδενια ρε συυυ!Χα χα χα Αντε φιλιά πολλά
Τα χωνωωωωωω...κάνω και τίποτ άλλο;
Χα χα χα

Global Greek καλό θα ήταν αλλά δυστυχώς δεν συμβαίνει ούτε εδώ!
Τέλος πάντων!Φιλιά πολλάαααα

Matriga μου που το είδες το κέφι ο ε ο;;;Δεν σου χω πει να μη δινεις βάση στα post και στα σχόλια μου;;;
Εεεε;; Οσο για τα υπόλοιπα που λες!
Ασχολίαστα για να μην συγχηστώ πάλι!Xα χα χα Ακούς εκεί γαρδένια!
Χα χα χα Αντε και εις ανώτερα!
Χαρτοπετσέτες πετανε τώρα;
Χα χα χα χα Αντε βρε, φιλιά πολλά!

matriga είπε...

χα χα χα
Έτσι σε θέλω!
Γαρίφαλλα ρίχνουν τώρα ;)

Με έκανες και γέλασα πάλι :))

D.Angel είπε...

Γαρύφαλλα ε;;;
κρίση και στα λέλουδα;;;
Που είναι εκείνες οι αξέχαστες εποχές που σπάγαμε πιάτα ο ε ο;;;
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά κοριτσάκι!
Να σαι καλά και να γελάς!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΕΛΕΙΟΙ ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ.ΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕ ΣΕ ΕΙΔΑ;ΧΕ ΧΕ!!!ΜΑΖΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

D.Angel είπε...

Σκρουτζάκο μου πήγες κι εσύ;;;
το θέατρο αυτό, δεν είναι πανέμορφο;Δεν είχα ξαναπάει!
Φιλιά πολλά

Koan είπε...

ησουν και εσυ στη πετρούπολη???? αυτα ειναι.. εισαι ταλέντο λεμεεε

D.Angel είπε...

Επειδή ήμουν στην Πετρούπολη είμαι ταλέντο;;;;Χα χα χα
Αστειεύομαι!Φιλιά πολλά