17.7.09

Αλλη μια προσπάθεια...

...μπας και δούμε φως.
Την προηγούμενη ανάρτηση πολλοί την είδατε, λίγοι την καταλάβατε!
Μήπως έφταιγε ο τίτλος; Μήπως έφταιξα εγώ που δεν έγινα κατανοητή;
Μήπως φταίει η ζέστη; Μήπως το φεγγάρι;
Μήπως το ότι έρχεται Σ/Κ και τα χετε παίξει όλη την εβδομάδα;
Ρε σεις ξυπνήστε λέμε! Πήγα το blog μου σε βελτιωτικό οίκο.To exterior έχει αγριέψει αισθητά, μιας και έχει φορεθεί ένα νέο αεροδυναμικό kit. Σαφώς και υπάρχουν τα απαραίτητα sideskirts, καθώς και ένας νέος πίσω διαχύτης που φροντίζει να μένουν στο δρόμο τα γερμανικά οπίσθια. The best of all όμως είναι η μηχανική μετατροπή που έχει επιτελεστεί στον 8κυλινδρο κινητήρα των 4.200 κ.εκ. Ο εργοστασιακός κομπρέσσορας αντικαταστάθηκε από έναν υψηλής τεχνολογίας, που έχει εξελίξει αποκλειστικά η ΜΤΜ και αυξάνει την ιπποδύναμη κατά 140 ίππους, φτάνοντας έτσι τα 560 άλογα από τα 420 εργοστασιακά!ΖΝΤΟΥΠ....Αουτς! Τι χτυπάς ρε συ;;;;;
-ANGEL συγκεντρώσουυυυυυ, άλλο είναι το θέμα μας...
-Ποιό είναι το θέμα μας;
-Το Blog
-Oυπς.....sorry....Ναι ρε παιδιά, άντε καμιά βόλτα κι από κει κι αφήστε κάνα σχόλιο! Τσάμπα πήρε ο πισινός μου το σχήμα της καρέκλας δύο μέρες;
Εεεε ψιτ εσύ...στρίβε...ενοχλάς ντεεεε...Ασε με βρε παλικάρι να ονειρευτώ την μεγάλη μου αγάπη που μ έκοψες πάνω στο καλύτερο...Οφουυυυυυ

**Αν και μετά απ αυτό δεν δω σχόλια, εύχομαι να σας καεί το motherboard.

19 σχόλια:

THE LONELY SKIPPER είπε...

κανω μπανιο στο υδρομασαζ και παω
για υπνο θα ονειρευτω την ΜΑΙΡΥΛΙΝ
ΜΟΝΡΟΕ NA μου τραγουδαει hapy birthay mister president εξ αλλου
τι διαφορα υπαρχει? απο president
διαχειριστης πολυκατοικιας? και τον
ενα και τον αλλο τον στελνουν στο διαολο τον μεν πρωτο για τους φορους τον δε δευτερο για τα κοινοχρηστα.αααααααααααχ

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα χα
χα χα χα χα χα
Γείτονα είσαι κορυφή λέμε!
Διαπιστώνω μετά λύπης όμως ότι το σχόλιό σου αυτό είναι και το μοναδικό!!!Λες να τους κάηκε στ αλήθεια το motherboard???
Χα χα χα χα πολλά φιλιά!

Ευρύνοος είπε...

φτου σου..

έτρεχα στο μάστορα το γιγαμηχάνημα λέμε..

είπαμε.. θα απαντήσω..

ωραίο το κάρο λέμε..

:)

D.Angel είπε...

Χα χα χα τι φτύνεις βρε φιλαράκι;;;Τώρα έκανα μπάνιο!Χα χα χα το κάρο όλα τα λεφτά λέμε!!!
Φιλιά πολλά

homemade είπε...

α...πολύ ωραίο κάρω....
νάσαι καλα΄...χαχαχα....
πέρνα όμορφα ..καλά το πάς..το blog....

Osiris είπε...

560 άλογα!!!

WOW!!!

Αυτό είναι blog!!!

Εύγεεεε


ΥΓ: Αν είναι να κάνεις εδώ ένα post, για να πηγαίνουν σε ένα αντίστοιχο post στο tattoo, τότε γιατί δεν φέρνεις εδώ το tattoo να γλυτώσεις το τρέξιμο;
Μπούχαχαχααα
Χάχαχαχαααα :)))
(Αστειεύομαι)

Φιλιά Αγγελάκι. ;)

D.Angel είπε...

Παναγιώτη μου σ ευχαριστώ πολύ!
Να σαι καλά!Φιλιά

Osiri ευχαριστώωωω
Δεν ξέρω για το blog αλλά το αμάξι αυτό είναι μεγάλη αρρώστια!!!Χα χα χα
Ευτυχώς που μας είπες ότι αστειεύεσαι γιατί δεν το καταλάβαμε...Χα χα χα χα
Σμουατς πειρατάκο

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Kαλημέρα Αγγέλα μου.
Καλά βρέ,τι σου έφταιγα Σαββατιάτικα να ψάχνω μάστορα εδώ στη Λεμεσό και δεν ξέρω καλά καλά τα κατατόπια.
Κλάψ,πάει το λάπι τόπι μου!!
Όσο για το...κάρο χμ!καλούτσικο είναι!Αλλά εγω προτιμώ το...matiz!!

Vassilis είπε...

εγώ το άλλαξα σε ... fatherboard οπότε δεν μου καίγεται :) Καλή εβδομάδα!

matriga είπε...

Αγγελική μου, το link για την ανανέωση στο άλλο σου site, η αλήθεια είναι ότι δεν το πήρα χαμπάρι! Το τραγούδι μόνο άκουσα στη δουλειά. Είπα ότι θα επανερχόμουν αλλά τελικά μπήκα μόνο προχθές το βράδυ στο internet για να γράψω για τη δική μου αναγέννηση σε μια ανάρτηση χωρίς ανάσα. Όση ώρα έκανε ντους ο καλός μου έγραψα και το έκλεισα το laptop γιατί είχα θέμα ;)
Χτες έλειπα στην Εύβοια και έτσι ελπίζω να γλυτώσει το motherboard μου!! :P
Τώρα που μας ξύπνησες με τις φωνές σου... και είδα το tattoo σου, ομολογώ ότι κέντησες! Είσαι γεννημένη καλλιτέχνης! Πότε θα πιούμε το καφεδάκι μας; Αναμένω κλήση σου για το ραντεβού μας
Φιλάκια και τα υπόλοιπα από κοντά που δεν θα μας ακούνε ;-)

Miranda είπε...

Πλιζ μη μου καψεις το μαδερμπορντ :p

Ανώνυμος είπε...

Nαντια χα χα χα χα
εγώ πεθαίνω για το συγκεκριμένο.
Χα χα χα
Τι λες;;;Επιασαν τα ξόρκια;;;
Χα χα χα
Φιλιά πολλα κοριτσάκι

Βασίλη μου
τη γλίτωσες εσύ ε;;;
Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Μαράκι μου
σ ευχαριστώ πολύ!
Αυτό το διάστημα τρέχω αλλά θα δω τι θα κάνω.Κάπως θα γίνει!
Φιλιά πολλά

Μιράνταααα
χα χα χα
φιλιά κοριτσάκι

D.A

matriga είπε...

Τώρα που έχεις και πολλά κυβικά να προσέχεις στο δρόμο
Φιλάκια :))

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα οκ
Χα χα χα
kisses

aa είπε...

Είσαι πραγματικά για τα ...σίδερα, αγγελάκι μου!!!!!!

matriga είπε...

Γι΄ αυτό σε πάμε! Επειδή είσαι τρελή με εύσημα και συ ;)

Ανώνυμος είπε...

aa Σιγά το νέο!!!Βέβαια μπορεί να μην είμαι παγκοσμιας φήμης αλλά το παλεύω!Χα χα χα χα
Μαράκι ευχαριστώωωωωωωωω
χα χα χα χα χα χα
Φιλιά

Dreamer Angel

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Εμπλεξες με τα άλλογα
και blogs στο όνειρο σου
φύγε σου λέω γρήγορα
στη Κρήτη για καλό σου.

καλή εβδομάδα

D.Angel είπε...

Xα χα χα χα
καλά ντε θα φύγω
Οφουυυυ πως κάνετε έτσι;
Κι αμα φύγω, να δω με ποιόν θα γελάτε μετά!Χμ
Χα χα χα χα φιλιά πολλάαααααα