27.8.09

Παρκάρω

...το καλάμι μου κι έρχομαι!
Ζντουυυυυυυπ.... Ουπς, δεν έχει θέση στο πάρκινκ!
Που να βρεθεί η θέση αγγελάκι μου, όταν θες με κάθε συνολάκι κι ένα διαφορετικό καλάμι; Εεεε;;;;
Κόβω την πλάκα και προχωράω, μιας κι έχω κάνα δυο θεματάκια που πρέπει να σας αναφέρω (και θα τα ξεχάσω στο τέλος!)Θέμα 1
Δεν σας έχω γράψει απ την ημέρα που ήρθα, ούτε περνάω φάση προσαρμογής, ούτε έχω πέσει σε κατάθλιψη μετά τις διακοπές!Ο λόγος που χάθηκα είναι γιατί προσπαθώ να τελειώσω έναν πίνακα που θέλω να κάνω δώρο στο παρεάκι μου, μιας και φεύγει μόνιμα για Χανιά! Ατιμη κοινωνία!
Θέμα 2
Δεν φτάνει που είμαι ανάποδος άνθρωπος, που δεν κάνω εύκολα φίλους, που παρεξηγιέμαι και ξενερώνω εύκολα με τον κόσμο, έχω και τους αποχαιρετισμούς! Χωρίς πλάκα τώρα, μόνο δύο καλοί μου φίλοι έχουν μείνει στην Αθήνα! Ολοι οι άλλοι έχουν σκορπίσει από την Αμερική μέχρι την Κρήτη.Και δεν σας κρύβω ότι στεναχωριέμαι πολύ! Δεν θα πω άλλα....
Θέμα 3
Με λίγα λόγια και ξεκάθαρα! Αναγκάστηκα να αλλάξω τον τρόπο που θα αφήνετε από δω και πέρα τα σχόλιά σας και να πετάξω έξω τους ανώνυμους αναγνώστες! Ο λόγος είναι ότι ορισμένα παιδάκια δεν έχουν κάτι καλύτερο να κάνουν και ασχολούνται με το δικό μου blog. Το κακό δεν είναι βέβαια ότι ασχολούνται, αλλά το ότι μάλλον είναι αποφασισμένα να μου κάνουν το blog μπουρδέλο με τα ανώνυμα σχόλια τους! Για να τελειώνουμε λοιπόν μια και καλή εξηγούμαι για τελευταία φορά:

Εδώ μέσα γράφω ότι θέλω, όπως θέλω και όταν το θέλω.
Αν δεν σας αρέσει, απλά πατήστε το κουμπάκι και έξω απ την παράγκα!
Οι φίλοι μου είναι διαλεγμένοι ένας κι ένας και δεν θέλω άλλους! Οι δήθεν φίλοι, παρηγορητές, εξομολόγοι κλπ να φύγετε. Να πάτε αλλού! Χα χα χα
Γνωρίζω πολύ καλά τι γίνεται γύρω μου και γενικά στο νετ. Βρίσκομαι εδώ για την πλάκα μου και για να περνάω καλά εγώ και όσοι μπαίνουν στον κόπο να με διαβάζουν!
Ειλικρινά εκτιμώ πολύ το χρόνο που διαθέτει ο καθένας από εσάς εδώ μέσα και δεν θα επιτρέψω σε κανέναν πούστη να μου χαλάσει το κέφι -ή το δικό σας- Ούτε θα ξεκατινιαστώ με κανέναν, γιατί έχω σοβαρότερα πράγματα να κάνω απ το να τσακώνομαι με μια οθόνη! Τέλος, όσοι μοστράρονται σε διάφορα blog ως μνηστήρες, καλά θα κάνουν να κόψουν λάσπη!Δεν σας κάνω μαθήματα ηθικής! Μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε και να πιστεύετε επίσης ότι θέλετε!Είναι σεβαστό δικαίωμα σας!Αλλά μακριά από μένα!
Τέλος

35 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ωχ εεεεγωωωωω μιιια καλησπεεεεερα
πεεερασα να πω καιιιι φφφφφευυυγωωω.
ΜΠΑΜ(η πορτα)...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΠ!!!ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ;ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ.ΣΤΗ ΖΩΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ.ΕΣΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΟΝΟ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Α!!ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΣ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΒΑΛΕ ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΧΟΛΙΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙΣ ΟΣΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ.

gsatelite είπε...

Πω-πω!!αστραψε το μαυρομανικο,και βροντηξε ο γκρας!
Δηλαδη ,αν δεν κερασουμε ρακι δεν βλεπουμε ριζικο,ε; :-)
Καλο βραδυ(πηζω και δεν ελπιζω)

George είπε...

Αγγελίτσα μου δεν σε βρίσκω σε καλή διάθεση νομίζω. Κάποιος σε πείραξε και σε αναστάτωσε.
Ο πίνακας για το παρεάκι σου (τι όμορφη έκφραση βρήκες ;) ) προέχει και καλά κάνεις και εξαφανίζεσαι. ;)
Οι αληθινοί φίλοι δυστυχώς δεν βρίσκονται έτσι εύκολα γι αυτό καλά κάνεις και σε στεναχωρεί. Όμως οι καλοί και πραγματικοί φίλοι πάντα βρίσκουν ένα τρόπο να είναι δίπλα σου.
Τώρα για το τρίτο θέμα λέω να μην πώ τίποτα καθώς βλέπω μια παράξενη λάμψη στα μάτια σου .... και τώρα που προσέχω καλύτερα εκείνο που αστράφτει εκεί πίσω απο το μαξιλάρι τι είναι?? Το καινούργιο ούζι που μόλις έφθασε απο Κρήτη??
Εεεεεε!!!!!! ξέρεις θυμήθηκα οτι έχω μια δουλίτσα και λέω να πηγαίνω. ;)

ikor είπε...

Μας έχετε τριλάν'
Να φύγετε κύριε, να πάτε αλλού!
Κι εμείς παίζαμε μαντολίνο, αλλά όχι ηλεκτρονικό...
Ντρίγκι-ντρίγκι-ντρίγκι..
Να φύγετε! Να πάτε αλλού!!

(Αν την ξαναγυρίσουν τη διαφήμιση, να περάσεις από οντισιόν! Σε βλέπω, το 'χεις! Μη μασάς ;-) Τα φιλιά μου!)

D.Angel είπε...

Φούλη είσαι για δέσιμο!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Σκρουτζάκο προς το παρόν
θα δέχομαι μόνο επώνυμα σχόλια!
Τώρα αν κάποιοι φτιάξουν προφίλ μόνο και μόνο έτσι για να σπάνε πλάκα τί να πω;Θα δείξει!
Φιλιά καλό μου.

gsatelite χα χα χα
Γειά σου σύντεκνε!
Χα χα χα χα
Γιάντα πήζεις;;;Εεεε
Κι εμείς ίντα κάνουμε επαέ ε;;;
Χα χα χα Φιλιάααα

George μια χαρά είμαι!
Που να με δεις όταν έχω νεύρα!
Χα χα χα
Χα χα χα χα
Τι να σου πω κι εσένα;
Ακούς εκεί ούζι!Χα χα χα
Χα χα χα Φιλιάααα

ikor χα χα χα
Δεν ξέρω αν θα δεχτώ μωρέ...
Δεν την αντέχω τόση δημοσιότητα!
Χα χα χα χα
Κι εγώ με βλέπω!Χα χα χα
Το χω με χίλια σου λέω!
Χα χα χα φιλιά σύντεκνε.

issallos είπε...

καλα....τοσο τσαγανο !!!!
Ευγε !!! Σημερα αγγελακι μου εκρυψες βαθια στην τσπη ο φωτοστεφανο...χαχχαχαχαχαα!!!
Θα σου κανω ενα δωρακι..
να σε φιλαειαπο τα ρεμαλια που ενοχλουν...
http://www.youtube.com/watch?v=rmO8jy7sHeY
...οχι πεσμου δεν ειναι πολυ ζοχαδικος ? Χχαχαχαχαχαααα!!!!
Φιλια....!!!

Ευρύνοος είπε...

Ποιός σε πείραξε ωρε φιλαράκι..

πές το να τραβήξω το μάγκνουμ!! χαχαχα

Prince Of The City είπε...

Το Θεμα 3 μου εκοψε την ανασα!

Σε ποιον πλανητη ζω εγω καλε; Τι παιζει;;;;;;

Ρε χεστους ολους λεμεεεεεεεεεεεεεε

Αρκετο κακο υπαρχει γυρω μας....

Φιλουθκια!

issallos είπε...

καλε δεν ειπα κουβεντα για την αγγελα.....τον πινακα ντε !!!!
Εχει ενα δυναμισμο....εναν αερα, ενα ξεμαλλιασμα !!!!
Μ αρεσε γιατι ειναι αυθεντικο...!!!
Χωρις φτιασιδια και πολλα λογια !!! Ωραιο το Δωρο σου !!!

D.Angel είπε...

Issalle είσαι αστέρι λέμε!
Χα χα χα χα
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααααα

υ.γ Αααα ευχαριστώ για όσα μου λες για το "δώρο" μου!Επειδή όμως πνίγομαι αυτές τις μέρες, δες το mail σου και βοήθαααααααααααα
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και πάλι!Σμουατς

Ευρύνοε
δυστυχώς δεν ξέρω!Κάθε τόσο διαβάζω ανώνυμα σχόλια, όπως εκείνη τη μέρα με τη Σαββίνα και μπαίνω 15 φορές τη μέρα μόνο και μόνο για να διαγράφω μαλακίες!Φιλιάααααα φιλαράκι

Πρίγκιπα χεσμένους τους έχω!
Μακάρι να μ είχανε κι αυτοί!
Χα χα χα χα φιλιά πολλά

Ισσαλλεεεεε
τρέχα στο mail λέμε!
Χα χα χα
Σμουατς

Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α

ΛΕΩΝ είπε...

Αγγελική, περιμένω ανάρτηση με τον πίνακα όταν τελειώσει....!
Οι αποχαιρετισμοί είναι όντως άγριο πράγμα....αλλά τις γερές φιλίες δεν τις τρομάζουν οι αποστάσεις!
Όσο για τους ανώνυμους.....μπορείς να απαγορεύσεις τα ανώνυμα σχόλια χωρίς να μπαίνεις στον κόπο να τα διαγράφεις καν!
Τα φιλιά μου

katerina είπε...

Καλημέρα Αγγελική, μ΄αρέσει που τα λες ντόμπρα,εμ τι κρητικιά θα ήσουνα αλλιώς.
Και εγώ θα ήθελα να δω τον πίνακά σου μικρή καλλιτέχνις..εάν θες σκάναρέ τον στο τέλος.
Φιλιά

ΚΥ+ΩΝ είπε...

χωσε & σωσε λοιπον
καλημερες

zoyzoy είπε...

Αφού χάθηκες για δώρο στο "παρεάκι" σου καλά κάνεις σε παρεξήγησα και'γω σόρυ!
Καμιά φορά 1καλός φίλος κάνει για 10 τι τους θέλεις τους πολλούς πάντα 1-2 μας καταλαβαίνουν οι άλλοι είναι στα λόγια.
Και για στο στόμα σου για του μαλάκες δεν αξίζει να χαλιέσαι για δαύτους έχεις καλύτερα πράγματα ν'ασχοληθείς!
Καλημέρα με φιλιά θαλασσινά!

matriga είπε...

Καλημέρα Αγγελική μου. Και γω παρκάρω εδώ...παλουκώνομαι και ξεριζωμό δεν θα χω. Επειδή σε γουστάρω, θα γίνω κολαούζος!! lol

Τώρα πια έχω ακόμη ένα blog. Έτσι θα μπορείτε να με λέτε ψώνιο και με τη βούλα! χα χα χα

http://happyshelly.wordpress.com/

Το έργο με το άγγελο είναι απίθανο. Είμαι περίφανη για σένα!

Πολλά φιλιά!!

Μάνος είπε...

Αγγελική, βάλε moderation στα σχόλια, αν το προτιμάς.
Όπως και να'χει, καλά τα λες, χώσε αβέρτα! Με το 3 όμως, να σκύψουμε οι υπόλοιποι, μη μας πάρει καμιά ξόφαλτση ;)

ΥΓ. Ποιοι μνηστήρες;; Σου κάνανε πρόταση γάμου online;;;

ΚΥ+ΩΝ είπε...

Αγγελικακι
σουσκασε βραβειακι
για πανε στο μπλοκακι...

D.Angel είπε...

Λιονταράκι μου ο πίνακας τελείωσε το βράδυ και έφυγε για Χανιά μαζί με το φιλαράκι μου!Δυστυχώς η μόνη φωτό που έχω είναι σχεδόν ίδια με αυτή που σας έβαλα!Φιλιά πολλά

Κατερινάκι μου merci
Χα χα χα ο πίνακας τελείωσε και έφυγε με το πρωινό καράβι!Δεν είχα χρόνο.Αρκεστείτε στο ημιτελές έργο που σας έχω εδώ!
Φιλιά πολλά

ΚΥ+ΩΝ άστα να πάνε!Χα χα χα
Ευχαριστώ και για το δώρο σου!
Να σαι καλά!Φιλιά πολλά

Ζουζου μου να σαι καλά κι εσύ!
Σ ευχαριστώ που πέρασες. Εχεις δίκιο!Φιλιά πολλά

Μαράκι μου έλεος!
Σε λίγο θα θέλω μια μέρα για να επισκέπτομαι τα blog σου, δε με λυπάσαι;Χα χα χα
Αντε καλές επιτυχίες και σ αυτό!
Φιλιά πολλά, θα τα πούμε!

Μάνο
Χα χα χα χα χα
Δεν την παλεύεις σύντεκνε!
Οχι ακριβώς γάμου...
χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

kissessssssssssssss

Osiris είπε...

Ο πίνακας...
Ο πίνακας λέω...

Θέλουμε κι' άλλους!!!

Ομορφιά!!!

Πολλά Φιλιά Αγγελάκι.

Cya

Νηρηιδα είπε...

ξερω πως το πηρες ηδη και πολυ καλα σου εκαναν!αλλα σου εδωσα κι εγω το ιδιο βραβειο διοτι κ αγαπω το μπλογκ σου και και ετσι βρε παιδι μου για ρεζερβα!

issallos είπε...

θα παρκαρεις?
ΕΓΩ ΘΑ ΜΠΑΡΚΑΡΩ !!!!

D.Angel είπε...

Osiri
προσεχώς!Χα χα χα
Κάτι μου λέει πως θα μου ζητήσουν μια γοργόνα!Αυτό ειπώθηκε σήμερα.
Θα δούμε!kissessss

Ο πίνακας, ο πίνακας ακούωωωω
χα χα χα χα

Νηρηίδα μου το είδα πριν μπω εδώ και σ ευχαριστώ!Σου αφησα και σχόλιο!Να σαι καλά βρε κοριτσάκι!
Πολλά φιλιάααααααααα

D.Angel είπε...

Issalleeeeeee
τα χεις παίξει!!!
Χα χα χα χα
Φιλιάααααααααααααα

Πέτσες © είπε...

Φόλα στους ανώνυμους λοιπόν!????

Πέτσες © είπε...

χαχαχαχαχα

D.Angel είπε...

Διασκεδάζουμε ε;;;
Χα χα χα χα
Πάντα τέτοια!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααα

Πέτσες © είπε...

Eυτυχώς εγώ δεν έχω ακόμα τέτοια κρούσματα...Εκτος απο έναν ηλίθιο που νόμιζε οτι θα κάνει προεκλογικό αγώνα απο το μπλόκ μου.....

Τέλος πάντων βίβες!

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Πες τα κι εσύ γιατί ένας δε φτάνει!

aa είπε...

Πέρασα να πω μια καλημέρα, τρελή Κρητικιά. Ήμουν άρρωστος μωρέ και με πήρε από κάτω...


Φιλιά πολλά!!!

D.Angel είπε...

Πέτσες γειά μας!
Χα χα χα χα
Φιλιά!

Gi Gaga Kouni Beli
τα λέω κι εγώ μα δεν αλλάζει τίποτα γμτ!Αντε να δούμε...
Φιλιά πολλά

aa
Μια καλησπέρα κι από μένα!
Περαστικάααααααα
Να προσέχεις
Φιλιά πολλά

Global Greek είπε...

Καλησπέρα κι ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!!! Το τελιωσες το πινακάκι??? φωτογραφία θα μας δείξεις?? καλα κανεις με τους ανωνυμους, ουστ ουστ και παλι ουστ :-))) ηρθα να σου πω μια καλησπέρα λοιπόν και καλό φθινόπωρο!

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

χαιρετισμούς από τα Χανιάααααααααααααααααα

D.Angel είπε...

Global Greek
καλώς σε!Δυστυχώς η μόνη φωτό που έχω είναι αυτή στη συγγεκριμένη ανάρτηση!Εφυγε για μέρη που αγαπώ!
Φιλιά πολλά

Φάνη μου
Οφουυυυυ
ευχομαι να περνάς όμορφα!
Πιές και μια τσικουδιά για μένα ε;;;;
Φιλιά πολλά