12.7.09

Sunday morning

...και τι ζήτησα η γυναίκα; Να κοιμηθώ λίγο παραπάνω! Τον παράγοντα SHEBA όμως τον είχα ξεχάσει! Εχει μάθει κάθε πρωί να παίζει μαζί μου και σήμερα δεν έδειξε κανένα έλεος! Εκανα μεγάλη προσπάθεια να σηκωθώ απ το κρεβάτι, αλλά δεν ήταν εύκολο! Φανταστείτε αυτό το κάθαρμα να τρέχει και να χοροπηδάει πάνω σας....Τραυματική εμπειρία!Χα χα χα. Εφτιαξα έναν καφέ και είπα να κάτσω λίγο στο PC ν ανοίξει το μάτι μου! Εεε δεν ήθελα και πολύ! Θάλασσες ο ένας, ταξίδια ο άλλος ξεμυαλίστηκα η γυναίκα! Πήρα το σκύλο μου λοιπόν και ξεκινήσαμε να πάμε για μπάνιο! Κυριακή πρωί σκέφτηκα, σιγά μην έχει κίνηση! Πραγματικά, δεν είχε κίνηση και φτάσαμε νωρίς! Μπάνιο όμως δεν κάναμε! Μιλάμε για τύχη βουνό, όχι αστεία! Ο καιρός χάλασε απότομα και γύρισα 3 παραλίες μέχρι να αποφασίσω που θα κάτσω! Η μία είχε κύμα, η άλλη είχε κόσμο, η 3η είχε σκουπίδια! Ο νοτιάς είχε βγάλει έξω ότι μπορείτε να φανταστείτε!!! Δε βαριέσαι λέω θα πιώ έναν καφέ μέχρι να παίξει το τέρας και θα φύγω...Καλά ήταν κι ως εδώ! Κάθησα στην καντίνα, ζήτησα ένα καφεδάκι κι άνοιξα ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα! Δεν μπορώ να πω! Υπέροχο πρωινό! ΟΜΩΣ, αν δεν ερχόταν στο διπλανό τραπέζι μια παρέα αλβανών, θα ήταν πολύ καλύτερο! Εντάξει θα μου πείτε, και τι έγινε; Πολύ σπαστικιά, έχεις γίνει τελευταία! Οχι, δεν είμαι ούτε σπαστικιά, ούτε γκρινιάρα! Απλά δεν αντέχω την βλακεία του κόσμου! Τους άκουγα ώρα να συζητούν. Αυτό το ρημαδοβιβλίο δεν κατάφερα να συγκεντρωθώ, να το διαβάσω. Τόσες καρέκλες άδειες υπήρχαν γύρω μου! Γιατί δλδ έπρεπε να ρθουν δίπλα!Εντάξει λέω ρε Αγγελική, έτυχε! Αστο να πάει και μη χαλιέσαι! Κλείσε το βιβλίο, άραξε και ταξίδεψε στη θάλασσα. Αμ δε....Δεν ξέρω βρε παιδί μου! Το χει η μοίρα μου, να περιτριγυρίζομαι από μαλάκες! Για άλλη μια φορά πήρα ανάποδες κι αφού έβρισα! Σηκώθηκα κι έφυγα! Γιατί σ εμένα ρε φιλαράκι;;;

16 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Τι έγινε τώρα σε πήραν στο κατόπι και εκτός γειτονιάς??
Δεν μπορεί κάτι έχεις και τους τραβάς σαν μαγνήτης!χα!χα!
Τελικά μπάνιο γιοκ??
Καλό βράδυ να'΄χεις!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κάτι τρέχει μαζί σου ,η τα νεύρα είναι κρόσσια και απαιτούνται επείγοντος διακοπές, η τραβάς όλους τους μ.....ς, σα μαγνήτης.....
Πολλά φιλάκια....

Ευρύνοος είπε...

Στο είπα εγώ..

μιά η αντιτρομοκρατική, μία τα σώματα ασφαλείς, μία οι βατραχάνθρωποι..

γιατί σε μένα ρε φιλαράκι???

εγώ πάντως έκανα σήμερα, μία απο τις καλύτερες βόλτες των τελευταίων ετών..
προσεχώς...

Dreamer Angel είπε...

zoyzoy και Φούλη, δυστυχώς μόνο τα πόδια μου βούτηξα!Χα χα χα
Δε βαριέσαι, θα δοκιμάσω κι αύριο!
Μπορεί να είμαι στην Αθήνα ακόμα αλλά ρεπάρω!Φιλιά πολλά
υ.γ Οσο για το τι έχω, είπαμε, δεν είπαμε....μαγνήτη χα χα χα

Τασεεεεεεε χα χα χα
βασικά μόνο η πυροσβεστική δεν έχει εμφανιστεί ακόμα!!!Χα χα χα
Μήπως να μην ξαναδοκιμάσω να πάω θάλασσα;;;;Χα χα χα
Τι να πω ρε γμτ...

THE LONELY SKIPPER είπε...

ο my lovely friend you are a bigggggggggg star ακομα και παιντι
απο αλμπανια και ολο balkan is looking for you ohhhhhhhhhh great

Dreamer Angel είπε...

Xα χα χα χα
χα χα χα χα
Νομίζω πως έφτασε η ώρα να γίνω φρικιό!Χα χα χα

Osiris είπε...

Ο μαλακομαγνήτης είναι το πιο σπαστικό μηχάνημα.
Αν τύχει και ενεργοποιηθεί μια φορά... σε κυνηγάει μια ζωή.

Κάποια μέρα θα σου μιλήσω εκτενέστερα γι' αυτόν.

Καλό σας βράδυ.

ΥΓ:SHEBA και ξερό ψωμί.
ΜΑΚΡΑΝ!!!
:)))

Dreamer Angel είπε...

H SHEBA ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑΑΑΑ
Ψώνιο σου λεω!
KISSES

Στάλα βροχής είπε...

Αυτόν τον περίεργο μαγνήτη που τραβά τους ενοχλητικούς τον έχω κι εγώ.
Όλο το μαγαζί να είναι άδειο δίπλα μου θα καθίσει ο ….περίεργος.
Το ίδιο και στα λεωφορεία οπότε το πήρα πια απόφαση.
Καλή εβδομάδα !

Dreamer Angel είπε...

Στάλα μου καλώς σε!
Ειδες;;;Αστα, ζω ένα δράμα!
Με καταλαβαίνεις!
Φιλιά πολλά και να μας ξανάρθεις!

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Ψηλά στη Κρήτη ,στη κορφή
του γέρο Ψηλορείτη,
να βρεις και μάλλον γρήγορα
Αγγελική το σπίτι.

να βρεις την ησυχία σου
κάτσε όλο το μήνα
και μη βιαστείς αληθινά
να έρθεις στην Αθήνα.

καλή εβδομάδααααααααααααα

Dreamer Angel είπε...

Οφουυυ σύντεκνε!Εισαι υπέροχος
Σ ευχαριστώ πολύ!
Οπου να ναι, εξαφανίζομαιιιιιιι
χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

katerina είπε...

Αχ πως σε ανιώθω μπρε αγγελικώ..Κάθε Κυριακή παρόμοια παθαίνω..

Dreamer Angel είπε...

Κατερινιώ μου είναι μια δραματική ιστορία αυτή!Αστα να πάνε...
Φιλιά πολλά κοπελιά!

Savvina είπε...

Τι έγινε βρε φιλενάδα?
Αμάν βρε παιδάκι μου όλοι οι βλαμένοι τώρα τελευταία στο δρόμο σου έρχονται?
Δεν κάνεις κανένα ξόρκι σαν καλό αγγελάκι που είσαι?
Να φύγετε να πάτε αλλού......
Γιατί σε μένα βρε φιλαράκι??????????
χαχαχαχαχχαχαχαχαχχαχα

Καλά η Σίμπα επειδή την έχω ζήσει από κοντά, συγνώμη γι'αυτά που θα πώ, και ψωνάρα μεγάλη είναι αλλά και όλα τα λεφτά είναι αυτό το σκυλί.
χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Ένα φιλί στη Σίμπα παρακαλώ από μένα.
σμουατςςςςςςςςςςςςς

Φιλιά πολλά Αγγελικούλα.

Ανώνυμος είπε...

Βρε Σαββινάκι δεν ξέρω τι να πω!Μάλλον θα πρέπει να σταματήσω να βγαίνω απ το σπίτι!Χα χα χα
Γιατί σ εμένα βρε φιλαράκι χα χα χα

Οσο για τη Σήμπα σ ευχαριστεί πολύ!Σμουατςςςςς χα χα χα
Φιλιά πολλά Σαββινάκι!

D.A