8.9.09

Ποιά ταξίδια;

Ποιά καράβια; Ποιές διακοπές; Ποιά Κρήτη; Ουπς, λάθος...Μία είναι η Κρήτη! Ποιά μελαγχολία; Δεν ξέρω τι λέτε, εγώ πάντως τελευταία έχω τον αμάζευτο!Ετσι και σήμερα! Πριν από λίγο μαζεύτηκα κι έχω όρεξη να γράψω τα νέα μου!
Ενα απ τα πολλά προβλήματα :Ρ που έχω και με κοροιδεύουν οι φίλοι μου, είναι ότι δεν θυμάμαι τους δρόμους και χάνομαι μέσα στην πόλη! Μιλάμε είμαι ικανή να ξεκινήσω για Πεντέλη και να φτάσω Ελευσίνα! Δεν το χω, τί να κάνουμε! Σήμερα λοιπόν, το πρόγραμμα είχε Τζουγανάκη! Ναι αλλά πού; Στο κηποθέατρο Νίκαιας! Μη με ρωτήσετε που είναι! Κάπου στη Νίκαια! Μιας και δεν ξέρω το μέρος, είπα στον φιλαράκο μου ότι θέλω να πάω και αποφασίσαμε να πάμε μαζί! Ξεκινάω στις 8.30 απ το σπίτι με προορισμό τον Πειραιά! Μέχρι να φτάσω όμως ο φίλος μου, μου τηλεφωνάει και μου λέει ότι θ αργήσει να έρθει στο σημείο συνάντησης! Ωραίαααα λέω κι εγώ! Με την κουβέντα ξεχάστηκα όμως και έφτασα στο λιμάνι! -Τι κάνουμε τώρα; -Στρίψε δεξιά κι ανέβα προς Πέτρου Ράλλη και μετά στρίψε δεξιά και στο..... -Επειδή θα το ξεχάσω, να σε πάρω μόλλις βρω την Π.Ράλλη; -Οκ περιμένω!

Η ξανθιά πέρασα την Π.Ραλλη και δεν το πήρα χαμπάρι, οπότε αναγκάστηκα να κάνω τον κύκλο! Χτυπάει το τηλέφωνο!- Πού είσαι; -Ξεχάστηκα και γυρνάω πίσω να βρω ξανά το δρόμο!Οκ τον βρήκα! -Πού είσαι ακριβώς να ρθω να σε πάρω; -Αρχή Π.Ράλλη
-Πες μου κάνα γνωστό μαγαζί! -Goodys -Δεν έχει εκεί Goodys, μήπως χάθηκες; -Οχι σου λέω, εδώ είμαι και προχωράω!Πού να πάω;;; -Ξέρω γω; Κατέβα κάτω και ξαναπάρε με μετά από 5-6 στενά γιατί είσαι μακριά! -Ρε φιλαράκι; Μήπως να πάω στο θέατρο μιας και έφτασα ως εδώ και να ρθεις κι εσύ; -Οχι, δεν θα το βρεις, πας ανάποδα κι είσαι μακριά! -Δεν μπορεί βρε συ, αφού κάπου εδώ είναι!Εχω ξανάρθει σου λέω. -Οκ όπως θες -Στράβωσες;Αφού η ώρα είναι 9.00 κι ακόμα κάνουμε κύκλους! -Οχι ρε κοπελιά, οκ θα συναντηθούμε εκεί! -Οκ μόλλις φτάσω θα σε πάρω! -Οκ περιμένω! Βρίσκω λοιπόν το θέατρο, ψάχνω να παρκάρω και περιμένω! Περιμένω, περιμένω...
Ο Τζουγανάκης ξεκίνησε, είπε το πρώτο τραγούδι, είπε το δεύτερο...Δεν μπορεί, κάτι έτυχε....Επρεπε να ναι εδώ πριν από μένα!Τηλεφωνώ αλλά τίποτα! Κάπου εδώ είναι σκέφτομαι και δεν τον βλέπω!Περιμένω...περιμένω τρίτο τραγούδι ο Τζουγανάκης! Δεν αντέχω και μπαίνω μέσα να βρω θέση και να κάτσω!

Μετά από ένα τέταρτο λοιπόν 9.30 χτυπάει το τηλέφωνο και είναι ο φίλος μου!-Κοπελιάααα....πού είσαι;Πού είναι η συναυλία;Δεν είναι κανείς εδώ! -Τι λες βρε συ;Δεν ακούς τη μουσική; -Οχι, σε ποιό θέατρο είσαι; -Είπαμε στο κηποθέατρο της Νίκαιας, εσύ; -Στο Κατράκειο! -Χα χα χα χα χα γι αυτό τόση ώρα μου λεγες πως πάω ανάποδα;;;Χα χα χα εκεί είσαι;;;Χα χα χα -Ετσι κατάλαβα!Κλείσε έρχομαι! Συναντηθήκαμε κατά τις 10.οο και λιώσαμε στο γέλιο! Μη μου ξαναπεί κανείς κουβέντα για τον προσανατολισμό μου έτσι;;;; Εγώ μια χαρά πάω, οι άλλοι έχουν πρόβλημα....Ξανθιά- ξανθιά αλλά που και που μ εντυπωσιάζω!!!

Οταν αστράφτει και βροντά, η μοίρα μου χορεύει........
Επανάσταση μωρέεεεε
Χα χα χα χα Kissessssss

18 σχόλια:

Vassilis είπε...

Έχεις σκεφτεί τη λύση του GPS, ένα για κάθε περιοχή όπου υπάρχει κέντρο με κρητική μουσική;
Δες εδώ http://www.cars.justelite.net/wp-content/uploads/2007/10/38_marazm_65390.jpg
Καλημέρα:)

George είπε...

καλά, ακόμα γελάω. Πολύ όμορφη η ιστορία! Χεχεχεχεχεχεχ!
Ερώτηση : Μήπως ο φίλος σου είναι ξανθός???? Χεχεχεχεχεχεχεχεχ
Νάσαι καλά μου έφερες το γέλιο!! Χεχεχεχεχε
Υ.Σ. Ωραίος ο Τζουγαννάκης ε??

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα,κοριτσάκι....
Οχι, οχι στο GPS, εγώ μάλωσα με αυτήν!(που μιλάει),
μου αρέσει που διάλεξα γυναίκα,τες πα, [στρίψτε δεξιά, και μετά, στρίψτε δεξιά],με ζάλισε...
Κάτσε κοπέλα μου, μου κάθεσαι στο δορυφόρο εκεί ψιλά, σταυροπόδι με τη φραπεδιά; και με έχεις τρελάνει..
Στο τσακ να μην το πετάξω....(εχω μια απόχρωση του ξανθού) χιχι..
Τζουγανάκης!!!! πάλι;μήπως να σε βαλει στο τιμ του;;.....

matriga είπε...

Καλημέρα κούκλα μου! Τι ωραία η διάθεσή σου... Mας την μετέδωσες.
Nα είσαι καλά και μην μασάς. Τι να το κάνεις εσύ το GPS? Είσαι γάτα με πέταλα ;)

Πολλά φιλιά!!

zoyzoy είπε...

Ρε Αγγελική με ανάδρομο Ερμή ήθελες να βρεθείτε κοπέλα μου σε ραντεβού φαντάσου δηλαδή να μιλούσατε και διαφορετική γλώσσα!

Αχ!!Τζουγά Θεός μιλάμε μ'έχει μαγέψει!!

Μην αφήσεις συναυλία του να παίρνω και'γω τη δόση μου!!

Φιλιά θαλασσινά!!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Οι Σκορπιοί και η καλή τους αστρολογική τύχη!
Πέραν αυτού, εύγε για τον αμάζευτο και τη ζωντάνια που επιδεικνύεις τέτοιους καιρούς!
χα,χα,χα!

Μάτα είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχα! Θα πω του άντρα μου να διαβάσει την ανάρτηση για να δει ότι δεν είμαι η μοναδική αποπροσανατόλιστη στον κόσμο! Για μένα υπάρχει μόνο ένα μέσο κυκλοφορίας και λέγεται ΤΑΞΙ αλλιώς χάνομαι και στο ίδιο μου το σπίτι!
Φιλάρες!

D.Angel είπε...

Bασίλη ίντα θες να πεις εδά; Εεε;;;Μη φοβού! Κάτι τέτοια τα βρίσκω με την πρώτη!Χα χα χα
Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ πολύ!

George όχι δεν είναι αλλά του πρότεινα να κάνει μερικές ανταύγειες!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααα

Φούλη μου είσαι θεά λέμε!
Χα χα χα χα ακόμα γελάω!
Χα χα χα.Τζουγανάκης πάντα!
Δεν τον χάνω λέμεεεε
Οσο για το team! Χμ λές;;;
Χα χα χα φιλιά πολλάαααα

Μαράκι νιάουυυυ
Χα χα χα φιλιά πολλά φιλενάδα!

Ανάδρομος είναι πάλι;;;Κι έλεγα τι φταίει, τι φταίει!Χα χα χα
Ζουζου μου μιλάμε ότι τρέχω να τον ακούσω 4-5 φορές το χρόνο σίγουρα! Μιλάμε για αθεράπευτη κατάσταση!Φιλιά πολλάαααααααα

Αστρο σ ευχαριστώ πολύ!!!
Καλή αστρολογική τύχη ε;;;
Οσο για τον αμάζευτο και τη ζωντάνια χμ! Μόνιμη κατάσταση!
Προς πείσμα των καιρών!Χα χα χα
Ανάποδος άνθρωπος λέμε, τί περιμένετε;Χα χα χα φιλιάαααα

D.Angel είπε...

Μάτα χα χα χα χα
Είσαι θεοτρελη κι εσύ!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά φιλενάδαααααα

Η τρελή είπε...

Καλέ...ξέχασες τον κοντορεβυθούλη...με τα ψιχουλάκια?????
αχαχχαχααχαχχαχαχααχα!
Γελάμε εμείς αλλά...!!!!
Φιλιά

Osiris είπε...

Μπάχαλο!!!

Μεγάλο μπάχαλο.
Χάχαχαχααα

Καλός ο Τζουγανάκης.
Και ο Τζουγανάκης καλός είναι.

Α... και πού 'σαι...
Μην ξεχάσεις να πας να ακούσεις και τον Τζουγανάκη.
Είναι πολύ καλός!!! :)))

Περαστικάαα
Φιλιάααααααααααα

D.Angel είπε...

Tρελή μου δεν το χα σκεφτεί!
Χα χα χα
Την επόμενη φορά!
Φιλιάααααααααα

Osiri ναι μεγάλο μπάχαλο!
Χα χα χα χα
Ολοι τους είναι αστέρια όμως ε;;;
Δεν μπορείς να πεις;Χα χα χα
Φιλιά κι ευχαριστώωωωωωωωωωωω

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Tην επόμενη φορά που θα πας από Νίκαια, πάρε κανένα τηλέφωνο, που είμαστε χρόνια της περιοχής!

D.Angel είπε...

Εγώ θα πάρω,
εσύ πιστεύεις πως θα συνεννοηθούμε;
Χα χα χα χα χα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΑ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΓΝΩΡΙΣΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ.ΠΕΣ ΟΤΙ ΠΗΓΕΣ ΕΚΔΡΟΜΗ.ΧΕ ΧΕ!!!ΣΤΙΣ ΞΑΝΘΕΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;ΧΕ ΧΕ!!!!ΛΙΓΗ ΠΛΑΚΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΒΡΕΧΕ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

xristina είπε...

afta simvenoun kai stis melaxrines...oreo post!!! a den sou eipa...tha grafo etsi tora terma ta orthografika!!! kalisperaaaaaa.

aa είπε...

Είσαι απίστευτη αλλά ακόμη περισσότερο ο φιλαράκος σου...

(Θα σου πω κάτι, αλλά μην το πεις πουθενά, εγώ είμαι χειρότερος από σένα, αλλά χειρότερος λέμε...)


Φιλιά πολλά, Κρητικοπούλα μου!

D.Angel είπε...

Skroutzako δεν αγχώνομαι αντίθετα μάλιστα διασκεδάζω και γελάω πολύ μ αυτά!Φιλιά πολλά καλό μου!

Χριστίνααααα
προτιμώ τα ελληνικά κι ας έχουν λάθη!Φιλιά πολλάααααααααααα

aa
ναι ε;;;;
Να κι ένας άντρας που το παραδέχεται!Χα χα χα
Τουλάχιστον στο παρκάρισμα τα πας καλά;;;Χα χα χα
Φιλιά πολλά πολλά!!!