8.8.09

...την μαγευτική πανσέληνο.
9.45 χτυπάει το τηλέφωνο

-Ξύπνααααα
-Ελα καλέ, τι φωνάζεις πρωί πρωί;
-Τι φωνή είναι αυτή;Χα χα χα
-Σαν νταλικέρης ε;;;Τι θες;
-Σήκω!Ερχόμαστε να σε πάρουμε και παμε θάλασσα.
-Σε πόσο;
-Σ ένα τέταρτο.
-Οκ τα λέμε...
Οταν κάποιος φυσιολογικός άνθρωπος λέει πάμε για μπάνιο, συνήθως εννοεί 3, 4 άντε το πολύ 10 χλμ απόσταση!Ομως εμείς είμαστε πειραγμένα παιδιά, οπότε σ αυτή την περίπτωση...
"όλα παίζουν" που λέει και το φιλαράκι μου!10.00 ετοιμάζω καφέδες και ξεκινάμε για Σούγια.

Η αρχαία Σούγια άκμασε τη Ρωμαική και τη Βυζαντινή περίοδο, και ήταν το λιμάνι της δωρικής πόλης Ελυρος, που στην αρχαιότητα είχε αρκετή άνθιση για να κόβει δικά της νομίσματα, αλλά καταστράφηκε από τους Σαρακηνούς Αραβες τον 9ο μ.Χ αιώνα.

Βρίσκεται 70 χιλιόμετρα νότια από τα Χανιά.Είναι χτισμένη στην έξοδο του φαραγγιού της Αγίας Ειρήνης, δυτικά από την κοίτη του χείμαρρου Αγιερηνιώτη.Ο δρόμος είναι στενός και έχει πολλές στροφές, οπότε για τα 70 χιλιόμετρα της διαδρομής θα χρειαστείτε περίπου 1,5 ώρα. Ωστόσο η διαδρομή θα σας αποζημιώσει καθώς ο δρόμος περνάει από τον κάμπο με τις πορτοκαλιές στον Αλικιανό, ανεβαίνει στα βουνά, περνάει από το χωριό Αγία Ειρήνη, απ’ όπου αρχίζει το ομώνυμο καταπράσινο φαράγγι που φτάνει σχεδόν μέχρι τη Σούγια, και στη συνέχεια μέσα από γραφικά χωριά και πλαγιές γεμάτες ελιές και βελανιδιές κατηφορίζει μέχρι τη Σούγια και τη νότια ακτή του Νομού Χανίων.Στις 12.οο καταφέραμε να φτάσουμε! Κάναμε το μπάνιο μας, φάγαμε το πρωινό μας και συνεχίσαμε για Παλαιόχωρα.

Δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε και πολύ, άλλωστε είχα πάει και παλιότερα! Ετσι αποφασίσαμε να κάνουμε μια τρελή διαδρομή στη μέση του πουθενά και να πάμε Ελαφονήσι!Το Ελαφονήσι είναι ένα μικρό νησάκι με λευκή άμμο, που το χωρίζει από τη στεριά μια λιμνοθάλασσα με βάθος 1 μέτρο το πολύ.Η άμμος σε πολλά σημεία έχει μια ροζ απόχρωση από τα χιλιάδες σπασμένα κοχύλια που περιέχει. Τα νερά είναι διάφανα και με το γαλαζοπράσινο χρώμα τους, θυμίζουν εξωτικό παράδεισο.Με λίγα λόγια, τύφλα να χει το Μπαλί!

Αφού κάναμε κι εκεί το μπάνιο μας και ψηθήκαμε κάμποσες ώρες στον ήλιο, κάποιος απ την παρέα είχε την ιδέα να συνεχίσουμε για Φαλάσαρνα.

Η θέση της αρχαίας Φαλάσαρνας εντοπίζεται στο δυτικό άκρο του ακρωτηρίου της Γραμβούσας στη δυτική ακτή της Κρήτης. Στην αρχαιότητα ονομαζόταν Κόρυκος και περιλάμβανε το βραχώδες ακρωτήριο, όπου βρισκόταν η ακρόπολη, με την εκπληκτική θέα στη δυτική θάλασσα της Κρήτης.Η παραλία της Φαλάσαρνας θεωρείτε από τις ομορφότερες της Κρήτης με ψιλή άμμο και μήκος 3χλμ. Τολμώ να πω ότι σήμερα εκεί, αντίκρυσα το ωραιότερο ηλιοβασίλεμα της ζωής μου! Απλά υπέροχο!Από τα μαγευτικά Φαλάσαρνα, ο δρόμος μας έβγαλε στο Καστέλι κι από κει στα Χανιά! Αν νομίζετε ότι αυτή ήταν και η τελευταία μας στάση, είστε γελασμένοι! Ολα παίζουν χα χα χα
Σ ένα χωριό λίγο έξω απ τα Χανιά, γινόταν μια γιορτή κρασιού που έπαιζε λύρα ο Ζωιδάκης.Τη συνέχεια δεν σας τη λέω! Είμαι σίγουρη πως τη φαντάζεστε...