20.7.09

Λαμπερή σελήνη...

λούσε με, με τη δύναμή σου και ύψωσε με, με την μεγάλη άρκτο και σκέπασε με, με την μαγεία σου......
Kαι γεμάτη ενέργεια άσε με να αφεθώ στα κύματα...
Η σάρκα μου να γίνει νερό και η ψυχή μου να πάρει την μορφή σου...
Να γίνει η παλλόμενη αύρα γύρω σου και να ταξιδέψει πέρα από το τώρα...
...αφήνοντας πίσω τον γήινο χρόνο...
Μεταμορφώνοντας τα πάντα σε ένα ατέλειωτο τώρα...
"Αυτό είναι στο βάθος η ποίηση, η τέχνη να οδηγείσαι και να φτάνεις προς αυτό που σε υπερβαίνει. Να γίνεσαι άνεμος για τον χαρταετό και χαρταετός για τον άνεμο, ακόμα κι όταν ουρανός δεν υπάρχει. Δεν παίζω με τα λόγια. Μιλώ για την κίνηση που ανακαλύπτει κανείς να σημειώνεται μέσα στη 'στιγμή' όταν καταφέρνει να την ανοίξει και να της δώσει διάρκεια."
Οδ.Ελύτης

18 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Η ποίηση πάντα σήμαινε, υπέρβαση :-)

καλημέρα Angel..

matriga είπε...

Καλά εγώ γιατί δεν κατάλαβα ποιο είναι το νόημα των ιδεογραμμάτων; Με θόλωσε η τρέλα μου; lol
Πολύ ωραία λόγια - όπως πάντα - και απίθανη εικόνα. Μπράβο σου!

zoyzoy είπε...

Εξαίσια ανάρτηση!πολύ ποιητικά λόγια και η εικόνα μαγευτική!

Καλό απόγευμα!!

homemade είπε...

για το πρώτο σκέλος ....θα πώ υπέροχα λόγια....μπράβο αγγελική..με καλό νόημα......
για το δευτερο μέρος.....ε....
ξουτ βρε...ουστ..παλιοιοι...χαχα
νάσαι καλά βρε αγγελική όλο πολύ ωραίο.....πάλι ζωγράφισες....

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Η Ποίηση είναι τα λόγια της ψυχής,η πνευματική τροφή της,οι ανομολόγητες και ανεκπλήρωτες σκέψεις μας.
Αγγέλα μου νάσαι καλά.
Το καλύτερο ιστολόγιο,με διαφορά!
Καλό σου βράδυ.

matriga είπε...

Για να μη μοιάζω πιο πολύ ufo από ότι είμαι... τα λόγια του Ελύτη κάτω από τη φωτογραφία, τα έβλεπα ιδεογράμματα στο γραφείο! Μάλλον κάτι με τη γραμματοσειρά θα έφταιγε. Εξηγούμαι, γιατί μου αρέσουν πολύ. Ειδικά αυτό με το άνοιγμα με μια κίνηση που της δίνεις διάρκεια είναι πολύ ωραίο. Eυχαριστώ για τη φιλία σου. Πέρασα υπέροχα! :)

D.Angel είπε...

Και όχι μόνο η ποίηση καλέ μου τρελέ!!!Φιλιά πολλά

Ζουζού μου χαίρομαι που σ άρεσαν
Να σαι καλά, τα φιλιά μου!

Παναγιωτάκη μου κάτι μου κάνει κλικ σ αυτή την ανάρτηση αλλά δεν ξέρω τι...χα χα χα σ ευχαριστώ πολύ, φιλιά!

Νάντια με συγκινείς κοριτσάκι!
Φιλιά και να χαμογελάς

Μαράκι μου μεγάλες αλήθειες!Σ ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, ήταν πανέμορφα!Να σαι καλά και..."θα μαι εδώ" να το θυμάσαι!Τα φιλιά μου

truth around us......... είπε...

ta kinezika apo kato ti einai itheles kati na grapseis kai fenonte etsi

matriga είπε...

Τρούθι, έτσι τα βλέπω και γω από το γραφείο που έχουμε Internet Explorer. Όμως από το Mozilla διάβασα τα λόγια που είναι καταπληκτικά και ανήκουν στον Ελύτη. :)

ΦΟΥΛΗ είπε...

ΗΗΗΗΗρθαααααα με το καλό, και το δεξί.
Τι βλεπω καινούργιο avantar....καλόoo
και ο Ελύτης άψογος, να είσαι καλά
κοριτσάκι.

D.Angel είπε...

Τρουθάκι εγώ μια χαρά τα βλέπω!Εκανα κάποιες αλλαγές, για δες και πες μου!Φιλιά πολλά

Μαράκι μου σ ευχαριστώ πολύ για τη διευκρίνηση, νομίζω πως το φτιαξα!Φιλιά πολλά!

Φούλη μου καλώς σε
Να σαι καλά
Τα φιλιά μου

υ.γ Πέρασες καλά;;;

matriga είπε...

Χαρά μου. Όντως το έφτιαξες! Το βίντεο τώρα το έβαλες ή τώρα το πήρα χαμπάρι εγώ? ;)

D.Angel είπε...

Χα χα χα το έχω απο χτες!
Μου θυμίζει διάφορα....
Φιλιά πολλά

matriga είπε...

Σαν να το είχα δει αλλά δεν το άκουσα γιατί στο γραφείο δεν έχουμε ηχεία και είμαι και ζαβό αυτές τις μέρες! lol

Osiris είπε...

Γειά σου ρε Ελύτη ΜΕΓΑΛΕ!!!

Βέβαια δεν ξέρω αν σε ακούει κανείς... αλλά δεν πειράζει.

ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ!!!
ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΛΛΟΥΣ!!!

...Σε όσους βαίνουν σε μονόδρομο.

...ή και σε όσους οδηγούν ανάποδα.

Όμως με τίποτα...

Καλό απόγευμα

D.Angel είπε...

Xα χα χα νάτος κι ο τρελός πειρατής!Χα χα χα
Κι έλεγα θα ρθει, δε θα ρθει....
Χα χα χα
Την καλησπέρα μου!!!
Φιλιά πολλά
Σμουατςςςςςςς

Savvina είπε...

Αγγελάκι μου
είμαι από τους τελευταίους που μπήκα και είδα την αλλαγή και στους δυό σου χώρους.
Είχα μείνει πίσω από όλους γιατί τις τελευταίες μέρες χάθηκα σε έναν άλλο κόσμο.
Τώρα όμως γύρισα και θα επανορθώσω.
Έκανα και εγώ την Rebirth.
Θα με συγχωρέσεις για την απουσία μου?
Η ανάρτησή σου εκπληκτική.
Με συγκίνησες.
Ο Οδυσσέας Ελύτης είναι από τους αγαπημένους μου ποιητές.
Να 'σαι πάντα καλά.
Καλό σου βράδυ.
Φιλιά πολλά φιλενάδα.

D.Angel είπε...

Σαββίνα μου χαίρομαι που πέρασες!
Ελπίζω κι εύχομαι να σαι καλά...
μέλλον είναι καιρός για αλλαγές, γενικά!Καλό βράδυ και σε σένα κοριτσάκι.Φιλιά πολλά

υ.γ Με πέτυχες πάνω που ανέβαζα νέο post χα χα χα
Τα λέμε εκεί!