11.9.09

Ναι, είμαι ζηλιάρα!

10.30 το βράδυ - μήνυμα
-Kαλησπέρα αστέρι!
-Καλησπέρα μαφία!
-Αύριο θα φτιάξω τη σαλάτα που σ αρέσει κι έλεγα να τη φέρω να φάμε.
-Και τώρα μου το λες; Είναι 10.30 η ώρα!
-Ε και; Σκέφτεσαι να μαγειρέψεις τα μεσάνυχτα;
-Α, να χαθείς βρε. Θα δω τι θα κάνω!
Ο φιλαράκος που μου έστειλε το μνμ, φτιάχνει μια απίστευτη σαλάτα που την τσακίζω. Μαφία είσαι Θεός! (περιέχει: ρόκα, παρμεζάνα, λιαστή τομάτα, κουκουνάρι, σταφίδα, λάδι και μπαλσάμικο) Μιλάμε θάνατος! Αν έχετε όρεξη δοκιμάστε την! Εγώ αντίθετα, με το μαγείρεμα έχω κόψει κάθε διπλωματική σχέση! Αν χρειαστεί όμως, σε καμιά εθνική εορτή ή αργία μπορεί και να μαγειρέψω! Χτες λοιπόν,έκανα μια εξαίρεση κι έφτιαξα ένα σουφλέ αχτύπητο! Φάγαμε μέχρι σκασμού...(για άλλη μια φορά) Σήμερα, δεν άντεξα κι έστειλα μνμ για να μάθω εντυπώσεις απ τον χθεσινό εφιάλτη στην κουζίνα! Χα χα χα
-Καλημέρααααα...Ζεις μετά το φαγητό μου;
-Καλημέρα αστέρι...τώρα εξηγούνται ο πονόκοιλος και οι αναγούλες!
-Χα χα χα χα
-Δεν σου κάνω πλάκα,απ την τουαλέτα σου γράφω!Σε λίγο ετοιμάζομαι για νοσοκομείο!
-Χα χα χα χα
-Ρε συ, αλήθεια!
-Χα χα χα καλά να πάθεις! Ηθελες να το παίξεις ήρωας!
-Σήμερα θα φύγω για Χανιά, μπορεί να περάσω απο κει το απόγευμα...
-Τέρας, άκαρδε, άπονε τολμάς και μου το λες;
-Για το φαγητό δεν σε πείραξε, για τα Χανιά σε πείραξε;
-Ναι χέστηκα για το φαγητό!Μια χαρά ήτανε ντάξει;;;;Το στομάχι σου φταίει!
-Γι αυτό πάω κι εγώ να πάρω καθαρό αέρα, να φάω το πιλαφάκι μου και να πιω καμιά τσικουδιά για να συνέλθω...Ζήλιες...
-Καλά, δεν θα ξαναφάς σπίτι; Θα σου πω εγώ!
-Την επόμενη φορά θα κρατώ και ταπεράκια...
-θα προσβάλεις την οικοδέσποινα; (εμένα δλδ) Τς τς τς ντροπή!
-Sorry girl θα βρω μια καλή δικαιολογία!
-Καλά αστέρι, να ξέρεις πως με πλήγωσες!
-Σώπα σώπα θα σου πάρω καραμέλες!
-Τσου

Δεν γράφω άλλα βαρέθηκα!!!
Ζηλεύωωωωωωωωωωωω

20 σχόλια:

ELENI είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΑΛΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΜΟΥ ΓΕΥΜΑ ...ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ......

matriga είπε...

Αγγελική μου, super η σαλάτα! Τη φτιάχνω και γω χωρίς λιαστή και με ξετρελαίνει. Φαντάζομαι η δική σου θα είναι πιο καλή.
Για το σουφλέ σου είμαι σίγουρη πως ήταν μούρλια.
Τώρα όσο για τα Χανιά....ΖΗΛΕΥΩΩΩΩ!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

μμμμμμμ ωραία σαλάτα,μετά τις τελευταίες διακοπές του Οκτώβρη, στην
ΚΡΗΤΗ ΛΕΩ, θα αρχίσω δίαιτα με σαλάτα τέτοια....
Και λεω μετα τις διακοπές,
γιατί δεν λέει, δίαιτα και ΚΡΗΤΗ,χωρίς οφτό, σαλιγκάρια μπουρμπουριστά,μακαρόνια στο ζουμί απο γίδα, με μυζήθρα τη ρακί και τόσα όμορφα καλούδια...χα χα χα
Γαμώτο πείνασα...

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Ρε σείς,πάτε καλά εδώ μέσα??
Γιατί μου το κάνετε αυτό?
Απο τότε που έκοψα το γυμναστήριο έχω πάρει 4!!!κιλά και κάνω αμάν να τα ξεφορτωθώ κι εσείς μου μιλάτε για γίδες μυζήθρες,μπουρμπουρισατά!!
ΕΛΕΟΟΟΟΟΣΣΣΣ!!
Λυπηθείτε με ωρέ αδέλφια!!
Μεταξύ μας πρίν λίγο τσάκισα δύο κοματάκια τουρτίτσα(λεμε τώρα),στη ζούλα!!
Καλησπέρα Αγγέλα μου,εγώ να δείς ζήλια!!Ψοφάω...

issallos είπε...

μπουχαχαχαχαχαχαχα...!!!
σιγα μην ζηλεψες !!!!
τωρα να ρωτησω......?
η ροκα δεν σου φερνει υπνηλια?
....φιλια ζηλιαρα !!!

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Καλησπέρα
ωραίους φίλους έχεις!
Συγκρίνουν τα Χανιά με τη σαλάτα.
Ας είμουν αυτή τη στιγμή στα Χανιά, κι ας έτρωγα παστά κουκουνάρια...

Savvina είπε...

Φιλενάδα μου
δεν με παρεξηγείς που χάθηκα και το ξέρω.
Μου έχεις λείψει πολύ.
Αλλά οι ώρες δεν μου φτάνουν γαμώτο.
Μιλήσαμε όμως πρίν ξεκινήσει το μπάχαλο (ξέρεις εσύ).

Λοιπόν επειδή σε ξέρω καλά η ζήλεια σου αν δεν φτιάξουν τα πράγματα θα παραμείνει.
Ο τόπος σου που είσαι ερωτευμένη μαζί του, και όχι μόνο εσύ βέβαια, είναι μαγικός.
Και ελπίζω, όσο και να μην το θέλω, κάποια στιγμή να τα καταφέρεις και να φύγεις από αυτό το μπάχαλο και να πάς εκεί που γαληνεύει η ψυχή σου.

Καλό σου βράδυ.
Φιλιά.

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Μιας και το έθιξες,ας κανονίσω κανένα τραπέζωμα!

matriga είπε...

Aυτό το tattoo πως σου φαίνεται;
http://media.photobucket.com/image/angel+252b+heart/serkankoc06/angel/83966803.jpg?o=130

Savvina είπε...

matriga
πολύ ωραίο το tattoo που έβαλες.
Αλλά εγώ είδα ένα πολύ πιο όμορφο σε μια πελάτισσα.
Τρελλάθηκα...
Είχε μια πεταλούδα με μάτια και πανέμορφα φτερά.
Πάρα πολύ ωραίο.
Το σκέφτομαι...

D.Angel είπε...

Γαμώτο απάντησα σε όλους σας και το ^%$%^$&^& pc μου τα παιξε!Πήρε πρωτοβουλία κι έκλεισε μόνο του!
Τώρα βαριέμαι να ξαναγράφω τα ίδια!Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τα σχόλια!φούλη είσαι μεγάλο τέρας!Ισσαλλε μετά το φαγητό γίνομαι ερπετό!Σαββινα θα τα πούμε εμείς!Εχουμε καιρό!
Μαράκι δε μ άρεσε η συγκεκριμένη!

Αυτά εν ολίγοις
Συγνώμη για το ξεπέταγμα χα χα

Στέλιο κι εγώωω αρκεί να μην κράταγε πολύ η νηστεία!Χα χα χα
Φιλιά πολλά σε όλουςςςςςςς

Είναι μια ώρα δύσκοληηηηηηηηηηηηηηη
Σμουατςςςςς

Osiris! είπε...

Τι γίνεται εδώ βρε; ε;
Έχουμε τρελλαθεί εντελώς;
Χάχαχαχααα

Καλή όρεξη!
Ζωή περνάμε.

Τέλειαααα!
Πολλά φιλιά αγγελάκι. ;)

zoyzoy είπε...

Καλά τα πας βρέ και στην κουζίνα μια χαρά σε βλέπω με μπροστομούνα και μαντήλι αλλά στα Χανιά. χα!χα!

Καλημέρα με φιλιά θαλασσινά!!

Osiris! είπε...

Ερώτηση: Τι είναι η μπροστομούνα;

!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Η μπροστομούνα, είναι η ποδιά που φορούσαν οι νοικοκυρές,συνήθως όταν μαγείρευαν.....

D.Angel είπε...

Οsiri χα χα χα
Και μη χειρότερα σου λέω!
Φιλιά πολλά πειρατάκο!

Ζουζου δεν παίζει λέμεεεε
Χα χα χα με την καμία όμως!
Φιλιάαααααααα

Πειρατήηηη χα χα χα
άγνωστη λέξη;;;;
Σου απάντησε η Φούλη ο Μπαμπινιώτης!Χα χα χα
Φιλιάαααααααααααα

ELENI είπε...

περνα να παραλαβεις το βραβειο σου....

gsatelite είπε...

Σαλατα!γιαμ!και παξιμαδι,και ελιες,και αθοτυρο...και ενα βαρελι ρακι να γιω λιωμα!!!!
Καλο μεσημερι,καλη χωνεψη(αμαν,ξαναπεινασα..)

D.Angel είπε...

Ελένη;;;;;
Ερχομαι να δω!
Φιλιά

gsatelite ζηλευωωωωωωωωωωω
Χα χα χα χα φιλιά πολλά σύντεκνε!

Osiris! είπε...

Α η ποδιά!!!

Ούφφφ