26.8.09

Bραβεύτηκα

Γιούπιιιιιιιιιιι.....Σ αυτό το σημείο θέλω να ευχαριστήσω τη μαμά μου, τον μπαμπά μου, τον συμπέθερο, τον αδερφό του γαμπρού του συμπέθερου κλπ κλπ. Χα χα χα χα Κάνω φιλότιμες προσπάθειες να σοβαρευτώ αλλά δεν μου είναι εύκολο! Δεν ξέρω τι φταίει, άμα μάθω θα σας πω!
Για την ώρα θα πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Σαββίνα που μου έδωσε αυτό το βραβείο, καθώς επίσης και στην Νηρηίδα. Φυσικά δεν χρειαζόταν να πάρω το βραβείο για να καταλάβετε όλοι, ότι εκτός από ξανθιά είμαι και έξυπνη!Το χω, το χω. Δεν θέλω σχόλια, δεν θέλω σχόλια....Ευχαριστώ πολύ! Αυτόγραφα από αύριο! Σήμερα έχω να φτιάξω μαλλί, νύχια (Σαββίνα ακούς;) Να βάλω και το κάτι τις μου, για να μαι έτοιμη και για φωτογράφιση. Ποτέ δεν ξέρεις! Χα χα χα
%$%^$%^&*^%&%#$
Εντάξει το κόβω!
Με τη σειρά μου, θα δώσω το βραβείο στους παρακάτω:
1)Issallos
2)Xristina
3)Zoyzoy
4)George
5)Nantia
6)Skroytzakos
7)Mπορμπότσαλο

Οι υπόλοιποι ή πήρατε, ή δεν θέλετε, ή απλά δεν θέλω να σας δώσω!
Την ψώνισα! Μισό να δω που έχω παρκάρει το καλάμι μου!
Χα χα χα.Φιλιά πολλά σε όλους
Nηρηίδα και Σαββινάκι σας ευχαριστώ πολύ και πάλι!

21 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

χαχα

αφασία είσαι Αγγελικήηηηηηηηηηηηη

γι αυτό μας αρέσεις λέμεεεεεε

άντε και εις ανώτερα βρε!!!

ikor είπε...

Απόλαυση είσαι! Πάντα τέτοια!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Μ΄αρέσεις,σε πάω....

matriga είπε...

Ε...δεν παίζεσαι φιλενάδα! Είσαι μία και μοναδική. Είπαμε... Εσύ μία και άλλη μία η Coca Cola! χα χα

Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Σου πάει γάντι. Και μπράβο για τις 7 επιλογές σου :)

Φιλάκια πολλά και παλαβιάρικα ;)

D.Angel είπε...

κλαπ κλαπ κλαπ!
Σταματήστε το χειροκρότημα, δεν ακούωωωωωωωωω

Χα χα χα Τρελέεεεε ευχαριστώ βρε και στα δικά σας!Χα χα χα

ikor σ ευχαριστώ πολύ σύντεκνε!Να σαι καλά!Τα φιλιά μου

Φούλη κι εμένα μ αρέσω χα χα χα
Φιλιά πολλά κοριτσάκι!

Matriga μου
i know χα χα χα
Σ ευχαριστώ πολύ φιλενάδα!
Να σαι καλά!Φιλιά πολλά
Θα τα πούμε εεε;;;

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Αγγέλα μου,σ' ευχαριστώ για το βραβείο!
Μετά τα τελευταία χρειάζομαι μια αποφόρτιση,ένα ξέσπασμα,κάτι τέλος πάντων!!
Φιλιά πολλά,επιστρέφω οσονούπω!!

matriga είπε...

Φυσικά θα τα πούμε εμείς οι δύο! Τώρα που βρεθήκαμε θα με υποστείς lol

George είπε...

Αγγελίτσα μου
πρώτα ένα φιλί γεμάτο μέλι , μια αγκαλιά αρκούδου και εν συνεχεία να σε ενημερώσω, οτι το καλάμι που βρήκα έξω στην πόρτα σου, λέω να το πάρω μαζί μου φεύγοντας.
Τέτοιο βραβείο δεν το περίμενα. Πώς το λένε? Smart blogger!! Είναι σίγουρο οτι είναι για μένα ε?? Γιατί άμα το πάρω δεν το δίνω πίσω. Αααα να το ξέρεις δεν το επιστρέψω. Θα το κορνιζάρω και θα το κρεμάσω στο σαλόνι. Ακούς εκεί Smart!!! Βρε, εγώ το μόνο που περίμενα είναι αυτό του Α-Smart Blogger (όπου Α- το στερητικό α της ελληνικής γλώσσας).
Είναι σίγουρο είπαμε ε?? Πάω να το ξαναδιαβάσω μπας και κάνω λάθος!

Αααα εκτός απο έξυπνη είσαι και ξανθιά ε??? Χμμμμμ! Και Κρητικιά! Δεύτερο χμμμμ !
Ορίστε τώρα πως να μπορέσω εγώ να συνέλθω?? Όλα τα καλά μαζί. Πώς να αντέξω μου λέτε??
Ας σοβαρευτώ τώρα (λιγουλάκι όμως) και να πώ ένα ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες και μάλιστα όπως είπες και εσύ ενώ δεν e-γνωριζόμαστε πολύ καιρό. Πάντως αυτό με την συμπάθεια να γνωρίζεις οτι είναι αμοιβαίο και η γραφή σου μου αρέσει πολύ. Έχει αυτήν την Κρητική κουλτούρα που την θαυμάζω.
Σε ευχαριστώ και πάλι και μαζί με τα φιλιά μου να σου χαρίσω και αυτό (F)
(το τι σημαίνει θα το βρεις στην γλώσσα του msn) :)

D.Angel είπε...

Νάντια σπάστα όλα χα χα χα!
Φιλιά πολλά κοριτσάκι!

Matriga μου οφουυυ
Χα χα χα χα

Kαλέ μου George ξέχασα να σου πω πως πουλάω καλάμια μαύρη αγορά!
Χα χα χα χα Είμαι σίγουρη για το βραβείο!Keep going
Πως να συνέλθεις ε;;;;Ρωτάς;;;
Μ ένα tattoo θα ξεχάσεις και τ όνομα σου!Χα χα χα
Χα χα χα Βασικά κουζουλάδα ήθελες να γράψεις αλλά τες πα!Χα χα χα Φιλιά πολλά κι από μένα, χωρίς αγκαλιά αρκούδου!Χα χα χα χα Εισαι τρελόςςςςςς

George είπε...

Αγγελίτσα μου
δλδ κέρδισα και δεύτερο βραβείο??
Αυτό του τρελλού??? :)))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KAΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΕΡΘΩ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΩ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΧΝΑΣ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

monahikoslikos είπε...

Είσαι τελείως τρελή λέμε... για δέσιμο.... γι αυτό φαίνεται πως σ΄ αγαπώ.
Καλό σου ξημέρωμα

issallos είπε...

ποιοΘ με κθυπνησε νυχτιατικο....να
μου δωΘει βραβειο?
ΕμαΘ Θτο υδρυμα δε μαΘ αφηνουν να τρυγυρναμε με μενταγιον κρεμαδμενα Θτο λαιμο μαΘ μηπωΘ πνιγουμε...
ΘΘΘΘΘ ΘΘΘΘΘ ΘΘΘΘ !!!
Καλυνυχτα σαΘ !!!

ΥΓ νομιζες πως θα το παρω ε¨?
Τωρα θα δεις τι θα παθεις....
μαλλον αυριο να δεις..τωρα κοιμαμαι....
σμουατθθθθθθθθθθθθ !!!!
χαχαχαχαχχαχαχα!!!

xristina είπε...

Καλησπέρα...κάτσε να συνέλθω μία..........να μεταφράσω κι άλλη μία..........?...για μένα...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ(κάτσε μην το μετανειώσει...)...θα το πάρω(σιγά μην το αφήσω)...αλλά πώς ?και μετά τι? το ξαναδείνω? (.......)......smart ε?...δεν πιστεύω να είναι πλακα...είναι??????

xristina είπε...

Καλά...θα ξαναπεράσω αύριο......

zoyzoy είπε...

Ρε κορίτσι μου εγώ τι σου φταίω και μου δίνεις το καλάμι σου?
Σ'ευχαριστώ πάντως για το βραβειάκι με τιμά αλλά και "smart" είσαι σίγουρη??
Αντε να ξεχωρίσεις τώρα 7 μέσα από τόσους φίλους να, αυτά δεν θέλω!!

Πάντως σ'ευχαριστώ και καλό μεσημέρι φιλιά θαλασσινά!

D.Angel είπε...

Καλέ μου George ναιιιιιι
χα χα χα χα φιλιά πολλά

Σκρουτζάκο κι εσύ να σαι καλά!
Τα φιλιά μου

Λϋκεεεεε
δεν είν καλό!Να το κοιτάξεις!
Χα χα χα φιλιά πολλάαααα

Ιθαλε το κθερα πωθ δεν θα το πάρειθ αλλά να σου πω την αλήθεια χεθτηκα!Εγώ θτο χω δώθει κι αμαρτία δεν έχω!
Ασαλα!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά
Θμουατς

Χριστίνα, δικό σου!
Δεν αλλάζω γνώμη!Στο δίνω με την προυπόθεση πως δεν θα κάνεις πίσω!Προχώρα το blog σου και μη μασάς!Σε παρακολουθώ κι ας μη μιλάω πάντααααα
Χα χα χα φιλιά πολλά

Ζουζου έλα που δεν θες τώρα...
Χα χα χα
Βασικά εγώ την επιλογή μου την έκανα και διάλεξα νέα πρόσωπα που προσπαθούν εδώ μέσα κι έχουν κάτι να δώσουν!Βαρέθηκα τα πάρε δώσε μεταξύ μας!Ας μεγαλώσει λίγο η παρέα μας!Εεεε;;;
Τι λες;;;
Χα χα χα φιλιά πολλάααααα
Να στε καλά και να γελάτεεεεε
Σμουατς

xristina είπε...

(Κάποιος να μου πεί τι κάνω...οδηγίες παρακαλώ).
Εγώ βρε τώρα πώς θα σου δώσω φιλάκι???? είσαι μακριά...ρε γαμώτο. Να τα γράψω...φιλιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααά φιλιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααά φιλιαααααααααααααααααααααααά

Savvina είπε...

Φιλενάδα
αφού σου άξιζε να μην στο έδινα.
χαχαχαχαχα
Άντε και εις ανώτερα.
Φιλιά πολλά.

D.Angel είπε...

Χριστινάκι ζήτα βοήθεια απ τον Issallo ξέρει!Χα χα χα
Βασικά αν θες με μια σχετική ανάρτηση το δίνεις σε 7 ξεφτέρια της επιλογής σου!Χα χα χα
Αν θες επίσης το τοποθετείς σε κάποιο ράφι στο blog σου!
Χα χα χα χα Smouats

Σαββινάκι σ ευχαριστώωωωωω
Αν και μετά τις διακοπές, βλέπεις τα χάλια μου έτσι;Χα χα χα Σμουατςςςςςς

xristina είπε...

Σιγά μην υποχρεωνόμουν στον issalo xaaxxx μια χαρά τα πάω και μόνη μου, φιλιααααααα