11.7.09

Παρατηρώ...

τους ανθρώπους.
Σκέφτομαι...Πόσο πολύ μοιάζουν με τα δέντρα!
Οσα κλαδιά κι αν τους κόψεις, αυτά συνεχίζουν να θέλουν να φτάσουν τον ουρανό!
Προς πείσμα όλων!
Ακόμα κι όταν ματώνουν, συνεχίζουν ν' απλώνουν τις ρίζες τους στο χώμα και να θεριεύουν!
Και μετά...
Μετά είναι τόσο μεγαλόψυχα, που μας φιλοξενούν κάτω απ τον ίσκιο τους...



...Πάντα σκεφτόμουν μια νυχτιά
πόσο μεγάλη μπορεί να 'ναι
και ρωτούσα, οι στιγμές
όταν χάνονται που πάνε

κανείς δεν μου είπε,
θα βολευόμουν και με ψέμα
Τότε μου απάντησε ο χρόνος «δύσκολο το θέμα»

Κάποιοι δεν είδαν φωτιά,άλλοι την νιώσαν στο πετσί τους
δεν βρίσκανε κλαδί, άλλοι κλαδεύαν την ζωή τους
Αλλοι με στάχτες δώσανε φτερά στο παραμύθι
κι άλλοι του ονείρου σαν να ζηλέψανε την λήθη...

18 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Δέντρα οι άνθρωποι ε;

κάποια πολύ χαμηλά, κάποια ψηλά και δυσθεώρητα..

καλησπέρα dreamer..

"στη μάνα σου τό πες;"

αυτή την περίδο έχω ένα παράξενο οίστρο..
i can't help it..

γειαααααααααα

monahikoslikos είπε...

Κάποιοι δεν καταφέρνουν να ριζωσουν γερά σαν δέντρα και μένουν για πάντα στα επίπεδα του πουρναριού.

Αγγελική πάνε να κάνεις κανα μπάνιο και μην μας βάζεις δύσκολα μέρες που είναι και σκάει κι ο τζίτζικας.

ΦΟΥΛΗ είπε...

Ωραίοι στίχοι
Αγγελάκι, θα λείψω για λίγο πάω διακοπές,δεν ξέρω αν θα πάρω μαζί μου το λαπι τοπ,αν ναι θα τα λέμε
φιλιάααααααα πολλάαααα

Ανώνυμος είπε...

Ευρύνοε κάπως έτσι!
Οχι οχι δεν της το πα!Λέω να το πω στον παππού μου όμως!Χα χα χα

Λύκε μου έτσι είναι!
Αλλά μη φοβού...Και τα πουρνάρια χρήσιμα είναι χα χα χα
Καλή τροφή για τα γίδια!Χα χα χα
Φιλιά πολλά

Φούλη μου
καλά να περάσεις!Κι εγώ σε λίγο καιρό θα σας αφήσω!Φιλιά πολλά

DREAMER ANGEL

Ostrakoo είπε...

Λιγοι οι πλατανοι.....πολλοι οι θαμνοι.....

Καλησπερα σου!!!!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Είπα να περάσω να πώ μια καλησπέρα και με νταούνιασες με τούτα!
Γιατί ρε φιλαράκι????
Νάξερες μόνο....νάξερες!Τίποτις άλλο.
Καλό σου βράδυ και πολλά φιλιά!

Dreamer Angel είπε...

Οστρακο έτσι είναι!Δυστυχώς!Φιλιά πολλά

Νάντια sorry δεν το είχα σκοπό!
Να σαι καλά κοριτσάκι!
Φιλιά πολλά

Osiris είπε...

Angel,

Βλέπεις τι κατάφερες τελικά;
Να μελαγχολήσεις τον κόσμο.
Εμ... τι τα θέλεις τώρα όλα αυτά;

Μπούχαχαχαααα

Έλα... πάμε... ήρθε ο Ευρύνοος να μας πάρει με λευκό αυτοκηνιτάκι!!!

:)))

Φιλιάαααα....?!>

Miranda είπε...

Απο τα αγαπημενα μ κομματακια.
Τη καλησπερα μ Dreameraki :)

Ανώνυμος είπε...

Ρε πάτε καλά;;;Χα χα χα ποιά όλα αυτά;Ούτε 10 προτάσεις δεν έγραψα;;;Χα χα χα
Ηρθε ε;;;
Καλά!
Αυτός που οδηγάει γιατί μου μοιάζει με τον Δρακουμέλ όμως;;;;

DREAMER ANGEL

Ανώνυμος είπε...

Μιραντάκι δεν σε είδα καλό μου!
Ναι όντως!Αγαπημένο τραγουδάκι!
Φιλιά!
D.A

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλημέρα Αγγέλα μου,
Συγνώμη αλλά εγω είμαι η ευαίσθητη μέχρι αηδίας και διαβάζοντας αυτό σε συνδυασμό με κάποιες καταστάσεις του πρόσφατου παρελθόντος....ξεχείλισα στα ζουμιά!
Να είσαι καλά,συνέχισε όπως ξέρεις...αληθινή όπως πάντα

THE LONELY SKIPPER είπε...

καλα ολη αυτη η ευσθησια, η ποιηση
ο προβληματισμος angeliko στο εργαστηρι του φουρνου γενιουνται?
δυσκολευγομε να το πιστεψω,εν ειναι δυνατο μηπως διπλοπλαθεις?

Osiris είπε...

ΝΑΝΤΙΑ,

Οι ευαίσθητοι μέχρι αηδίας, είτε έχουν άσχημο τέλος, είτε γίνονται πειρατές στο τέλος...
Το αντίθετο εντελώς δηλαδή. ;)

Χαίρομαι που κάποιοι στις μέρες μας ξεχειλίζουν ακόμη στα ...ζουμιά.
Σου εύχομαι να ξεχειλίζεις στα ζουμιά για πολλά πολλά χρόνια.


Angel,

Που μας πάει το ...πουλμανάκι;
Μπούχαχαχααα

ΥΓ: Το τραγούδι που μου χάρισες... unpectable!!!

Καλημέρα σε όλους!

Dreamer Angel είπε...

Νάντια σου ζητώ συγνώμη αν σε στεναχώρησα.Σκοπός μου δεν ήταν αυτός!Καταλαβαίνεις!Ετσι δεν είναι;Μια διαπίστωση έκανα!Υπάρχουν βέβαια και εξαιρέσεις!Οταν θα σαι ήρεμη ξαναδιάβασέ το και πες μου τι κατάλαβες!Οκ; Φιλιά πολλά κοριτσάκι!Να σαι καλά!

Γείτονα χμ...
κι όμως ΝΑΙ στο φούρνο γεννιούνται!Για μένα δεν έχει σημασία το μέρος, αλλά ακόμα και στο εργαστήριο όταν σκέφτομαι κάτι κρατάω σημειώσεις για να το θυμάμαι!Οταν είμαι ήρεμη απλά το ομορφαίνω και σας το χαρίζω...
Θα μπορούσε να ναι καλύτερα....
Δεν μένει παρά να προσπαθήσω, έτσι δεν είναι φιλαράκι;;;
YOU KNOW


ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

Dreamer Angel είπε...

OSIRI με πρόλαβες!
Χα χα χα

....
Να σαι καλά!Ερχομαι από κει!
Σμουατς

Ξημεράκης Φάνης είπε...

Ας ήμουνα χαμόκλαδο,
σε μια πλαγιά στη Κρήτη
σ΄ ένα χαράκι, στα ριζά
του γέρο Ψηλορείτη.

Dreamer Angel είπε...

E όχι και χαμόκλαδο βρε σύντεκνε!
Χα χα χα φιλιά πολλά καλέ μου!