28.9.09

Έλα πάρε με



...μες στο βυθό σου να βρεθώ
ν’ αγαπηθώ, να λυτρωθώ
έλα πάρε με, στα γαλανά σου τα νερά
δώσε στα όνειρα φτερά.
Έλα πάρε με, σ’ άλλα ταξίδια μακρινά
στου δειλινού τα μενεξιά
έλα πάρε με, δώσε μου αίμα και μιλιά
σε χρυσαφένια ακρογιαλιά.
Έλα πάρε με, εκεί που το κορμί λυγάει
εκεί που το κορμί γεννάει.
Έλα πάρε με, και θεϊκός μου γίνε στίχος
που τον χορεύει ο ρυθμός κι ο ψάλτης ήχος.

Δεν έχω αφήσει συναυλία για συναυλία τον τελευταίο καιρό! Με αφορμή το χθεσινό live, ένα έχω να πω: Απίστευτος ο Γιάννης Χαρούλης ,συγκλονιστικοί οι στίχοι του!
Απλά κλείσε τα μάτια και νιώσε!!!

28 σχόλια:

Osiris! είπε...

Δεν είχα ιδέα περί Γιάννη Χαρούλη.
Πολύ όμορφοι στίχοι.
Α, ρε Κρήτη!!!

Καλό απόγευμα Αγγελάκι.
Φιλιά

monahikoslikos είπε...

Τι ώρα θα είσαι έτοιμη να περάσω?

ΦΟΥΛΗ είπε...

Που πας και τους ξετρυπώνεις!!!
μας ανοίγεις τους ορίζοντες...
Καλό βράδυ..

AlexMil είπε...

Δεν τον έχω δει ποτέ. Εχω ακούσει μερικά τραγούδια του.
Και με αυτό που μας προσφέρεις, πράγματι θα πρέπει να ήταν πολύ όμορφα.
Κι αν είχες και δίπλα τον αγαπημένο ακόμη πιο όμορφα

καλό βράδυ

D.Angel είπε...

Kαλέ μου Osiri αυτό το
Α ρε Κρήτη τα λέει όλα!

Εδώ και έναν χρόνο περίπου, ο Γιάννης Χαρούλης είναι από τους αγαπημένους καλλιτέχνες. Η φωνή του, οι ερμηνείες του είναι μοναδικά ταξιδιάρικες και μου θυμίζουν καλοκαίρι και φυσικά ΚΡΗΤΗ... Η επιλογή των τραγουδιών του εξαιρετική. Επίσης αυτό που είδα χτες είναι ότι ο άνθρωπος ροκάρει απίστευτα!Οτι άλλο θες σφύρα!
Χα χα χα

Λύκε δεν παίζεσαι!Χα χα χα
Φιλιά πολλάααααα καλέ μου!

Φούλη μου δεν τον ξέρεις;;;;
Σοβαρά μιλάς;;;Όσες φορές τον έχω δει είναι καταπληκτικός.. Η φωνή του σε καθηλώνει! Θυμίζει κάτι από σύγχρονο Ξυλούρη και είναι σπάνιο πράγμα στις μέρες μας, να υπάρχει μια τόσο ξεχωριστή φωνή!Οτι άλλο θες σφύρα κι εσύ!Χα χα χα χα Φιλιά

Alex μου και "με" και "χωρίς" πάλι όμορφα είναι!Χα χα χα
Χαίρομαι που σ άρεσε πάντως!
Να σαι καλά!Τα φιλιά μου

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΟΒΕΡΟΙ ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΚΑΙ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ.ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΛΕΣ ΣΑΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

Ευρύνοος είπε...

Γιατί σε μένα ρε φιλαράκι;;;;;;;;;;;;;;;;;

καλά, ξέρεις τι έπαθα σήμερα ε;
με πήρε ο ύπνος..
είχαμε πεί να περάσουμε απο εκεί αλλά με νανούρισε η δροσιά και η δύστυχή μου κούραση..

ο Χαρούλης, θεός..

σόρρυ ρε φιλαράκι..
φιλιά..

AERIKO είπε...

Η συνεχεια του Ξυλουρη..πιστευω πως θα μεινει στην μουσικη ιστορια και ο Γιαννης...
Δειτε ΕΔΩ

ikor είπε...

Πραγματικά πολύ ιδιαίτερη φωνή ο Χαρούλης! Τον είχα πρωτοακούσει πριν χρόνια και είχα εντυπωσιαστεί.

Μου αρέσει η πορεία του, σιγά-σιγά γίνεται γνωστός!

Δεν το πήρα είδηση για τη συναυλία...

Φιλιά!

D.Angel είπε...

Σκρουτζάκο μου σ ευχαριστώ!Να σαι καλά!Φιλιά

Τρελέ, δεν πειράζει!
Είχα δουλειά και ήμουν αλλού!
μα εντελώς αλλού και δεν θα περνάγαμε όμορφα!Φιλιά
Γιατί σ εμένα ρε φιλαράκι;
Χα χα χα

Αερικό μου έχει πορεία ακόμη!
Ενα πράγμα με πείραξε μόνο κι οφείλω να το πω!Δεν έχει λύρα!
Φιλιά πολλά

ikor δεν μαθεύτηκε!
Νομίζω πως λόγω καιρού ήταν ν αναβληθεί!Κι εγώ πήγα επειδή ήταν κοντά και είδα την αφίσα!
Φιλιά πολλά!Αλλη φορά θα σ ενημερώσω, ναι;;;

issallos είπε...

D' Angel.... ηρθα να σε παρω !!!
..... σηκω και παμε !!!!
..... http://issallos3.wordpress.com/


πατα πανω και φυγαμε .....!!!
ισα που προλαβαινεις να παρεις τα συνεργα για τατου....!!!!

matriga είπε...

Αγγελική μου, αυτό είναι από τα αγαπημένα μου του Χαρούλη.
Εδώ θα εκπλήξω αλλά τον είδα live πριν 4 χρόνια και από τότε είμαι fun του. Τότε δεν το πολύξεραν, αλλά έχω ένα γνωστό που παίζει στην ορχήστρα του και μου τον γνώρισε. Αγαπημένος και καλό παιδί :)

Ονειρεμένη νύχτα να έχεις xxx

matriga είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=PnZD28JU_PY

Στο αφιερώνω!

ELENI είπε...

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ ....ΚΑΙ ΜΑΓΕΥΤΗΚΑ ....ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ .ΓΛΥΚΙΑ ΦΩΝΗ....ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

katerina είπε...

Πίστεψα στον Γιάννη Χαρούλη από τότε που ο Θηβαίος τον ανέβασε στηνΑθηνα για τη συναυλία προς τιμής του Ν.Ξυλούρη..Είναι απλά καταπληκτικός η φύση τον έχει προικίσει με εξαιρετική φωνή, ένα ιδιαίτερο μέταλο που σπάνια ακούς..

George είπε...

ομολογώ και εγω οτι δεν τον γνώριζα τον Γιάννη Χαρούλη και θα συμφωνήσω πως οι στίχοι είναι υπέροχη όπως και η μελωδία που τους συνοδεύουν.

Miranda είπε...

Ειχε χθες Χαρουλη μικρη?
Ξερω πως εχει τη Παρασκευη στο Αλσος Ν.Σμυρνης κ το ψηνω να παω αν με αφησει η ιωση που τσιμπησα.

Παιζει κανα αλλο λαηβ τουτες τις μερες να νημερωθω κ εγω η δολια?

D.Angel είπε...

Issalle βαριέμαι να κουνηθώ αυτό το διαστημα λέμε!Χα χα χα Φιλιάααα
Σμουατς

Matriga μου ναι απ όσο ξέρω είναι απ τα καλά παιδιά!Ε πως να μην είναι αλλωστε;Αφού είναι σύντεκνος!Χα χα χα χα Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ πολύ!

Ελένη μου χαίρομαι που σ άρεσε!
Είναι καλός!Φιλιά πολλά

Κατερινιώ μου έτσι είναι!Εγώ τον είχα ακούσει πριν χρόνια με τον Σκουλά! Απίστευτος! Φιλιά πολλά

George χαίρομαι που συμφωνούμε!
Ελίζω να μην χαλάσει στην πορεία!Θα ξαναπώ πως με χάλασε το γεγονός ότι δεν είχα λύρα!
Φιλιά πολλά

Μιραντάκι μου όχι, νομίζω πως τελείωσαν τα live για φέτος!Τουλάχιστον αυτά που με ενδιαφέρουν! Οσο για τη Ν.Σμύρνη νομίζω πως αξίζει να πας!Φιλιά πολλά!

zoyzoy είπε...

Ιδέα δεν είχα απίθανη φωνή φοβερή μουσική και στίχοι!
Εχεις φοβερά ακούσματα!

Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!

D.Angel είπε...

Zoyzoy μου σ ευχαριστώ!
Να σαι καλά!Τα φιλιά μου

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Πέρασα για μια καλησπέρα,φανταστικοί στίχοι!
Καλό βράδυ νάχουμε...

POSTER είπε...

ontws poly wraio akougetai mou 8ymizei kati apo 8alassino.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Συναυλιάσου ότι πρέπει είναι.
Η μουσική είναι τόνωση.
Κρήτη και πάλι Κρήτη.
το ΜΑΓΙΚΟ νησί.
Καλησπέρα σου.

D.Angel είπε...

Νάντια
καλησπέρα κι από μένα κοριτσάκι!Φιλιά πολλά

Poster
Χαίρομαι που σ άρεσε!
Φιλιά πολλά

Αστρο
δυστυχώς για φέτος
μάλλον είναι και η τελευταία συναυλία που πήγα!Οσο για το νησί!Μεγάλη αγάπη!Φιλιά πολλά

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Tα όνειρα δε σταματώ
στη θύμηση σου Κρήτη
κλείνω τα μάτια βρίσκομαι
ψηλά στο ψηλορείτη

D.Angel είπε...

Φάνη μου ακριβώς έτσι!
Φιλιά πολλά σύντεκνε

issallos είπε...

χαχχαχα καλο μου αγγελακι ετσι που φτερουγιζεςι....που να σε προλαβω να σε βρω ? Μολις περασα απο την μαγικη αυλη και ηρθα απο εδω να σου αφησω πολλα φιλια... και καπου θα συναντηθουμε....!!! Μου φαινεται αλλιως το ολο κλιμα τωρα που ηρεμησα..... κοιμαμαι κατω απο μια μηλια.... παρεα με την
Μελισσαλλη.....!!!
Ναι..... ειχαμε βαφτισια...δεν ειναι πιο ωραιο το ονομα της τωρα.....? Ξερω πως θα επερεπε να κανουμε γιορτη....αλλα στην μαγικη αυλη ειναι καθε φορα γιορτη....
με οποια διαθεση κιαν εχουμε γιορτη καταληγει χαχχααααα!!!
σμουατςςςςςς στα μουτρα σου !!!!

D.Angel είπε...

Issalle το είδα το όνομα και μ΄αρεσε πολύ! Πού να με προλάβεις βρε συ!Είμαι θηλυκός Σένα!Χα χα χα
Φιλιά πολλά και πάντα τέτοια!