27.7.09

Check

Ναι ναι είναι γεγονόςςςςςς...
Σε λίγες ώρες πετάωωωωωω.....Τώρα το πως θα πετάξω με τέτοιο καιρό είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία!Χα χα χαΛοιπόν check
Ρούχα - Ακόμα στη ντουλάπα είναι
Μαγιώ - Κρεμασμένο στην απλώστρα
Καλλυντικά - Πω πωωωω, ποιός ψάχνει τώρα;
Σαμπουάν,αφρόλουτρα αντιηλιακά κλπ δεν κουβαλάω.
Θα τα πάρω από κει.
Παπούτσια -Πρέπει να ψάξω...
Οδοντόβουρτσα -Ε καλά πώς κάνεις έτσι, στο μπάνιο είναι!
Τι άλλο;;;;
Σας το πα ότι βαριέμαιιιιιιιιι;
Δεν γίνεται να φύγω όπως είμαι και να μου τα στείλετε όλα μετά;;;Εεεεε;
Τόσες γυναίκες γνωρίζω και όλες μα όλες κουβαλάνε 1532 πράγματα μαζί τους κάθε φορά που πάνε διακοπές. Εγώ γιατί βγήκα έτσι; Τερατούργημα ή θαύμα της φύσης;
Αυτός ο σάκος δίπλα μου, εδώ και ώρα μου κλείνει το μάτι αλλά δεν μασάω...Δεν σηκώνομαι καλέ οχουυυυυυυ...Εχω γίνει ένα με την πολυθρόνα...Εχω λιώσει σας λέω. Είμαι καλά γιατρέ;

Δεν σας χαιρετάω....
Θα τα λέμε κι απ το νησί!
Φιλιά πολλά σε όλους και να περνάτε όμορφααααααα
Σμουατς

20 σχόλια:

zoyzoy είπε...

Καλά να περάσεις!
Κοίτα πάρε κάτι μαζί σου μη φύγεις ξεβράκωτη και μετά κάνεις παράπονα γιατί μαζεύεις τους Μακάκες!:))

Και με τα πολλά ζούμε καιμε τα λίγα καλύτερα!
Καλά μπάνια φιλενάδα!!

V de Vendetta είπε...

Καλά να περάσεις .
Και όπως σε όλους,έτσι και σε σένα αφιερώνω το καλοκαιρινό τραγουδάκι -Ταξιδιάρα ψυχή- από Τρυπες!

matriga είπε...

Καλό σου ταξίδι! Σου εύχομαι να έχεις ονειρεμένες διακοπές για να γεμίσεις τις μπαταρίες σου! Φιλάκια και πρόσεχε τους κουζουλούς ;-)

D.Angel είπε...

Ζουζου μου σ ευχαριστώ πολύ!
Δλδ αμα πάρω ταγέρ θα σταματήσουν οι μαλάκες να ρχονται;;;;
Χα χα χα φιλιά πολλά

V καλώς σε και σ ευχαριστώ!
Υπέροχο άσμα.
Με πέτυχες φευγάτη χα χα χα
Τα φιλιά μου

Μαράκι μου
ΘΑ ΧΩ!Είναι το μόνο σίγουρο!
Χα χα χα σ ευχαριστώ πολύ
Φιλιά

Ευρύνοος είπε...

Σήκω πάνω λέμε!!!

άιντε!!!

καλημέραααααααα

D.Angel είπε...

Κοίτα ποιός μιλάει χα χα χα
1:53 λέμε καλημέρα!
Γιου χουυυυυυ

monahikoslikos είπε...

Σμουατς κατάφατσα....

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κοριτσάκι, ενδέχεται 15-18 να είμαι στο νησί σου αν ναι, θα μένω στο Ηράκλειο, πως θα γίνει να σε δω,θα πάρεις και το λαπ τοπ;
Καλά να περάσεις!!!!!

Ευρύνοος είπε...

Φτού σου!!

με εκθέτεις..
εγώ φταίω που απο λεπτότητα λέω μιά καλημέρα..

ξέρεις.. είμαι λεπτός άνθρωπος.. (κατά βάθος)...

χαχαχα

D.Angel είπε...

Λύκεεεεε
σμουατς και σ εσένα!
Χα χα χα

Φούλη μου 15 γυρνάω!
Χα χα χα τύχη βουνό έτσι;
Τα λέμεεεε

Ευρύνοε χα χα χα
ίντα να πω εδά;;;
Χα χα χα
Κουζουλέ
Σμουατς πολλά

matriga είπε...

Ωρέ... τι γίνεται επαέ; Θα μαζέψεις κάτιτις ή θα φύγει το αεροπλάνο και συ θα τρέχεις να βρεις τι ... θα πάρεις?? lol
χα χα χα
Καλή πτήση κούκλα μου :))

ikor είπε...

Κι εγώ σε λίγο πετάω και ακόμα δεν έχω φτιάξει τίποτα!

Αλλά είναι τέτοια η λαχτάρα να ξαναπάς Κρήτη που δε σκέφτεσαι τίποτα τέτοια ώρα!

Θα μείνω μέχρι Τετάρτη και μετά θα ξανακατέβω Αύγουστο. Αν έχεις χρόνο και κέφι, στείλε email να τα πούμε στο Ρέθυμνο.

Να περάσεις τέλεια! Καλή ξεκούραση (σωματική και ψυχολογική)!

D.Angel είπε...

Μαράκι χα χα χα χα
κάπως έτσι το βλέπω!ηρθε πάλι το παρεάκι και δεν το βλέπω να ξεκολλάω χα χα χα χα
Μάλλον θα πάω με συνοδεία
Χα χα χα χα

Ikor μεθαύριο εννοείς;;;
Δεν θα προλάβουμε καλέεεεε
Εκτός αν πετάμε μαζί και δεν το ξέρουμε χα χα χα
Φιλιάααααααα

ΛΕΩΝ είπε...

Να περάσεις καλά κούκλα! Και να ξέρεις....ζηλεύωωωωωωω, με τη καλή έννοια!
Φιλιά

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα
Φιλιά πολλά λιονταράκι!Σ ευχαριστώ που πέρασες!Σμουατς

Savvina είπε...

Φιλενάδα τι έγινε?
Έφυγες?
Ή έχεις μείνει ακόμη εδώ?
Βλέπω σχόλιο, γι'αυτό το λέω.
Στις κλήσεις δεν απαντάς..
Γιατί?
Άμα έχεις φύγει καλά να περάσεις..
Θα είναι μακριά μας το σώμα σου αλλά το πνεύμα σου θα βρίσκεται κοντά μας.
Θα μας λείψεις.

υγ: μία εσύ πάντα στο μυαλό μας και μία η κόκα κόλα.
χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχα

matriga είπε...

Σαββίνα, καλησπέρα. Με έκανες και γέλασα απόψε. Σε λίγο βλέπω την Αγγελική να κάνεις tattoo της Coca Cola, αφού ως σπόνσορας της η πολυεθνική της παρέχει και δορυφορικό internet lol

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Ακόμα ασυμαζεύτου είσαι ακόμα βρε Αγγέλα μου???
Άϊντε,άρχισε να μαζεύεις!
Καλά να περάσεις βρέ!
Καλές διακοπές νάχουμε!!

Vassilis είπε...

D.Angel,
καλά μπανάκια, και προσοχή στα ... φτερά μην τα βρέξεις :)

D.Angel είπε...

Σαββινάκι ζω στον δικό μου υπέροχο κόσμο γι αυτό!Χα χα χα Φιλιά πολλά κοριτσάκι!Τα είπαμε εμείς...
Εγώ και η κόκα κόλα εεε;;;χα χα χα

Νάντιά μου σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια χα χα χα χα γιούπιιιι

Βασίλη μου να σαι καλά!Σε φιλώ