28.7.09

Η Κρήτη μου...

...μετά από 2 3 4+ ρακές με το παρεάκι!
Aντε εις υγείαν!
Return to innocence
Υπάρχουν στιγμές στην καθημερινότητά μας, που νιώθουμε ότι αγγίζουμε τα όρια μας, που νιώθουμε αδύναμοι να πάμε παρακάτω, που νιώθουμε την ύπαρξη μας να χάνεται σε μια αιώνια κλεψύδρα που γυρίζει χωρίς εμάς. Τέτοιες στιγμές, αναζητούμε να αποσυρθούμε, να απομονωθούμε, να φιλοσοφήσουμε τη ζωή και το νόημα της. Τέτοιες στιγμές, ένα ταξίδι στην Κρήτη αποτελεί εισιτήριο για να επιστρέψουμε στη χαμένη μας αθωότητα.
Υπάρχουν στιγμές που νιώθω πως είμαι απλά ένας κόκκος άμμου στην αιώνια κλεψύδρα της ύπαρξης, που αναποδογυρίζει ξανά και ξανά και μαζί της αναποδογυρίζω κι εγώ - όχι για να φτάσω κάπου αλλά γιατί πρέπει να λάβω μέρος στη διαδικασία.
Η αλήθεια είναι ότι ζούμε σε μια παράξενη εποχή.Εχουμε συνηθίσει τόσο πολύ την ασχήμια, που το όμορφο μας φαίνεται πια πολύπλοκο.Εχουμε συνηθίσει τόσο πολύ την υπερβολή, που ψάχνουμε το σπουδαίο και το σημαντικό στα πολλά και στα μεγάλα.Θαμπωνόμαστε απ το επουσιώδες και εξουθενώνουμε το ουσιώδες.
Ομως η ζωή είναι πολύ πολύτιμη για να εξαρτάται.Εξάρτηση σημαίνει να σταματήσεις να ονειρεύεσαι. Κι εγώ από την ονειρική πλευρά της ζωής αρνούμαι να παραιτηθώ.
Ετσι όταν έρχονται τα δύσκολα, όταν αναζητώ ένα ξέφωτο για ν αναπνεύσω και να ζήσω, τρέχω να κρυφτώ σ έναν τόπο μαγικό, σ έναν τόπο όπου βασιλεύει μονάχα ο ουρανός. Επιστρέφω στην αθωότητα της υπαρξης μου,τότε που οι ορίζοντες δεν είχαν γραμμές, αναζητώντας καταφύγιο σε κάποιο σπιτάκι της Κρήτης.Καταφεύγω εκεί για να αποσυρθώ, να φυλακιστώ στις σκέψεις μου, να ακούσω την εσωτερική μου φωνή που επιμένω να αγνοώ, να επαναπροσδιορίσω τις αξίες μου, να ανακαλύψω απ την αρχή το χώμα, τα αστέρια, τις μυρωδιές, τη σιωπή, τον εαυτό μου...
Είναι οι στιγμές που αναζητώ τη σιωπή, που θέλω να απομονωθώ και να αναζητήσω το θαύμα της φύσης που επαναλαμβάνεται εδώ κάθε πρωί.Η στιγμή του πρωινού είναι τόσο ονειρική, που το μυαλό δεν μπορεί ν απασχοληθεί με τίποτα άλλο. Γι αυτή τη μελαγχολική στιγμή θέλω να μαι εκεί. Για το ρίγος που με πιάνει, όταν σκέφτομαι ότι υπάρχει πιθανότητα αυτό το ξημέρωμα να μην επαναληφθεί ποτέ.
Οταν πάλι θέλω να βρεθώ με ανθρώπους που αγαπάω, με ανθρώπους που ανήκουν στην ίδια ιδιόρρυθμη κάστα των μυημένων στην απόδραση προς το όνειρο, τότε βρίσκω το παρεάκι μου.Ενα τηλέφωνο, μια συνάντηση, φαγητό, μαντινάδες, τσικουδιές....Ολοι μαζί πίνουμε τη ρακί και ευλογούμε την τύχη μας που μας έδειξε τον δρόμο να βρεθούμε σ αυτόν τον μαγικό τόπο και να θυμηθούμε τι σημαίνει να ζεις, να αισθάνεσαι, να υπάρχεις...

Αυτή η ανάρτηση είναι για όλους σας!
ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ
Φιλιά πολλά και να περνάτε όμορφα!
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ
με 5 6 7 ρακές...
Χα χα χα ατέλειωτο αυτό το post αλλά συγχωρέστε με!Είναι τόσες πολλές οι εικόνες και τόσα πολλά τα όμορφα!Δεν γίνεται να σταματήσω.....

20 σχόλια:

issallos είπε...

μην σταματας πουθενα.....!!!
Δεν ειναι οι ρακες.....δεν ειναι το παρεακι........δεν ειναι η ομορφια.....ειναι το συμπαν ολο...
παρε να ακους κομματι αποτην Λυση που ειδα.....μια μερα κρεμασμενος στο καταρτι...χαχαχαχα

http://www.youtube.com/watch?v=EhjJMh1_oz4

Savvina είπε...

Αχ βρε Αγγελάκι...
Μας ταξίδεψες πάλι...
Τι θέλει ο άνθρωπος?
Ένα μέρος που να μπορεί να αισθάνεται ελεύθερος, να μπορεί να κάνει την αναγγένησή του.
Μοναχος ατενίζοντας το μαγευτικό τοπίο που θα έχει επιλέξει και βυθισμένος στις σκέψεις του και τα συναισθήματά του.
Εάν έχει ανάγκη και από παρέα τότε περνάει ακόμη καλύτερα.

Αν και ρακί δεν πίνω, με πειράζει, για σένα θα κάνω μία εξαίρεση.
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΦΙΛΕΝΑΔΑ...
Να περάσεις όμορφα (που είμαι σίγουρη γι'αυτό).
Φιλιά πολλά.
Καλό σου βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Χα χα χα
δεν θα σας απαντήσω τώρα
δυσκολεύομαι μετά από 8 9 ρακές!!!
Χα χα χα φεύγω για μια κρέπα σοκολάταααααααα
Τα λέμε αύριοοοοο
......αν ξυπνήσω!
Χα χα χα χα
Φιλιά πολλάααα

Dreamer Angel

Savvina είπε...

Δεν έχω δοκιμάσει μετά από τρελό ποτό γλυκό.
Λές να είναι καλό?
Θα μας πείς αύριο αγγελάκι.

Από το όνειρο που ζείς να μην ξυπνήσεις μέχρι να φτάσει στο τέλος του, σου εύχομαι...
Να ανοίξεις τα μάτια σου για να απολαύσεις τις εικόνες και τα συναισθήματα που μας περιέργαψες από τον τόπο σου...
Φιλιά.

monahikoslikos είπε...

Ξεκόλα πια απ΄ το πληκτρολόγιο....
Δεν είναι ατέλειωτες οι διακοπές...
Ζήστες με την ψυχή σου και το κορμί σου, ονειρέψου και γέμισε μπαταρίες για το χειμώνα.
Εκτός αν θέλεις να μας κάνενεις να ζηλέψουμε για τις ...ρακές.

Πρωινή καλημέρα και μια αγκαλιά φιλιά.

ELENI είπε...

TI TYXΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ!!ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΦΥΓΩ. ΝΑ ΠΕΡΝΑς ΠΑΝΤΑ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ!!!

aa είπε...

Και λίγα έγραψες... Μ' αρέσεις τόσο, όταν φιλοσοφείς! Μέσα από την απλότητά αυτών που σκέφτεσαι αναδύεται η πεμπτουσία του είναι...

Φιλιά πολλά, Κρητικοπούλα μου και πιες και μια για μένα!

:))

ΛΕΩΝ είπε...

Καταπληκτικά λόγια που μας βοήθησαν να μοιραστούμε αυτή την ομορφιά που ξεπηδάει από μέσα σου!
Σ ευχαριστούμε, πολλά φιλιά και καλή ξεκούραση!

katerina είπε...

Dreamer μου ήδη βλέπω ότι οι διακοπές έχουν ευεργετική επίδραση πάνω σου..η διαφορά από προηγούμενα ποστ σου ξεκάθαρη. Θα σου πρότεινα και εγώ όπως και ο φίλος παραπάνω να απομακρυνθείς και από το πισί..
Φιλάκια και να περνάς καλά!

ΣΤΕΛΙΟΣ είπε...

Είδες καλή μου, δεν πρόλαβες να πατήσεις το πόδι σου στην Κρήτη, κι έγινες φιλόσοφος!
Άρχισες και πάλι να "βλέπεις" με τα μάτια της ψυχής σου τα χρώματα, τους ήχους και τις μυρωδιές.
Και η τσικουδιά να ξέρεις, βοηθάει τους φιλοσόφους. Πάντοτε ήταν στο πλευρό τους...

Καλές διακοπές, καλά μπάνια
Φιλιά!!

matriga είπε...

Γλυκιά μου Αγγελική είσαι υπέροχη σαν την ανάρτησή σου αυτή! Πολύ ωραία με ταξίδεψες και μένα. Φιλάκια πολλά!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ωχ..με το μαλακο με τις ρακες..χαχαχαχα...καλα να περασεις και καλες βουτιες..DIMI

Ανώνυμος είπε...

Ισσαλέ σμουατςςςςςς χα χα χα

Σαββινάκι χάνεις...μετά από μερικές ρακές θα το ζητήσεις μόνη σου το γλυκό χα χα χα
Τώρα γύρισα από θάλασσα και θα πάω για ύπνο.Η χτεσινή νύχτα ήταν ατέλειωτη χα ...φιλιά πολλάαααα

Λύκε μου ένα τσιγάρο δρόμος είναι χα χα χα...Οχι δεν είναι ατέλειωτες οι στιγμές αλλά είναι ατέλειωτες οι χαρές και οι αναμνήσεις που θα πάρω φεύγωντας απο δω...ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ
Φιλιά πολλά

Λενάκι μου κι εγώ τα ίδια παθάινω κάθε φορά!Χα χα χα Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ που πέρασες.

Κατερινιώ μου σιγά σιγά!Δεν είναι εύκολο να σας αποχωριστώ!Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ πολύ

Οφουυυ Στέλιο μου είδες ιντα παθα;
Χα χα χα φιλιά πολλά σύντεκνε και σ ευχαριστώ!Να σαι καλά

Matriga μου σ ευχαριστώ κοριτσάκι!
Να σαι καλά!Τα φιλιά μου

Μικρή χα χα χα χα
ευχαριστώωωωωω
Να προσέχεις τον μπαμπά!
Πολλά φιλιά σε όλους και στη sheba
υ.γ Να προσέχετε το κουνελάκι!
Σμουατςςςςς

D.A

matriga είπε...

Να περνάς super! Ευχαριστώ :))

ΦΟΥΛΗ είπε...

Κοπάνα και καμιά ρακί για μένα ,αν υπάρχει χώρος μετά τις 8,9,10,και αν δεν έχεις γίνεις κουδούνα!!χιχιχι

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Ε τώρα είναι φανερό
είσαι ερωτευμένη
και με το πληκτρολόγιο
πραγματικά δεμένη.

Είναι καλό ; είναι κακό;
ποιός θα μας απαντήσει;
αφού μπορεί με δυό ρακές
σελίδες να γεμίσει;

Σίγουρα θα περνάς καλά
έτσι να συνεχίσεις
ξεκούραστη και δυνατή
στο ΧΑΟΣ να γυρίσεις.

Ευρύνοος είπε...

Τελικά όταν πίνεις, βελτιώνεσαι..

δώστουυυυυυ!!!!!!

D.Angel είπε...

Matriga μου σμουατςςςς

Φούλη μου έχω λιώσει, δεν πάει άλλο!
Χα χα χα φιλιά πολλά

Φάνη μου υπέροχος
Υποκλίνομαι σύντεκνε και σου στέλνω φιλιά με το θαλασσινό αγέρι

Ευρύνοε ή θα βελτιωθώ ή θα ξεφύγω χα χα χα Η τσικουδιά είναι θάνατος κι ανάσταση μαζί!Χα χα χα φιλιά πολλά

Osiris είπε...

Είμαι σίγουρος ότι θα πρέπει εξουθενώνετε το ουσιώδες!!!
Μπούχαχαχααα :)))

Καλά να περνάς.
Πολλά φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Eφαγες ενα να αλλά σε συγχωρώ χα χα χα Σμουατςςςςςς

Dreamer angel