31.8.09

Ιnto the night

Like a gift from the heavens, it was easy to tell,
It was love from above, like it saved me from hell,
She had fire in her soul it was easy to see,
And the devil himself could be pulled out of me,
There were drums in the air as she started to dance,
Every soul in the room keeping time with there hands,
And we sang...
And the voices bang like the angels sing,
We re singing,
And we danced on into the night
Like a piece to the puzzle that falls into place,
You could tell how we felt from the look on her face,
She was spinning in circles with the moon in her eyes,
The room left them moving between you and I
We forgot where we were and we lost track of time,
And we sang to the wind as we danced through the night,
And we sang...

http://www.youtube.com/watch?v=S7a
Σας ευχαριστώ πολύ όλους, για τα βραβεία!
Καλό μήνα και πολλά φιλιάαααααααααα
Γιου χουυυυυυ

22 σχόλια:

issallos είπε...

:-) σμουατςςςςςςς!!!

ikor είπε...

Τικ-τακ-τικ-τακ... Σου αφήνω το τελευταίο Αυγουστιάτικο σχόλιο! Μαζί με τα @φιλιά μου!

Δυνατό κομμάτι έβαλες!

homemade είπε...

καλό σου μήνα και.....καλές δουλειές...νάχεις....πάντα όμορφη

George είπε...

Καλή σου μέρα. Έρχεται το φθινόπωρο. Καλό σου μήνα και φιλιά.

Aeriko είπε...

Αντεεεε καλο μηνα και απο μενα:))))))))

ΛΕΩΝ είπε...

Καλό μήνα Αγγελική!
Τα φιλιά μου

zoyzoy είπε...

Καλό μήνα με φιλιά θαλασσινά!!

Ευρύνοος είπε...

Καλό μήνα φιλαράκι!!!

καλό φθινόπωρο λέμε!!!

pandora είπε...

Καλό μήνα Αγγελικούλα!
Άντε να οργανωνόμαστε σιγά-σιγά.
smooch!

ΦΟΥΛΗ είπε...

karlos santana.........
Καλό μήνα φινελάδα...

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλό μήνα Αγγέλα μου,πάντα χαρούμενη!
Εγω σε ευχαριστώ για το όμορφο ιστολόγιο που έχεις και φυσικά τη τιμή που μου κάνεις.
Νάσαι πάντα καλά.

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Χαιρετούμε το tatoo girl.
Καλό μήνα και σε σένα.

D.Angel είπε...

Issallossssss
σμουατςςςςςςς κι από μενα!!!

ikor σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά!
Δεν είναι πολύ όμορφο τραγούδι;
Μη μας παίρνει από κάτω!
Φιλιάααααααααααα

homemade
επίσης καλέ μου!Να σαι καλά!
Σ ευχαριστώ πολύ

George
ερχεται;;;Που- πότε- γιατί;
Εμένα με ρώτησε;;;Χα χα χα
Φιλιά πολλάααααααααααααααααααα

Αερικό μου
ευχαριστώωωωω, να σαι καλά!

Λιονταράκι και τα δικά μου!
Σμουατςςςςςς

Ζουζού μου πολλά πολλά
φιλιάααααααααα

Τασεεεεεε
έτσι λέμε;;;;Χα χα χα χα
Επίσης φιλαράκι!!!
Τον καλυτερότερο!!!
Χα χα χα χα Φιλιάαααα

Πανδώρα μου
δύσκολο το βλέπω!
Ακόμα είμαι στον κόσμο μου!
Χα χα χα Φιλιά πολλάααα

Φούλη μου
αγαπημένος!!!
Φιλιάαααααααα

Νάντια εγώ σας ευχαριστώ που με αντέχετε!Χα χα χα
δεν είμαι εύκολος άγγελος εγώ!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααα

Αστρο να στε καλάαααα
Καλό μήνα και φιλιά πολλάααααα
Χα χα χα μ άρερε το tattoo girl
Γιου πιιιιιιιιιιιιιι

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Με τις θερμότερες ευχές
ευχές απ΄τα Χανιά
για μας εδώ το ξέρετε
ο μήνας έχ΄ εννιά..................

D.Angel είπε...

Το ξέρουμε σύντεκνε!
Είναι ανάγκη να μας το θυμίζετε;
Εεεε;;;;Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Καλημέρα Κρητικοπούλα με την υπέροχη ασχολία.

D.Angel είπε...

Καλησπέρα άστρο με την ωραία παρέα!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

D.Angel είπε...

Αστρο;;;;;
Τι έγινε το blogακι σας ο ε ο;;;;
Περιμένω ενημέρωση!Φιλιά και πάλι

So far away ..... είπε...

Take the highway to the end of the night

Take a journey to the bright midnight

End of the night

Realms of bliss, realms of light

Some are born to sweet delight

Some are born to the endless night

End of the night, end of the night

Realms of bliss, realms of light

Some are born to sweet delight


End of the night . . . . !

D.Angel είπε...

hello my friend
Που είσαι εσύ καλό μου;;;;

DOORS ή κάνω λάθος;;;
End of the night;;;;
Υπέροχο!
Φιλιά πολλάαααααα

matriga είπε...

Βλέπω τα βραβεία σε λίγο δεν θα έχεις χώρο να τα βάλεις! Μπράβο σου κούκλα μου!
Πάντα τέτοια. Και προπαντώς κέφια ατελείωτα :)))

D.Angel είπε...

Ευχαριατώωωωω
Να σαι καλά φιλενάδα!
Φιλιά