10.8.09

Του φεγγαριού


Δεν το μπορείς του φεγγαριού να βρεις ένα ψεγάδι
γιατί σκορπά την ομορφιά στην πλάση κάθε βράδυ

Ζηλεύγω του, του φεγγαριού που πάντα σεργιανίζει
γιατί θωρεί την π' αγαπώ τη νύχτα σαν πορίζει

Σαν θα περνάς την πόρτα της φεγγάρι μου σταμάτα
χαιρέτα μου την,κι ύστερα συνέχισε τη στράτα

Ήλιε μου παραγγέλνω σου να γοργοβασιλέψεις
μην, το φεγγάρι, δεις αυγή γιατί δα ντου ζηλέψεις

Φεγγάρι μου ουρανόστρατο χαμήλωσε μια στάξη
να φέγγει, η αγάπη μου στο σπίτι τζη να φτάξει.

Σαν θα περνάς την πόρτα της φεγγάρι μου θυμήσου
πόσες βραδιές περάσαμε αυτή κι εγώ μαζί σου.

Θέλω να γράψω τόσα πολλά απόψε...
Δεν είναι εύκολο.Κάποια πράγματα, όταν γίνονται λέξεις πεθαίνουν...
Και είναι τόσα πολλά!Ονειρα, ελπίδες, συναισθήματα, κομμάτια της ψυχής, σκέψεις...
Πού να τα χωρέσεις; Πώς;

22 σχόλια:

Michalis είπε...

Είναι από τα τραγούδια που δεν θα σβήσουν στον χρόνο.
Νομίζω δε πως η καλύτερη εκτέλεση είναι η πρώτη από τους Γιάννη Νικολάου και Κωστή Χρονάκη.
http://www.youtube.com/watch?v=sYGxxL-877w

Οι στίχοι είναι του Μιχάλη Χουρδάκη (ή Νίσπιτας). Περισσότερα εδώ:
http://www.neo.gr/website/istam/xoyrdakhs.htm

Osiris είπε...

Φοβερή τραγουδάρα!!!
Μπήκα να πω ένα καλημέρα και πάω για ύπνο.
Εκεί πρέπει να είναι 10 το πρωί τώρα, οπότε θα έχεις ξαπλάρει σε καμιά παραλία.

Σοθ στέλνω ειδήσεις από την χτεσινή μέρα.

Μπούχαχαχααα
Καλημέεεραααα

!!! Viva Brazil !!!

Osiris είπε...

Σου

Ανώνυμος είπε...

Μιχάλη μου σ ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!Το τραγουδάκι είναι απ τα ωραιότερα που χω ακούσει!Συμφωνώ για την εκτέλεση αλλά δεν μ άρεσε το βιντεάκι!Οπότε διάλεξα το συγκεκριμένο!Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφα!

Osiriiiii
περνάς καλάααααα
Μπράβο ρε φιλαράκι, πολύ χαίρομαι!
χα χα χα Εγώ εδώ και 24 ώρες βρίσκομαι σ ένα κρητικό γλέντι!Βιντεάκι δεν έχω γμτ να με θαυμάσετε!Χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

Dreamer angel

matriga είπε...

Αγγελική μου, κάνε και για μας βουτιές και χόρεψε μέχρι τελικής πτώσεως! Μαγικό το Αυγουστιάτικο φεγγάρι!
Φιλάκια πολλά :))

AlexMil είπε...

Τι να πεις,

Πανέμορφο όπου και αν είσαι, το τραγούδι, η μουσική, η αίσθηση,

καλημέρα

ΦΟΥΛΗ είπε...

ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑ :)))

issallos είπε...

γλενταααααααα ρεεεεεεεεεεε !!!!
μεχρι τελους......και μολις ησυχασει η γιορτη.....
κοιτα διπλα σου.......!!!!
θα δεις τους μπιστικους τους φιλους
τ αγριμια [που μερωνουνε σα θενε]

υγ....ΕΛΑΒΑ.....και το κρατω στη σερα μου !!!!Τωρα ιντα θες να καμω?
χαχαχααχχαχαχαχαχα!!!!!
Πολλα φιλια ευχαριστω για ολα !!!!

D.Angel είπε...

Matriga μου
μήπως κάνω και τίποτ αλλο!!!Ολη μέρα βουτιές τραγούδι και χορό είμαστε!!!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά καλή μου

AlexMil
καλώς σε!
Ετσι ακριβώς και δύσκολα περιγράφεται με λέξεις....
Πολύ δύσκολα!Να σαι καλά!
Τα φιλιά μου

Φούληηηηηηηη
Σμουατςςςςς

Issalle είμαι ένα πτώμααααα
δεν με βαστούν τα πόδια μου σου λέω!Σου τηλεφώνησα ν ακούσεις λύρα live μα κάπου έβοσκες πάλι!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά
Σμουατςςςς

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Τα έγραψες, και χώρεσαν!
Φιλιά!!

THE LONELY SKIPPER είπε...

ρε γειτονησα ακομα στο μωλο περιμενω δεν μπορει ισως φανει ειπα
τετοια παλαρη που ειναι μπορει να
σκασει μυτη.για τατοο στο 2 beach
voley η μηπως φθασεις για την συναυλια του ΜΑΡΙΟΥ ΦΡΑΝΚΓΟΥΛΗ?ΠΑΝΤΩς KOYBANEZIKO ΧΩΡΟ σιγουρα μπορεις και απο αυτο θα εχουμε
σε ποσες μερες αραγε ξανα πισω στο
παγκο για τσουρεκια?KAΛΑ ΜΗΝ ΒΑΡΑΣ
ΠΟΙΟς ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ
ΦΥΛΑΚΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ?

Ευρύνοος είπε...

Αγγελική, πουθενά δέν χωράνε λέμε..

γι αυτό σου λέω.. μην γράφεις τίποταααα..

κλείστα όλααααααααα..

χαχαχα

Savvina είπε...

Φιλενάδα καλοπερνάς και αυτό φαίνεται όχι μόνο από τις αναρτήσεις που βάζεις (που απολαμβάνουμε το ταξίδι μαζί με σένα), αλλά και από το τηλέφωνο (ο issallos έχασε που δεν το σήκωσε, εμείς το απολαύσαμε).
Πολύ όμορφο το αυγουστιάτικο φεγγάρι.
Να περάσεις πιο όμορφα τώρα που τελειώνει...
Φιλιά πολλά.

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Μπορεις να γράψεις και να πεις
τόσο πολλά με λέξεις
με μια μαθιά , σε μια στιγμή
μπορείς να του τα πέψεις.

καλά να περνάς. Αυριο βράδυ πάω Ηράκλειο , τέλος του μήνα θα είμαι Χανιά

D.Angel είπε...

Στέλιο μου
ήμουν σίγουρη πως θα με καταλάβεις!
Φιλιά πολλά σύντεκνε

Γείτονααααααα
ηρθα μεταμορφωμένη σε γοργόνα δε με είδες;;;;Αυτά τα λέπια πολύ με δυσκολεύουν γμτ...
Δεν προλαβαίνω καλέ μου!
Δε μπορείς να φανταστείς που ξημεροβραδιάζομαι!Φιλιά πολλά
και να περνάς όμορφα!Μη μου θυμίζεις τα τσουρέκια καλέεεεεεε
Οφουυυυυυυυ
Χα χα χα χα φιλιά πολλάααα

Τασεεεεεεεε όταν μάθεις πως ήταν αυτό το Σ/Κ θα καταλάβεις!Αστα φιλαράκι!Αστα....Απίστευτα τα πάντα, όλα!!!Και ο ήρωας άπαιχτος!
Ηρθε κι έφυγε την ίδια μέρα!!!!
Οφουυυυυυ
Μ έστειλε πάλι!
Φιλιά πολλάααααα

Σαββίνα μου άσε!Μιλάμε ότι το πάρτυ το δικό μας κράτησε τουλάχιστον 48 ώρες!Οταν δε οι λυράρηδες έφυγαν το ξημέρωμα η παρέα έπιασε το μικρόφωνο και ξεσαλώσαμε!Το πρωί ήρθε και η αγάπη!!!Σαν τα κουνελάκια της ντούρασελ ένα πράγμα!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά φιλενάδα

Φάνη μου δεν του τα πεψα!!!Πήρε το καράβι κι ήρθε!Χα χα χα
Δεν θα προλάβω να σε δω σύντεκνε!
Φεύγω το Σάββατο!Φιλιά πολλά
και καλό σου ταξίδι!
Να σαι καλά!

matriga είπε...

;-)

George είπε...

το τραγούδι βοήθησε να ζήσουν και τα πράγματα που έγιναν λέξεις.
απλά υπέροχο τραγούδι και απο τα αγαπημένα μου

Ανώνυμος είπε...

MATRIGA &
GEORGE

χαίρομαι πολύ που περάσατε!
Γιώργο καλώς σε!!!
Φιλιά πολλά και στους δύο!
Να σας βλέπω εεε;;;;

DREAMER ANGEL

matriga είπε...

Kάψτα όλα ;)
Φιλάκια πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Xα χα χα
Επανάσταση βρεεεεε

DREAMER ANGEL

Paraouros είπε...

Το βρηκες τελικα το τραγουδι,ε;;

Πολυ κομματι ομως..

Ευτυχως που εισαι κι εσυ και κανεις αναρτηση σ'ενα σο'ι'κο τραγουδι..

D.Angel είπε...

Paraoure σιγά μη μου γλίτωνε χα χα χα!Πολύ πολύ όμως!Σπάστε τα όλα!
Φιλιά σύντεκνεεεεε
Σμουατς