31.7.09

Κρουαζιέρα

Το ταξίδι ξεκίνησε απ το λιμάνι της Κισάμου.Μετά από μια περίπου ώρα πλεύσης φτάσαμε στη νήσο (ήμερη) Γραμβούσα.Κατά τη διάρκεια της παραμονής μας εκεί και μετά από το μπάνιο στη θάλασσα αποφάσισα να επισκεφτώ το ενετικό κάστρο του νησιού.Ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα!Θεωρώ πως είναι ένα απ τα εντυπωσιακότερα κάστρα της Κρήτης.Η μαγευτική θέα, το επιβλητικό τοπίο και ο θρύλος του κρυμμένου θησαυρού των πειρατών με ταξίδεψε σε άλλες εποχές... Αν δεν αισθανόμουν τον ήλιο να καίει τόσο πολύ, θα καθόμουν εκεί για ώρες...
Πήρα το μονοπάτι της επιστροφής, ξαναβούτηξα στα κρυστάλλινα νερά να δροσιστώ και ανέβηκα στο σκάφος. Αναχωρίσαμε για τη λιμνοθάλασσα του Μπάλου.Ο βυθός, στρωμένος με κατάλευκη άμμο, έδινε στη θάλασσα ένα αστραφτερό σμαραγδένιο χρώμα.
Τι υπέροχα που ναι όλα Θεέ μου...
Ξέχασε με εδώ!
Ο παράδεισος μπορεί να περιμένει...
Μερικοί ταυτίζουν την ήμερη και την άγρια Γραμβούσα με τις Κωρύκιες νήσους του Ομήρου.Αν αυτό αληθεύει, η ήμερη Γραμβούσα είναι το νησί του Αιόλου της Οδύσσειας.Το κάστρο της κτίστηκε το 1579-84 από τους Ενετούς και χρησιμοποιήθηκε σαν ορμητήριο κατά την περίοδο της Τουρκοκρατίας από 3000 επαναστάτες, οι οποίοι αναγκάστηκαν να επιδοθούν στην πειρατεία.

Πώς να μη σ αγαπήσω;
Οφουυυ

19 σχόλια:

issallos είπε...

ΠΑΕΙ.....ΣΕ ΧΑΣΑΜΕ ΕΣΕΝΑ !!!!!

.....χολιασα που δεν καταφερα να κατεβω.....εκει.....!!!!!
θελω 6 χρονια διακοπες.......για να με ξαναβρω...και 1 χρονο διαιτα για να με ξαναδω.......συνολο 7 !!!
μπουχαχχχαχαχαχαχαχαχα !!!!
τι εκανα ψωνιο τωρα !!!
δεν σωζομαι..με τιποτα !!!!

monahikoslikos είπε...

"ξαναβούτηξα στα κρυστάλλινα νερά να δροσιστώ".... και ζήλεια ο Λύκος που ναι καρφωμένος στο καμίνι της πόλης.

Φιλάκια κατάμουτρα και με ρέγουλα τις ρακές....

Ευρύνοος είπε...

Πάλι τα ψιλά διαβάζω..

πάλι το κομμάτι είναι απο τα αγαπημένα..

για τις νήσους, αν τις επισκεφτώ κάποτε, θα μου το πεί ο Αίολος εμένα το μυστικό..

άντε.. και εις ανώτερα!!!

ΦΟΥΛΗ είπε...

Άδραξε τις μέρες....
διασκέδασε το χρειάζεσαι....

Gi Gaga Kouni Beli είπε...

Ζηλεύω αλλά κάνω υπομονή
μέχρι το τέλος Αυγούστου που θα
εξαφανιστώ για καμιά 10αριά μέρες!

Ανώνυμος είπε...

Xα χα χα Ισσαλλε καλά να πάθεις!
Αλλά μη μασας και του χρόνου εδώ θα μαστε!Χα χα χα Σμουατς τρελαμένε!

Λύκε χα χα χα
Μα τι ζηλιαρόλυκος είσαι εσύ;;;
Χα χα χα Φιλιά πολλάαααααα

Ευρύνοεεεε
Αστα να πάνε...Το χάσατε το αγγελάκι πατριώτηηηηη χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

Φούλη μου ναι
Οσο καλύτερα γίνεται και μπορώ!
Φιλιά πολλά κοριτσάκι

Gi Gaga Kouni Beli
υπομονή καλέ μου!Τον Αύγουστο εγώ θα μαι στην Αθήνα!
Φιλιά πολλά

Dreamer angel

Η τρελή είπε...

Έτσι είναι η ζωή....άλλοι ταξιδεύουν μόνο με τη φαντασία κι άλλοι κάνουν φανταστικά ταξίδια!
Τρελά φιλιά Αγγελική

Μάνος είπε...

Εεεεεεεεε πατρίδα!
Αν περάσεις από Ηράκλειο, στείλε μέιλ ε!!!

Καλές βουτιές!
φιλιά!

D.Angel είπε...

Τρελή μου ακριβώς έτσι!Χα χα
Φιλιά πολλά καλή μου

Μάνεεεεε χα χα χα
Θα έρθω τη Δευτέρα!Το χω κατά νου
Φιλιά πολλά

Osiris είπε...

Μεγάλο ταξίδι χαρίζεις σε όποιον διαβάζει Angel!
Μαζί με σένα, ταξιδεύω κι' εγώ.
Νά 'σαι και να περνάς καλά.

Πολλά φιλιά.
Καλή συνέχεια. ;)

Ανώνυμος είπε...

Καλέ μου πειρατή
όπως και να το δεις...
αυτός είναι ο σκοπός
Να μαι καλά και να ταξιδεύουμε παρέα,όλοι μαζί!Γιατί όταν δεν είμαι καλά...άστα....
Τα φιλιά μου

Dreamer angel

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ είπε...

Όπως τα γράφεις είναι υπέροχα,παραδείσια,εξωπραγματικά .....αλλά ρώτα και μας που ζούμε εδώ.
Δεν ήταν έτσι ο Μπάλλος, κάποτε ήταν παράδεισος σήμερα είναι ...μαγαζί!!!
Κόσμος, ομπρέλες, επιχείρησεις, καταπατήσεις, αδιαφορία, ανεχτικότητα,..καταστροφή.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα σύντεκνε!
Ετσι είναι όπως τα λες!
Μα...
ποιός το έκανε έτσι;;;;
Φιλιά πολλά

Dreamer angel

katerina είπε...

Angeliki Θα είσαι πρωϊ;πες μου τι ώρα να κανονίσω!

Ανώνυμος είπε...

Κατερινιώ μου, δεν έχω ιδέα ακόμα!
Υπολογίζω 12 με 1 αλλά δεν είμαι σίγουρη!Θα ρωτήσω τα δρομολόγια και θα σου πω τι ώρα θα ξεκινήσω από εδώ!
Φιλιά

Dreamer angel

mirela είπε...

Δώσε τα πιο γλυκά φιλιά μου σε όλους τους Αγαπημένους μου Κρητικούς!!!!

να γυρίσεις γεμάτη!
φιλιά

ikor είπε...

Να ξεχνιέσαι όπου σ' αρέσει και να ξεχνάς ό,τι δε σ' αρέσει!

Καλό μήνα!

D.Angel είπε...

Mirela μου
να σαι καλά βρε κοριτσάκι!
Σ ευχαριστώ πολύ
Υπέροχες οι ευχές σου!
Φιλιά πολλά κι από μένα!

Σύντεκνεεεε
είσαι Αθήνα ή Κρήτη;Μ έχεις μπερδέψει!Σ ευχαριστώ πολύ για την ευχή, το παλεύω!Φιλιά πολλά και καλό μήνα και σ εσένα!

ikor είπε...

Αθήνα είμαι τώρα. Το Σάββατο θα είμαι πάλι Ρέθυμνο. Ελπίζω να τα πούμε κι από κοντά.

Να περνάς καλά!