9.7.09

Γιατί σ εμένα...

...ρε φιλαράκι;;;
Εντάξει, είπαμε ότι η Τρίτη είναι μια δύσκολη μέρα!Τσεκαρισμένο!Αλλά η Πέμπτη γιατί;Τι έχω κάνει η γυναίκα;Ωρα 10.00
Σκάει μύτη ένας πελάτης που γνωρίζει πως ο σύζυγος είναι διακοπές και μου λέει: -Αγγελική, είδα τον άντρα σου! -Πότε καλέ;Αφού δεν είναι εδώ! -Δεν σου είπα, ότι τον είδα εδώ! -Αλλά; -Τον είδα χτες το βράδυ στην Πάτρα με μια γκόμενα! -Και που το ξέρεις πως ήταν γκόμενα; -Αφού χαμουρευόντουσαν καλή μου!Θα ξαναπάω σήμερα...Θες να του πω κάτι; -Ναι, να του πεις να περάσει όμορφα γιατί όταν έρθει θα τον .........σω. Αντε φύγε από δω ρε, που έχεις όρεξη και για χαριτωμενιές πρωί πρωί!
Ωρα 10.30
NEXT PLEASE
Ερχεται ένας τύπος ο οποίος έχει μια φάτσα σαν...άντε μην πω....Εχει πάρει κι ένα ύφος σαν να συμπάσχει και μου λέει: -Σ άφησαν μοναχούλα σου; -Ναι, είναι διακοπές.
-Κι εσύ εδώ ε;;;Μες στη ζέστη ψήνεσαι! -Εεεε οκ θα περάσει κι αυτό! Εντομεταξύ αλλάζει το ύφος του, κι από κει που ήταν μες στην κακομοιριά, σκάει ένα χαμόγελο και μου λέει: Ναι αλλά εμένα με βλέπεις; Μαύρισα (χέστηκα, μου ρθε να του πω, αλλά κρατήθηκα) Ειχα πάει διακοπές και όλη μέρα ήμουν στη θάλασσα...Χμ εκεί παίρνω ένα σατανικό χαμόγελο και του απαντάω: -Ναι καλέ μου, αλλά όταν εγώ θα φύγω, εσύ θα σαι εδώ πέρα και θα ψήνεσαι!!!Χα χα χα χα Επρεπε να δείτε φάτσα!Για πότε του κόπηκε το χαμόγελο δε λέγεται...και δεν φτάνει αυτό, αλλά ήθελε να την πει κι από πάνω...-Για πόσες μέρες; Με ρωτάει! -Για 20 του απαντάω και πέφτει ξερός χα χα χα Ακόμα γελάω με την έκφασή του!Ωρα 14.00
Πάνω που τα χω δει όλα απ τη ζέστη!Να το και το ξεφτέρι της γειτονιάς!!!Ρε Αγγελικούλα μου λέει, από τότε που έφυγε ο σύζυγος πολύ περιποιημένη σε βλέπω!
-Δε μου λες ρε παλικάρι.Περιποίηση το λες εσύ αυτό το χάλι;;; -Γιατί;Τι έχεις; -Βασικά είμαι με τα ρούχα της δουλειάς, τα μαλλιά είναι πιασμένα πάνω, από μακιγιάζ, άστο καλύτερα (μιας και κάνει ζέστη) και αυτό που δεν βλέπεις είναι οι πλαστικές σαγιονάρες πίσω απ τον πάγκο!!!Εγώ δεν θα το πω περιποίηση!!!Θα σου πω όμως ότι έχεις καιρό να........Χα χα χα χα ΖΝΤΟΥΠ
Χα χα χα χα Τι ηλίθιος κόσμος! Και μην νομίσετε ότι μετά απ αυτό δεν θα ξανάρθουν! Οχιιιιι.....Σας ενημερώνω ότι θα τους δω και αύριο και μεθαύριο. Πιστεύω πως κάθε βράδυ, σκέφτονται τι μαλακία θα ρθουν να μου πουν, για να τους βρίσω!!!
Ρεεεε δεν πάει καλά ο κόσμος!!!

ΡΕ ΣΥ ΤΑΣΟΥΛΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΨΙΨΙΨΙΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΚΟΨΟΨΟΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΔΕΣΩ ΛΕΜΕ...150 ΡΟΖ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΧΕΙ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΠΙΣΩ...ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΑΚΡΗ ΜΕ ΤΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΗΧΕΙΑ...
ΤΟ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΗΗΗΗΗΗ Χα χα χα χα

20 σχόλια:

matriga είπε...

Γεια και χαρά 'Αγγελέ μας! Μου έλειψες πολύ γλυκιά μου και χτες που περνάγαμε από τα λημέρια σου με τον καλό σου σε σκέφτηκα, αλλά ήταν αργά και δεν σε κάλεσα...
Βλέπω έχεις πέσεις σε ληγούριδες. Υπομονή και θα περάσουν οι μέρες για να φύγεις εσύ. Αλλίμονο από μας που δεν μπορούμε να φύγουμε :((

Πέρνα για ένα κέρασμα smoothies :)))
Φιλάκια πολλά!!!

issallos είπε...

χαχαχαχαχαα.....Aντζελ βρε συ δεν ερχονται για να σου πουν μαλακιες (ετσι κι αλλιως ετσι σκεφτονται)....ερχονται για να τους σωσεις απο την μαλακια τους...
μιλαμε τους πυροβολεις εξ επαφης !!! Χαρας το κουραγιο σου !!! Μιλαμε για πολυ φαση !!!
...αλλα και ετοιμολογη πολυ εσυ
Ευγε με τα χαλια μας !!!!

Vassilis είπε...

Τι τρέχει με τη γειτονιά σου; Πόσοι έχουν μαζευτεί;

ΦΟΥΛΗ είπε...

Καλά είσαι άπαιχτη.....Το χάσαμε το κορμί πατριώτηηηηηη...
Βρε τι χάλι, και γω δεν βρίσκω άκρη με τα ρημάδια τα κοκοψινια και τα κοκοψοψια....

ΚΥ+ΩΝ είπε...

ευτυχως που ψωνιζουμε απ αλλου
....
μα ειναι επαγγελματισμος αυτο τωρα ας πουμενε ;
τα χωνεις στα πελατακια σου ;
δεν εχεις ακουσει πως ο πελατης εχει παντα δικιο καλο μου ;
τσ τσ τσ ....
καλα που ζεις κι εργαζεσαι ;
:)

monahikoslikos είπε...

Αγγελική εγώ τον άντρα σου τον είδα στην Καλαμάτα με μια δίμετρη ξανθειά γαλανομάτα... Δεν παίρνω όρκο πως την είχε γκόμενα αλλά να μην στο πω?

Α και με την ευκαιρία που λείπει ο σύζυγος κι αφού στα σουβλάκια δεν μάσησες πάμε για καμιά ...πίτσα?

χαχαχα... βάρεσε η ζέστη στο δόξα πατρί.

Καλά να σαι και καλά να περνάς κι ας ΤΟ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΑ!!!...

Osiris είπε...

TA ΨΙΨΙΨΙΝΙΑ ME TA ΚΟΚΟΨΟΨΑΡΑ????

Χάχαχαχαχαχααα!!!!
Μπούχαχαχαχαχααα :)))

Τι γίνεται εκεί κάτω ρε???
Έχουμε φύγει εντελώς!!!!!

Χάχααχαααα

Άντε... Περατικάαααα
:)))

Osiris είπε...

και περαστικάααα
και πειρατικά

...ψιψιψίνια

:))))

dreamer-angel είπε...

MATRIGA μου
να σαι καλά βρε κοριτσάκι που με θυμήθηκες!Δεν πειράζει, άλλη φορά!Φιλιά

ISSALLOS
ξέρεις πόσες φορές έχω σκεφτεί νσ βάλω κάμερα για να γελάω μετά;;;Που θα παει, θα το κάνω μια μέρα!Απίστευτη κατάσταση!Χα χα χα Φιλιά πολλά

Βασίλη
η αλήθεια είναι ότι όλες οι γειτονιές τα ίδια σκατά είναι μιας και έχω δουλεψει κι αλλού!Ισως εδώ λίγο παραπάνω λόγω του παλιού αεροδρομίου...
Χα χα χα χα φιλιά

Φούλη μου
σου λέω περνάω δύσκολες ώρες χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

ΚΥΚΕΩΝΑ
κάτσε καλά λέμε!!!Να φύγετε, να πάτε αλλού χα χα χα Είπαμε να ρθουν να ψωνίσουν όχι να μας .....
Χα χα χα φιλιά πολλά

Λύκε
είσαι απίστευτος χα χα χα
Να μου το πεις βεβαίως βεβαίως χα χα χα.Δεν αφήνεις την πίτσα να πάμε για καμιά μπυρίτσα;;;Χα χα χα φιλιά πολλά

OSIRI
βλέπω είσαι κι εσύ για δέσιμο!
Χα χα χα
ΣΜΟΥΑΤΣ

dreamer-angel είπε...

Ααααα ξέχασα να σας πω βεβαίως βεβαίως ότι αυτά δεν τα κάνω μόνο στο δικό μου μαγαζί!!!Οχιιιιι
Τα έκανα σε όλα τα μαγαζιά που δούλευα κατά καιρούς κι αντί να με πετάξουν έξω με τις κλωτσιές αυτοί παρακαλάγαν να ξαναπάω.Χα χα χα αυτό δεν είναι κουφο;;;;
Ενας εργοδότης μου απίστευτος μάλιστα έχει κρατήσει βιντεοκασέτα με σκηνές απειρου κάλους χα χα χα
Πειράζει που είμαι και μεγάλη φίρμα;;;Ποιός επαγγελματισμός και αηδίες!Το θέμα είναι να περνάμε καλάαααα χα χα χα χα
kisses

Ευρύνοος είπε...

Αγγελική

μία είναι η διαπίστωση..
στη γειτονιά σου κάπου έχει φωλιά με μ@#$*ες..
χαχαχα

τα ψιψιψίνια είναι ολύχρωμα πουλιά.. δεν ταιριάζουν σε κανένα κλουβί..
χαχα

περαστικά και καλά μπάνιαααααααα

γιατί σε μένα ρε φιλαράκι???????

Dreamer Angel είπε...

Ευρύνοε για πιάσε ένα φλόμπερ και θα τα φτιάξω εγώ!!!
Δεν θέλουμε εδώ περιστεράκια φλαμπέ!Χα χα χα χα

Χα χα χα χα χα

Savvina είπε...

Τι να πώ βρε Αγγελικούλα?
Μήπως να αλλάξεις περιοχή?
Πολλά στραβά και πολλούς περίεργους πελάτες έχει η γειτονιά σου......
χαχαχαχαχαχαχαχα
Γιατί σε μένα ρε φιλαράκι?????????????
Καλό βράδυ σου εύχομαι.
Και η αυριανή μέρα να είναι ήρεμη.
χαχαχαχαχαχαχααχαχα

Νηρηιδα είπε...

Αλλος με μαγνητη λεμεεεεεεεεεεεεεε!
Δεν ειναι τιποτα! Ποσοι μ@λ@κες υπαρχουν; Ε, 8α τους φας ολους στη μαπα! Αλλα εγω μαζι σου!Λεγε ο,τι 8ες!Εδω δεν κοκκινιζουν οι πατουσες τους εσυ 8α ντραπεις; Αιντε απο εκει! Κουραγιο συντροφισσα!!!

THE LONELY SKIPPER είπε...

Σεμιναρια ομαδικης ψυχαναλησις
Παραλια Αλιμου εφαρμοζονται νεες
μεθοδοι σε συνεργασεια ρεφλεξολογου
αποφοιτου κολεγιου εξωτερικου ( προς αναγνωριση)μετα το τελος της
καθημερινης συνεδριας προσφερεται
παραδοσιακος καφες παρηγοριας μετα
πολιτικου τσουρεκιου απο παρακειμενο εργαστηριο..........
τηλ.3ΑΑΑ

Μάνος είπε...

Αυτή δεν είναι γειτονιά, "το Ρετιρέ" είναι.

;)

Τον Αύγουστο θα δούνε όλοι αυτοί. Θα πάρουμε το αίμα μας πίσω! (είμαι και υποτασικός)

zoyzoy είπε...

Αγγελική θα'σαι ωραία γυναίκα και σου την πέφτουν δεν μπορεί να'ναι όλοι λαλάκες!
Και με το μαλακό μην μείνεις και χωρίς πελάτη!
Καλή μέρα χωρίς ευτράπελα!

NANTIA-BAD RELIGION 7 είπε...

Καλησπέρα Αγγέλα μου.
Έχασα τιποτε κατα την απουσία μου??
Μήπως κατοικείς στη γειτονιά των αγγέλων και δεν το κατάλαβες ακόμη??

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΗΡΘΑΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΕΜΕΝΟΙ ΕΚΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.ΕΜΑΘΑΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣ ΓΙ ΑΥΤΟ.ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕ ΤΟ.ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΚΑΚΟΗΘΕΙΕΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ.

Ανώνυμος είπε...

Σαββίνα μου όλες οι περιοχές ίδιες είναι!Τι να πω;Δεν ξέρω!
Καλό σου βράδυ κοριτσάκι!Φιλιά

Νηρηίδα χα χα χα ευχαριστώ, να σαι καλά!Φιλιά πολλά

Γείτονααααα είσαι τρελός λέμε...
χα χα χα και μη χειρότερα χα χα χα
Φιλιά πολλά

Μάνο έτσι!Ποιόν Αυγουστο καλέεε;;;Στις 27 φεύγω! Εξαφανίζομαι!Χα χα χα
Ετοιμάστε υποδοχή!Χα χα χα

Ζουζου τι να σου πω!!!Είμαι χάρμα οφθαλμών χα χα χα Φιλιά πολλά

Νάντια λες;;;Δεν ξέρω γμτ ακόμα το ψάχνω χα χα χα Φιλιά πολλά

Σκρουτζάκο μου σιγά μην τους ακούω χα χα χα Φιλιά πολλά καλέ μου!Καλό σου βράδυ!

DREAMER ANGEL