29.7.09

Επιθυμία

"Η στιγμή του πρωινού είναι τόσο ονειρική, που το μυαλό δεν μπορεί ν απασχοληθεί με τίποτα άλλο. Γι αυτή τη μελαγχολική στιγμή θέλω να μαι εκεί. Για το ρίγος που με πιάνει, όταν σκέφτομαι ότι υπάρχει πιθανότητα αυτό το ξημέρωμα να μην επαναληφθεί ποτέ."

Μια απ τα ίδια και σήμερα!Το ξημέρωμα με βρήκε μόνη μου, σ ένα παγκάκι στο παλιό λιμάνι! Ηταν τόσο ήσυχα κι αισθανόμουν τόσο, μα τόσο γαλήνια.... Ακουγα τα κύματα που σκάγανε πάνω στα βράχια του αγαπημένου μου φάρου... λες και ζηλεύανε την ομορφιά του.Μα είναι στ αλήθεια όμορφος ή έτσι τον βλέπουν τα μάτια της ψυχής μου; Φωτίζει, εδώ και χρόνια, προς πείσμα όλων και μας δείχνει το δρόμο... Στέκω κι εγώ σε μιαν άκρη και τον θαυμάζω. Ενα δάκρυ κυλάει απ τα μάτια και τα κλείνω. Δεν θέλω να βλέπω. Δεν θέλω να σκέφτομαι... Επιθυμώ να ζήσω το τώρα, ν ακούσω τα κύματα, να μυρίσω τη θάλασσα... Τώρα, κάθε λεπτό που ανασαίνω, με κάθε χτύπο της καρδιάς μου, με κάθε επιθυμία της ψυχής μου...Με όλο μου το είναι.Τώρα ΖΩ. Ενα χάδι του ήλιου με έκανε να χαμογελάσω ξανά! Δεν σε αντέχω άλλο, άσε με...Μην είσαι βάρβαρος...Θες να φύγω;Γιατί μου το χαλάς; Αρχισα να περπατάω στα σοκάκια που μυρίζαν δυόσμο και γιασεμί...Επρεπε να γυρίσω πίσω...Επρεπε;;;Τι πάει να πει πρέπει; Οχι δεν θα γυρίσω!Δεν θέλω.Θα πάω για πρωινό μπανάκι... Χμ...Οπως καταλάβατε ακόμα δεν γύρισα.Ηρθα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες όμορφες στιγμές και ξαναφεύγω!
Τα φιλιά μου σε όλους!Πάω για άλλη μια βουτιάααα
Αυτό θα πει "πλανεύτρα θάλασσα"

10 σχόλια:

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κοίτα να περνάς όμορφα,γιατί ο καιρός περνάει γρήγορα....

monahikoslikos είπε...

Πλανεύτρα η θάλασσα, πλανεύτρα κι εσύ που μας κάνει πιο αγχωτική τη ζωή στο τσιμεντένιο καμίνι....
Καλά πως διάολο θέλεις να στρώσω κώλο και να δουλέψω με όλα αυτά που με βάζεις και διαβάζω μου λές?
Άντε κοπέλα μου κάνε τις βουτιές σου κι άσε μας να βράζουμε στο ζουμί μας... μην μας τρελαίνεις.

Φιλιά καταμούτσουνα όπως πάντα.

Ευρύνοος είπε...

Πλανεύτρα θάλασσα..

πλανεύτρα ζωή..

πόσο χρόνοδιαθέτει κάποιος για να "ζήσει";
κι όταν όλα τελειώσουν..
ποιός πληρώνει τον λογαριασμό;
ποιός κλείνει βιβλία με κέρδη και ποιός με χασούρα ε;

χμ..
μην απαντήσεις σε μένα..

όχι σε μένα..

στην ζωή..

καλά να περνάς..

Michalis είπε...

Το πλανεύτρα θάλασα, πρέπει να είναι από εδώ:


Στης Γραμβούσας τ ακρωτήρι
Εγλεντούσα μια φορά μ’ ένα Κρητικό ψαρά
Ένα γέρο καπετάνιο ,
Που 'χε βάρκα τη χαρά, στης Γραμβούσας τα νερά.
Πλανεύτρα θάλασσα , Θάλασσα λεβεντοπνίχτρα ,
Πού ναι ο γέρος μερακλής κι ο παλιός τραγουδιστής;
Όλα τα’ άρμενα αρμενίζουν ,με πανιά και με κουπιά
στης Γραμβούσας τα νερά.
Μα του Τζέγκα τ’ αρμενάκι δεν ξαναγυρίζει πια
στης Γραμβούσας τα νερά.
Πλανεύτρα θάλασσα , Θάλασσα λεβεντοπνίχτρα ,
Πού ναι ο γέρο μερακλής, ο παλιός τραγουδιστής;
Ν' αρματώσει τη χαρά του, το τραγούδι του να πει.

Και για να το ακούσετε, εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=h5lDZwlxBZc

Osiris είπε...

"όταν σκέφτομαι ότι υπάρχει πιθανότητα αυτό το ξημέρωμα να μην επαναληφθεί ποτέ."...

Μπααα, μην ανησυχείς, δεν παθαίνεις τίποτα.
Εσύ θα μας θάψεις όλους!
Μπούχαχαχαααα
Χάχαχαχαααα :)))

Συνέχα έτσι, ε;
Μη μασάς.

Θάλασσα unpectable!!!

Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Φούλη μου περνάω καλά και είμαι καλά-αυτό το τελευταίο βέβαια μόνο εγώ το λέω χα χα χα Οι υπόλοιποι ανησυχούν!Φιλιά πολλά καλή μου

Λύκε είδες τι τέρας είμαι;;;;Χα χα χα
Ενα πρωινί στο λιμάνι μπορεί να μη σημαινει τίποτα για άλλους...
Μην κοιτάς που εγώ είμαι πειραγμένο!Χα χα χα
Φιλιά στα μούτρα σου

Καλέ μου τρελέ
ίντα να πω εδά;;;Δεν αρκεί απλά να ζούμε και οχι να υπάρχουμε;;;
Ασε τους λογαριασμούς για το τέλος.Φιλιά πολλά και να ξέρεις...
Είμαι καλάαααα κι αυτό φαίνεταιιιι

Μιχαλάκη μου καλώς σε!
Να κεράσω μια τσικουδιά, μια γραβιέρα έναν ντάκο;;;;
Ορίστε πάρε κι αυτό το δωράκι
από μένα

http://www.youtube.com/watch?v=Zj-eToZMYhc

Σ ευχαριστώ που πέρασες!Να σαι καλά και να σε ξαναδούμε.Τα φιλιά μου

Βρε βρε ο πειρατής μας!!!
Χα χα χα
Μα γιατί το λες αυτό;;;
Τα χάπια σου τα πήρες;;;
Χα χα χα
Ευχαριστώ πολύ, τα φιλιά μου μαζί με τον κάφε χα χα χα
Σμουατςςςςς

Εφυγαααααααα

Dreamer angel

issallos είπε...

εσενα...πως να σε ευχαριστησω ε;
Αγγελλακι καλα να περνας....τοσο μακρυα και τοσο κοντα....!!!Απιστευτη.....!!!!
σμουατςςςςςςς....σε ευχαριστω που ησουν στο παρτυ...!!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλέ μου Issalle
δεν υπάρχει λόγος να με ευχαριστείς για τίποτα!Χαμογέλα μόνο...
Αν δεν σημαίνατε κάτι για μένα, δεν θα κανα τιποτα!Αρα μην ευχαριστείς εμένα!Και τί είναι η απόσταση;Τι μπορεί να κάνει;Πράμα που λέμε εμείς εδώ!Την απόσταση στις καρδιές μας να φοβάσαι....
Φιλιά πολλά
Σμουατςςςςςς

Dreamer Angel

busy bee είπε...

Και εμείς εδώ είμαστε ε!

D.Angel είπε...

Xα χα χα κατέχω το!
Φιλιά πολλά καλέ μου
Να σαι καλά