15.9.09

Φρίκη

Σήμερα διάβασα σε πολλά blog για ένα ανθρωπόμορφο τέρας που έκοψε τα αυτιά του σκύλου του με ψαλίδι κουρέματος και έβαλε τις φωτογραφίες στο facebook....Αλλο ένα κωλόπαιδο πουλάει μούρη κακοποιώντας τον πιο πιστό φίλο του ανθρώπου! Αυτό που με κάνει να ντρέπομαι δυό φορές είναι ότι ο εν λόγο τσόγλανος είναι κρητικός!Το υποκείμενο αυτό ονομάζεται Γιάννης Καντίρος Η λεζάντα που συνόδευε τις φωτογραφίες στο facebook ήταν "yeah!!! I cut the ears", ενώ σε μία άλλη που ποζάρει με όπλο έγραφε: "aerovolo einai min pareksigi8oume!!!! opou na ne 8a faei kana mpalidi to skilaki!!" Σε ορισμένους που του την έπεσαν, απάντησε: "o re man einai mia xara!!!'' και ''re des kai tis alles fotos o skilos einai skilos dn pa8eni tippota!!!!!".

http://www.facebook.com/event.php?eid=167833927787&ref=nf

39 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

όπου τον βρείτε γαμήστε τον... αυτό του πρέπει και συγνώμη για τα γαλλικά μου.

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Oχι μόνο τα αυτια και το κώλο αλλά και τ' αρτίδια του θέλουν κόψιμο το κωλοπαίδι.Μη λυπάσαι που είναι κρητικός,απο σπόντα θα είναι,λάθος της φύσης!
Motherfucker gamo ti psihi sou re kathiki kariolopousta gamimeno strigaki,xekkoliasmeno pοrdovouloma,arhidokolohontromalakistiri gamiesai poustaki!!!
Συγνωμη Αγγέλα μου δεν αντέχω τέτοια πράγματα,αναγούλα μου έρχεται!!

D.Angel είπε...

Χα χα χα μη μασάτε!Πείτε κι άλλα ελεύθερα!

aa είπε...

Τα λόγια περιττά. Οι γονείς ανύπαρκτοι;

Φιλιά, Κρητικοπούλα μου!!!

ΛΕΩΝ είπε...

Αγγελική μου, έκανα link σε σένα για τις πληροφορίες....ελπίζω να μη σε πειράζει!

AERIKO είπε...

Μπορει να ειμαι μανα να εχω γιο σχεδον στην ηλικια του....αλλα ναι δεν θα διστασω να πω αυτο.....
ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΟΣ στο τερας αυτο....
Και ας με συγχωρεσει ο θεος....

D.Angel είπε...

aa δεν έχω ιδέα!Τι να πω;
Φιλιά πολλά κο από μένα!

Λιονταράκι μου δεν με πειράζει!
Μόνο που δεν ξέρω περισσότερα στοιχεία!Κι αυτά τα βρήκα από καθαρή τύχη!Φιλιά πολλά

D.Angel είπε...

Αερικό να σαι καλά!
Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί σαν κι αυτόν!Δεν ξέρω τι να πω!Φιλιά και σ ευχαριστώ που πέρασες!

Wise_One είπε...

Μεγάλοο καθίκι ο μικρός. Οι γονείς του αναρωτιέμαι τέτοια του έμαθαν; Και χαίρεται; Τ' ανεβάζει και στο Facebook; Μακάρι όσοι τον ξέρουν να τον πλακώσουν στο ξύλο...

AlexMil είπε...

Αληταράς,
και με τους γονείς του του ίδιου φυράματος αν το ξέρουν και δεν το κυνηγούν να του κόψουν το κώλο.

τι να πως, ώρες ώρες θέλω να αυτοδικήσω.

angel τα λέμε

Basilis4 είπε...

Ώρες ώρες σκέφτομαι οτι τούς αξίζει να τιμωρηθούν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο!!Μόνο άνθρωποι δεν είναι όσοι ΚΑΚΟΠΟΙΟΥΝ τα ζωα!

George είπε...

το μόνο που λυπάμαι είναι τους γονείς του, που αν έχουν και το παραμικρό ίχνος ευαισθησίας θα αναρωτιούνται τι έκαναν λάθος και έγινε έτσι ο γιός τους.

D.Angel είπε...

Wise_One καλώς σε!Μακάρι να τον τσακίσουν αλλά δεν το βλέπω!Φιλιά

AlexMil πίστεψέ με!Κι εγώ το θέλω!
Φιλιά πολλά

Βασίλη μου αυτό που με προβληματίζει είναι το τι άλλο θα κάνει αυτό το παιδί όταν μεγαλώσει!Μέχρι που μπορεί να φτάσει άραγε το κτήνος;
Φιλιά πολλά

George δεν νομίζω να μπαίνουν σ αυτές τις διαδικασίες!Φιλιά πολλά

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Να του κάψετε τη μάνα! (αν δεν έχει προλάβει και δεν την έχει κάψει ο ίδιος!)

D.Angel είπε...

Ψυχραιμία καλέεε
Τι φταίει η μάνα;;;Αυτόν πρέπει να κάψουμε!Στην πυρά και γρήγορα!
Φιλιά πολλά

issallos είπε...

χαλια μαυρα και αποτροπιασμος!!!!!
Αλλα να σας πω κατι... τιποτα δεν θα κανουμε....γιατι λετουργουμε σαν οχλος.... και ο οχλος δεν εχει μυαλο.... μονο χειροτερα θα το κανουμε....και σε λιγο θα θελουν να βγουν κι αλλοι τετοιοι που θα σκοτωνουν εσενα εμενα το παιδι μας μπροστα στα ματια του καθε facebook και του καθε αναμεταδωτη blogger....
Αν το σκεφτεις οπως εγω...Ατζελ μου βγαλτον τον ανωμαλο.... σβηστον οσοι ειδαμε καλως.... καλυτερα να μην τους διαφημιζουμε ....καταλαβαινω την οργη σου.... αλλα αφου δεν υπαρχει κρατος.....τιποτα δεν θα αλλαξει ....με ενα γιουχαρισμα ή μια απειλη τηλεφωνικη....
γεια σου τωρα........
ειμαι σοκαρισμενος!!!!

D.Angel είπε...

Issalle πρέπει να σταματήσει! Δυστυχώς δεν είμαι εκεί να ψάξω να τον βρω!Από εδώ όμως μόνο αυτό μπορώ να κάνω και δεν αλλάζω γνώμη!Αν αυτά τα λίγα βγαίνουν στη φόρα έστω κι έτσι, σκέψου πόσα άλλα γίνονται χωρίς να παίρνουμε χαμπάρι!Φιλιά πολλά καλέ μου!

Vassilis είπε...

Την Πέμπτη έχουν κανονίσει να κατατεθεί μήνυση εναντίον του δράστη http://4.bp.blogspot.com/_gHsGi8rV8vU/Sq8Un37jNaI/AAAAAAAAGpM/WjQ4Cc5aG2c/s1600-h/ΜΙΝΙSI.jpg

Πάντως φαίνεται κάτι να μην πηγαίνει καλά με τη συμπεριφορά των κατοίκων του νησιού απέναντι στα ζώα :
http://sofoscrete.blogspot.com/2009/08/blog-post_4217.html

Κρίμα...

zinaa kapa είπε...

ντροπηηηηηηηηηηηηηηη

Αισχος!!!!!
δεν εχουν ψυχη μεσα τους?????

D.Angel είπε...

Βασίλη ναι το ξέρω!Συμβαίνουν πολλά που μας ντροπιάζουν!Τι να πω;Ευχομαι να σταματήσει το γρηγορότερο!Φιλιά πολλά

zinna σιγά μην έχουν!
Ευχαριστώ που πέρασες!
Φιλιά πολλά

Vassilis είπε...

δες και αυτό το video, είμαι σίγουρος ότι θα σου αρέσει

http://www.greektube.org/content/view/61589/2/

Savvina είπε...

Μα κάτι αλητόπαιδα που κυκλοφορούνε στο δρόμο.
Έλεος βρε παιδιά.
Είμαι σίγουρη ότι μετά στους γνωστούς του θα το έπαιξε μούρη για την μεγάλη μαλακία που έκανε σε μιά ψυχή που δεν του έφταιξε τίποτα.
Έτσι για τον χαβαλέ έπρεπε να κόψει τα αυτιά του σκύλου του και μετά να το παίζει άνετος και καλά τι έγινε.
Εχω μια απορία όμως:
καλά γονείς τέτοια ατομάκια μάγκικα δεν έχουν, να τους ρίξουν ένα γερό ξύλο να δούν τον ουρανό ανάποδα για να στρώσουν.
Άντε γονείς ανίκανοι και εσείς κάντε κάτιιιιιιιιιι.
Άχρηστοι άνθρωποι...

Καλό ξημέρωμα φιλενάδα.

Αγνή είπε...

Δεν μπορεί βρε ονειροάγγελε! Φάρσα θα είναι! Είναι μικρό παιδί, να έχει τόση κακία μέσα του??

Δεν μπορώ να το πιστέψω, αλήθεια σου λέω!

Σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι να λυπάσαι και για το παιδί! Το σκυλάκι βέβαια με στεναχωρεί 1000 φορές παραπάνω έτσι που το βλέπω! Μα γιατί????

Πωπω, Αγγελική, έχεις τσαγανό πολύ! Γνήσια κρητικιά, λετσι τους θέλουμε τους κρητικούς: δίκαιους και άφοβους, όχι κακούς και επιδειξίες! Εύγε!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αγγελική μου ,πραγματικά είμαι οργισμένη και κλαίω...
Ποιοι γονείς βρε παιδιά;; ετσι το έμαθαν το κωλόπαιδο του κερατά,θέλω να μπω στο blog να τον βρίσω, άλλα φοβάμαι μη δω και άλλες τέτοιες φώτο.
Ένα κομπλεξικό κωλόπαιδο είναι, και τίποτε άλλο, που ετσι νομίζει οτι δείχνει τη δύναμή του στα ανυπεράσπιστα ζώα....
Κρίμα και άδικο...

D.Angel είπε...

Βασίλη μου σ ευχαριστώ πολύ!Υπέροχο βίντεο!Να σαι καλά!
Τα φιλιά μου

Σαββινάκι άσε γιατί τα χω πάρει από χτες!Μιλάμε για πολλά νεύρα!
Δεν θέλω να αναφερθώ ξανά σ αυτό το θέμα!Γμτ με χάλασε πολύ!

Αγνή μου κι όμως...
Τι να πω;Αστα να πάνε!
Τα φιλιά μου και σ ευχαριστώ που πέρασες!

Φούλη μου εγώ έκλαψα χτες αλλά δυστυχώς δεν βγαίνει τίποτα με τα δάκρυα!Φιλιά πολλά φιλενάδα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΟ ΕΙΔΑ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΘΑ ΣΟΚ.ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΤΑ ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ.ΤΟΣΟ ΜΙΣΟΣ;;

D.Angel είπε...

Skroytzako μου τί να πει κανείς!
Φιλιά πολλά καλό μου!
Να σαι καλά!

zoyzoy είπε...

Είναι απίστευτο το μίσος και η κακία που έχει ένα παιδί για τα ζώα και άν φέρεται έτσι σ'αυτά γύρευε τι έχουν να τραβήξουν οι φίλοι του απ'αυτόν!
Θα χαρώ πολύ να δικαστεί αυτοφώρω για τις πράξεις του!Οι φιλοζωικοί σύλλογοι που είναι??

Με σύγχυσε το κολώπαιδο του κερατά!
Φιλιά Αγγελικούλα μου!

D.Angel είπε...

Φιλιά πολλά ζουζού μου!
Ξάσου και κάτι γίνεται!
Φιλιά πολλά

matriga είπε...

Παιδιά και γω ντροπιάζομαι που λέγομαι άνθρωπος, αλλά είμαι κατά των άκρων.
Αγγελική μου, θα μου επιτρέψεις να σου πω πως το παιδί είναι άρρωστο!
Νομίζω πως θέλει μ' αυτό τον τρόπο να τραβήξει την προσοχή και αν δεν το δουν ψυχίατροι σε λίγο μπορεί να σκοτώσει και άνθρωπο από την τρέλα που κουβαλάει. Τα παιδιά στην Κρήτη κακώς για μένα είναι τόσο εξοικιωμένα με τα όπλα. Δυστυχώς, επειδή οι περισσότεροι γονείς δεν ασχολούνται, όσο θα έπρεπε είναι πολύ πιο επικίνδυνο στην Κρήτη και στην Λακωνική Μάνη (αλλά και στην Μεσσηνιακή, απ' όπου κατάγομαι), που τα όπλα και οι μπαλωθιές είναι καμάρι, όπου υπάρχει κληρονομικότητα να εξελιχθούν σε εγκληματικά στοιχεία...
Για το λόγο αυτό είμαι προσεχτική όσον αφορά στη δημοσιοποίηση των στοιχείων ενός ΑΡΡΩΣΤΟΥ ανήλικου ατόμου. Όπως λέει και ο φίλος Ίσσαλος αρκεί η απλή αναφορά του γεγονότος και η κατακραυγή...

Φιλάκια πολλά!

D.Angel είπε...

Μαράκι μου μεγάλο θέμα ανοίγεις!
Δεν φταίνε τα παιδιά στην Κρήτη ή στην Μάνη ή όπου αλλού!Δεν φταίει η εξοικείωση που έχουν με τα όπλα!Κι εγώ στο χωριό ρίχνω με καραμπίνα, αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα βγω έξω κι όποιον πάρει ο χάρος! Δεν φταίνε οι γονείς!

Φταιει το κράτος η αδιαφορία και η έλλειψη παιδείας!

Είμαι οργισμένη!
Και ναι, σε τέτοιες περιπτώσεις είμαι των άκρων!
Φιλιά πολλά φιλενάδα!

gsatelite είπε...

Τα στοιχεια του τσογλαναρα αυριο θα ειναι στο γραφειο του Δοιηκητη της διωξης Ηλεκτρονικου Εγληματος(αν δεν ειναι ηδη) ακομα και αν χρειαστει να του τα παω εγω ο ιδιος στην ΓΑΔΑ.ο ταξιαρχος εκτος απο αλφαδι ατομο,ειναι ΚΑΙ Κρητικος.Αυτο το υποσχομαι..
Για τον ιδιο δεν θα μιλησω,θα μαθω που μενει,και αν δεν τον εχουν ηδη περιλαβει οι δικοι του,αν εχει την ατυχια να ειναι Χανιωτης την γαμησε..that's all

MpinelikoMistress είπε...

ΠΑΡΤΕ ΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑΡΑ!
Ελάτε να του εξηγήσουμε όλοι μαζί πως ο σκύλος μπορεί να μην παθαίνει τίποτα, αλλά αυτός θα πάθει!
Ούστ!

D.Angel είπε...

gsatelite
σ ευχαριστώ από καρδιάς!
Ετσι ρεεεε...έτσι!
Αυτοί είναι Κρητικοί!
Αυτοί!Σου το πα ότι σ αγαπάω πολύ;;;
Χα χα χα Φιλιά πολλά

Εισαι μεγάλη ψυχή!

D.Angel είπε...

MpinelikoMistress
οφουυυ και να ξερε τι τον περιμένει!
Στεναχωριέμαι πολύ γιατί αυτή δεν είναι η μοναδική περίπτωση!Τα ζώα υποφέρουν απο κάτι τέτοια καθίκια τελευταία!Δεν τα μαθαίνουμε όλα!
Φιλιά πολλά

matriga είπε...

Αγγελική διαφωνούμε στο ότι δεν φταίνε οι γονείς...
Φταίνε και οι γονείς. Παιδεία δεν είναι μόνο το σχολείο και συνήθως στα χωριά δεν τελειώνουν πάντα τα παιδιά το σχολείο γιατί εργάζονται στα κτήματα. Οπότε πολιτεία και σχολεία έρχονται σε δεύτερη μοίρα.
Τι σχέση έχει το να πιάνει ένας ενήλικας όπλο στο χέρι με ένα παιδί μικρό. Εγώ έχω παράδειγμα μακρινού συγγενή που έδωσε καραμπίνα στα δύο του παιδιά και το ένα σκότωσε το άλλο κατά λάθος...
Ποιός φταίει; Η πολιτεία μόνο;
Από παντού βρωμάει το σύστημα στην Ελλάδα, αλλά μην τα ρίχνουμε όλα στο κράτος. Όλοι μας έχουμε ευθύνες και τα παιδιά τις λιγότερες..

Πολλά φιλιά!!!

Koan είπε...

αντιστοιχη με την περιπτωση στην Ερεσσο της Λεσβου το καλοκαιρι με το ξεριζωμα ουρας γατας και αναλογο βιντεο στο facebook....

του ριχνω 4-5 χρονια του μαλακα αλλα τετοια μυαλα που τα κουβαλάει δε μπορω να καταλαβω .. τι ειναι ηταν αυτο μαγκιά?? για ποιον? θα ριξει γκομενα ετσι ? η θα γινει ο πρωτος της παρεας? για το πουτσο

Πέτσες © είπε...

Κάποια τσακάλια θα βρεθούν στο μέρος του και θα του κάνουν τη μούρη του κρέας........

Πέτσες © είπε...

Α! Δες και αυτό:
http://kakoslykos7.blogspot.com/2009/09/blog-post_16.html