14.7.09

Once upon a time...

...σε μια φτωχογειτονιά των Αθηνών, ζούσε ένα αγαπημένο ζευγάρι! Εκείνος ετών 28 κι εκείνη ετών 32! Εκείνος ελεύθερος κι ωραίος, εκείνη διαζευγμένη και μ ένα παιδί! Λίγο η διαφορά ηλικίας, λίγο τα θέλω και τα πρέπει, λίγο οι τρίτοι αναγκασαν την γυναίκα της ιστορίας μας, να φύγει μακριά... Αλλος ένας έρωτας με άδοξο τέλος! Οπως τόσοι και τόσοι... Ηταν άραγε αυτό το τέλος;
Οχι...
Ο νεαρός της ιστορίας θέλησε να τη βρει, να της μιλήσει, να της ζητήσει εξηγήσεις και τα κατάφερε... Εκείνη για άγνωστους λόγους, δεν τον άκουσε και τον έδιωξε... Τότε τα πράγματα άρχισαν να παίρνουν άλλη τροπή....διαφορετική...παράλογη...ασυνήθιστη...Ο άντρας θόλωσε και άρχισε τις απειλές! Δεν έπιασαν τόπο κι άρχισε να ασκεί βία... Ουτε μ αυτό κατάφερε τίποτα, και τότε την απείλησε πως θα της πάρει το παιδί! Και μια μέρα τόλμησε και πήγε να το κάνει...Ηταν πρωί και το πιτσιρίκι πήγαινε σχολείο όταν τον είδε μπροστά του και κατατρόμαξε...Νομίζω θα ταν 10 χρονών...πολύ μικρό για να τον αντιμετωπίσει και πολύ μεγάλο για να μην αντισταθεί. Πέταξε την τσάντα του κι έτρεξε στην πρώτη πόρτα που βρήκε ανοιχτή και χώθηκε μέσα! Ακολούθησαν μηνύσεις. Δεν άλλαξαν και πολλά! Ωσπου κάποια μέρα η μητέρα, δεν άντεξε άλλο! Ενα πρωί το πιτσιρίκι την είδε να κρατάει όπλο... Από τότε, κάθε βράδυ που πήγαινε για ύπνο, παρακάλαγε τον φύλακα άγγελό του με λυγμούς, να μην ακούσει τον πυροβολισμό... Κάθε βράδυ....
Πέρασαν πολλά χρόνια από τότε. Δεν ξέρω τι απέγιναν...
Εύχομαι να είναι καλά!

Η ιστορία αυτή είναι αληθινή! Και ο μόνος λόγος που την αναφέρω είναι για να σταματήσετε να γκρινιάζετε για την/τον σύντροφό σας, για το αφεντικό σας, για τον γείτονά σας, για τον καιρό....
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΟΙ
κι απλά χαμογελάστε!
Τα φιλιά μου σε όλους!

23 σχόλια:

Savvina είπε...

:)))))))))))))))))))))))))

Μια καινούργια μέρα θα ξημερώσει σε λίγες ώρες.
Να ευχηθούμε να είναι καλύτερη από την προηγούμενη ξυπνόντας χαρούμενοι.
Καλό βράδυ Αγγελάκι.
Τα φιλιά μου.
Να σε έχει ο θεός πάντα καλά.

Στάλα βροχής είπε...

Ξέρεις ποιο είναι το θέμα;
Πως εμείς οι άνθρωποι και όλα τ αστέρια του ουρανού να είχαμε θα ζητούσαμε εκεινο που δεν φτάνει σε μας.
Πάντα ανικανοποίητοι.
Το μυστικό της ευτυχίας είναι να απολαμβάνεις όσα έχεις χωρίς να σκέφτεσαι αυτά που θα μπορούσες να έχεις.
Νομιζω πως σιγά σιγά καταφέρνω να το πραγματοποιήσω και αυτό με κανει κάθε πρωι να λέω ευχαριστώ στην ζωή!!

Γλυκό ξημέρωμα

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Να μαθουμε να ζούμε με αυτα που έχουμε,γιατί όποιος ζητάει τα πολλά χάνει και τα λίγα!
Απλά ζήσε το σήμερα,αύριο είναι μια καινουργια μέρα!
Νάσαι καλά Αγγέλα μου,καλό σου βράδυ.

monahikoslikos είπε...

Καλό ξημέρωμα χωρίς ...αστραπόβροντα.

Ευρύνοος είπε...

Προσυπογράφω όλα όσα λέει η στάλα βροχής..

είναι ο τρόπος μου στην ζωή..
εύγε!

καληνύχτα σας..

Dreamer Angel είπε...

Ευχομαι από καρδιάς να είστε όλοι καλά και να χαμογελάτε πάντα!
Φιλιά πολλά

truth around us......... είπε...

angelako friki mou kanei i istoria alla kapos etsi einai i alithines istories filia vre kalo apogeuma splats auto itan apo ti voutia sto frape giati gia thalassa xlomo na tin do fetos

Dreamer Angel είπε...

Χα χα χα φιλιά κι από μένα τρουθάκι!Να σαι καλά!

issallos είπε...

μη χειροτερα......παει το λιγο που ειχε στο μυαλο της, παει....!!!!
Βρε συ Αντζελ......τι παιζει εδω; βαλθηκες να μας ξεκανεις;
Πωωωωωω μιλαμε .....τι κουβαλας εδω εκει παντου..... !!! Μιλαμε για πολλα μπαζα.......λυπης !!!!
.....!!! Κοιτα ξερω ενα καλο παλικαρι.....σου ραβει και στολη λευκη και θα εισαι μουρλια....!!!!

Ασχετο....!!!! Ολα τα ειδα....και συ θελω να δεις αυτο....
http://www.youtube.com/watch?v=9UZ6GF2oqG4

και μετα.....ελα να μου πεις....!!!!!!.... βρηκα την απαντηση σημερα......δεν ειμαι πολυ καλα....την βρηκα σου λεω.....
φιλια !!!

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Όλες οι ιστορίες είναι αληθινές. Δεν υπάρχουν ψεύτικες...

Dreamer Angel είπε...

Χα χα χα χα Καλέ μου ISSALLE απλά χαμογέλα!!!Δεν είμαι κοντά σας, αλλιώς θα βλέπατε τι θα παθαίνατε!
Στα πατώματα θα σερνόσασταν απ τα γέλια!!!Το βιντεάκι αυτό θα το φυλάξω μέσα μου, σαν ένα δωρο από σένα!Το ωραιότερο...δάκρυσα και άξιζε τον κόπο...Οσο γι αυτά που λέει χμ περιμένω αναλητικό μνμ σου...Κάπου εκεί στ άστρα θα δεις έναν φτερωτό μονόκερο να σου κλείνει το μάτι!Οταν τον δεις ξέρεις τι θα σου πει;;;;
Ξέρεις;;;Υπάρχει κάτι που δεν γνώριζες;;;;Φιλιά πολλά καλέ μου πειρατή!Σ ευχαριστώ πολύ!Προσεχώς θα σου ετοιμάσω ανάρτηση!Σμουατς

Στέλιο μου, έτσι είναι!
Σ ευχαριστώ που πέρασες!Να σαι καλά!Φιλιά πολλά

Dreamer Angel είπε...

ISSALLE εκεί...στο 1:52

ΛΕΩΝ είπε...

Ναι βρε Αγγελική μου, έτσι είναι...αλλά αν κάθε φορά που πας να διεκδικήσεις το "δίκιο" σου είτε από τον γείτονα είτε από τον φίλο ή σύντροφό σου, να σκέφτεσαι πως καλύτερα να μη μιλήσεις γιατί μπορεί να σε "καθαρίσει" ......χαθήκαμε!
Φιλιάααααα

Ανώνυμος είπε...

Λιονταράκι μου κατάλαβες λάθος!Δεν το έγραψα γι αυτό αλλά για να καταλάβετε ότι υπάρχουν πολύ χειρότερα!!!Φιλιά πολλά καλό μου!
DREAMER ANGEL

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΙ ΦΟΒΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ;ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΕΓΩ.ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΘΑ ΤΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

zoyzoy είπε...

Εγώ μένω πόσο μπορεί να μεταλλαχθεί η αγάπη σε μίσος σε τρόμο!Δεν είναι φοβερό!
Άβυσσος η ψυγή του ανθρώπου σίγουρα!


Καλό σου βράδυ!!

Dreamer Angel είπε...

Σκρουτζάκο μου, έτσι ακριβώς!Να σαι καλά μικρέ μου!Φιλιά

Αβυσσος και όχι μόνο...
Φιλιά πολλά zoyzoy μου

Καλό σας βράδυ

Global Greek είπε...

ετσι ειναι, να ευχαριστούμε για όσα έχουμε γιατί υπάρχει πολύ δυστυχία και πόνος στον κόσμο.. από που να αρχίσεις και που να τελιώσεις. ξεχνάμε εύκολα την ευγνωμοσύνη.. Dreamer Angel σ'ευχαριστώ για αυτό το πόστ, είχα λίγο τις μάυρες μου σήμερα χωρίς ιδιαίτερο λόγο, να'σαι καλά

Dreamer Angel είπε...

Global Greek ελπίζω αυτό το ποστ να σε κάνει να τη δεις λίγο αλλιώς.....Φιλιά πολλά και να σαι καλά!Κι αν έχεις τις μαύρες σου...
Εδω είμαι εγώ!Εχω να σου πωωωωωω
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Μάνος είπε...

Ναι βρε Angel, αλλά χωρίς αφεντικά και γείτονες θα είμαστε ακόμα πιο ευτυχισμένοι!
χαχα

Όσο ζούμε, ελπίζουμε πάντως...

Dreamer Angel είπε...

Xα χα χα σωστό κι αυτό!
Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Osiris είπε...

Την τελευταία στιγμή όλοι θα καταλάβουν. Και όλοι σαν μικρά παιδιά θα ζητήσουν συγνώμη.
Από τους εαυτούς τους.
Και θα ζητήσουν μια δεύτερη ευκαιρία.

Όμως όσο ο καθένας είναι νέος και ακμαίος, κανείς δεν αναρωτιέται που πετάει κάτι τόσο πολύτιμο:

* ΤΗΝ ΖΩΗ *

...σε χαμένες μάχες σε ανόητες διεκδικήσεις, σ' ένα χαμένο πόλεμο.
Σε ένα πόλεμο γεμάτο αδράνεια ψυχής!!!

Κρίμα... Κι' είναι τόσο εύκολο να ζήσει κανείς...

Είναι μόνο μια λέξη:

!!! ENOUGH !!!

D.Angel είπε...

Μικρές λέξεις με μεγάλα νοήματα!
Φιλιά πολλά πειρατάκο!