3.9.09

Η αλήθεια

...φαίνεται στα μάτια τους!'Οταν όλοι σε πληγώνουν, σε πονάνε, σε ματώνουν
Αυτά είναι πάντα εκεί να σ αγαπάνε...
Δίνουν τόσα πολλά και
Σου ζητάνε τόσα λίγα...
Ενα βλέμμα, ένα χάδι, μια κουβέντα σου
είναι αρκετά για να γίνουν ευτυχισμένα...
Μήπως τελικά τα ζώα είμαστε εμείς;;;

Ο πόνος
...είναι το σπάσιμο του οστράκου που περικλείει τη γνώση σας.
Όπως το τσόφλι του καρπού πρέπει να σπάσει, για να βγει η καρδιά του στο φως του ήλιου, έτσι κι εσείς πρέπει να γνωρίσετε τον πόνο. Κι αν μπορούσατε να κρατάτε στην καρδιά σας το θαυμασμό για τα καθημερινά θαύματα της ζωής σας. Ο πόνος δε θα σας φαινόταν λιγότερο θαυμαστός από τη χαρά σας. Και θα δεχόσαστε τις εποχές της καρδιάς σας, όπως δέχεστε από πάντα τις εποχές που περνούν πάνω από τα χωράφια σας.Και θα παρατηρούσατε με ηρεμία τους χειμώνες της θλίψης σας. Πολλούς από τους πόνους σας τους διαλέγετε μονάχοι. Είναι το πικρό φάρμακο που μ' αυτό ο γιατρός που είναι μέσα σας θεραπεύει τον άρρωστο εαυτό σας. Γι' αυτό, να εμπιστεύεστε το γιατρό, και να πίνετε το φάρμακό του, σιωπηλά και ήρεμα. Γιατί το χέρι του, αν και βαρύ και σκληρό, οδηγείται από το τρυφερό χέρι του Αόρατου, και η κούπα που σας δίνει, μ' όλο που καίει τα χείλη σας, είναι φτιαγμένη από τον πηλό που ο μεγάλος Αγγειοπλάστης μούσκεψε με τα δικά του άγια δάκρυα.

(από το βιβλίο "ο προφήτης", του Χαλίλ Γκιμπράν)

14 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

ΑΑΑΑΑ Πρώτη, πρώτη....
Αγγελικούλα μου τώρα το κατάλαβες ότι εμείς είμαστε τα άγρια ζώα;;;

ΦΟΥΛΗ είπε...

Χαιρέτησα δε χαιρέτισα!!
Καλέ φιλιά καληνύχτα.

zoyzoy είπε...

Είμαστε ζώα Αγγελική μου πότε πρόβατα προς σφαγή πότε γατόνια,αρπαχτικά και λύκοι γίνονται οι επιτήδειοι ο καθένας νομίζω είναι ότι πρεσβεύει!!

Το κείμενο για τον πόνο το'χω ξαναδιαβάσει και είναι ότι καλύτερο για κάποιον που σηκώνει το "σταυρό" του θα το κρατήσω!
Καλό βράδυ με φιλιά θαλασσινά!!

AlexMil είπε...

γεια σου,

πρέπει να έχουμε την ελπίδα στον άνθρωπο, σε μας, πάντοτε ζωντανή, αλλοιώς χαθήκαμε.

Σίγουρα ζώα, όχι όμως και χειρότερο από τα άλλα. Τα ζώα είναι η εικόνα μας όταν κοιτάμε τη φύση.

Καλό το απόσπασμα μόνο που η τελευταία φράση "μεγάλος Αγγειοπλάστης μούσκεψε με τα δικά του άγια δάκρυα" δεν μου πολυάρεσε.

Ευστοχη η ανάρτηση, γεμάτη ευαισθησία.

καλησπέρα

George είπε...

Τελικά ο Χαλίλ Γκιμπράν έδωσε πολλές αλήθειες που ο περισσότερος κόσμος αγνοεί.
Την καλησπέρα μου

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλησπέρα Αγγέλα μου.
Τι είδους ερώτηξις είν'τούτη??
Ζώα?Εμείς?Οχι καλέ..λάθος!Απλά δαγκώνουμε λιγάκι,κλωτσάμε,τρώμε καμμιά μυτούλα,κανένα αυτάκι,θάβουμε...
Απλά πράγματα..
Καλό βράδυ νάχουμε.

Ευρύνοος είπε...

Κοίτα ο Χαλίλ..

μπράβο του βρέ..

ποιός τον ακούει..

τρελάκιας κι αυτός..
πάνω που ετοιμάζω κάτι παρεμφερές..
συγκοινωνούντα δοχεία οι σκέψεις, τα συναισθήματα.. όλα..

γειά σου φιλαράκι..

Vassilis είπε...

πραγματικά ωραίος ο Χαλίλ, μπράβο που το μοιράστηκες μαζί μας.

xristina είπε...

ε είμαστε....δεν είμαστε? είμαστε δυστηχώς...καλησπέρα.

Πέτσες © είπε...

+1914 Στη χριστίνα!!!

xristina είπε...

Εγώ ,τώρα τι δεν πιάνω απο το μήνυμα? Πέτσες @...?(σήμερα...δεν...το μήνυμα δεν πάει στον εγκέφαλο...). Καλησπέρα.

D.Angel είπε...

Φούλη μου, φιλιά πολλά
κοριτσάκι! Ερώτηση κρίσεως ήτανε!
Χα χα χα χα

Ζουζου μου να σαι καλά!
Φιλιά πολλά κι από μένα!
Είμαστε εεε;;;;

AlexMil καλώς σε!
Μήπως η λέξη θηρία ταιριάζει καλύτερα;Δεν ξέρω!
Ναι Alex έχεις δίκιο, αυτή η τελευταία φράση κι εμένα με ψιλοχάλασε μα δεν γινόταν να την αλλάξω! Φιλιά πολλά

George και τη δική μου!
Φιλιά

Νάντια αστα να πάνε!
Και μη χειρότερα!
Φιλιά πολλά

Τρελέ, έτσι...
φιλιά πολλά φιλαράκι!

Βασίλη μου
ευχαριστώ πολύ!Τα φιλιά μου

Χριστίνα και πέτσες
Γιου χουυυυυυυυυυυ
Χα χα χα χα
Σας φιλώ!

matriga είπε...

Φιλαράκι μου γλυκό!!
Καλά με συνεπήρε αυτή σου η ανάρτηση - όπως πάντα ;)
Άσε που νόμισα ότι είναι όλα δικά σου λόγια μέχρι να διαβάσω ότι είναι από απόσπασμα βιβλίου. Τον Γκριμπράν δεν το έχω διαβάσει, αλλά θα το κάνω μετά από αυτά τα λόγια.
Είπα και γω... "ραψωδία" πόνου με τέτοιο οίστρο, γιατί να τη γράψει τώρα... Aφού ζωγραφίζει τώρα ;-)

Φιλάκια πολλά και τα λέμε την Κυριακή, ε?

D.Angel είπε...

Χα χα χα οκ
Φιλιά πολλά Μαράκι
Να σαι καλά!