25.7.09

Φυσάει κόντρα...

...σε ολάκερη γη,
τ' αγρια πετούμενα δε βρίσκουν πηγή,
δεν αντέχω της βολής τη σιγή.
Και δω απ' τον τόπο που έζησα τη φυγή,
ρίχνω αλάτι στη βαθιά τους πληγή,

τάζομαι πρόσφυγας και σε καλό να μου βγει.

Γυρνάω στον κόσμο, πουθενά δε βλέπω ξένο όπου μένω.
Γυρνάω πίσω και από όποιον συναντήσω, μαθαίνω.
Δίνω, παίρνω, ανασαίνω από τα χρώματα, πληθαίνω,
από τ' αρώματα μαγεύομαι και ταξιδεύω.
Γυρεύω για όλους μας το ίδιο όμορφο στέγαστρο,
φτιάχνω φωτιά για όποιον θέλει κόσμο αταίριαστο.

Κάνω τη γλώσσα μου την πορφυρένια, ατόφιο μολύβι
και τη ψυχή μου ένα απέραντο από στίχους καλύβι.
Ρίχνω το κάστρο σας, φτύνω του άστρου σας την κόχη.
Γίνομαι αύρα αλμυρή και στερνοβρόχι.
..

Σε καλό θα μου βγει κι ας τρίξουν οι σκαρμοί μου.
Έχω μαζί μου, σ' αυτό το σάλεμα που κάνεις ψυχή μου,
την αυταπάρνησή μου, το μαγικό ραβδί μου,
κάνω τ' αδύνατα να ξεπερνάνε τη φωνή μου.
Τιμή μου, λίγα μου βήματα σκίζουν τη λάσπη.
Πάρε τα χνάρια μου αντί για χάρτη
και στα μπαγκάζια σου μη στριμώξεις ντροπή,
ούτε σιωπή.


Υστερόγραφο: δε πιστεύω στη τύχη.
Όταν τα ψέμματα πεθαίνουν, γεννιούνται ωραίοι στίχοι
και γλυκαίνουν το μίσος στους ιχνανθρώπους
ή τους πετάνε για πάντα μες στους πανέρημους τόπους.
Λόγια κρυμμένα μου, θρυμματισμένα μου
κάνατε απόσβεση σε όσα είχα μέσα μου.

Σύξυλη η μπέσα μου μπροστά στη βρώμικη ιστορία,
μύθος απέθαντος και ωμή αλληγορία.
Περιγελάστε με, δειλοί, ξεχάστε με,
πλέξτε με φιτίλι και ανάψτε με·
μέσα στην πλάνη σας ένα όνειρο ατόφιο θα εκραγεί
ΖΩΗΣ ΚΡΑΥΓΗ
και σε καλό να μου βγει...

A.Member

14 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Και όπως είπαμε, το σύνθημα είναι..

"ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ"

καλημέρα!!!

D.Angel είπε...

Xα χα χα
http://www.youtube.com/watch?v=69-IFygch-0&feature=related
Φιλιάααααααααααα

Ρε συ δεν έχω κάνει τίποτα ακόμα!
Απλά κάθοοοομμμμααααααιιιιιιι
Χα χα χα

monahikoslikos είπε...

έκανες την απόσβεση και δεν χρειάζεται άλλο να πηγαίνεις κόντρα στους αέρηδες που φυσάνε κόντρα...
Χαλάρωσε κι απόλαυσε τις διακοπές σου!!!

Υ.Γ Με το βλάχο όλα εντάξει?

D.Angel είπε...

Χα χα χα
Λύκε λύκε είσαι εδώ;;;
Ναι όλα καλά!Σούπερ
Θα έρθουν κι άλλοι σου λέω!
Τσάμπα διαφήμιση στο facebook θα κάνει!Μιλάμε για τρέλα με το τσουβάλι!Δες το σχέδιο!
Εβγαλα τα εισιτήρια!
Χα χα χα χα χα

matriga είπε...

Κοριτσάκι πάμε για άλλα πιο μεγάλα τώρα! Τη δημιουργία και το νέο σου studio που θα είναι πολύ ΠΡΩΤΟ!! Φιλάκια και κάνε ότι γουστάρεις ;)

D.Angel είπε...

Χα χα χα έτσι κι αλλιώς
αυτό κάνω κοριτσάκι!!!
Υπομονή!Σκέφτομαι πολλά ακόμα!
Προς το παρόν λέω να απλωθώ σαν χταπόδι στις παραλίες χα χα χα
Φιλιά πολλάαααα

ΦΟΥΛΗ είπε...

Αγγελικούλα καλησπέρα....
Για την προηγούμενη ανάρτησή σου. Κοπελιά μου, χρειαζόταν πολύ θάρρος και κάκαλα αυτή σου η κίνηση, και εσύ τα έχεις, μπράβο ....
Πάντα ετσι να είσαι, καλό βράδυ...

D.Angel είπε...

Φούλη μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Χαίρομαι που με παρακολουθείς!
Δεν θέλω όμως να είμαι πάντα έτσι!
Οχι
Θέλω να γίνω καλύτερη!
Φιλιά πολλά φιλενάδα
Να περνάς καλά!

zoyzoy είπε...

Μη μου πεις ότι είναι δικοί σου οι στίχοι?
Αναγεννήθηκες, ξαναγεννήθηκες άνθισες χαίρομαι γιαυτό γιατί ευωδιάζεις και το μεταδίδεις σ'εμάς!
Φιλιά θαλασσινά!!

D.Angel είπε...

Ζουζου μου καλώς σε
Οι στίχοι δεν είναι δικοί μου αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση με εκφράζουν!Είμαι καλά!
Αποδεσμεύτηκα αν μπορώ να το πω έτσι από το παρελθόν...
Εκανα όσα ήθελα και τώρα ξεκινάω να δουλέψω για μένα!
Φιλιά πολλά και να στε καλά!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Άλλη μιά ψυχούλα που έβαλε ταφόπλακα στο παρελθόν της!
Μπράβο ρε Αγγέλα μου,τι σόι σκορπίνα θάσουνα εξάλλου!Η μήπως κάνω λάθος?
Το ίδιο έκανα κι εγώ.Παρελθόν για μένα πλέον δεν υπάρχει έκανα RESTART!!
Ζω για το παρόν πλέον και σκέφτομαι το μέλλον με αισιοδοξία!
Ξέρεις κάτι?Έχεις κι εσυ λίγη ευθύνη γι'αυτή μου την αλλάγη.
Νάχεις καλό και όλα να σου έρχονται βολικά απο δω και πέρα.
Καλό βραδυ και καλή βδομάδα!
Στα μέσα περίπου αναχωρούμε δια τας Ευρώπας ταξιδάκι!!

D.Angel είπε...

Καλώς το κοριτσάκι!
Χαίρομαι πολύ όταν καταφέρνω και αλλάζω τους ανθρώπους προς το καλύτερο!Ετσι πρέπει!Ετσι δεν κάνουν οι άγγελοι; Χα χα χα
Σκορπιός είμαι δεν κάνεις λάθος!
Σ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
Εγώ φεύγω αύριο κι ακόμα η βαλίτσα μου είναι άδεια...ΘΑ τη φτιάξω!Χα χα χα στον κόσμο μου...
Φιλιά πολλά και καλό ταξίδι να χετε!

Osiris είπε...

Ε και τι μου τά' γραψες εδώ;
Εσύ να τα διαβάζεις αυτά!!!
Μπούχαχαχααα

Τα κόκκινα γράμματα είναι από design άλλου blog (του tattoo).
Βγάλε τα γρήγορα πριν σου ορμήξουν οι tattooόβιοι. :)))

Τρελλές καλημέρες!
Έφυγαααα ...>

D.Angel είπε...

Osiri χα χα χα
Δεν τα γράφω εγώ καλέ μου
το τραγουδάκι τα λέει
όλα και μ αρέσει πολύ!

Για τα γράμματα έχεις δίκιο τα άλλαξα!Φιλιά πολλά και σε καλό να μας βγει!Χα χα χα Τρελαμένε...