23.7.09

Υπεροχή

Η ώρα 9 το πρωί! Σηκώθηκα με μια περίεργη διάθεση σήμερα.
Φόρεσα ότι πιο αλήτικο βρήκα στην ντουλάπα μου, βάφτηκα και έφτιαξα τα μαλλιά μου... Κοίταξα το προσωπό μου στον καθρέφτη σαστισμένη...καιρό είχα να με δω έτσι! Σήμερα είναι η μέρα σου κοριτσάκι σκέφτηκα, μου σκασα ένα φιλί και ξεκίνησα...
Η ώρα 12 με βρίσκει στο λιμάνι της Αίγινας! Σταματάω ένα ταξί...
-Πάμε στην Πέρδικα σας παρακαλώ... Μετά από κάνα 10λεπτο ο ταρίφας δεν άντεξε και ρώτησε -Ηρθες για διακοπές;
-Οχι, ήρθα να τσακωθώ και να φύγω σήμερα!
Αφού μένει μαλάκας ο ταξιτζής για κανα 5λεπτο συνεχίζει...
-Ποιός σε πείραξε; -Λέγεται .... και μένει εκεί, τον ξέρεις;
-Ναι -Χμ, εμένα με ξέρεις;
-Οχι -Ωραία, είμαι η κόρη του.
-Εχω ακούσει για σένα -Τα καλύτερα έτσι;;;;
-Δεν μιλάει και πολύ... -Ναι ξέρω, αλλά δεν πειράζει.
Ευτυχώς φτάσαμε στο μαγαζί του θείου γρήγορα...
Μπήκα μέσα και με το που με είδανε, μείνανε κάγκελο.Δεν είχα ενημερώσει.
-Κι εγώ χαίρομαι που σας βλέπω τους λέω, παραγγέλνω έναν καφέ και κάθομαι!
Η θεία ζητάει τα λεξοτανίλ! Χα χα χα ...Πολύ καλά κάνεις της λέω...Δεν θα με τρελάνετε εσείς! Ηρθα να σας τα πω και να φύγω!Αλλά μέχρι να έρθει ο καφές πες τε μου που είναι το μαγαζάκι του "μπαμπά" για να πάω να πάρω τσιγάρα! Μου δείξανε και πήγα. Μπαίνω μέσα και βλέπω μια κυρία!Ο κόσμος πίσω μου να περιμένει...
-Μου δίνετε ένα πακέτο τσιγάρα; -Αμέσως
-Κι έναν αναπτήρα; -Φυσικά
-Οχι αυτόν, δεν μ αρέσει, τον μωβ σας παρακαλώ!
-Ορίστε
-Γνωρίζετε κάποιον...Χ...; Σκάει ένα χαμόγελο -Φυσικά, είναι ο άντρας μου, μου λέει. -Μην κόβετε απόδειξη σας παρακαλώ, δεν θα τα πληρώσω! Μένει μαλάκας η γκόμενα.
-Να... ξέρετε, εμένα είναι ο πατέρας μου.Χρεώστε τα σε κείνον, μου χρωστάει πολλά περισσότερα από ένα πακέτο τσιγάρα....Κάγκελο η γυναίκα με ανοιχτό το στόμα!Πάει τον φωνάζει, έρχεται και με βλέπει.-Του λέω ένα γεια και φεύγω γυρνώντας του την πλάτη!Επρεπε να είστε εκεί, να κόψετε φάτσες!Χα χα χα ο κόσμος πίσω άφωνος, η γυναίκα να φωνάζει κι ο "μπαμπάς" να προσπαθεί να συνέλθει από το σοκ! Χα χα χα χα βόμβα μεγατόνων!
Γυρνάω πίσω, κερνάω τους υπόλοιπους τσιγάρα, πίνω το καφεδάκι και περιμένω...


-Δε μου λες εσυ μικρή,γιατί ήρθες; -Καλέ το ξεχάσατε; Εσεις δεν με πονέσατε και θεωρήσατε πως είμαι η αδικημένη;
-Ναι, ο πατέρας σου το πούλησε το σπίτι τελικά!
-Ε και; Στεναχωρηθήκατε; Χέστηκα! Χαμένη για χαμένη να μη διασκεδάσω λίγο;Τς τς τς Τί φάτσες είναι αυτές; Λυπάστε;
-Μα γιατί να μην το πάρεις εσύ; -Κοίτα θεία, αν λυπάσαι τόσο πολύ, δώσε μου το δικό σου, δεν είν κακό! Πετάγεται ο θείος... Αγγελικούλα μιλάμε για πολλά λεφτά, μη γελάς. -Ας τα βάλει εκεί που ξέρει θείε. -Μα πως μιλάς έτσι; -Γιατί στεναχωριέσαι χα χα χα -Ναι στεναχωριέμαι! -Ε τότε δώσε μου κι εσύ 20000 να ανοίξω μαγαζί! -Ρε μικρό πας καλά; Ηρθες απ την Αθήνα για να μας τρελάνεις; -Οχι, ήρθα να σας πω αλήθειες που πονάνε. Λοιπόν ξεκινάω...Ηρθα για να κλείσω τους λογαριασμούς μου μαζί σας!Με όλους σας.Μη μου ξανατηλεφωνήσετε και μην τολμήσετε να ξαναρωτήσετε τι κάνω! Είμαι καλά, καλύτερα δεν γίνεται και δεν βάζω κανένα σπίτι πάνω απ την ησυχία μου! Καταλάβατε; Δεν με ενδιαφέρει...Ομορφε, πιάσε μια μακαρονάδα που τη λυμπίστηκα με μπόλικο τυρί και μια κοκα κολα...κερνάτε έτσι;
-Δεν είναι συμπεριφορά αυτή... -Εχω και χειρότερη αλλά δεν την ξέρετε.Βλέπεις θείε δεν με γνωρίζετε. -Από μικρή έτσι ήσουνα. -Μπααα, δεν έχετε δει τίποτα.
-Θα ξαναπάς στον πατέρα σου; -Η αλήθεια είναι ότι μετά το φαγητό έχω μια υπογλυκαιμία, λές να πάω να πάρω κι ένα παγωτό; Χα χα χα...Η θεία κατέβαζε με τις χούφτες τα χάπια κι ο ξάδερφός μου ξεσπάθωνε λέγοντας πες κι άλλα γαμώ το σόι μας.Τους χαρίζω κι εγώ το σπίτι αρκεί να μη με τρελάνουν.....Ναι, έζησα μεγάλες στιγμές ώσπου η ώρα πήγε 5 κι έπρεπε να φύγω. -Σε παρακαλώ θείε κάλεσε μου ένα ταξί. Πιάνει ο θείος το τηλέφωνο και ο ταρίφας πριν προλάβει να μιλήσει -διαβολική σύμπτωση- του λέει -Να ρθω να πάρω την ανιψιά σου; Κάγκελο κι ο θείος χα χα χα -Πού την ξέρεις, ρωτάει...και πριν προλάβει να απαντήσει...Ασε ρε θείε, είμαι και μεγάλη φίρμα σου λέω!Αμα έρθω εδώ για έναν μήνα όλη η Αίγινα θα μιλάει για μένα! Χα χα χα..Ερχεται ο ταρίφας και λέει..Μανώλη έχεις πολύ μάγκα ανιψιά, να τη χαίρεσαι και ξεκινάμε.Αλλά δεν ξεκινήσαμε για το λιμάνι. Πήγαμε έξω απ το μαγαζί του "μπαμπά" κορνάραμε, χαιρέτησα τα πλήθη και γυρίσαμε....Το κακό είναι ότι ο ταρίφας ζήταγε τηλέφωνα κλπ αλλά δεν μάσησα...Φτάσαμε, κατέβηκα και τον έστειλα να πληρωθεί απ τον "μπαμπά" Χα χα χα ....
Κοίταζα απ το καράβι την Αίγινα να χάνεται πίσω μου και ένιωθα υπέροχα...
Σαν να κλεισα μια πόρτα πίσω μου...
Οι γλάροι παίζαν με τα κύματα κι αισθανόμουν σαν να μαι κι εγώ ένας απ αυτούς! Ακολουθούσα κάθε κίνηση του αέρα κι έπαιζα με τον αφρό...Πότε βούταγα στα βαθιά, πότε προσπαθούσα ν αγγίξω τα σύννεφα...'Εκλεισα τα μάτια κι ονειρεύτηκα...

Είμαι έτοιμη τώρα.
Πάμε γι άλλα....

24 σχόλια:

Blackangel είπε...

Καλησπέρα.

"Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους έτσι?"

Καλά έκανες.

;-)

Απλά μένουν τα "τραύματα". Αυτά δεν επουλώνονται εύκολα. Ίσως και ποτέ. Αλλά είμαι σίγουρος ότι έχεις τη δύναμη να τα καταφέρεις.

Έχεις "δρόμο" μπροστά σου.

Καλή επιτυχία μικρό μου Αγγελάκι.

;-)

Ευρύνοος είπε...

Έπραξες όπως σε πρόσταξε η καρδιά σου..

έπαιξες ζυγισμένη σωστά!

δέν με απογοήτευσες, με κέρδισες περισσότερο φιλαράκι..

καληνύχτα ψυχή..

monahikoslikos είπε...

Την έκλεισες την πόρτα χωρίς να κοιτάξεις τι όνομα έγραφε ξωπίσω της? (χαχαχα)...
Κυρία πήγες κυρία έφυγες, κουζουλή όπως πάντα μ΄ αυτή τη σπάνια κουζουλάδα που κουβαλάς από γενησιμιού σου.
Καλό Σ/Κ και καλές διακοπές.

Global Greek είπε...

δεν εχω την παραμικρή ιδέα για τα αλλα κομματια της ιστορίας αλλά απ'οσα εγραψες καλά έκανες. οι οικογενειακες διαφορες (που υπαρχουν σε ολα τα σπιτια) ειναι πονοκεφαλος. αν σε θεωρουσαν κοροϊδο μια ζωή, τωρα σίγουρα ήδαν την πραγματικότητα. Την θερμή μου καλημέρα και χίλια σπίτια δεν φέρνουν γαλήνη ουτε ευτυχία. να'σαι καλά angel και να αποστομώνεις όλους!

Μάνος είπε...

Αυτή είναι κουζουλάδα.
Αφού μπόρεσες και το'κανες αυτό, είσαι αποφασισμένη να τα αφήσεις όλα πίσω και να προχωρήσεις.
Η οικογένεια είναι πάντα οικογένεια, αλλά σίγουρα έχεις τους λόγους σου και όταν υπάρχουν σοβαροί λόγοι, οι αποφάσεις είναι σκληρές αλλά αναγκαίες...
Φιλιά

Vassilis είπε...

Καταιγίδα, άστραψες και βρόντηξες!

matriga είπε...

Καλημέρα αγαπημένο μου κοριτσάκι! Σε νιώθω και σε καμαρώνω, συνάμα. Έκλεισες την πόρτα και έπραξες σοφά! Σε θαυμάζω και πιστεύω σε σένα και στη δύναμη σου. Τώρα δεν μένει παρά να μας αποδείξεις πια είσαι και να δημιουργήσεις μόνο για σένα, όμως ;)
Φιλάκια πολλά!!!!

Υ.Γ. Σ'ευχαριστώ πολύ από καρδιάς για τη φιλία σου. Το παλεύω και γω και πιστεύω ότι όλα θα μας πάνε δεξιά!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Είναι πολύυυυ όμορφο οταν κλείνεις λογαριασμούς του παρελθόντος με το κεφάλι ψηλά!
Αισθάνεσαι μια βαθιά ανακούφιση και ηρεμία μέσα σου.Κάτι ανάλογο έπραξα κι εγώ εδώ προτου φύγω.Μοίρασα τα του καίσαρος τω καίσαρι που λέμε!!
Και νιώθω όμορφα,γιατί δε γουστάρω κι εγώ ν'αφήνω μισές δουλειές!!
Την επόμενη φορά που θα πάς εκεί,συγκέντωσε όλους τους χωριανούς,κέρασέ τους ό,τι θέλουνε και στείλε το λογαριασμό στον μπαμπά!!

D.Angel είπε...

Αγγελέ μου,
πού είσαι;Χάθηκες!
Τραύματα; Ποιά τραύματα καλέ μου;
Είμαι ευτυχισμένη, μπορείς να το καταλάβεις;;;;Ευτυχισμένη!
Φιλιά πολλά καλέ μου!

Ευρύνοέ μου,
αυτό το ζυγισμένη σωστά δεν το κατάλαβα!Θα μου το εξηγήσεις έτσι;
Φιλιά πολλά ψυχή!!!
Χα χα χα γιού χουυυυ

Λύκε μου,
άπαιχτος χα χα χα
Γνωριζόμαστε καλά!
Εχεις δει πως λειτουργώ!
Θα θελα πολύ να του σπάσω τα μούτρα αλλά δεν το κανα! Προτίμησα να τους κουζουλάνω!
Δεν ξέρεις πόσο εύκολο μου είναι...ή μήπως ξέρεις;;;;
Γμτ να μην έχω μια κάμερα!
Χα χα χα χα φιλιά πολλάαααα

Global Greek
σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά!
Το χω - το χω...Εύκολα σου λέω!
Χα χα χα Οσο για την ιστορία, θα τη βρεις εδώ
http://dreamer-angela.blogspot.com/2009/06/blog-post_27.html
Φιλιά πολλά

Μάνο μου,
σε τρελαίνω σε χρόνο 0 αρκεί να έχω όρεξη!Χα χα χα
Ερχομαι κάτω, αντέχεις;;;
Τα είχα αφήσει όλα πίσω εδώ και πολλά χρόνια αλλά δεν με αφήναν εκείνα...Μάλλον είχα ψεχάσει ανοιχτή την πόρτα!Εριξα έναν βρόντο κι έκλεισε!Ελπίζω να είναι το τέλος!Φιλιά πολλά σύντεκνε!

Βασίλη μου,
μπαααα Επαιζα!
Αμα με δεις νευριασμένη θα τα χάσεις!Χα χα χα
Αυτό ήθελα να αποφύγω.να μην νευριάσω, γιατί όταν συμβαίνει αυτό θολώνω και χάνω τον έλεγχο!
Δεν θα γύριζα πίσω, θα με πηγαίναν αυτόφωρο!
Φιλιά πολλά

Μαράκι μου
καλώς σε! Περιμένεις ε;;;
Δεν αρκεί κοριτσάκι!Ρίχνε μου και καμιά κλωτσιά που και που να ξυπνάω!Χα χα χα
Φιλιά πολλά
ΕΓΩ ευχαριστώ!Ολα θα πάνε καλά!
Θα το δεις

Νάντια μη μου βάζεις ιδέες γιατί θα το κάνω!Χα χα χα είμαι τρελή εγώ! Χα χα χα
Φιλιά πολλά

zoyzoy είπε...

Πολύ καλά έκανες και έκλεισες την πληγή να μην αιμορραγεί!Μπράβο στο κουράγιο σου είσαι "μάγκας" καταλαβαίνω την ανακούφιση που ένιωσες "σαν γλάρος" ελεύθερος στ'αφρισμένα κύματα εκεί είναι η θέση σου ενάντια στα κύματα.
Φιλιά θαλασσινά!!

D.Angel είπε...

Oσο κι αν φαίνεται περίεργο,
μετά απ όλα αυτά αισθάνομαι γαλήνια!
Μια περίεργη ηρεμία....
Μια περίεργη δύναμη...
Απίστευτα συναισθήματα!
Φιλιά πολλά κοριτσάκι!
Ευχαριστώ πολύ!

Ευρύνοος είπε...

"Μια περίεργη ηρεμία....
Μια περίεργη δύναμη..."

μα απάντησες μόνη σου!!!

matriga είπε...

Γλυκιά μου, σ' ευχαριστώ πολύ. Αυτή η δύναμη είναι η γαλήνη που αποκτούμε όταν τα τακτοποιούμε όλα μέσα και αυτό μας ηρεμεί...
Τώρα ήρθε η ώρα να πάμε για άλλα μεγάλα!!!!! ;)

Global Greek είπε...

Dreamer Angel, θεκς για το λινκ, την διάβασα και σου βγάζω το καπέλο. Επίσης...what goes around comes around, ρόδα είναι και γυρίζει.

kali zwi είπε...

Δεν μπορώ να φανταστώ πόση δύναμη είχες για να το καταφέρεις, διαφορετικά είναι "αγκάθι"!

Osiris είπε...

* Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι λέφτερος *

D.Angel είπε...

Ευρύνοε αυτό εννοούσες;
Μια χαρά, τα πάντα όλα!
Φιλιά πολλά

Μαράκι μου έτσι είναι!
Πάμε γι άλλα!Μας περιμένουν πολλά!
Φιλιά κοριτσάκι!

Global Greek σ ευχαριστώ.
όλα εδώ πληρώνονται!
Τα φιλιά μου

Καλή ζωή
ούτε κι εγώ μπορούσα να το φανταστώ, όμως το κανα!
Φιλιά πολλά και να σε ξαναδούμε!

Πειρατάκο μου
έτσι ακριβώς!
Δεν ήθελα να το πω γιατί μπορεί να παρεξηγηθώ.
Υπέροχο συναίσθημα, αν μπορώ να το πω έτσι!
Το βίωσα και είμαι εκστασιασμένη!
Απίστευτη εμπειρία!
Τα φιλιά μου

Η τρελή είπε...

Επιτέλους ήρθε η λύτρωση! Αισθάνεσαι κάπως έτσι τουλάχιστον? Αν ναι τότε έκανες το σωστό για τον εαυτό σου!
Μπράβο σου!

Prince Of The City είπε...

Να σαι καλα ρε αγγελουδι, το πρωτο σκηνικο με εκανε και γελασα τοσο δυνατα που μετα με αφησε κενο να σκεφτομαι... ;)

D.Angel είπε...

Τρελή μου
αισθάνομαι μια χαρά!
Δεν θα το λεγα λύτρωση!
Αλλά είμαι καλά!
Φιλιά πολλά

Πρίγκηπα χαίρομαι!
Να σαι καλά κι εσύ!
Σε προβλημάτισα ε;;;
Χα χα χα φιλιά πολλά!

pandora είπε...

Κοίτα μπροστά, ζήσε για σένα.
Τα καλύτερα έρχονται. Σου το εύχομαι απ΄την καρδιά μου Αγγελικούλα.

D.Angel είπε...

Φιλενάδα καλωσόρισες!
Σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά!

katerina είπε...

Αγγελική πραγματικά θαυμάζω το κουράγιο σου!Καλά έκανες και με τους "θείους".. μα ποιος ο ρόλος τους τελικά;Να σε αφήσουν όλοι ήσυχη.
Θυμήθηκα που μου έγραψες οτι 26 θα είσαι κάτω... εαν έλθεις Ηράκλειο και έχεις κέφι πες το.
Να περνάς καλά!

D.Angel είπε...

Kατερινιώ μου απλά ήθελαν να μπω εγώ στη μέση τώρα που τσακώθηκαν όλοι μαζί να καθαρίσω!Ελπίζω να καταλαβαν οτι δεν έχω καμία διάθεση να ασχοληθώ περισσότερο!
Αυριο έρχομαι κοπελιά!Αν πε΄ρασω από εκεί κοντά θα σε ειδοποιήσω!
Φιλιά πολλά

υ.γ. Αν θες στείλε μου ένα mail με τηλ να σε βρω!Θα το βρεις στο blog με τα ταττοο
Φιλιά