16.9.09

Τι φταίει;

Μετά από πολλές ώρες δουλειάς στο μαγαζί αλλά και στο σπίτι, ήθελα να πάω κάπου μόνη μου. Κάπου ήσυχα... να χαλαρώσω. Είχα ανάγκη να πάρω λίγο αέρα και βγήκα να περπατήσω στη θάλασσα! Τόσο όμορφη, τόσο γαλήνια! Το καλοκαίρι, δεν έφυγε... Το καλοκαίρι είναι εδώ, μέσα στην καρδιά μου! Φωνές με κάνουν να κοιτάξω πίσω μου. "Δες, έξω χειμωνιάζει". Πρόσωπα, πολλά πρόσωπα! Μίζερα και κακά, ζηλιάρικα πρόσωπα, ανασφαλή και μοχθηρά... Γέμισε ο ουρανός μου σύννεφα! Ενα μουντό γκρίζο χρώμα απλώθηκε παντού και σκέπασε τον ήλιο μου! Μην τους αφήσεις να σε επηρεάσουν αγγελάκι, φύγε! Φύγε μακριά! Γύρισα πίσω στα γνωστά λημέρια μου προβληματισμένη! Δεν μ αρέσει να το βάζω στα πόδια, αλλά δεν είχα επιλογή! Δεν υπήρχε λόγος να δώσω μάχη! Ανοιξα το pc ώσπου να περάσει λίγο η ώρα και να ξαναφύγω! Συναντώ τα ίδια πρόσωπα! Τι φταίει; Υποτίθεται πως εδώ μέσα δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα! Υποτίθεται πως δεν υπάρχουν συμφέροντα! Υποτίθεται πως είμαστε μια παρέα! Υποτίθεται.... Τα σύννεφα φέρανε βροχή! Υποτίθεται....
Γιατί οι άνθρωποι έχουμε την ανάγκη να ανήκουμε κάπου; Γιατί βάζουμε ταμπέλες σε όλα; Γιατί παίζουμε ρόλους; Πόσος χρόνος χαμένος... Θέλω να μείνω μόνη μου! Οσο κι αν φαίνεται περίεργο μια χαρά περνάω στον κόσμο μου! Ο δικός μου κόσμος δεν έχει χειμώνες... Εχει μόνο καλοκαίρια και θάλασσες! Είναι γεμάτος χρώματα και δεν του πάει το γκρίζο!

"Τους Λαιστρυγόνες και τους Κύκλωπες
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν του κουβανείς με την ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπόρους σου. "

Το καλοκαίρι είναι πάλι εδώ!

Ακούστε το τραγουδάκι που σας έχω με προσοχή αλλά μη φρικάρετε!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Pdf1Q5__uvg

Σκρουτζάκο μου σ ευχαριστώ πολύ!

32 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κοριτσάκι ,φταίει η μελαγχολία του Σεπτέμβρη,και σε χάλασε το προηγούμενο θέμα.
Τα ίδια ήμουν και εγώ, αλλά το νίκησα,πως;;
Άλλαξα τα μαλλιά μου, χρώμα και κούρεμα ,πραγματικά μου έφτιαξε τη διάθεση.....

monahikoslikos είπε...

Φταίει αυτός ο κωλόκαιρος που δεν είναι ούτε καλοκαίρι ούτε χειμώνας ούτε φθινόπωρο... είναι κάτι από όλα κι όλα μαζί και σπάνε νεύρα...
Είναι και ο σταυρός που κουβαλάει ο καθένας μας ε, δεν θέλει πολύ να μας σαλτάρει...
φιλιά φιλενάδα και κράτει ορθή!

Vassilis είπε...

μόνη ναι, χωρίς μουσική όχι, οπότε
http://www.youtube.com/watch?v=2oMfWfmQkZQ
Καλό βράδυ!

D.Angel είπε...

Φούλη μου με γειαααααα σου!!!
Είμαι σίγουρη πως θα σαι μια κούκλα!Ομως δεν φταίει αυτό!
Μάλλον δεν καταλάβατε σωστά το κειμενο!Μάλλον δεν είναι σωστή η διατύπωση γιατί όταν έγραφα τα χα παρει στην κράνα!Χα χα χα..Φιλιά πολλά

Λύκε μου ξέρω τι φταίει αλλά δεν μπορώ να μιλήσω!Χα χα χα χα


Βασίλη μου χωρίς μουσική ποτέ!Συμφωνώ και ευχαριστώ πολύ για το βιντεάκι και το τραγούδι!
Φιλιά πολλά

ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ;;;;;
ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Μ ΕΜΕΝΑ!
ΕΓΩ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΙ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ;;;;;

ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ Σ ΑΥΤΟ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ!!!
KISSES

MpinelikoMistress είπε...

Έτσι γίνεται πάντα. Βρίσκεις μια ωραία παραραλία, την αράζεις και μετά από λίγο σκάνε παρέες. Στην αρχή είναι όλα ωραία και καλά. Μετά αρχίζετε να τσακώνεστε για την τοποθέτηση της πετσέτας, η Κούλα βάζει λόγια στον Κυριάκο, ο Κυριάκος τα ξερνάει στον Μπάμπη, ο Μπάμπης που γουστάρει την Βαγγελιώ της τα λέει και γίνεται ένα πολύ ωραίο τουρλουμπούκι που σε κάνει να σιχαθείς και την παραλία και την παρέα...
Παίρνεις λοιπόν τα κουβαδάκια σου και πας σε άλλη παραλία...

gsatelite είπε...

Mπαα..ξερω τι σου χρειαζεται...
Ενας γερο-χειμωνας,τιγκα στα σιγκλυνα και στις μαραθοπιτες,βρεγμενα ολα απο μαρουβα,και συνοδεια λυρας...
Θα περασουν ολα,ειδικα οταν πιασει ο καημος και το τραγουδι..
Πσστ!!για σενα μιλαω,τους αλλους ασ΄τους να πνιγονται στην μιζερια τους...
Φιλια

AERIKO είπε...

Μερικες φορες επιζητουμαι την μοναξια......ειναι η καλυτερη παρεα.....μπαινουν σε σειρα οι σκεψεις...τα θελω....κ.α. πολλα.....
Καλησπερα σου :)))

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλησπέρα Αγγέλα μου.
Κατι σου την έδωσε εδώ στη μπλογκόσφαιρα σίγουρα πράγματα.
Κάνε πως δε τράχει τίποτε,το ίδιο ακριβώς κάνω κι εγώ,μέχρι να τα παρατήσω για πάντα αυτή τη φορά!
Καλό βράδυ νάχουμε...

George είπε...

Η μοναξιά δεν βγάζει πουθενά. Δεν διώχνει τους μαλάκες απο γύρω μας ούτε αλλάζει τον κόσμο. Απλά μπορεί να ξεφεύγουμε για λίγο μέχρι να μας επισκεφτούν τα πράγματα που μας ενοχλούν γύρω μας. Μάτια μπορστά και βαδίζουμε. Οτι μας ενοχλεί απλά τα αφήνουμε πίσω μας, τα προσπερνάμε και συνεχίζουμε στο δρόμο μας.

Και μια και σου αρέσει η μουσική ένα τραγούδι και απο μένα.
http://www.youtube.com/watch?v=rb2un7BzGwY&feature=related

D.Angel είπε...

mpinelikomistress βαρέθηκα ν αλλάζω παραλίες μωρέ!Μήπως να πάρω τα βουνά την επόμενη φορά;;;
Μπααα θα βάλω κάνα dvd με θάλλασα θα γεμίσω και έναν κουβά με νέρο
Αντε κι ένα cd με τίποτα κύμματα και γλάρους και θα αράξω σπίτι!
Χα χα χα χα φιλιά πολλά

Σύντεκνε μάγος είσαι;
Μ εντυπωσιάζεις λέμε!!!
Αλλά και το παρεάκι μου μαζί εεε;;;
Να λιώσουμε!!!να ξεχάσουμε και τ όνομά μας!Οφουυυ βρε σύντεκνε!
Φιλιά πολλάαααα

Αερικό μου, όλα σε σειρά είναι!
Κάτι άλλο φταίει!Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

Νάντια πολλά μου τη δίνουν αλλά δεν το κάνω θέμα!Πότε θα πάρω δεν ξέρω!Φιλιά πολλά κοριτσάκι!

D.Angel είπε...

George ευχαριστώ πολύ για το τραγουδάκι!Αν και κακιασμένο θα συμφωνήσω μαζί σου!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Αφήστε τα μίση και πιάστε τη...Ντενίση ρε! Ψυχραιμία!

Μάτα είπε...

Πάντως ο καιρός δεν μπορεί να φταίει. Οποιός δεν βρίσκει τα φθινοπωρινά χρώματα πάνέμορφα και δεν του αρέσει η μυρωδιά των πρώτων βροχών,δεν ξέρει να εκτιμήσει την φύση και την ομορφιά που μας προσφέρει.
Μάλλον οι άνθρωποι δεν ξέρουν πιά να γελάνε και αφήνουν τις δυσκολίες να τους πάρουν από κάτω.Αν το καλοσκεφτούμε όμως,όλα μέσα στο παιχνίδι είναι έτσι κι αλλιώς και λίγο καλοκαίρι στην καρδιά ζεσταίνει και την πιό κρύα βραδιά του χειμώνα. Φιλιά!

George είπε...

έτσι Αγγελάκι μου με αρέσει όταν σε βλέπω να γελάς. Άσε που αρχίζει να μ'αρέσει ακόμα και όταν με λές κακιασμένο :))))

AlexMil είπε...

δεν νομίζω πως φταίει τίποτα,
οι άνθρωποι είναι πάντοτε ίδιοι, με τα πάθη, τους ρόλους, την υποκρισία τους. Μεσα σε αυτούς ανήκουμε κι μεις, μη παραμιθιαζόμαστε, απλά κάποιοι σαν εσένα έχουν ένα καταφύγιο, το κόσμο τους και αυτό νομίζω πως αξίζει πολλά.

καλό βράδυ

Ath είπε...

Απο προσωπική εμπειρία ανακάλυψα πως δέν πάει να βάζεις την λογική να δουλέψει όταν τέτοιες ημέρες σκεπάζουν τα χρώματά σου. Μή δίνεις σημασία, απλώς αγνόησέ τες ολοσχερώς.

Θα συνηστούσα δυνατό καφέ το πρωί, και αδύνατο ποτό τη νύκτα. Την επόμενη, θα είσαι καλά, είμαι σίγουρος

Ath

ELENI είπε...

πολλες φορες την μοναξια την χρειαζομαστε....μην σε προβληματιζει ...και εγω καπως ετσι ειμαι, φταιει αυτη η αχαρη μεταβατικη περιοδος του σεπτεμβρη! ΚΑΛΗΜΕΡΑ...

Osiris! είπε...

Ξέρω ακριβώς τι εννοείς.
Το ένιωθα πολλές φορές.
Είχαν όλοι μια μανία, να πέφτουν με τα μούτρα...


"Μίζερα και κακά, ζηλιάρικα πρόσωπα, ανασφαλή και μοχθηρά..."

Εννοείς... "κακιασμένα", έτσι;
Χάχαχαχαχααα :)))
(αστειεύομαι)

Πολλά φιλιά.
Καλή σου μέρα.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Ε ναι!!
Το καλοκαίρι είναι ακόμα εδώ και πρέπει να είναι πάντα μέσα μας.
Ο Ηλιος που καίει οδηγεί στο φως.
Και το φως στην διάκριση.
Καλημέρα σου.

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Φθινόπωρο μες τη καρδιά
έχεις και σε πλακώνει,
μπορεί να είσαι με πολλούς
μα πάλι νοιώθεις μόνη.

Το καλοκαίρι, το μπορείς,
κράτησε στη καρδιά σου,
ότι δε ζεις στο σήμερα
ζήσε στα όνειρα σου.

Καλό Χειμώνααααααααααααααα

zoyzoy είπε...

Κράτα τον ήλιο μέσα σου Αγγελική και θα τον βρείς και έξω μην αφήσεις τους άλλους να σου χαλάσουν τη διάθεση.
Μικρόψυχος,ελεεινός και τρισάθλιος είναι ο κόσμος μας πολλές φορές όμως εμείς πρέπει να του βάζουμε το φώς εκεί που πρέπει για να φαίνεται κάπως καλύτερος.

Μην σε παίρνει από κάτω
φιλιά θαλασσινά!!

D.Angel είπε...

Gi Gaga Kouni Beli λές ε;;;;
Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Μάτα μου η μαλακία του κόσμου φταίει! Τέλος πάντων!Φιλιά πολλά

Georgeeee το ξέρω!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

AlexMil για άλλη μια φορά θα συμφωνησω μαζί σου!
Μ εντυπωσιάζεις τελευταία!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Ath όλα καλά!Μόνο στο ποτό τα χαλάμε!Τσικουδιά και πάλι τσικουδιά!Την καλησπέρα μου και τα φιλιά μου!

Ελένη δεν είναι αυτό που με προβληματίζει! Φιλιά πολλά γλυκιά μου! Να σαι καλά!

Osiri ξέρεις;;;
Χα χα χα κακιασμένα γιου χουυυ
Είδες του george άρχισε να του αρέσει!Χα χα χα
Φιλιά πολλά καλέ μου πειρατή!

Αστρο respect
Επεσες μέσα στο θέμα!
Φιλιά πολλά

Φάνη μου καλώς σε!
Ελπίζω κι εύχομαι να σε καλά!!!
Δεν ανησυχώ για τη δική μου καρδιά! Είναι μια χαρά! Σε άλλες καρδιές αναφέρομαι!
Φιλιά πολλά σύντεκνε!

D.Angel είπε...

zoyzoy μου έχεις δίκιο
αλλά μ εχει κουράσει όλο αυτό!
Ακόμα πιο πολύ... μ έχει ξενερώσει! Θα δείξει!
Φιλιά πολλά καλή μου

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΥΠΟΜΟΝΗ.ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ.ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ.ΕΣΥ ΑΓΝΟΗΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΒΓΕΣ ΝΙΚΗΤΗΣ.ΜΠΟΡΕΙΣ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΕΧΩ ΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ.ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΔΙΠΛΑ.

D.Angel είπε...

Σκρουτζάκο μου να σαι καλά!
Σ ευχαριστώ πολύ!Ερχομαι αλλά να μα συγχωρέσεις που δεν θα κάνω σχετική ανάρτηση, έτσι;;;
Δεν είμαι σε φάση να αναρτήσω το βραβείο αυτό το διάστημα!θα το βάλω όμως δίπλα να σε θυμάμαι!
Φιλιά πολλά καλή μου ψυχή!

artou είπε...

Καλημέρα
σε διαβάζω καιρό τώρα και είπα να αφήσω και εγω μια απάντηση σήμερα.

Οι άλλοι όντως κάτι έχουν πάθει.Μιζέρια να το πω Κακία να το πω Δυστροπία να το πω δεν ξερω.

Πάντως οι δικοί μου άλλοι έχουν πάυθει παράκρουση και ξέρεις πια είναι η δική μου αντιμετώπιση?
Πήρα το ροζ κόσμο μου και τον πήγα πιο μακρυα απο τον δικό τους μαύρο κόσμο.
Έκλεισα μάτια και αυτιά και απλά τους γνέφω απο μακρυά τίποτε παραπάνω.

Εύχομαι να βρεις την λύση σου και κυρίως την ηρεμία σου γιατί νομίζω αυτό ψάχνεις την ψυχική σου γαλήνη.

Καλημέρα και συγνώμη για το τεράστιο σχόλιο μου.

D.Angel είπε...

Kαλησπέρα artou!!!Σ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο που άφησες και για τις ευχές σου!
Δεν υπάρχει λόγος να ζητάς συγνώμη! Γράφε ότι θες ελεύθερα!
Οσο για τ άλλα, την έχω βρει την άκρη μου! Απλά ήθελα να ξέρω αν εγώ είμαι το προβληματικό ή οι υπόλοιποι μαλάκες!Φιλιά πολλά!

*Ψιτ εσύ!Πολύ γλυκό το αβατάρ σου!
Μ αρέσει!

matriga είπε...

Καλό μου κοριτσάκι, δεν ξέρω ποιος σε στεναχώρησε, αλλά φαντάζομαι πως η απογοήτευσή σου προέρχεται από κάποιους που τους είχες για φίλους. Δυστυχώς, όπως και στη ζωή μας εκεί έξω έτσι και δω, δύσκολα πρέπει να εμπιστεύομαστε τους άλλους μέχρι να μας αποδείξουν ότι το αξίζουν ;)
Πολύ περισσότερο δε, όταν βλέπεις κακή πρόθεση πρέπει να κόβεις ρόδα μυρωμένα! Είναι σαν τις περιπτώσεις που βλέπουμε ένα φρεσκοβαμμένο παγκάκι... Τι κάνουμε; Φεύγουμε μακριά και πάμε στο επόμενο ;)

Φιλάκια πολλά!!

D.Angel είπε...

matriga μου η αλήθεια είναι ότι δεν εμπιστεύομαι ούτε τον εαυτό μου!Πόσο μάλλον τον κόσμο γύρω μου!Δεν είμαι τέλεια και δεν μπορώ να κατηγορήσω όλο τον κόσμο!
Γυρνάω όμως την πλάτη και προχωράω!Καλύτερα έτσι και ευτυχισμένη παρά μέσα στο πλήθος που έχει χάσει τον μπούσουλα!
Εσύ τι λες;;;
Φιλιά πολλά κοριτσάκι!
Να σαι καλά

matriga είπε...

Αγγελική μου, ακριβώς αυτό σου είπα και γω με το δικό μου τρόπο!
...Φεύγουμε μακριά και πάμε στο επόμενο. Δηλαδή, γυρνάς την πλάτη και πορεύεσαι. Μοιάζουμε σε πολλά :)

Κοχυλένια φιλιά και περιμένω ;)

D.Angel είπε...

Ναι βρε Μαράκι μου αλλά τσατίζομαι!!!Παίρνω ανάποδες εύκολα!Τέλος πάντων!θα τα πούμε
Φιλιά πολλά