4.8.09

Eκδρομή

...στη Χερσόνησο.
Δύσκολο το πρωινό ξύπνημα τελευταία!Η ώρα έχει πάει 12 κι εγώ ακόμα προσπαθώ να πάρω τα πόδια μου και να πάω μέχρι το ΚΤΕΛ για να φύγω!Εχω κάμποσες μέρες που σκέφτομαι να πάω μια εκδρομή στο Ηράκλειο, αλλά συνέχεια το αναβάλω.Η ώρα περνάει...Στις 12.45 ξεκινάω επιτέλους.Κάνω στάση έξω απ τα ΚΤΕΛ για μια μπουγάτσα "Ιορδάνη" και καφέ και με το που πάω να φάω την πρώτη μπουκιά αντιλαμβάνομαι ότι 1.15 φεύγει το λεωφορείο. Βάζω τα πράγματά μου, φαγητά, καφέδες, τηλέφωνα -το χάος- μέσα στην τσάντα και τρέχω να προλάβω.Βγάζω εισητήριο, κάθομαι μια χαρά στη θέση μου, ανοίγω την τσάντα βουτάω τη μπουγάτσα και ένα πλαστικό πηρουνάκι κι άρχισα να καταπίνω τις μπουκιές σαν γλάρος!Μέχρι να τελειώσω το φαγητό και τον καφέ, είχαμε φτάσει Ρέθυμνο.Αφού κατέβηκαν οι μπροστινοί λοιπόν, αποφάσισα να πάω να κάτσω πίσω απ τον οδηγό για να βλέπω καλύτερα!Ακόμα μάσαγα τη μπουγάτσα όταν πάνω απ τον καθρέφτη του οδηγού διάβασα "Απαγορεύεται το ποτό και το φαγητό εντός του πούλμαν".Eκείνη τη στιγμή ξεροκατάπια και το τελευταίο κομμάτι και τα έκριψα όλα μέσα στην τσάντα μου.Τι την ήθελα την πρώτη θέση;Επεσα σε οδηγό ψυχάκια!Πρώτη φορά συναντάω άνθρωπο να οδηγάει και να βάζει στοίχημα αν θα βγεί ή δεν θα βγει ο άλλος απ τη διασταύρωση!Πού να βγει ρε φιλαράκι ο άνθρωπος όταν βλέπει μπροστά του τον χάρο μεταμορφωμένο σε πούλμαν;Αυτό το πράγμα μόνο εδώ στην Κρήτη συμβαίνει!Δεν υπάρχει περίπτωση να περιμένεις να βγεις από στενό και να σε αφήσουν!Δεν υπάρχει...Κάθε φορά που περνάγαμε διασταύρωση αυθόρμητα τέντωνα το πόδι μου, σαν να πατάω φρένο στο αμάξι μου και γούρλωνα τα μάτια!Κόντεψα να βγάλω και τη μπουγάτσα!Σκέτος εφιάλτης...

Αφού έφτασα στο Ηράκλειο κι έκανα τη βόλτα μου, πήρα άλλο λεωφορείο και πήγα Χερσόνησο να κάνω ένα μπάνιο και να δω κάτι φίλους! (Χανιά-Χερσόνησος 185χλμ) Πέρασα πάρα πολύ όμορφα, αλλά έπρεπε να φύγω σύντομα μιας και στις 8 ξεκίναγε το πούλμαν από το Ηράκλειο για Χανιά.Πείναγα αλλά δεν προλάβαινα να κάτσω κάπου να φάω!Μόνο μια βόλτα μέχρι τη Χανιώπορτα κατάφερα να πάω...Οπότε τι έκανα;;;Ε καλά!Οπως καταλαβαίνετε η επιστροφή ήταν σκέτη παρακμή!Τοστ, πατάτες κλπ πάρτυ μέσα στο αυτοκίνητο!
Οφουυυ πάει κι αυτό!
Ευτυχώς δεν με πήρανε χαμπάρι γιατί θα γύρναγα πίσω με τα πόδια!
Πείτε ότι θέτε.Εγώ μια φορά το φχαριστήθηκα!

Παρακολουθήστε και το βιντεάκι μέχρι τέλους!Ολα τα λεφτά τα καλιτσούνια και ο οδηγός...Οχι για να μη λέτε ότι μόνο εγώ τα κάνω αυτά!Χα χα χα

13 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Καλημέρα,
Να σαι καλά ρε Αγγελική που μας ταξιδεύεις γιατί από μόνοι μας δεν λέμε να ξεκουνήσουμε.
Τρέχα μόνο να προλάβεις γιατί οι μέρες περνάνε και πίσω δεν γυρνάνε μόνο εσύ ...θα γυρίσεις πίσω.
Χαχαχα

MYRIAM είπε...

Αυτο ηταν ταξιδι expres!!!!χαχα χα..Παντος δεν μπορεις να πεις περνας φανταστικα!!!!φιλακια θα πιουμε καφεδακι και θα μου τα πεισ αναλυτικα

busy bee είπε...

Καλημέρα!!!!
Καλά εκεί στην Χερσόνησο ούτε ένα "γεράνι" δεν κεράσανε οι αθεόφοβοι, ούτε μιά τσικουδιά.
Ας όψεται όμως...
Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.
Οπότε επιφυλάσσομαι για την επόμενη φορά.:)
Συνέχισε να ταξιδεύεις.

gsatelite είπε...

Περιττό να σου πω ποσο ζηλευω....ας ειναι..ταξιδευε εσυ,να αναθυβαλουμε εμεις ...α ρε μανα Κρητη πεφτεις μακρια...
..Καλες βολτες :-)

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλημέρα.....
Αγγελικούλα,στη χερσόνησο έχουμε βρει ένα μικρο λαγκονάκι τρέλα,(για να κατέβεις πρέπει, στην προηγούμενη
ζωή να ήσουν τραγί),είναι η ιδιωτική μας παραλία!!!!!όταν θα κατέβουμε θα την επισκεφτούμε....
Έχει ομορφιές άπυρες το νησί....
Καλά να περνάς...

Η τρελή είπε...

Ευτυχώς που πας κι σε ωραία μέρη κι έτσι ...σε εκμεταλλευόμαστε! χαχαχαχαχαχαα
ΦΙΛΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Λύκε μου,
να σαι καλά που μου το θυμίζεις
χα χα χα
Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφα, έστω κι αν δεν ξεκουνάς!

Myriam,
εμείς τα παμε!Αύριο πάλι!
Φιλιά πολλά φιλενάδα!

Μάνο μου
μην αγχώνεσαι!
Εχουμε καιρό, σιγά!
Φιλιά πολλά

gsatelite
Σ ευχαριστώ πολύ!Τι πάει να πει μακριά;;;Πού είσαι;;;Αθήνα δε μένεις;45 λεπτά υπόθεση με το αεροπλάνο!Αμα θες όλα γίνονται!
Φιλιά πολλά

Φούλη μου
μπεεεεεε χα χα χα χα
Είναι απίστευτο μέρος!Με το καλό να ξανάρθετε!Φιλιά πολλά καλή μου.

Τρελή μου είδες;;;
Χα χα χα καλάααα
Φιλιά πολλά σμουατς

D.Angel

Ανώνυμος είπε...

ΧΑΧΑΧΑ ΕΛΙΩΣΑ...ΕΛΕΟΣ...ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΣΕ ΠΟΥΛΜΑΝ ΚΑΝΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ ΚΑΛΟΥ ΚΑΚΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ..DIMI

Ευρύνοος είπε...

Πόσα χρόνια πίσω με πάς..

είμασταν στον Κάλαμο σε κατασκηνώσεις..
με πούλμαν είχαμε πάει σε ταβέρνα..
επειδή αργήσαμε με βούτηξαν όπως όπως να προλάβουμε το πούλμαν..
πιτσιρικάς εγώ καμιά 10ρια χρονών..
όταν πλέον τακτοποιήθηκαν όλοι στο πούλμαν, είδαν έκπληκτοι οτι κρατούσα ένα μπούτι απο κοτόπουλο στο χέρι..
χαχαχαχαχα

φανταστική μας dreamer..!!!

Osiris είπε...

ΚΤΕΛ, μπουγάτσα, Τοστ, πατάτες!!!

Τς τς τς!!!

!@#$%$&&* &^* !!!

Καλησπέρα.

Κέτσαπ μουστάρδα;

:)))

D.Angel είπε...

Dimi
λες ε;;;Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά μικρή

Τάσεεεε
από μικρός ήσουν για δέσιμο εεε;;;
Χα χα χα χα φιλιά πολλά

Οσιρη
τη λιμουζίνα την έχω αφήσει στο σπίτι!Χα χα χα
Δεν κατάλαβα, τί έχει η μπουγάτσα το τοστ και η πατάτες εεεε;;;;
Ιντα;Χα χα χα σμουατς

katerina είπε...

Αγγελική μου δεν ήταν γραπτό τελικά να συναντηθούμε.Που να ακούσω το ριμάδι το sms όταν το κινητό μου ήταν μέσα στη τσάντα και η τσάντα στη κρεβατοκάμερα. Τουλάχιστον βλέπω ότι πέρασες καλά στην εξπρές βόλτα σου.
Φιλάκια μικρή ονειροπόλα!

D.Angel είπε...

Κατερινάκι
δεν πειράζει καλή μου, άλλη φορά!
Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφα κι εσύ!